* tisauch is het hier roerend mee eensquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:16 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
als ze lekker is zou ik die lerares ook gewoon beffen zonder een hoger cijfer te krijgen dus ja
Nederlands lerares maar iets meer beffen denk ikquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:18 schreef longinus het volgende:
Leraar pijpen, NEE
Lerares beffen, sommige wel maar hoeft niet per se voor een hoger cijver.
Genaaidquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:23 schreef electricity het volgende:
ik ken iemand die ooit eens haar hoerigste kleding heeft aangetrokken in de klas bij een voordracht van iets. het leek op zwemkleding. minimaal topje en broekje.
ze kreeg een onvoldoende wegens onvoldoende representatief uiterlijk.
Het was de nederlandse lerares die ik juist niet wilde beffenquote:Op dinsdag 27 september 2005 12:21 schreef Ebayzo.nl het volgende:
[..]
Nederlands lerares maar iets meer beffen denk ik![]()
Nakijken is subjectief, dat weet iedereenquote:Op dinsdag 27 september 2005 13:22 schreef ijsmeis het volgende:
Ik vraag me af of dit echt een serieus topic gaat worden.
Maar nee, ik doe daar niet aan. Wel merk ik soms wel eens dat mensen die leuker met hun leraar om kunnen gaan ook hogere cijfers krijgen.
Maar in de praktijk mag dit niet hè.
Genaaid? Volgens mij niet, staat er iig niet bij, ze kreeg niet eens een voldoende..quote:
nee, laat ze niet eens iets doen op dit gebied. Je hebt als docent verantwoordelijkheid en die moet je ook nemen vind ik.quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:39 schreef Abonides het volgende:
Draai het nou eens om...
Als je leraar/lerares bent en leerling(e) (18+) pijpt/beft je, zou je dan een hoger cijfer geven?
ze zijn er wel....quote:Op dinsdag 27 september 2005 16:42 schreef Roi het volgende:
Denk je dat er veel leraren in PUB zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |