Tis heel gek misschien... maar soms... soms mis ik ze gewoon: de Snorkels.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:06 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Die ligt ergens op de zeebodem... dus ik zou zeggen: Ga snorkelen.
Dan moet je beter richten, maar dat hoef ik je niet uit te leggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Tis heel gek misschien... maar soms... soms mis ik ze gewoon: de Snorkels.
(Hallo Esjee!)
Volgens mij zijn afleveringen van de Snorkels wel ergens te vinden op internet hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 21:10 schreef Parleur het volgende:
[..]
Tis heel gek misschien... maar soms... soms mis ik ze gewoon: de Snorkels.
(Hallo Esjee!)
Die humor... daar ben ik dagelijks compleet mee omsingeld bij mijn werk!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:12 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan moet je beter richten, maar dat hoef ik je niet uit te leggen.
Dan moet je een geweldige baan hebbenquote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Parleur het volgende:
[..]
Die humor... daar ben ik dagelijks compleet mee omsingeld bij mijn werk!
geen woorden maar daden?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:14 schreef wonderer het volgende:
*staart*
Kennen jullie ook iemand die te pas en vooral te onpas laat weten wat voor grote hij wel niet heeft? Of ben ik de enige ongelukkige?
Die heb ik ook... maar die humor he... daar moet ik echt nog heel veel werk voor verzetten.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Dan moet je een geweldige baan hebben
Dank je wel. Kijken of ze mijn geslacht nu wel goed radenquote:
Misschien ook handig voor andere doeleinden?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:16 schreef petre86 het volgende:
cross action vitalizor, met zijn rubberen stimulerende cross action haren stimuleerd die het..
tandvlees
Je bent bekend met mijn beursnoteringquote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef Parleur het volgende:
[..]
Die heb ik ook... maar die humor he... daar moet ik echt nog heel veel werk voor verzetten.
Heb jij nog aandelen?
Ik denk dat eerstequote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef petre86 het volgende:
ňf de buren staan te föhnen met zijn allen ňf er land zometeen een vliegtuig op twente airport
Nou, hij laat hem niet zien. Maar het scheelt niet veelquote:
Raadt het geslacht:quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dank je wel. Kijken of ze mijn geslacht nu wel goed raden
Je bedoelt... echt... je bedoelt dat jij een beursnotering hebt... écht... kunnen we eindelijk handelen?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Je bent bekend met mijn beursnotering
Ik heb voorkennisquote:Op woensdag 21 september 2005 21:22 schreef Parleur het volgende:
[..]
Je bedoelt... echt... je bedoelt dat jij een beursnotering hebt... écht... kunnen we eindelijk handelen?
Ik wil wel een aandeel Esjee... ruilen tegen AL mijn Philips?quote:
Duh..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:21 schreef wonderer het volgende:
Die rechter is een vrouw.
Is dit een verkapte reclame voor blikjes Sisi?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Raadt het geslacht:
*kingsize plaatje*
Nee Mike, ik zou niet durven..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is dit een verkapte reclame voor blikjes Sisi?
Zonder prik?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef Parleur het volgende:
[..]
Is dit een verkapte reclame voor blikjes Sisi?
Aha... je maakt er nog sluikreclame van ook! Be-la-che-lijk!quote:
Waar is Beavje eigenlijk?quote:Gewapende overval op geldtransport in Stein
STEIN (ANP) - In het Limburgse Stein hebben onbekenden woensdagmiddag rond kwart voor drie een gewapende overval gepleegd op een geldtransportwagen.Bij de overval werden ook explosieven gebruikt. De daders zijn nog spoorloos.
Alsof ik me in Stein begeef.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Waar is Beavje eigenlijk?![]()
Ah, dan weet ik het geslacht ook.quote:
Oh... Ik wilde al voorstellen om de buit eerlijk te verdelen, maar dat zit er dus niet in?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ik me in Stein begeef..
Daar wil je nog niet dood gevonden worden. Met of zonder bivakmuts.
http://fotoboek.fok.nl/steijnquote:Op woensdag 21 september 2005 21:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alsof ik me in Stein begeef..
Daar wil je nog niet dood gevonden worden. Met of zonder bivakmuts.
Dat ik niet in Stein kom wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat ik er helemaal niks mee te maken heb.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Ik wilde al voorstellen om de buit eerlijk te verdelen, maar dat zit er dus niet in?.
inkoppertje.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/steijn
niet?
Steijn heeft Haar.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef petre86 het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/steijn
niet?
Steijn heeft Flop Flop Haar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Steijn heeft Haar..
Hmmz... Dat doet me denken aan Waxxer die vond dat ik tsjoeng tsjoeng wenkbrauwen had, wat hij daar dan ook mee bedoelde.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Steijn heeft Flop Flop Haar..
Van dat haar. Weet je wel. Dat steeds van flop flop doet. Enzo. Van dat Hugh Grant haar. Toen die nog flop flop haar had.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Dat doet me denken aan Waxxer die vond dat ik tsjoeng tsjoeng wenkbrauwen had, wat hij daar dan ook mee bedoelde..
"draagt ook een steentje bij"quote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef creno het volgende:
deze is ook al weer bijna vol
Dat het een beetje omhoog hupst als hij loopt?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Van dat haar. Weet je wel. Dat steeds van flop flop doet. Enzo. Van dat Hugh Grant haar. Toen die nog flop flop haar had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |