Kun je dat toelichten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef -Angel- het volgende:
Het is het in de hand spelen van pedofolie.
Het is allerminst irrelevant. Als C&H mod dien ik toe te zien op het behoud van onze Cultuur en de basis van een cultuur is de taalquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:13 schreef -Angel- het volgende:
Lord was dat nou ooit de reden dat je niet meer moderator mocht zijn. Je weet wel mensen lastig vallen met je off topic irrelevante meningen.
Heb jij dan nooit chocola nodig als je zo eens op Fok rond kijkt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is allerminst irrelevant. Als C&H mod dien ik toe te zien op het behoud van onze Cultuur en de basis van een cultuur is de taal
Dat denk jij maar stel eens voor dat ik een topic over verkrachting open ... denk je dat mensen dat ook zullen zien als niet serieus. I think not, ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Er wordt prima in gereageerd en ik neem aan dat niemand het té serieus opvat.
En als jij denkt van wel, post er dan in dat het dom is om zoiets te doen, dan weten de pubers dat ook weer.
Als jij het opent misschien weer wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat denk jij maar stel eens voor dat ik een topic over verkrachting open ... denk je dat mensen dat ook zullen zien als niet serieus. I think not, ...
Kun je ook nog ontopic reageren, anders denk ik dat ik maar eens dagelijkse bezoeker van de WFL chat ga worden. Tot de late avonduren...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef Alicey het volgende:
Heb jij dan nooit chocola nodig als je zo eens op Fok rond kijkt?
Dat wil niet zeggen dat mensen zich meteen laten verkrachten aan de hand van jouw topic.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat denk jij maar stel eens voor dat ik een topic over verkrachting open ... denk je dat mensen dat ook zullen zien als niet serieus. I think not, ...
Ouch. She will be afraid now!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kun je ook nog ontopic reageren, anders denk ik dat ik maar eens dagelijkse bezoeker van de WFL chat ga worden. Tot de late avonduren...
Om on-topic te reageren?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kun je ook nog ontopic reageren, anders denk ik dat ik maar eens dagelijkse bezoeker van de WFL chat ga worden. Tot de late avonduren...
Jep. Keiharde dreigementen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ouch. She will be afraid now!
Veel plezierquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef -Angel- het volgende:
Ik zou het graag op prijs stellen wanneer ... het topic Sex met een leraar voor een beter cijfer in PUB gesloten wordt. Het is het in de hand spelen van pedofolie. Graag zou ik nader toelichting zien waarom een dergelijke topic open blijft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |