goeie feedback..quote:
suggesties voor een nieuwe titel dan?quote:
Dat verandert zo vaak dat het geen doen meer is om dat in de OP te zetten...quote:Op woensdag 28 september 2005 13:28 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wie zijn de fokking mods eigenlijk .zet dat es in de OP ofzo
geen zin is denk ik meer de zin die je moet gebruikenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef ctrl_fuck het volgende:
.wat is er nou moeilijk aan even een OP editten?
.ja het zijn toch mods? .ze kiezen er zelf voor hun vrije tijd in het forum te steken, dan mogen ze hun namen ook wel even in OP achterlatenquote:Op woensdag 28 september 2005 13:30 schreef EL_REY het volgende:
[..]
geen zin is denk ik meer de zin die je moet gebruiken
vertel het, asjeblieft ik sta voor je klaar!quote:
.ha dat is er een, maar die wist ik alquote:
dit is mijn OP, ik ben geen mod!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef ctrl_fuck het volgende:
[..]
.ja het zijn toch mods? .ze kiezen er zelf voor hun vrije tijd in het forum te steken, dan mogen ze hun namen ook wel even in OP achterlaten
Ik wou klagen over het weer. Mag dat ook bij jou?quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
vertel het, asjeblieft ik sta voor je klaar!
IK BEN ER VOOR JULLIE!
![]()
thanks, jij kan bij mij al niet meer stuk!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:31 schreef Billekoek het volgende:
Goed topic!
.dan editten ze je OP tochquote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dit is mijn OP, ik ben geen mod!![]()
als je het weer een slotje wilt geven kan dat bij mij..quote:Op woensdag 28 september 2005 13:32 schreef Billekoek het volgende:
[..]
Ik wou klagen over het weer. Mag dat ook bij jou?
Ja, Five is voor homo's!quote:Op woensdag 28 september 2005 13:33 schreef ctrl_fuck het volgende:
.Pool maak meteen ff een betere TT, deze zuigt
doen ze niet, ze willen de lieve vrede bewaren..quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |