quote:
Kijk een modje lief aanquote:Op maandag 12 september 2005 01:30 schreef cyberstalker het volgende:
Shit, #1 vergeten in de topictitel.
Voor meer tieten verwijs ik je door naar een random aandacht-vraag-topic in B&Hquote:Op maandag 12 september 2005 02:05 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ah daar zijn ze!
Puik topic! [afbeelding]
Daarvoor mijn dank!quote:Op maandag 12 september 2005 02:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Voor meer tieten verwijs ik je door naar een random aandacht-vraag-topic in B&H
Stuur jij nou mensen weg uit dit puicke topic? Stomme negers ook altijdquote:Op maandag 12 september 2005 02:06 schreef beelz het volgende:
[..]
Voor meer tieten verwijs ik je door naar een random aandacht-vraag-topic in B&H
Nee ik stuur niemand wegquote:Op maandag 12 september 2005 02:10 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Stuur jij nou mensen weg uit dit puicke topic? Stomme negers ook altijd
Edit: oh ja, jij was geen neger
Graag gedaan... als je wat vindt, post je dan de url hier?quote:
Maar natuurlijk mijn beste!quote:Op maandag 12 september 2005 02:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Graag gedaan... als je wat vindt, post je dan de url hier?
Puik werkquote:Op maandag 12 september 2005 02:17 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Maar natuurlijk mijn beste!
of de plaatjes, anders moeten we door al die bagger in B&H heenquote:Op maandag 12 september 2005 02:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Graag gedaan... als je wat vindt, post je dan de url hier?
Goed gesproken. Mensen die gelijk hebben moet je gewoon gelijk gevenquote:Op maandag 12 september 2005 02:18 schreef remlof het volgende:
[..]
of de plaatjes, anders moeten we door al die bagger in B&H heen![]()
en ze hebben sinterklaasbierquote:Op maandag 12 september 2005 02:22 schreef beelz het volgende:
Om toch maar ontopic te blijven even deze link.
Wat een mooi gezicht is dat die ronddraaiden bierflessen
Hoe tof is datquote:
Ik weet alleen van het bestaan van dat subforum af door de link die ik af en toe zie langskomenquote:Op maandag 12 september 2005 02:22 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat valt nog vies tegen daar!![]()
Ik kijk daar echt noooooit!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |