Ik ben er ook hard aan toequote:Op donderdag 15 september 2005 16:28 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
nouja.. tis je wel gegund hor
Ik ga wel ff naar de stad, uitslapen en trainen (niet in die volgorde)quote:Op donderdag 15 september 2005 16:34 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Neuj zou ik ook niet doen.. gewoon lekker de hele dag in je luie stoel
Spannund! Mijn moeder raadde me aan om nog een keer een test te laten doenquote:Op donderdag 15 september 2005 16:39 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Niet eens in die volgorde?
Beetje saai hoor
Ik moet morgen jammer genoeg n flinke dag maken.. en uitslag van de bloedtest
toch lok je het elke keer weer uit...quote:Op donderdag 15 september 2005 13:52 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dan begint dit topic weer van voren af aan.
Ik leef graag op het randje.quote:Op donderdag 15 september 2005 18:28 schreef EL_REY het volgende:
[..]
toch lok je het elke keer weer uit...
Vertel mij eens, waarom ben je op zoek naar die spanning..![]()
Je gaat toch niet krassen he?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Ik leef graag op het randje.
en die spanning zoek jé dan op internet.. Mmm, logische keuzequote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
jij hebt jezelf ook niet echt hoog zitten he, ik leef graag als Hugh Hefnerquote:Op donderdag 15 september 2005 18:30 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
Doe 't lekker zelf!quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:25 schreef trancethrust het volgende:
Zeg, wel blijven slowchatten!
Jaja, stiekem proberen te slowchatten zekerquote:
Whehe, slowchatten in je eentje is niet leuk.. Maar sinds we nu toch niet slowchatten, wil je dan wel een afspraakje?quote:
De uitslag was een week uitgesteld ik moet straks bellenquote:Op donderdag 22 september 2005 23:11 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu heeft ze nog niet gezegd of ze Pfeiffer heeft of niet... Wel zo handig voor Molluck anders zou hij dat eventueel kunnen oplopen als hij langsgaat...
en?quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:57 schreef -BoosBloempje- het volgende:
[..]
De uitslag was een week uitgesteld ik moet straks bellen![]()
Bedankt voor de heads upquote:Op maandag 26 september 2005 16:27 schreef paarse_paashaas het volgende:
whehehe, Pfeiffer, wacht maar af tot het echt goed doorzet. Lekker een keelontsteking waartegen je geen anti-biotica mag gebruiken, koorts, moeheid,..... heerlijk gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |