surequote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar verder ben ik best gezellig hoor.
Nou, sommigen hier hadden ook hééééééél veel tijd nodig om de ware identiteit van Hillary te achterhalen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:43 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel duidelijk hoor
.................................mjah!!!quote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ze krijgen vertrouwen in een gunstige afloop van je opleiding?
vroegerquote:Op woensdag 21 september 2005 23:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, jij trekt volle zalen.
sprak hij na lang nadenkenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:47 schreef Cazman het volgende:
[..]
.................................mjah!!!![]()
Die pubers die jij aantrok (ok foute opmerking) zijn inmiddels al cokesnuivende twintigers,quote:Op woensdag 21 september 2005 23:48 schreef Driftwood het volgende:
[..]
vroeger
maar da;s wederom oude koeien uit de sloot halen
Verwacht je daar je rukvoer vandaan te halen?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:53 schreef Great_Expectations het volgende:
http://video.google.com/ en dan met name http://video.google.com/videorandom
heeft dat niet te maken met de aanvang van een nieuw jaar?quote:Op woensdag 21 september 2005 23:51 schreef Cazman het volgende:
[..]
Och ja, 'tis niet denderend zoals altijd
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mijquote:Op woensdag 21 september 2005 23:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Die pubers die jij aantrok (ok foute opmerking) zijn inmiddels al cokesnuivende twintigers,
En ik maar denken dat jij niet aan Helmondse dorpsgebruiken zou wagen.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Driftwood het volgende:
[..]
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mij
ach dan doe ik het zo slecht nog niet...
*aansteker onder theelepel houd*
Nee niet echt. ik moet er gewoon meer voor doenquote:Op woensdag 21 september 2005 23:54 schreef Driftwood het volgende:
[..]
heeft dat niet te maken met de aanvang van een nieuw jaar?
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:55 schreef Driftwood het volgende:
[..]
die inmiddels alleen nog maar geintresseerd zijn in coke, en niet meer in mij
Te lang in de zon gestaan? Je hebt zo'n rood hoofd.quote:
bloed kruipt waar het niet gaan kan...quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En ik maar denken dat jij niet aan Helmondse dorpsgebruiken zou wagen.
puur de inzet dus.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:56 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nee niet echt. ik moet er gewoon meer voor doen
que?quote:
Is altijd al geweest met school. 'Tis al wel wat beter maar toch. Andere dingen gaan meestal voorquote:Op woensdag 21 september 2005 23:58 schreef Driftwood het volgende:
[..]
puur de inzet dus.
en hoe komt het dat die ontbreekt?
Ik snuif GEEN cokequote:[..]
que?
Dat is alcohol. geen snuifje bruin.quote:Op woensdag 21 september 2005 23:57 schreef Driftwood het volgende:
[..]
bloed kruipt waar het niet gaan kan...
dat spul in mn bloed trouwens ook nu
zolang je het maar haalt..... toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is altijd al geweest met school. 'Tis al wel wat beter maar toch. Andere dingen gaan meestal voor
hoooo, ik deed die uitspraak niet....quote:Ik snuif GEEN coke
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |