True zoals mn stickerbumpertopiquequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef remlof het volgende:
anyway... velen van ons vinden BeF maar niks, en toch blijven jullie regelmatig doorverwijzen naar die slowchat bij het sluiten van een topic "ga maar verder in BeF"... dat slaat vaak nergens op.
Geef topics op z'n minst een kans en sluit ze niet voordat ze bij minstens 10 posts zijn (tenzij ze echt niet kunnen ivm met policy enzo natuurlijk)
Dan zorg je maar dat je BeF iets gaat vinden. Of je zorgt dat je humor krijgt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:40 schreef remlof het volgende:
anyway... velen van ons vinden BeF maar niks, en toch blijven jullie regelmatig doorverwijzen naar die slowchat bij het sluiten van een topic "ga maar verder in BeF"... dat slaat vaak nergens op.
Geef topics op z'n minst een kans en sluit ze niet voordat ze bij minstens 10 posts zijn (tenzij ze echt niet kunnen ivm met policy enzo natuurlijk)
Klopt. Dat krijg je met vijf kerels op een subforum.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:43 schreef zalmsalade het volgende:
Wat een homo TT
kom op, BeF is gewoon de ONZ forum slowchat... daar kan echt niet iedereen z'n ei kwijtquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:44 schreef Pool het volgende:
[..]
Dan zorg je maar dat je BeF iets gaat vinden. Of je zorgt dat je humor krijgt.
ONZ liep op een gegeven moment vol met de humorloze bierbagger. Daar hadden de andere users last van, dus hebben we de bierbagger één vast plekje gegeven. En daar blijft het ook.
Hoezo niet? Je kunt daar gewoon met je baggermaatjes over bier en frituur beginnen hoor. Probeer het anders eens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
kom op, BeF is gewoon de ONZ forum slowchat... daar kan echt niet iedereen z'n ei kwijt
idd nix aan alleen maar zon dik wijf zit daar te ouwehoeren heul de tijdquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:46 schreef remlof het volgende:
[..]
kom op, BeF is gewoon de ONZ forum slowchat... daar kan echt niet iedereen z'n ei kwijt
heb het echt wel geprobeerd, maar het spreekt me gewoon niet aan... te veel 'incrowd', het meeste zegt me nietsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:50 schreef Pool het volgende:
[..]
Hoezo niet? Je kunt daar gewoon met je baggermaatjes over bier en frituur beginnen hoor. Probeer het anders eens.
Dat zat er dik in. Ze hadden de reeks dan ook een normale titel moeten geven. Zoals [Oelaanbataar] & [Oezbekistan].quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef zalmsalade het volgende:
Nja maar dat BEF is gewoon een dom kliekje geworden van mensen die eerst in de nachtelijke slowchat zaten
quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef zalmsalade het volgende:
Nja maar dat BEF is gewoon een dom kliekje geworden van mensen die eerst in de nachtelijke slowchat zaten
Nja dan krijg je nog een kliekje... Alle reeksen zijn kliekjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kan er niet een 2e slowchat topic komen Mods ? dan ga ik daar wel lekker baggeren met de rest van de users
Precies, dan zorg je maar dat je binnenstormt met een clubje baggeraarsquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:57 schreef zalmsalade het volgende:
Laten we het De Nachtbar noemen!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kan er niet een 2e slowchat topic komen Mods ?
Wat is er dan mis met [Bishkek-etxebarria-Fuengirola] ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat zat er dik in. Ze hadden de reeks dan ook een normale titel moeten geven. Zoals [Oelaanbataar] & [Oezbekistan].
Maar om nou te zeggen dat bef vol zit met bierbaggeraarsquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Pool het volgende:
Nee, er komt geen tweede slowchattopic. Zoals al wordt gemeld, komt er dan alleen maar een extra kliekje bij. BeF is opgericht voor alle bierbaggeraars. Dat jullie je dat hebben laten afpakken, dat zij dan maar zo. Pak het gewoon terug ofzo.
Waar? ? ? ? ? ?quote:
Ik zat er naastquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Waar? ? ? ? ? ?
Hier????
Nee toch
er is al een tweede ONZ SC topic, maar bij die homo's voel ik me ook niet echt thuis.... Laat toch gewoon een (paar) reeks(en) ontstaan waar mensen hun gang kunnen gaan, dat zou een hoop baggertopics schelen, toch?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:10 schreef Pool het volgende:
Nee, er komt geen tweede slowchattopic. Zoals al wordt gemeld, komt er dan alleen maar een extra kliekje bij. BeF is opgericht voor alle bierbaggeraars. Dat jullie je dat hebben laten afpakken, dat zij dan maar zo. Pak het gewoon terug ofzo.
Het antwoord was dus nee, zoals je gezien hebt. En je hebt er toch eentje geopend. Verder wil ik je nog complimenteren met je twee geweldige posts in dit topic: Verander één cijfer !quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
kan er niet een 2e slowchat topic komen Mods ? dan ga ik daar wel lekker baggeren met de rest van de users
Ja, kom je iig een stuk minder topics zoals:quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef remlof het volgende:
en al weer dicht
[..]
er is al een tweede ONZ SC topic, maar bij die homo's voel ik me ook niet echt thuis.... Laat toch gewoon een (paar) reeks(en) ontstaan waar mensen hun gang kunnen gaan, dat zou een hoop baggertopics schelen, toch?
precies, neem het ander even mee naar 'achteren' Poolquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Ja, kom je iig een stuk minder topics zoals:
"hey [insert random baggeruser]!"
tegen.
Nee, dat helpt niet. In elke reeks vormt zich namelijk binnen een week of 2 weer een kliekje. Vervolgens komt er een verse lading newbies die alsnog de boel onder gaat baggeren, omdat ze de reeks te ontoegankelijk vinden. Dan moet je hun ook weer een reeks geven, enzovoort enzovoort.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef remlof het volgende:
en al weer dicht
[..]
er is al een tweede ONZ SC topic, maar bij die homo's voel ik me ook niet echt thuis.... Laat toch gewoon een (paar) reeks(en) ontstaan waar mensen hun gang kunnen gaan, dat zou een hoop baggertopics schelen, toch?
Zoiezo, in de nachtelijk SC topics zouden dan zogenaamde kliekjes zitten, niet zo raar omdat de meeste mensen 's nachts slapen, maar de gene die niet slapen hadden wel wat te doen 's nachts. Verder was het altijd toegankelijk. En er gingen gewoon 5 topics in een nacht doorheen. Dan werd er een mod wakker en die sloot de volgende ochtend het laatste nog openstaande topic en dan was men van het gezeur af.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:23 schreef remlof het volgende:
en al weer dicht
[..]
hoezo mag ik mn mening niet gevenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:24 schreef Pool het volgende:
[..]
Het antwoord was dus nee, zoals je gezien hebt. En je hebt er toch eentje geopend. Verder wil ik je nog complimenteren met je twee geweldige posts in dit topic: Verander één cijfer !
Je leert niet echt van die mails, waarschuwingen en sticky's hè.![]()
Dat moet niet in het topic zelf. Dat moet in een TR. Verder is het totaal offtopic. En lul je er nog over door alleen om een topic kapot te maken. Achterlijk stuk vretenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoezo mag ik mn mening niet geven
Hoezo?? Wij baggeren toch ook niet in BeF?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:28 schreef Pool het volgende:
[..]
Nee, dat helpt niet. In elke reeks vormt zich namelijk binnen een week of 2 weer een kliekje. Vervolgens komt er een verse lading newbies die alsnog de boel onder gaat baggeren, omdat ze de reeks te ontoegankelijk vinden. Dan moet je hun ook weer een reeks geven, enzovoort enzovoort.
Dat doen we dus niet. Er zal eerder een reeks verdwijnen, dan dat er nog eentje bij komt.
waarquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:31 schreef Tiemie het volgende:
Verdomme. Heb ik eens zin in slowchat, komt er niemand.
Moet je eens vaker op F5 rammen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:31 schreef Tiemie het volgende:
Verdomme. Heb ik eens zin in slowchat, komt er niemand.
shut up ik had het niet tegen jou tommyquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Dat moet niet in het topic zelf. Dat moet in een TR. Verder is het totaal offtopic. En lul je er nog over door alleen om een topic kapot te maken. Achterlijk stuk vreten
Pool leest meequote:
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat de nieuwelingen juist niet in de nieuwe reeks posten, maar dat ze gewoon zelf baggertopics openen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoezo?? Wij baggeren toch ook niet in BeF?
Dat heb ik al ééuwen niet meer gedaan mên. Ik ben uit vorm.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Moet je eens vaker op F5 rammen.
Maar hij verwoord het probleem anders prima.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
shut up ik had het niet tegen jou tommy!
Maar hij heeft wel gelijk, Paultjuhhhquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
shut up ik had het niet tegen jou tommy!
okquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:33 schreef Pool het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk, Paultjuhhh!
Ga maar een paar uur zwemmen in de Westerschelde. Word je vast ook blauw vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef zalmsalade het volgende:
wehehehe.
Ik had gelijk maak me maar blauw
Ik even gereageerd in het boze topic van je.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:54 schreef Dribbel_ het volgende:
Pool! geef eens een goede reden waarom mijn rebustopic dicht is
wie kan er nou in zo'n korte tijd een rebus maken, vind je het gek dat er nog geen plaatjes zijn geplaatst, ik vind dit echt nergens op slaan![]()
okquote:Op woensdag 21 september 2005 00:00 schreef Pool het volgende:
[..]
Ik even gereageerd in het boze topic van je.
k heb het opgeschoond en een schopje GC gegeven.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:07 schreef Quintix het volgende:
Je kon m'n topic toch gewoon naar GC schoppen?![]()
Nu is ie dubbel.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:16 schreef Snakey het volgende:
[..]
k heb het opgeschoond en een schopje GC gegeven.
Omdat dit soort topics niks anders als bagger uitlokken. Mensen kunnen niet zoveel met zo'n OP dus krijg je alleen maar rotzooi als antwoord.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:14 schreef Catch22- het volgende:
onbekende op Skype
waarom is hij dicht? Ik was wel benieuwd..
Was je alleen maar blauw, Of kon je ook daadwerkelijk iets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:37 schreef zalmsalade het volgende:
wehehehe.
Ik had gelijk maak me maar blauw
Ik heb het weer dichtgegooid. Succes ermee.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:17 schreef Quintix het volgende:
[..]
Nu is ie dubbel.![]()
Dat is nou ook weer wat teveel van het goeie he.![]()
*stemt voor*quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:09 schreef Zebbie het volgende:
Stemt allen voor een centraal [Zebbie] topic
Mensen die zichzelf kapot spuiten is een dagelijks beeld in sommige steden. Er is niemand die de humor daar echt van inziet.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:03 schreef BrauN het volgende:
Snakey.
Dit [Centraal] Heroïne was gewoon een topic om grapjes en grolletjes te maken over junks en heroïne hoertjes.
In UVT flippen ze 'm compleet door als je iets over heroïne zegt.
Doe maar weer open dus. Bedankt!
Whehehe. Ze was toch al een lelijk wijf.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf kapot spuiten is een dagelijks beeld in sommige steden. Er is niemand die de humor daar echt van inziet.![]()
Even wachten tot ZWA er is dus.
Nou euh, neen.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:05 schreef Manneke_Pils het volgende:
plaats hier je prinsjesdag ondertitels!
TTT ?!
Stel je eens voor.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:10 schreef EL_REY het volgende:
nu zie ik dat jullie weer een foutje hebben:
mijn avatar staat er nog niet tussen in de OP.
Maakt niet uit hoor, vergissen is menselijk.. ik zie het vanzelf wel weer goed staan.
Mijn zuster zegt dat je er lelijk uit zietquote:
ze liegtquote:Op woensdag 21 september 2005 17:51 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Mijn zuster zegt dat je er lelijk uit ziet
Ik bedoel hier mee BrauN wel te verstaanquote:
dacht ik alquote:Op woensdag 21 september 2005 18:40 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik bedoel hier mee BrauN wel te verstaan
Er wordt zo goed als nooit zomaar een topic gewist. Maar ik zie hem ook niet zo 1 2 3. Ik vraag het wel even voor je.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef Neutrino het volgende:
Ik had een topic in onzin over Joden en de nieuwe campagne van de trein.
Waar is mijn topic gebleven ?
Het lijkt er nl op dat deze gewist is... Worden topics wel eens gewist ?
Ja, ik heb het gewist na en zeer serieus genomen kl;acht, de reacties die er stonden waren strafbaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef Neutrino het volgende:
Ik had een topic in onzin over Joden en de nieuwe campagne van de trein.
Waar is mijn topic gebleven ?
Het lijkt er nl op dat deze gewist is... Worden topics wel eens gewist ?
Wat stond er dan ?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gewist na en zeer serieus genomen kl;acht, de reacties die er stonden waren strafbaar.
Sowieso ben ik niet dol op deze topics omdat ze altijd strafbare dingen oproepen.
Begrijp ik wel, anderen konden zich niet inhouden, en strafbare content kan ik gewoon niet op FOK! laten staanquote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef Neutrino het volgende:
Ah.. Oke..
Dat is nooit mijn bedoeling geweest. Ik wilde enkel de tegenstrijdigheden uitlichten tussen de campagne die 60 jaar te laat kwam en een voorgaande campagne van de ns.
Ik was inderdaad ook benieuwd hoe het topic zich ontwikkeld had.
Jammer dat mensen zijn gaan baggeren...
Poepsex, kun je echt niet met wat beters aankomen?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:31 schreef zalmsalade het volgende:
Snakey vind je dat niet echt zieilg? Omdat jij het niet mooi vind het topic sluiten
zoals? kom op snakey poepsex is ondergeschoven iedereen vind het geil. Niemand bekent het!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Poepsex, kun je echt niet met wat beters aankomen?![]()
Die site gaf leuke ideën inderdaad.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:33 schreef zalmsalade het volgende:
Er was best animo voor!
er waren niet eens duidelijke plaatjes gepost!
Hier moet ook ruimte voor zijn op fok!
Je zit op het verkeerde forum.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:34 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
zoals? kom op snakey poepsex is ondergeschoven iedereen vind het geil. Niemand bekent het!
Of jij botte lul!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum.
Doe je best. Ik zie het wel verschijnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:39 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Of jij botte lul!
Ik ga een klachtenmail schrijven naar de FA's!
Jij zit hier niet lang meer mannetje!
Hij is verstuurdquote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe je best. Ik zie het wel verschijnen.![]()
dit zou ik niet te hard zeggen. Ik verwacht dat er binnenkort een nieuw sub-forum komt met Poep en Plassex waar ik dan mod van wordt. En zul je zien hoeveel serieuze mensen daar gaan posten!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:47 schreef remlof het volgende:
nounounou, een poepsex topic openen en dan klagen
dat 'normale' topics veel te snel worden dichtgegooid vind ik veel erger, maar goed, scroll omhoog voor dat
dat zal dan wel rechts naast het keldertje komen, veel plezier!quote:Op donderdag 22 september 2005 01:48 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
dit zou ik niet te hard zeggen. Ik verwacht dat er binnenkort een nieuw sub-forum komt met Poep en Plassex waar ik dan mod van wordt. En zul je zien hoeveel serieuze mensen daar gaan posten!
Tuurlijk drijf de spot er maar mee. De tijd zal het leren. En ik weet een ding zeker jij en snakey krijgen daar direcht een banquote:Op donderdag 22 september 2005 01:50 schreef remlof het volgende:
[..]
dat zal dan wel rechts naast het keldertje komen, veel plezier!![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef zalmsalade het volgende:
[BeF] #187 Bier is tof
kan de titel niet veranderd worden in:
"Janetjes Kutreeks"
Ik vind hem leuker dan het belastingsdienst-topic, wat wél een TTT is.quote:
Beide zijn ok!quote:Op donderdag 22 september 2005 09:55 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ik vind hem leuker dan het belastingsdienst-topic, wat wél een TTT is.
Topic reeks voor mensen die van bier (quote:Op donderdag 22 september 2005 12:16 schreef spenky het volgende:
wat is BeF
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
Ik weet dat jullie niet voor elke scheet een TTT uit willen delen. En dat er de laatste tijd redelijk veel "gevallen" zijn. Maar dat prinsjesdat topic is toch wel een richtitge TTT. Leuker dan dat belastingdiens topic waar 10x bijna dezelfde grap wordt gemaakt
Ik neem het mee naar 'achteren'.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
Ik weet dat jullie niet voor elke scheet een TTT uit willen delen. En dat er de laatste tijd redelijk veel "gevallen" zijn. Maar dat prinsjesdat topic is toch wel een richtitge TTT.
Ben ik het niet mee eens, maar smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:37 schreef zalmsalade het volgende:
Leuker dan dat belastingdiens topic waar 10x bijna dezelfde grap wordt gemaakt
Inderdaad... In het Prinsjesdag topic worden bestaande foto's voorzien van een of andere blije tekst, die soms grappig is. Het Belastingdienst topic is zo vele malen beter dan het Prinsjesdagtopic. Het is daar gewoon de droogheid die het een schitterend topic maakt.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:49 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Ik neem het mee naar 'achteren'.
[..]
Ben ik het niet mee eens, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Je reinste chantage!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
En tóch haal ik m'n account door de shredder als het Prinsjesdag topic een TTT wordt!
Dat lijkt me het argumentquote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
En tóch haal ik m'n account door de shredder als het Prinsjesdag topic een TTT wordt!
En dat geloven wij?quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Jep inderdaad...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:08 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
En dat geloven wij?
Met belastingdienst komt 100x hetzelfde voorbij en heb ik niet echt moeten lachen.
Bij prinsjesdag echter wel, wat sommige verzonnen.
Al is het jammer dat ook daar de 'Lex! Mijn kont! Wat doe je?'-foto zo uitgemolken is en die pino-foto.
die zijn doodquote:Op donderdag 22 september 2005 17:18 schreef EL_REY het volgende:
Waar is insomaniac eigenlijk gebleven? en Jogy?
...quote:Op donderdag 22 september 2005 15:05 schreef BrauN het volgende:
Wat is dit nu godverdomme voor actie!?quote:
Doei BrauN.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat is dit nu godverdomme voor actie!?
Vroeger..., in OvjL's glorietijden was dat topic een kúttopic geweest en gesloten na 3 posts. En nu..., nu is het een TTT?
Ik geef het op.
gevolgd door een slotje...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:35 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zijn er dus geen bierdrinkers online.![]()
Dan zuipen ze zich maar door die allergie heen.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:38 schreef remlof het volgende:
Dat eerste biertje op een dag hè?
[..]
gevolgd door een slotje...
die zijn er dus wel, maar die hebben een BeF-allergie, zoals de meeste ONZ users.... *zucht* wanneer snappen jullie dat nou eens
ik probeer het tenminste toch? BeF was al dood sinds 2pm ofzo, ik post, niets... dan open ik toch maar een apart topic en dan komt daar binnen no-time een slot op. Sorry maar ik kan dat echt niet volgenquote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dan zuipen ze zich maar door die allergie heen.
Zulke topics worden niks anders als bagger en SC. En daar hebben we geen zin in.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ik probeer het tenminste toch? BeF was al dood sinds 2pm ofzo, ik post, niets... dan open ik toch maar een apart topic en dan komt daar binnen no-time een slot op. Sorry maar ik kan dat echt niet volgen![]()
Nou ehmm.. neequote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef zalmsalade het volgende:
[BeF] #187 Bier is tof
"Janetjes Kutreeks"
Nou, doop ONZ dan maar om in TTT en laat één topic per week open ofzo...quote:Op donderdag 22 september 2005 18:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Zulke topics worden niks anders als bagger en SC. En daar hebben we geen zin in.
Er blijft genoeg open als je even wat beter kijkt. Wat we met ONZ in ieder geval NIET willen is een continuiteit van biertopics vol bagger. Dan verwijs ik je toch echt naar BeF, daar mag je loos gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou, doop ONZ dan maar om in TTT en laat één topic per week open ofzo...![]()
Wat willen jullie nou met ONZ??
Het zijn echt niet alleen "biertopics vol bagger" die onterecht gesloten worden, meestal geven jullie het niet eens een kans...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:00 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er blijft genoeg open als je even wat beter kijkt. Wat we met ONZ in ieder geval NIET willen is een continuiteit van biertopics vol bagger. Dan verwijs ik je toch echt naar BeF, daar mag je loos gaan.
nee daar gaat het ook niet om, we willen gewoon iets meer ruimte in ONZ...quote:Op donderdag 22 september 2005 19:11 schreef yvonne het volgende:
Zeik niet Rem, ik postte door een slotje heen, big deal -o-
Je hebt het BEF-topic toch?quote:Op donderdag 22 september 2005 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
nee daar gaat het ook niet om, we willen gewoon iets meer ruimte in ONZ...
Omdat het met dat soort topics uit de hand begon te lopen is destijds BeF geopend zodat, er én ruimte is voor dat soort dingen, én de baggerbiertopics tegen te gaan.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:17 schreef remlof het volgende:
Oh ja en niet steeds dat doorverwijzen naar BeF bij het sluiten van topics... Daar willen de meesten toch niet heen (en waarschijnlijk gelukkig maar voor de BeFfers)
Dan heeft BeF z'n doel gemist, het is gewoon een slowchat geworden waar de meeste ONZers zich niet toe aangetrokken voelen... Geef dan tenminste dàt toe!quote:Op donderdag 22 september 2005 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Omdat het met dat soort topics uit de hand begon te lopen is destijds BeF geopend zodat, er én ruimte is voor dat soort dingen, én de baggerbiertopics tegen te gaan.
En ik vind dat ie het nog goed doet ook, voor wat dat waard is.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Snakey je hebt het al een paar dagen volgehouden
Hulde
Het zijn (feitelijk) pas twee dagen, derde dag is cruciaal natuurlijk.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Snakey je hebt het al een paar dagen volgehouden
Hulde
Oeh, auw, veer in de bips.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En ik vind dat ie het nog goed doet ook, voor wat dat waard is.
Ik gooi het op zware mishandeling, de dood ten gevolg hebbend.quote:Op donderdag 22 september 2005 19:23 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Doodslag! Moord! Dood door schuld!
Helemaal mee eens. Wat een triest gedoe! Het is gewoon weer hetzelfde als de oude slowchat, wat irritant zeg! Want elk subforum heeft een [SC] topic, behalve [ONZ]!quote:Op donderdag 22 september 2005 02:05 schreef zalmsalade het volgende:
[BeF] #187 Bier is tof
"Janetjes Kutreeks"
Volgens mij heeft ONZ de meeste slowchat topics van allemaal, drie: BeF, de Gijsjes en de homo's...quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat een triest gedoe! Het is gewoon weer hetzelfde als de oude slowchat, wat irritant zeg! Want elk subforum heeft een [SC] topic, behalve [ONZ]!
je vergeet enschede, eindhoven en de gpdquote:Op vrijdag 23 september 2005 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ONZ de meeste slowchat topics van allemaal, drie: BeF, de Gijsjes en de homo's...
Maar die andere zijn wel echt gesloten kliekjes. Laatst nog op Fok! radio toegegeven door één zo'n Gijsje.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ONZ de meeste slowchat topics van allemaal, drie: BeF, de Gijsjes en de homo's...
Die hebben we wel. Alleen noemen wij 'm geen [ONZ SC], maar is gekozen voor de naam [BeF].quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:57 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Wat een triest gedoe! Het is gewoon weer hetzelfde als de oude slowchat, wat irritant zeg! Want elk subforum heeft een [SC] topic, behalve [ONZ]!
Je loopt hier al 2 jaar mee, maar je had hem nog nooit gezien?!quote:
Dat is zeer positief. Dan heeft hij al die tijd niets te klagen gehad.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:07 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Je loopt hier al 2 jaar mee, maar je had hem nog nooit gezien?!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:24 schreef Dribbel_ het volgende:
Hoiik had een vraagje,
heeft VaderJacob een ban, want hij kan neit meer reageren maar heeft geen mail gehad dat hij een ban heeft.
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unbanquote:Op woensdag 21 september 2005 11:30 schreef yvonne het volgende:
VaderJacob, strafbare uitlatingen in ONZ, lang weg.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:29 schreef NJ het volgende:
[..]
[..]
Banmeldtopic-mail je tieten/piemel voor een unban
Over een ban word je niet gemaild, hij wordt in MED gezet.
Als VaderJacob verder nog vragen rond zijn ban heeft, mag hij mailen met forum@fok.nl..
okquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:35 schreef NJ het volgende:
Ik heb geen idee. Daar gaan de (F)A's over.
Dus mail maar naar forum@fok.nl.
Mocht het akkoord zijn zie je binnenkort op een ochtend een AT met 4 stickies.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:20 schreef Manneke_Pils het volgende:
Snakey, laat ff weten wat er achter de schermen over besloten is, ok?
Wil ik nu wel ff weten
mensen die regelmatig in fb posten en 'meedenken' over het forum zijn ontiegelijke inlikkers, ga je schamen!quote:
Is dit topic om in te klagen ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:15 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat is zeer positief. Dan heeft hij al die tijd niets te klagen gehad.![]()
Nee hoor, u mag uw mods hier ook complimenten geven enzo.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Is dit topic om in te klagen ?
Ik was altijd van mening dat de eerste 50 posts getvp-ed moesten worden om daarna te veranderen in slowchat
quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:48 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Is dit topic om in te klagen ?
Ik was altijd van mening dat de eerste 50 posts getvp-ed moesten worden om daarna te veranderen in slowchat
Het was cynischquote:Op vrijdag 23 september 2005 07:31 schreef NJ het volgende:
[..]
Die hebben we wel. Alleen noemen wij 'm geen [ONZ SC], maar is gekozen voor de naam [BeF].
Waarschijnlijk omdat het er dan leuker uitzag met de sluitpost van Cerror.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:57 schreef remlof het volgende:
waarom zijn de laatste posts in Neon hier, Neon daar, Neon waar >???? gewist Snakey?
dat vind ik niet zomaar kunnen, eigenlijk...quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:04 schreef NJ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het er dan leuker uitzag met de sluitpost van Cerror.
Ik zei dat het een potentieel goed [fotosoep] topic was... Het lijkt me niet aan de mods om dat soort reacties gewoon te verwijderen, beargumenteer dan in je sluitpost waarom je het er niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:15 schreef NJ het volgende:
Als ik het topic zo bekijk, heb ik niet het idee dat er iets verloren is gegaan.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:34 schreef NJ het volgende:
Had gekund, maar om 03.00 lokt eigenlijk elk topic uit tot bagger en Snakey sloot 'm.
Om het slotje op te leuken, liet hij het lijken of hij Cerror het had gezet. Net als ik eens met een post van VAC deed en Paultjuhh er van overtuigd was dat hij rechten had.
Mijn topic, ik open een nieuwequote:Op zaterdag 24 september 2005 17:37 schreef NJ het volgende:
Dan blijft enkel de OP over.
Open jij maar een nieuwe met gelijk een gefotoshopte inbreng van jezelf erbij..
Ik heb vier posts van na het slotje verwijderd. Niet alleen om het geintje alsof cerror het topic had gesloten maar omdat die reacties nergens over gingen. Je reactie stond tussen die posts en ik heb in de vluchtigheid echter niet gezien dat je me aansprak in dat topic dus jouw reactie heb ik ook verwijderd. Sorry.quote:Op zaterdag 24 september 2005 03:57 schreef remlof het volgende:
waarom zijn de laatste posts in Neon hier, Neon daar, Neon waar >???? gewist Snakey?
mijn topicquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:19 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb vier posts van na het slotje verwijderd. Niet alleen om het geintje alsof cerror het topic had gesloten maar omdat die reacties nergens over gingen. Je reactie stond tussen die posts en ik heb in de vluchtigheid echter niet gezien dat je me aansprak in dat topic dus jouw reactie heb ik ook verwijderd. Sorry.
Maar je er al uit ben met NJ en je topic staat er weer.
lekker genederlandstquote:Op maandag 26 september 2005 19:16 schreef EL_REY het volgende:
hoe af te komen van een verliefd meisje
kan dit topic weer open, krijg weer die smsje van der??
iemand interesse in een smsje?
Nee, en nee. Los het maar op. Veel plezier ermee.quote:Op maandag 26 september 2005 19:16 schreef EL_REY het volgende:
hoe af te komen van een verliefd meisje
kan dit topic weer open, krijg weer die smsje van der??
iemand interesse in een smsje?
waaaaaaaaaaty jij!!!!!!quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef sararaats het volgende:
mag mijn usericon weer in de OP aub?
ik heb 1 ding geleerd: dat ik niet altijd in het middelpunt moet staanquote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaty jij!!!!!!
JIJ !!! door jou heb ik maanden bij een pshychiater gelopen!
Ik krijg die beeldne niet uit m'n kop!
Was jij niet door de shredder?
Bedankt lul ik zie het beeld ook weer voor me nuquote:Op maandag 26 september 2005 23:20 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaty jij!!!!!!
JIJ !!! door jou heb ik maanden bij een pshychiater gelopen!
Ik krijg die beeldne niet uit m'n kop!
Was jij niet door de shredder?
Nee.quote:Op maandag 26 september 2005 23:17 schreef sararaats het volgende:
mag mijn usericon weer in de OP aub?
quote:Op maandag 26 september 2005 23:48 schreef NJ het volgende:
Dat moet je verdienen namelijk. Ofzo.
zeg dat nou nietquote:Op maandag 26 september 2005 23:48 schreef NJ het volgende:
Dat moet je verdienen namelijk. Ofzo.
je gaat doodquote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef sararaats het volgende:
het hoeft al niet meer
Ik heb het verdiend door me goed in te likken bij Havoc en Yvonne.quote:
Mooi. Ook weer opgelost.quote:Op maandag 26 september 2005 23:51 schreef sararaats het volgende:
het hoeft al niet meer
Hou dat ff buiten het FB topic.quote:Op maandag 26 september 2005 23:55 schreef zalmsalade het volgende:
Sara ben je al verliefd op iemand van fok?
het recycle knopje zien te vindenquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef zalmsalade het volgende:
Op verzoek van wie is het topic dicht?
en daarbij was het gewoon de vraag hoe je een account die door de shredder is recyceld
Jouw vraag was okee.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:16 schreef zalmsalade het volgende:
Op verzoek van wie is het topic dicht?
en daarbij was het gewoon de vraag hoe je een account die door de shredder is recyceld
Done.quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:20 schreef Sjoe538 het volgende:
Mijn plaatje is stuk in de OP, hier een nieuwe link. http://i20.photobucket.com/albums/b234/sjoe538/sjoefok.gif
ik wil niet meer in de OP. ik verdien het nietquote:Op dinsdag 27 september 2005 00:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Done.
Zorg dat het niet weer gebeurt, anders komt sara in jouw plaats.![]()
quote:Op dinsdag 27 september 2005 00:25 schreef Pool het volgende:
[..]
Done.
Zorg dat het niet weer gebeurt, anders komt sara in jouw plaats.![]()
Postgeschiedenis van voor een bepaalde tijd, 2004 dacht ik wordt niet weer gegeven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 01:30 schreef woef64 het volgende:
Was dit nou dat baggertopic wat altijd als sticky stond?
Trouwens, ik had ooit eens veel meer posthistory, iemand een idee waar de rest heen is?
http://forum.fok.nl/user/history/98851
Wat boos?quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:33 schreef Snakey het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon lachen, weer op je stoel klimmen en er géén topic over openen.![]()
Het is allemaal zo dood en duf hieroquote:
Er zijn weinig mensen online, of in ONZ. 1 van de 2.quote:Op dinsdag 27 september 2005 11:39 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Het is allemaal zo dood en duf hiero![]()
O het was niet persoonlijk?
Inhoud en Onzin..., je bent het een beetje kwijt vandaag he?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:53 schreef -Angel- het volgende:
Waarom is het topic Ik zou het graag op prijs stellen wanneer ... dat meer inhoud heeft dan welk topic in Onzin dan ook gesloten?
Ja, ik heb hem dan ook niet verplaatst. Dus ... ?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:57 schreef Snakey het volgende:
Inhoud en Onzin..., je bent het een beetje kwijt vandaag he?
Het topic hoort hier niet, zoals je zelf ook al aangaf.
Niks dus, het topic hoort/past niet in ONZ. En doe ik hem dus op slot.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:01 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem dan ook niet verplaatst. Dus ... ?
Wat voor een lakse en niets zeggende reactie is dat. <mist smiley>quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:07 schreef Snakey het volgende:
Niks dus, het topic hoort/past niet in ONZ. En doe ik hem dus op slot.
Sinds het forum zó sloom is dat er soms een post door het slotje heen glipt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Sinds wanneer kan ik door slotjes heen posten?
hoe voelt dat nou om geimiteerd te worden?quote:Op dinsdag 27 september 2005 18:16 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wat voor een lakse en niets zeggende reactie is dat. <mist smiley>
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 27 september 2005 21:09 schreef killswitch het volgende:
hoe voelt dat nou om geimiteerd te worden?
Nee.quote:Op woensdag 28 september 2005 13:29 schreef EL_REY het volgende:
[FB] Five will make you get down now
zou je deze ff sticky kunnen maken??
quote:Op woensdag 28 september 2005 14:10 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wat nou ik? .geef es voorbeelden ofzo?
.en The_Terminator moet in z'n eigen forum blijven, klootzak
Of je flikkert gewoon even lekker op, aandachtsgeile tyfushoer. Ga FA's stalken.quote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef sararaats het volgende:
ik heb liever dat jullie me gewoon Sara noemen. zonder al die bijnamen.
dat wilde ik even zeggen
quote:Op woensdag 28 september 2005 18:22 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Of je flikkert gewoon even lekker op, aandachtsgeile tyfushoer. Ga FA's stalken.
Nee sorry. Dan blijft er, op een paar posts na, een OP over en thats it. Als je dat topic toch wil voortzetten in GC kun je daar beter een nieuwe openen.quote:Op woensdag 28 september 2005 18:50 schreef nlboy het volgende:
Brand in Huizen...(NH) Kan deze weer open en naar GC worden verplaatst? Bedankt!
Ok.quote:Op woensdag 28 september 2005 19:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nee sorry. Dan blijft er, op een paar posts na, een OP over en thats it. Als je dat topic toch wil voortzetten in GC kun je daar beter een nieuwe openen.
Het staat gelukkig ook niet meer in de quote van Dirkhquote:Op woensdag 28 september 2005 17:51 schreef sararaats het volgende:
*knip*
Is dit banwaardig?quote:Op woensdag 28 september 2005 00:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
conflict, blijf met je gore kanker poten van mijn topic af, en blijf in je knutsel-forum!
Zo maar.quote:Op donderdag 29 september 2005 00:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Als iemand zulke opmerkingen blijft maken, misschien wel ja. Hoezo?
Dit dan?quote:Op woensdag 28 september 2005 14:10 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wat nou ik? .geef es voorbeelden ofzo?
.en The_Terminator moet in z'n eigen forum blijven, klootzak
Omdat ik er een slotje op heb gezet, nogal wiedes.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:31 schreef ymme het volgende:
Willekeurige posts topic!
Waarom is deze dicht
Joh echt.. en waarom heb jij er een slotje opgezet? Reden?quote:Op donderdag 29 september 2005 18:33 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Omdat ik er een slotje op heb gezet, nogal wiedes.
Oh, op die fiets. Ik vond het een nutteloos topic dat om de zoveel tijd terug lijkt te komen en waar geen interessante dingen in worden gezegd. Tevens is het een excuus voor spammen en postaantallen opkrikken en heeft het daarom geen toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 29 september 2005 18:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Joh echt.. en waarom heb jij er een slotje opgezet? Reden?
Of jij laat een keer een post staan!quote:Op donderdag 29 september 2005 20:31 schreef sararaats het volgende:
*knip*
Jantje zag eens pruimen hangenquote:Op donderdag 29 september 2005 22:44 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Of jij laat een keer een post staan!
ik zit niet meer zoveel op msnquote:Op donderdag 29 september 2005 23:10 schreef zalmsalade het volgende:
sara wat is je msn?
Zebbie, hoer!quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Zebbie het volgende:
Van mij hoeft dat control+v topic niet, het voegt geen enkele waarde toe.
Het is nu enkel een plek waar je zomaar iets tussendoor neer pleurt met verder geen enkel doel.
Het feit dat niemand ook daadwerkelijk het topic door leest blijkt wel uit het feit dat op mijn post:
CTRL-V topic
géén reacties werden gegeven.
Niemand reageert op elkaar, niemand leest het door, niemand beleeft er lol aan, behalve de mensen die voor wat extra posts gaan.
De ene heet renesite en de andere renmaestro.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:41 schreef Adelante het volgende:
ohw ik haal renesite en renmaestro door elkaar, nou jah, niet meer doen dus!
Ik zeg wat ik denkquote:
Ik ken nog iemand die dat zei en die ligt nu in Italiequote:Op vrijdag 30 september 2005 22:17 schreef Zebbie het volgende:
Ik nog iemand en die was midden op straat vermoord.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:30 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat zei en die ligt nu in Italie
Prima weer daar.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:30 schreef zalmsalade het volgende:
[..]
Ik ken nog iemand die dat zei en die ligt nu in Italie
toch word het wel gelezen. Als ik een link naar mn eigen site in dat topic post, word er door minstens zo'n 6 mensen op geklikt, getuige mn nedstat. reageren is weer een tweede. Vaak valt er weinig zinnigs over de gecopypaste dingen te zeggen. Na 3 keer weet je ook wel dat jauarized een beroerde muzieksmaak heeft, enzovoort.quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:07 schreef Zebbie het volgende:
Van mij hoeft dat control+v topic niet, het voegt geen enkele waarde toe.
Het is nu enkel een plek waar je zomaar iets tussendoor neer pleurt met verder geen enkel doel.
Het feit dat niemand ook daadwerkelijk het topic door leest blijkt wel uit het feit dat op mijn post:
CTRL-V topic
géén reacties werden gegeven.
Niemand reageert op elkaar, niemand leest het door, niemand beleeft er lol aan, behalve de mensen die voor wat extra posts gaan.
Omdat jij geen mod wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:40 schreef cyberstalker het volgende:
Waarom is mijn topic dicht?
En dat bepaal jij? Ik zie nog steeds geen (Forum) Admin tagje achter je naam.quote:
Verzoek ingewilligd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:45 schreef cyberstalker het volgende:
Nou ja, zo is er ook geen lol aan. Bij deze wens ik niet langer Moderator te zijn.
daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef Janetje het volgende:
Pool overleden na vechtpartij in Amsterdam
Leef je nog?
quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:29 schreef Janetje het volgende:
Pool overleden na vechtpartij in Amsterdam
Leef je nog?
Okay, omdat jij geen mod wordt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:42 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
En dat bepaal jij? Ik zie nog steeds geen (Forum) Admin tagje achter je naam.
Dat heb ik nou altijd met het aanvragen van bans.quote:
quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met het aanvragen van bans.
Mja, als hij dan ook 2 keer per pagina poste ofzo, maar op het moment post hij zo'n 10 keer op 1 paginaquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
toch word het wel gelezen. Als ik een link naar mn eigen site in dat topic post, word er door minstens zo'n 6 mensen op geklikt, getuige mn nedstat. reageren is weer een tweede. Vaak valt er weinig zinnigs over de gecopypaste dingen te zeggen. Na 3 keer weet je ook wel dat jauarized een beroerde muzieksmaak heeft, enzovoort.
Ik zag het ja. Ik heb het (kijk uit, dooddoener alert!!) achter de schermen even geopperd.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:40 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Mja, als hij dan ook 2 keer per pagina poste ofzo, maar op het moment post hij zo'n 10 keer op 1 pagina
Doe dat dan ook niet in het merge topicquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:47 schreef NJ het volgende:
[..]
Dat heb ik nou altijd met het aanvragen van bans.
Ach.. ik denk ik open weer eens een topic en het wordt binnen een paar minuten op slot gegooid terwijl ik nog een hoop dingen er in wilde zetten. Het had niks met post opkrikken te maken o.i.d. Zo heb ik ook geen zin meer om de moeite te doen om het opnieuw te proberen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:59 schreef Pool het volgende:
Ey Mr_Z, waarom open je Beschrijf je collega's! nu niet opnieuw, maar dan goed?
Het is alweer maanden geleden dat er mensen ontslagen zijn naar aanleiding van een fok!topic.![]()
Neen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 22:18 schreef cyberstalker het volgende:
Zeg Bupa, ben je een nieuw record 'topic-sluiten' aan het vestigen?
Ik ben best bereid een serie baggertopics te openen, zodat jij eenvoudig je slotjes-quota kunt halen.quote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:43 schreef HuHu het volgende:
Ha... ik had gelijk.
De vijfde post, door Dagonet
Hij was dicht met de derde en vierde tegelijkquote:Op woensdag 5 oktober 2005 12:43 schreef HuHu het volgende:
Ha... ik had gelijk.
De vijfde post, door Dagonet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |