Goed, moest ff mn downloads aanzetten enzo..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verveel me
Hoe is 't met jou?
Wat heb je toch een overzichtelijke leven CDP.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed, moest ff mn downloads aanzetten enzo..
Zo rustig douchen en ontbijten
Ideaal...quote:Op donderdag 22 september 2005 12:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Goed, moest ff mn downloads aanzetten enzo..
Zo rustig douchen en ontbijten
Voor minderjarige mensen is dat ook zeker een vereiste. Anders raken ze verward in de complexiteit van de wereldquote:Op donderdag 22 september 2005 12:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat heb je toch een overzichtelijke leven CDP.
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken. Laat staan met zo'n persoon samen te moeten leven.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Voor minderjarige mensen is dat ook zeker een vereiste. Anders raken ze verward in de complexiteit van de wereld
Ik geniet gewoon een dagje..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken. Laat staan met zo'n persoon samen te moeten leven.
- Om half 8 ontbijtenquote:Op donderdag 22 september 2005 12:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou er persoonlijk niet aan moeten denken. Laat staan met zo'n persoon samen te moeten leven.
In al die tijd dat je hier post heb ik geen dramatische verschillen in de leefstijl kunnen ontdekken.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik geniet gewoon een dagje..
Voor de rest heb ik ook een normaal leven hoor, met afspraken, hobby's etc
Het is een homo, die krijgt nooit in 18 minuten zijn haar goed.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
- Om half 8 ontbijten
- Om 10 voor 8 tandenpoetsen en haar doen
- Om 10 over 8 naar werk
Dat idee
Omdat ik niet al mn belevenissen hier post..betekent niet dat ik de hele dag op mn reet zit achter de pc, en niets leuks doe etc ..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In al die tijd dat je hier post heb ik geen dramatische verschillen in de leefstijl kunnen ontdekken.
Hmm.. het lukt mij in 3 minuten..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het is een homo, die krijgt nooit in 18 minuten zijn haar goed.
Zelfs de leuke dingen zijn voorspelbaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Omdat ik niet al mn belevenissen hier post..betekent niet dat ik de hele dag op mn reet zit achter de pc, en niets leuks doe etc ..
Jij bent ook een neppert.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. het lukt mij in 3 minuten..
Mijn leven is ook voorspelbaar door dat grafwerk..quote:Op donderdag 22 september 2005 12:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs de leuke dingen zijn voorspelbaar.
Poor little doggiequote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik in 2.. en ik en voorspelbaar? Leuk dat je tdenkt
Jij wilde natuursteenbewerker worden.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn leven is ook voorspelbaar door dat grafwerk..
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jij wilde natuursteenbewerker worden.
nou daar hoef ik dus echt niet over te aarzelen hoorquote:Op donderdag 22 september 2005 12:43 schreef wonderer het volgende:
Intake gesprekje met de yogalerares duurde iets langer dan gepland...
*aarzelt, nog een paar uur maffen of brak de dag door komen?*
Yeah, welterusten.quote:Op donderdag 22 september 2005 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nou daar hoef ik dus echt niet over te aarzelen hoor![]()
Truste Wondererquote:
quote:Op donderdag 22 september 2005 12:46 schreef Vlarp het volgende:
*screeningformulier invul en email*
Ik eigenlijk ook wel. Ik zoek een andere invulling voor m'n vrije tijd. De hele tijd dronken ergens in een kroeg hangen gaat ook zo vervelen...quote:Op donderdag 22 september 2005 13:50 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ach joh... 't is leuk!! Heb er weer zin an
Vooral omdat het je niks meer opleverd dan een kater.quote:Op donderdag 22 september 2005 13:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Ik zoek een andere invulling voor m'n vrije tijd. De hele tijd dronken ergens in een kroeg hangen gaat ook zo vervelen...
Mja.. nu kan ik vrijwilligerswerk op m'n CV gaan zetten volgend jaarquote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Vooral omdat het je niks meer opleverdt dan een kater.
Nobel.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. nu kan ik vrijwilligerswerk op m'n CV gaan zetten volgend jaar
Get LOST.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga even LOST afkijken..vullen jullie hem?
*Outlook kill*quote:Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef Sunjammer het volgende:
*allang gereplied heb*
Op het mailtje van 22/09/05 13:59 heb ik gereageerd om 14:01quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Sunjammer het volgende:
*Exchange Message Tracking Center aanslinger*
't Is op de SMTP server aangekomen aan jouw kant
Ik heb wel eens een mailtje gezien wat met er door een misconfiguratie van exchange er 6 uur over deed om van de ene naar de afdeling te komen.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:21 schreef Sunjammer het volgende:
*Exchange Message Tracking Center aanslinger*
't Is op de SMTP server aangekomen aan jouw kant
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Jesus, wat een hoop bezoeken opeens.
Normaal kunnen SJ en ik aardig chatten via de mailquote:Op donderdag 22 september 2005 14:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een mailtje gezien wat met er door een misconfiguratie van exchange er 6 uur over deed om van de ene naar de afdeling te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |