Informatique medewerker!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef Vlarp het volgende:
janksmoel
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Informatique medewerker!
?quote:
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...quote:
't kon wel door dik bruna getekent zijn jahquote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een regenboog met alleen primaire kleuren. Laat wel duidelijk zien wat de doelgroep is van dat shirt...
met een strikje om je eitjes op de bank liggen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef creno het volgende:alsof ik dan hier ga rondlopen schreeuwen wanneer de eerste keer is !
ik ben een beetje zenuwachtig omdat ik een verrassing heb voor jeweetwel
kan nu niet meer vertellen, doe ik later wel !
Je bent vader geworden?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:53 schreef creno het volgende:alsof ik dan hier ga rondlopen schreeuwen wanneer de eerste keer is !
ik ben een beetje zenuwachtig omdat ik een verrassing heb voor jeweetwel
kan nu niet meer vertellen, doe ik later wel !
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef beaverdinges het volgende:
Van dat haar. Weet je wel. Dat steeds van flop flop doet. Enzo. Van dat Hugh Grant haar. Toen die nog flop flop haar had.
Nee hoor. Een economische analyse van de productie van zwavelzuur uit so3, uitgedrukt in euro per ton per jaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kortom je hebt je bankrekening bekeken?
Jij spendeert al je tijd aan Fok!?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:12 schreef TehRockstar het volgende:
lalalala, ik verveel me zeker niet.
Uhm.. wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaaaaaa
ik verveeeeeeel me
vlarp! heb je nou al een finishing touch gezien? of isdie nog niet bezig?
lijstje!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Driftwood het volgende:
ok, ok.... weer een avond zo goed als voorbij?
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer schoolquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef Driftwood het volgende:
ok, ok.... weer een avond zo goed als voorbij?
ik heb morgen (noodgedwongen) een dag vrij????quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer school
Ga maar even het meest recente arthur verhaal lezen dan en een uitgebreide kritiek typenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:10 schreef petre86 het volgende:
lalalalalalalalaaaaaa
ik verveeeeeeel me
vlarp! heb je nou al een finishing touch gezien? of isdie nog niet bezig?
ja, ben weer teruggekomen op fok...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef creno het volgende:
die driftwood is al een oudere usergeregistreerd in 2002, maar in zijn history zie je alleen 2 [homo]topics omdat ie keilang niet op fok is geweest, is mijn vermoeden
Weer potgrond scheppen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:16 schreef Cazman het volgende:
[..]
Zo goed als ja. Helaas. morgen weer school
thanks!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:17 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ik heb morgen (noodgedwongen) een dag vrij????
maar succes alvast voor je!
Nee, zorgen dat m'n bedrijf niet instortquote:Op woensdag 21 september 2005 23:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Weer potgrond scheppen?
nee, juist het gebrek aan een invulling van de dag is de boosdoenerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:19 schreef Cazman het volgende:
[..]
thanks!
Noodgedowngen nog wel. Iets belangrijks er tussenin gekomen?
Dus ga je de hele dag lam doenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:20 schreef Driftwood het volgende:
[..]
nee, juist het gebrek aan een invulling van de dag is de boosdoener
nee, ik wil mn dag nog wel een beetje nuttig invullen....quote:
Uurtje of half 9 tot half 5. Flinke dag dusquote:Op woensdag 21 september 2005 23:23 schreef Driftwood het volgende:
[..]
nee, ik wil mn dag nog wel een beetje nuttig invullen....
hoe? dat zie ik morgen wel.
hoe laat moet jij beginnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |