Zeg jongen, val jij soms op jongens of zo?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:03 schreef Ang3l het volgende:drokne van de rosé, zijn beste vriendin en de film Chocolate
ok, er is niks in mn aderen gespoten nuquote:Op donderdag 22 september 2005 00:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is alcohol. geen snuifje bruin.
dat is bij voorbaat al verboden!quote:Zal er bier in poedervorm zijn waar je alleen maar water bij moet doen? [horrorgedachte]
je zou het wel gaan denken hequote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg jongen, val jij soms op jongens of zo?
Soms wel ja, als ik genoeg gezopen hebquote:Op donderdag 22 september 2005 00:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zeg jongen, val jij soms op jongens of zo?
idd, als ik het maar haalquote:Op donderdag 22 september 2005 00:03 schreef Driftwood het volgende:
[..]
zolang je het maar haalt..... toch?
quote:[..]
hoooo, ik deed die uitspraak niet....
Toch verdenk ik Oranjeboom ervan het te doen. Hoe kan het anders zo smaken?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef Driftwood het volgende:
[..]
ok, er is niks in mn aderen gespoten nu
[..]
dat is bij voorbaat al verboden!
hij wordt er stil van?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:06 schreef Cazman het volgende:<--- kijkt nu een andere richting op
Dan moet je je verters strakker strikken.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Soms wel ja, als ik genoeg gezopen heb
mag oranjeboom tegenwoordig ook al de naam Bier dragen.... dan heb ik iets gemistquote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch verdenk ik Oranjeboom ervan het te doen. Hoe kan het anders zo smaken?
Ze gebruiken de kopfschmerzgisting manier. De poeder was al eerder gevonden in het satanmerk Heinekenquote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch verdenk ik Oranjeboom ervan het te doen. Hoe kan het anders zo smaken?
quote:Op donderdag 22 september 2005 00:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je je verters strakker strikken.
Nah, je mist er niks aan.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef Driftwood het volgende:
[..]
mag oranjeboom tegenwoordig ook al de naam Bier dragen.... dan heb ik iets gemist
Ik verdacht de man met de hamer al.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Ze gebruiken de kopfschmerzgisting manier. De poeder was al eerder gevonden in het satanmerk Heineken
Je gaat de 16cm al snel missen.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik gewoon hetero word en er met m'n beste vriendin vandoor ga
vallen op jongens?quote:
21quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je gaat de 16cm al snel missen.
Ja daar wordt je wat traag van hequote:Op donderdag 22 september 2005 00:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
vallen op jongens?
veters?
strikken?
Dat krijg je nou van rose.
like someone is gonna buy that...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik gewoon hetero word en er met m'n beste vriendin vandoor ga
as alwaysquote:Op donderdag 22 september 2005 00:11 schreef Driftwood het volgende:
[..]
you're spanking the shit out of him?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |