Jullie slapen wel nog steeds gezamelijk?quote:Op donderdag 22 september 2005 00:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, de ex is net terug uit a'dam.
Oeh, gefeliciteerd, Ryan_R!quote:Op donderdag 22 september 2005 00:58 schreef creno het volgende:
[afbeelding]
De verrassing is geslaagd !!!!
Ik ben even op en neer naar de woonplaats van Ryan_r gereden om hem persoonlijk te feliciteren met zijn verjaardag !
Hij was erg verrast, dacht zelfs dat ik een grapje maakte, maar vond het errug leuk !
ook hier nog een keer GEFELICITEERD schatje
Ik wou dat de mijne op en neer was gevlogen voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 22 september 2005 01:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
feli _R Je treft het maar met zo'n vriendje.
Dat geld kan ie, vrees ik, wel beter besteden.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik wou dat de mijne op en neer was gevlogen voor mijn verjaardag
Ik ga slapen, morgen vroeg op.
Yeahquote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat geld kan ie, vrees ik, wel beter besteden.
Oeh, Jensen Ackles speelt erinquote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Supernatural..brr wat een goeie pilot
en Jared Padaleckiquote:Op donderdag 22 september 2005 01:52 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Oeh, Jensen Ackles speelt erin
*download*
Neequote:Op donderdag 22 september 2005 09:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En vermaak je je al een beetje Vlarp?
Heb je last van me dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 10:15 schreef Sunjammer het volgende:
Congrats @ Ryan!
Ehm Vlarp, moet jij niet werken ofzo?
Nee..quote:Op donderdag 22 september 2005 10:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En? Heb je inmiddels al inspiratie opgedaan?
Doe de broodrooster de groeten.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee..
Maar!! Ik heb de oplossing: ontbijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |