Kun je dat toelichten?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef -Angel- het volgende:
Het is het in de hand spelen van pedofolie.
Het is allerminst irrelevant. Als C&H mod dien ik toe te zien op het behoud van onze Cultuur en de basis van een cultuur is de taalquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:13 schreef -Angel- het volgende:
Lord was dat nou ooit de reden dat je niet meer moderator mocht zijn. Je weet wel mensen lastig vallen met je off topic irrelevante meningen.
Heb jij dan nooit chocola nodig als je zo eens op Fok rond kijkt?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het is allerminst irrelevant. Als C&H mod dien ik toe te zien op het behoud van onze Cultuur en de basis van een cultuur is de taal
Dat denk jij maar stel eens voor dat ik een topic over verkrachting open ... denk je dat mensen dat ook zullen zien als niet serieus. I think not, ...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:15 schreef ijsmeis het volgende:
Er wordt prima in gereageerd en ik neem aan dat niemand het té serieus opvat.
En als jij denkt van wel, post er dan in dat het dom is om zoiets te doen, dan weten de pubers dat ook weer.
Als jij het opent misschien weer wel.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat denk jij maar stel eens voor dat ik een topic over verkrachting open ... denk je dat mensen dat ook zullen zien als niet serieus. I think not, ...
Kun je ook nog ontopic reageren, anders denk ik dat ik maar eens dagelijkse bezoeker van de WFL chat ga worden. Tot de late avonduren...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef Alicey het volgende:
Heb jij dan nooit chocola nodig als je zo eens op Fok rond kijkt?
Dat wil niet zeggen dat mensen zich meteen laten verkrachten aan de hand van jouw topic.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat denk jij maar stel eens voor dat ik een topic over verkrachting open ... denk je dat mensen dat ook zullen zien als niet serieus. I think not, ...
Ouch. She will be afraid now!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kun je ook nog ontopic reageren, anders denk ik dat ik maar eens dagelijkse bezoeker van de WFL chat ga worden. Tot de late avonduren...
Om on-topic te reageren?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:18 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Kun je ook nog ontopic reageren, anders denk ik dat ik maar eens dagelijkse bezoeker van de WFL chat ga worden. Tot de late avonduren...
Jep. Keiharde dreigementen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:20 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Ouch. She will be afraid now!
Veel plezierquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:07 schreef -Angel- het volgende:
Ik zou het graag op prijs stellen wanneer ... het topic Sex met een leraar voor een beter cijfer in PUB gesloten wordt. Het is het in de hand spelen van pedofolie. Graag zou ik nader toelichting zien waarom een dergelijke topic open blijft?
Dat gevoel heb ik ook wel eens...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Pfff...ik reageer niet meer in de topics van Angel, in het topic over laksheid dacht ik dat ik een zeer nuttige reply geschreven had en toen werd het topic gesloten.
FOK! is geen opvoedkundig instituut...quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef -Angel- het volgende:
Maar ik zou graag eens een moderator zien die aangeeft waarom hij geweldig vindt dat een 17 jarig schoolsletje een leraar pijpt? En raadt je dat ook je kinderen aan?
Ik heb een jeugdervaring gemist.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef -Angel- het volgende:
Maar ik zou graag eens een moderator zien die aangeeft waarom hij geweldig vindt dat een 17 jarig schoolsletje een leraar pijpt? En raadt je dat ook je kinderen aan?
Het wordt niet aangeradenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:23 schreef -Angel- het volgende:
Hoi, DubbelDrank ik denk dat ik dadelijk nog even ga sporten om de frustraties van dit topic kwijt te raken. Een paar gecoordineerde oefeningen, gevolgd door een afstraffing.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
Veel plezier [afbeelding]
[Feedback] Klachten, problemen, gezeur en gezever! *O*
TS heeft gewoon gelijk. Elke dag heb ik er spijt van dat ik geen leraar ben geworden. Als je toch kijkt naar die hordes geile scholieren die dezelfde trein bevolken als waar ik in zit, zou je echt willen dat je daar de hele dag tussen zou kunnen vertoeven.quote:
Wil je daarmee aangeven dat je wel eens fantaseert over meisjes van zeg pak en weg 10 jaar?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:27 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
TS heeft gewoon gelijk. Elke dag heb ik er spijt van dat ik geen leraar ben geworden. Als je toch kijkt naar die hordes geile scholieren die dezelfde trein bevolken als waar ik in zit, zou je echt willen dat je daar de hele dag tussen zou kunnen vertoeven.
En dan zie je zo'n topic over het nuecken van de leraar om een cijfer wat op te krikken... Mên, ik heb me meteen bij het LOI opgegeven voor een versnelde opleiding. Gezien het lerarentekort kan het niet moeilijk zijn om een leuke school in de buurt te vinden alwaar ik de onbedorven zieltjes op gevoelige wijze de finesses van de hedendaagse anatomie kan bijbrengen.
En reken maar dat ik het gemiddelde cijfer van de school waar ik ga werken aardig omhoog zal krijgen.
Welke relevantie tot dit topic heeft deze opmerking? Wat geeft je uberhaupt het idee dat je voor dit soort nonsens een FB topic mag openen? Zoals ik al eerder zei heeft elk forum een FB topic waar je voor slotjes terecht kan. En nou optiefen met je domme gelul voordat ik echt niet meer bijkom.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:26 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hoi, DubbelDrank ik denk dat ik dadelijk nog even ga sporten om de frustraties van dit topic kwijt te raken. Een paar gecoordineerde oefeningen, gevolgd door een afstraffing.
Als je uitgeluld bent ga je maar persoonlijk worden net zoals in het vorige topic?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Wil je daarmee aangeven dat je wel eens fantaseert over meisjes van zeg pak en weg 10 jaar?
natuurlijk niet, meisjes zijn pas leuk als ze haar op de kut hebben zodat ze het eraf kunnen scherenquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef -Angel- het volgende:
Wil je daarmee aangeven dat je wel eens fantaseert over meisjes van zeg pak en weg 10 jaar?
Nee hoor, als de moderator JA antwoord op die vraag dan heb ik toch serieus m'n twijfels of hij geschikt is om moderator te zijn. Bovendien ik ben niet degene die het verhaal typt.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Als je uitgeluld bent ga je maar persoonlijk worden net zoals in het vorige topic?
Volgens mij kan je dan beter klagen over het sexy en gewaagd topicquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ik dacht dat het ging over een meisje van 17 jaar? Nou snap ik het niet meer. Een 17-jarig meisje van 10 jaar? Bestaat dat dan?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef -Angel- het volgende:
Nou weet ik dat sarcasme niet aan iedereen besteed is, maar deze zielige vertoning slaat echt alles.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:33 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee hoor, als de moderator JA antwoord op die vraag dan heb ik toch serieus m'n twijfels of hij geschikt is om moderator te zijn. Bovendien ik ben niet degene die het verhaal typt.
weet je wat ik denk eh, het is uiteraard maar een hele wilde gok, maar ik denk dat Gurgeh een beetje boel sarcastisch was, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk eh dus pin me er niet op vastquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:33 schreef -Angel- het volgende:
Nee hoor, als de moderator JA antwoord op die vraag dan heb ik toch serieus m'n twijfels of hij geschikt is om moderator te zijn. Bovendien ik ben niet degene die het verhaal typt.
Ja, ja, allemaal onder het mom van sarcasme. Maar ondertussen ... maar goed de vraag is nog niet beantwoord.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:38 schreef Herald het volgende:
weet je wat ik denk eh, het is uiteraard maar een hele wilde gok, maar ik denk dat Gurgeh een beetje boel sarcastisch was, maar dat weet ik niet zeker natuurlijk eh dus pin me er niet op vast;)
Valium....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb jij dan nooit chocola nodig als je zo eens op Fok rond kijkt?
nee suiker graagquote:
en denk je dat dat uberhaupt zin heeft? dit is eerder een probleem van de docent en van de school waar de docent werkzaam is. Betwijvel of het meldpunt enig overzicht hierop zou kunnen hebben. Daarbij is het ook nog de vraag of er sprake is van mishandeling. Juridisch zit de docent fout maar mishandeling??quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:40 schreef Ali Salami het volgende:
Ik heb het Advies- en Meldpunt Kindermishandeling inmiddels op dat en dit topic gewezen. Want je weet maar nooit!!!!!!
Sarcasme en een korreltje zout zijn twee dingen die schijnbaar niet voor jou weggelegd zijn, als je dus had begrepen wat er mee bedoeld werd had je geweten dat het ontopic was.quote:
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:44 schreef jagermaster het volgende:
[..]
en denk je dat dat uberhaupt zin heeft? dit is eerder een probleem van de docent en van de school waar de docent werkzaam is. Betwijvel of het meldpunt enig overzicht hierop zou kunnen hebben. Daarbij is het ook nog de vraag of er sprake is van mishandeling. Juridisch zit de docent fout maar mishandeling??
Ja en sportcoordinator is niet voor iedereen weggelegd. Net zo ontopic als die andere reacties.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:46 schreef Dubbeldrank het volgende:
Sarcasme en een korreltje zout zijn twee dingen die schijnbaar niet voor jou weggelegd zijn, als je dus had begrepen wat er mee bedoeld werd had je geweten dat het ontopic was.
Nee, over jongetjes van 10. Nou happy?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen, dat ik dit ziekelijk gedrag vindt. Het is maar goed dat Ali Salami je heeft aangegeven.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Nee, over jongetjes van 10. Nou happy?
Best knap dat JIJ dat wel kan zien, je ziet niet eens in wat sarcasme is.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:46 schreef -Angel- het volgende:
Overigens na een derdelijke topic zie je wel wat de gemiddelde waarden zijn van SP, GroenLinks, etc. stemmers. Ik ben blij dat ik boven dergelijke schandalig gedrag sta.
ken de TS nie dus nam het voor het grootste deel vrij serieusquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef Ali Salami het volgende:
[..]
Joh, neem dit topic nou niet zo serieus, met zo'n topicstarter hoeft dat echt niet
Ja, ik snap ook niet waarom ik fantaseer over het trainen van een jeugd-voetbalelftal. Ziekelijke kutsportquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen, dat ik dit ziekelijk gedrag vindt. Het is maar goed dat Ali Salami je heeft aangegeven.
Als je met zulke uitspraken komt wil ik uiteraard wel wat fundering zien, zoals gezegd: "Tief op naar de zandbak."quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:47 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja en sportcoordinator is niet voor iedereen weggelegd. Net zo ontopic als die andere reacties.
Ik doe het graag. Zoiets kán gewoon niet. Ik train elke week van die ukkies, die ga je toch niet wat aandoen? Ik kan heel goed begrijpen dat jouw jeugdherrinneringen je weer parten spelen als je zoiets leest of hoort. Sterkte man!quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:49 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Mag ik het zeggen, dat ik dit ziekelijk gedrag vindt. Het is maar goed dat Ali Salami je heeft aangegeven.
Ja, ja, verschuil je maar weer achter je zogenaamde lolligheid. Maar als je s'avonds voor de spiegel je lange haren staat te kammen dan sta je vast opgewonden naar een foto te staren. Ziekelijk noem ik dergelijke gedrag.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet waarom ik fantaseer over het trainen van een jeugd-voetbalelftal. Ziekelijke kutsport.
je kan beter hebben dat iemand naar een foto staart en daar opgewonden van wordt dan dat ie daadwerkelijk iets doet zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, ja, verschuil je maar weer achter je zogenaamde lolligheid. Maar als je s'avonds voor de spiegel je lange haren staat te kammen dan sta je vast opgewonden naar een foto te staren. Ziekelijk noem ik dergelijke gedrag.
Ik vind dit soort uitspraken uit jouw mond veel enger eerlijkgezegd, heb je vaker dit soort fantasieën?quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:53 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, ja, verschuil je maar weer achter je zogenaamde lolligheid. Maar als je s'avonds voor de spiegel je lange haren staat te kammen dan sta je vast opgewonden naar een foto te staren. Ziekelijk noem ik dergelijke gedrag.
Doet me trouwens wel aan iemand denken.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:53 schreef -Angel- het volgende:
Ik loop deze open (kerk)deur wel even voorbijquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:00 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Doet me trouwens wel aan iemand denken.
Probeer eens ... overigens wanneer komt de medeling dat je je terug zal trekken als moderator?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:07 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik loop deze open (kerk)deur wel even voorbij.
Na het persbericht 'Vanilla Ice fok!kloon heeft spelletje 'chicken' niet overleefd met vrachtwagen'.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Probeer eens ... overigens wanneer komt de medeling dat je je terug zal trekken als moderator?
Neem een voorbeeld aan Havoc die heeft zich na zorgvuldig beraad heeft terug getrokken als moderator. We weten nu wat die persoonlijke redenen waren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:10 schreef Havoc het volgende:
Yo, zijn er hier nog geile wijffuh!!??
Liefst rond de 17 en grote tietuh!
quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:12 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan Havoc die heeft zich na zorgvuldig beraad heeft terug getrokken als moderator.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:11 schreef Havoc het volgende:
[..]
Na het persbericht 'Vanilla Ice fok!kloon heeft spelletje 'chicken' niet overleefd met vrachtwagen'.
Jij lacht waarschijnljik ook als je lollies uitdeeld. Dus dat zet alles weer in perspectief. Overigens wanneer komt de medeling? Of een publiek excuus voor je ziekelijke gedachten.quote:
Lollies?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:15 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Jij lacht waarschijnljik ook als je lollies uitdeeld. Dus dat zet alles weer in perspectief. Overigens wanneer komt de medeling? Of een publiek excuus voor je ziekelijke gedachten.
alleen over het stalken en verkrachten van beroemdheden geloof ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 16:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik vind dit soort uitspraken uit jouw mond veel enger eerlijkgezegd, heb je vaker dit soort fantasieën?
Vanilla Ice schijnt rimming hoog op zijn lijstje te hebben staan in ruil voor een shotje heroine.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:20 schreef Herald het volgende:
[..]
alleen over het stalken en verkrachten van beroemdheden geloof ik
die snap ik niet, rimt Vanilla Ice jou als je hem een shot geeft of krijg je juist een shot als je hem rimtquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:21 schreef Havoc het volgende:
Vanilla Ice schijnt rimming hoog op zijn lijstje te hebben staan in ruil voor een shotje heroine.
Angel is de Vanilla man hiero. Die zal vast van zijn diensten gebruik hebben gemaakt. Vraag het hem eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:23 schreef Herald het volgende:
[..]
die snap ik niet, rimt Vanilla Ice jou als je hem een shot geeft of krijg je juist een shot als je hem rimt
quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:30 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Welke relevantie tot dit topic heeft deze opmerking? Wat geeft je uberhaupt het idee dat je voor dit soort nonsens een FB topic mag openen? Zoals ik al eerder zei heeft elk forum een FB topic waar je voor slotjes terecht kan. En nou optiefen met je domme gelul voordat ik echt niet meer bijkom.
Havoc heb je nooit het gevoel, wanneer je in je bed naar het plafond loopt te staren, dat het eigenlijk pijn doet. Diep van binnen heb je gevoel dat je iets van jezelf hebt gegeven en daar niets voor terug hebt gekregen. Hoe ga je om met dit toch knagende gevoel?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:25 schreef Havoc het volgende:
Angel is de Vanilla man hiero. Die zal vast van zijn diensten gebruik hebben gemaakt. Vraag het hem eens.
Ja, ik steun een verwijdering van deze persoon uit de crew. Misschien kunnen we nog wel iets betekenen op weg naar de kliniek om daar een behandeling te ondergaan.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:32 schreef Herald het volgende:
tja, nu ik terugdenk keek Gurgeh wel altijd erg raar naar IR Baboon toen ie nog 15 was...
Je vermogen tot creativiteit is dusdanig gelimiteerd dat je je teksten maar weer gaat hergebruiken?quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:34 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Havoc heb je nooit het gevoel, wanneer je in je bed naar het plafond loopt te staren, dat het eigenlijk pijn doet. Diep van binnen heb je gevoel dat je iets van jezelf hebt gegeven en daar niets voor terug hebt gekregen. Hoe ga je om met dit toch knagende gevoel?
het was sowieso een rare avond toen, ik heb dat bloemengrietje nog uit de broek geluld en SanSan klampte zich wanhopig vast aan Highlander. En volgens mij was het ook die avond dat Yvonne mij betrapte toen ik naar haar decollete zat te gluren.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:35 schreef Ali Salami het volgende:
Neem het jezelf niet kwalijk Herald. Je was nog een kind. Hoe kon jij nu weten dat dat niet normaal was?
Je hebt m'n vraag nog steeds niet beantwoord. Overigens jij bent als een man van traditionele waarden vast wel met me eens dat het topic gesloten dient te worden. ASAP.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:37 schreef Havoc het volgende:
Je vermogen tot creativiteit is dusdanig gelimiteerd dat je je teksten maar weer gaat hergebruiken?,
,
.
Sneuneusje.
Ben je besodemietert? Als ik leraar was zou ik een lekker jong ding compleet uitscheuren zodat ze de eerste 3 weken niet meer normaal kan lopen in ruil voor een 6+quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:39 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je hebt m'n vraag nog steeds niet beantwoord. Overigens jij bent als een man van traditionele waarden vast wel met me eens dat het topic gesloten dient te worden. ASAP.
Ik maak bezwaar tegen deze verplaatsing, het zijn de moderators die voornamelijk off topic gaan. Ze dienen gestraft te worden voor dergelijke gedrag, ik kijk met groot genoegen uit naar het FOK!mededelingen subforum.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Dagonet het volgende:
En net zoals vele topics van -Angel- verdwijnt ook deze richting ONZ.
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:40 schreef Havoc het volgende:
Ben je besodemietert? Als ik leraar was zou ik een lekker jong ding compleet uitscheuren zodat ze de eerste 3 weken niet meer normaal kan lopen in ruil voor een 6+
www.geileverhalen.nlquote:Op dinsdag 27 september 2005 17:43 schreef Herald het volgende:
[..]
*fapfapfap*
enne wat zou je allemaal doen met haar *fapperdefap* voor een 8- ?![]()
Jammer Dago, de TS wilde serieus iets aankaarten.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:41 schreef Dagonet het volgende:
En net zoals vele topics van -Angel- verdwijnt ook deze richting ONZ.
Het is blijkbaar moeilijk te begrijpen dat sommige topics niet gepasts zijn in bepaalde subforums.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:44 schreef Tamagotchi het volgende:
Jammer Dago, de TS wilde serieus iets aankaarten.
Gebruikt TS te moeilijke woorden voor je?![]()
Ga op de A4 spelen -Angel-.quote:Op dinsdag 27 september 2005 17:45 schreef -Angel- het volgende:
Het is blijkbaar moeilijk te begrijpen dat sommige topics niet gepasts zijn in bepaalde subforums.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |