Informatique medewerker!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef Vlarp het volgende:
janksmoel
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Informatique medewerker!
?quote:
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...quote:
't kon wel door dik bruna getekent zijn jahquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...
met een strikje om je eitjes op de bank liggen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef creno het volgende:alsof ik dan hier ga rondlopen schreeuwen wanneer de eerste keer is !
ik ben een beetje zenuwachtig omdat ik een verrassing heb voor jeweetwel
kan nu niet meer vertellen, doe ik later wel !
Je bent vader geworden?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef creno het volgende:alsof ik dan hier ga rondlopen schreeuwen wanneer de eerste keer is !
ik ben een beetje zenuwachtig omdat ik een verrassing heb voor jeweetwel
kan nu niet meer vertellen, doe ik later wel !
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef beaverdinges het volgende:
Van dat haar. Weet je wel. Dat steeds van flop flop doet. Enzo. Van dat Hugh Grant haar. Toen die nog flop flop haar had.
Nee hoor. Een economische analyse van de productie van zwavelzuur uit so3, uitgedrukt in euro per ton per jaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kortom je hebt je bankrekening bekeken?
Jij spendeert al je tijd aan Fok!?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
lalalala, ik verveel me zeker niet.
Uhm.. wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaaaaaa
ik verveeeeeeel me
vlarp! heb je nou al een finishing touch gezien? of isdie nog niet bezig?
lijstje!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Driftwood het volgende:
ok, ok.... weer een avond zo goed als voorbij?
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Driftwood het volgende:
ok, ok.... weer een avond zo goed als voorbij?
ik heb morgen (noodgedwongen) een dag vrij????quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer school
Ga maar even het meest recente arthur verhaal lezen dan en een uitgebreide kritiek typenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaaaaaa
ik verveeeeeeel me
vlarp! heb je nou al een finishing touch gezien? of isdie nog niet bezig?
ja, ben weer teruggekomen op fok...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef creno het volgende:
die driftwood is al een oudere usergeregistreerd in 2002, maar in zijn history zie je alleen 2 [homo]topics omdat ie keilang niet op fok is geweest, is mijn vermoeden
Weer potgrond scheppen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer school
thanks!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ik heb morgen (noodgedwongen) een dag vrij????
maar succes alvast voor je!
Nee, zorgen dat m'n bedrijf niet instortquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer potgrond scheppen?
nee, juist het gebrek aan een invulling van de dag is de boosdoenerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
thanks!
Noodgedowngen nog wel. Iets belangrijks er tussenin gekomen?
Dus ga je de hele dag lam doenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef Driftwood het volgende:
[..]
nee, juist het gebrek aan een invulling van de dag is de boosdoener
nee, ik wil mn dag nog wel een beetje nuttig invullen....quote:
Uurtje of half 9 tot half 5. Flinke dag dusquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Driftwood het volgende:
[..]
nee, ik wil mn dag nog wel een beetje nuttig invullen....
hoe? dat zie ik morgen wel.
hoe laat moet jij beginnen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Weemz het volgende:
LIJSTJE:
Wat is je voornaam? houd het maar gewoon even op Drift
Wat is de betekenis van je nickname? gevoel wat ik in die tijd dat ik me aanmelde had
En die van je user-icoon? is de rust zelve
En van je signature? zie bovenstaand
Hoe ben je hier terecht gekomen? Of beter gezegd, via wie? heb hier wat vage kennissen
En waar ken je hem dan van? En heb je hem al een keer geneukt? Hoe was dat? (Graag rapportcijfer) neuken.... ben meer van het knuffellen
Hoe oud ben je? 22
Wat voor studie/werk doe je? werk in de horeca
Waar woon je (ongeveer)? brabant
Heb je een foto van jezelf die je hier wilt posten? nope
Heb je een vriendje? nope
Wat zijn je interesses of vrijetijdsbestedingen? euhm, druk bezig zijn met werk, en nog een zooi
Waarom geef je antwoord op al deze vragen? omdat dat moest?
Wat is je eerste indruk van ons? ach, het kan slechter he
Wat wil je ons nog vragen? valt de appel nou echt niet ver van de boom?
begint haast op werk te lijkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:24 schreef Cazman het volgende:
[..]
Uurtje of half 9 tot half 5. Flinke dag dus.
het is vast een van de poolkappenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:27 schreef Andyvie het volgende:
Wel leuk, als die oude mensen weer terug.
Maar dat dat ijsklontje nou nog niet gesmolten is, best knap!
Die smelten toch het hardst?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:30 schreef Driftwood het volgende:
[..]
het is vast een van de poolkappen
idd, Ik heb al een klacht ingediendquote:Op woensdag 21 september 2005 23:28 schreef Driftwood het volgende:
[..]
begint haast op werk te lijken
http://komkom.nietoverdrijven.com/verhalen/?ID=24quote:Op woensdag 21 september 2005 23:31 schreef petre86 het volgende:
maike.. linkje?
en die gaan ze serieus nemen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, Ik heb al een klacht ingediend
Ahh, je bent gewoon opnieuw bevroren! Zeg dat dan!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
Smelten, poolkappen en het dan vreemd vinden dat ik hier nooit meer post.
Ik wordt uberhaupt niet serieus genomenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:32 schreef Driftwood het volgende:
[..]
en die gaan ze serieus nemen?
je bent hier weggepest?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:34 schreef ysklontje2000 het volgende:
Smelten, poolkappen en het dan vreemd vinden dat ik hier nooit meer post.
Da's me werk hier verdommequote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jullie pesten alle 14 jarigen weg.
nooit niet?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:34 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ik wordt uberhaupt niet serieus genomen
En terecht.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:36 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
Jullie pesten alle 14 jarigen weg.
Nee niet echt. Het begon allemaal in de 1ste toen ik stoned in de tuin aan het werken was en 2 leraren verklaarde me voor gekquote:
jij bent een veronica kijkerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Waarom stemmen ze in godsnaam op die zwarte aap op veronica?
dat is idd wel vet indruk maken!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:40 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee niet echt. Het begon allemaal in de 1ste toen ik stoned in de tuin aan het werken was en 2 leraren verklaarde me voor gek
Volgens mij is het wel duidelijk hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Newbie..
Gelukkig weet Andyvie het nog, maar ik zal niets verklappen..
Jah idd. Maar 't wordt beterquote:Op woensdag 21 september 2005 23:42 schreef Driftwood het volgende:
[..]
dat is idd wel vet indruk maken!
surequote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar verder ben ik best gezellig hoor.
Nou, sommigen hier hadden ook hééééééél veel tijd nodig om de ware identiteit van Hillary te achterhalen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel duidelijk hoor
.................................mjah!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ze krijgen vertrouwen in een gunstige afloop van je opleiding?
vroegerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen.
sprak hij na lang nadenkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
.................................mjah!!!![]()
Die pubers die jij aantrok (ok foute opmerking) zijn inmiddels al cokesnuivende twintigers,quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Driftwood het volgende:
[..]
vroeger
maar da;s wederom oude koeien uit de sloot halen
Verwacht je daar je rukvoer vandaan te halen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
http://video.google.com/ en dan met name http://video.google.com/videorandom
heeft dat niet te maken met de aanvang van een nieuw jaar?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och ja, 'tis niet denderend zoals altijd
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mijquote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die pubers die jij aantrok (ok foute opmerking) zijn inmiddels al cokesnuivende twintigers,
En ik maar denken dat jij niet aan Helmondse dorpsgebruiken zou wagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Driftwood het volgende:
[..]
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mij
ach dan doe ik het zo slecht nog niet...
*aansteker onder theelepel houd*
Nee niet echt. ik moet er gewoon meer voor doenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Driftwood het volgende:
[..]
heeft dat niet te maken met de aanvang van een nieuw jaar?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Driftwood het volgende:
[..]
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mij
Te lang in de zon gestaan? Je hebt zo'n rood hoofd.quote:
bloed kruipt waar het niet gaan kan...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij niet aan Helmondse dorpsgebruiken zou wagen.
puur de inzet dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee niet echt. ik moet er gewoon meer voor doen
que?quote:
Is altijd al geweest met school. 'Tis al wel wat beter maar toch. Andere dingen gaan meestal voorquote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef Driftwood het volgende:
[..]
puur de inzet dus.
en hoe komt het dat die ontbreekt?
Ik snuif GEEN cokequote:[..]
que?
Dat is alcohol. geen snuifje bruin.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef Driftwood het volgende:
[..]
bloed kruipt waar het niet gaan kan...
dat spul in mn bloed trouwens ook nu
zolang je het maar haalt..... toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is altijd al geweest met school. 'Tis al wel wat beter maar toch. Andere dingen gaan meestal voor
hoooo, ik deed die uitspraak niet....quote:Ik snuif GEEN coke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |