Interessant.quote:Bij de nieuwe live talkshow Spuiten & Slikken ondervinden de reporters de onderwerpen seks en drugs aan den lijve. Vanaf 10 oktober behandelt BNN van 23.00 tot 23.45 uur op Nederland 2 de onderwerpen seks en drugs.
De uitzending wordt gepresenteerd door Sophie Hilbrand en reporters Filemon Wesselink en Ties van Westing doen verslag van hun seks- en drugsexperimenten. In de studio ontvangt Hilbrand gasten die hun mening geven over de onderwerpen. Kijkers kunnen tijdens de live uitzending meepraten over seks en drugsgebruik.
Filemon Wesselink maakt een reportage over drugs. Iedere uitzending gebruikt hij een variant. "Filemon probeert een zo realistisch mogelijk beeld te geven van de drug", aldus een woordvoerder van BNN. "Zo gaat hij op kroegentocht om te zien wat de gevolgen van alcohol kunnen zijn, en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt."
Oud Atletico Ananas-speler Ties van Westing neemt het onderwerp seks onder handen. Ties is recensent en trekt zich aan het begin van de live-uitzending terug in een speciaal privé vertrek. Hier staat het Gooise matras hem al op te wachten met telkens een nieuw seksueel experiment. "Zo onderzoekt Ties, achter gesloten deuren, of het nu fijner is om door een man óf door een vrouw gepijpt te worden én kijkt Ties of hij lenig genoeg is voor het acrobatisch neuken. Aan het einde van de show worden de deuren weer geopend en vertelt Ties over zijn nieuwste bevindingen."
Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien om 23.00 uur, live vanuit de studio bij BNN.
Dat vind ik heel stom van die presentator...Iedereen weet dat het gevaarlijk en verslavend dat spul isquote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Roellio het volgende:
Heroïne en opium is zwááár verslavend en ronduit gevaarlijk... Ik ga zeker kijken maar volgens mij is die presentator niet helemaal wijs.
Het is niet gevaarlijk mits je goed spul hebt. Verslavend zeker welquote:Op woensdag 21 september 2005 20:01 schreef Roellio het volgende:
Heroïne en opium is zwááár verslavend en ronduit gevaarlijk... Ik ga zeker kijken maar volgens mij is die presentator niet helemaal wijs.
Tuurlijk niet, er zal duidelijk bij vermeld staan dat je het niet thuis moet uitproberenquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dalijk gaan de kansloze pubers het weer nadoen, net als bij jackass..
CDAquote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef outcast_within het volgende:
nu maar hopen dat niet zon duffe actiegroep ammaal gaat lopen klagen en bitchen
Inderdaad, die gast is echtquote:Op donderdag 22 september 2005 01:08 schreef heiden6 het volgende:
Klinkt interessant, ik ga zeker even kijken wanneer een en ander online staat en ik tijd heb. Die Filemon vind ik altijd zo geniaal, met z'n interviews in de Betuwe enzo. Prachtige kerel; ik vraag me echt af waar ze die vent vandaan hebben. Wat een genie.
Ik geniet er altijd van hoe hij iedereen voor lul zet door zich als een complete randdebiel voor te doen. Dat is zó knap en zeldzaam. André van Duin had er ook een handje van in sommige shows, toen hij bijvoorbeeld een keer wat vage motorrijdende figuren in de studio had. En met z'n wedstrijdje voor dieren, met al die gekke mensen met hun kansloze huisdieren.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:09 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Inderdaad, die gast is echt![]()
Na de Betuwe was ik hem even kwijt, maar met Try Before You Die en dit programma komt ie sterk terug.
Waarom is dat volgens jou een mongool?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef BennyNL het volgende:
Filemon is echt een mongool, hopelijk neemt tie een overdosis![]()
Het lijkt me, als ik het zo lees, juist een prachtige manier om dit soort dingen realistisch en rationeel te benaderen. Het grootste gevaar van drugs zit hem in de onwetendheid. Hoeveel mensen van een aantal generaties terug zijn er niet schichtig als het op wiet aankomt?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
Misschien moeten ze dat maar niet doen.
Jongeren identificeren zich graag met populaire radio- en televisiepersoonlijkheden.
Voor jongeren die niet al te stevig in hun schoenen staan en daardoor de wereld van de televisie niet goed van de échte wereld kunnen onderscheiden best wel link. Hier komen ongelukken van... Wat ik je brom...
Net eventjes de afleveringen van I Love The Betuwe opgezocht op de BNN site. Ik kom de nacht wel doorquote:Op donderdag 22 september 2005 01:12 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd van hoe hij iedereen voor lul zet door zich als een complete randdebiel voor te doen. Dat is zó knap en zeldzaam. André van Duin had er ook een handje van in sommige shows, toen hij bijvoorbeeld een keer wat vage motorrijdende figuren in de studio had. En met z'n wedstrijdje voor dieren, met al die gekke mensen met hun kansloze huisdieren.![]()
wk onder 20 zeker niet gezien?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Waarom is dat volgens jou een mongool?
en dat helpt? verstandige jongeren kijken niet eens, van die halvegaren worden nu over de streep getrokken, net als Jack Ass , dont try this at home........lieverds, je weet dat t gevaarlijk is he? .. tuurliujk! meteen proberen. waarom zenden ze dit uit.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef patty het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, er zal duidelijk bij vermeld staan dat je het niet thuis moet uitproberen [afbeelding]
Het ligt helemaal aan de wijze waarop het gepresenteerd wordt. Ik vrees een lacherig en stoer programma waarin plichtmatig op de gevaren wordt gewezen. Ik hoop eigenlijk dat niet alleen de test zal worden gepresenteerd waarbij het hilariteit troef is maar ook de blower met keelkanker en de hopeloos verrottende grafjunk een plaatsje krijgen. Ik hoop vooral dat BNN goed inschat hoe gevoelig en gevaarlijk de materie is waarmee zij zich inlaten.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het lijkt me, als ik het zo lees, juist een prachtige manier om dit soort dingen realistisch en rationeel te benaderen. Het grootste gevaar van drugs zit hem in de onwetendheid. Hoeveel mensen van een aantal generaties terug zijn er niet schichtig als het op wiet aankomt?
yep, al wat op TV komt is " vet cool"quote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef DeStedebouwer het volgende:
Dalijk gaan de kansloze pubers het weer nadoen, net als bij jackass..
denk maar niet dat ze dat laten zien, gewoon een geschifte die ff van de wereld afraakt en erna zecht dat je dit niet moet doen, met moeite,quote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het ligt helemaal aan de wijze waarop het gepresenteerd wordt. Ik vrees een lacherig en stoer programma waarin plichtmatig op de gevaren wordt gewezen. Ik hoop eigenlijk dat niet alleen de test zal worden gepresenteerd waarbij het hilariteit troef is maar ook de blower met keelkanker en de hopeloos verrottende grafjunk een plaatsje krijgen. Ik hoop vooral dat BNN goed inschat hoe gevoelig en gevaarlijk de materie is waarmee zij zich inlaten.
Wij delen een vermoeden.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:29 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
denk maar niet dat ze dat laten zien, gewoon een geschifte die ff van de wereld afraakt en erna zecht dat je dit niet moet doen, met moeite,
achtergrond bij BNN? lachen. zogenaamd spraakmakend, , verder niks.
als we dat hebben kijkt niemand, en daar gaat t om...ik hoor t wel, ik ga t niet eens kijken, ik heb t genoeg gezien. {werk)quote:Op donderdag 22 september 2005 01:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Wij delen een vermoeden.
Ik hoop dat we ongelijk hebben.
Ik ga wel een keertje kijken.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
als we dat hebben kijkt niemand, en daar gaat t om...ik hoor t wel, ik ga t niet eens kijken, ik heb t genoeg gezien. {werk)
Oftewel, Filemon is een junk en hij wil er graag landelijk respect voorquote:en probeert hij thuis op de bank de drug LSD. Dit onder toeziend oog van zijn eigen moeder. Ook heroïne en opium worden door Filemon gebruikt.
Ik hoop vooral dat een en ander eerlijk belicht wordt, en dat naderhand Filemon en die andere knakker goed uitgehoord worden. Iemand coke zien snuiven is niet bijzonder, maar ik wil wel eens eerlijk horen wat zo iemand daar van vindt.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Het ligt helemaal aan de wijze waarop het gepresenteerd wordt. Ik vrees een lacherig en stoer programma waarin plichtmatig op de gevaren wordt gewezen. Ik hoop eigenlijk dat niet alleen de test zal worden gepresenteerd waarbij het hilariteit troef is maar ook de blower met keelkanker en de hopeloos verrottende grafjunk een plaatsje krijgen. Ik hoop vooral dat BNN goed inschat hoe gevoelig en gevaarlijk de materie is waarmee zij zich inlaten.
Nou, het kan me niet schelen wie er beter is.quote:"Zo onderzoekt Ties, achter gesloten deuren, of het nu fijner is om door een man óf door een vrouw gepijpt te worden..."
Ik ben vooral benieuwd of het breed maatschappelijke gevolg van coke wordt belicht.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat een en ander eerlijk belicht wordt, en dat naderhand Filemon en die andere knakker goed uitgehoord worden. Iemand coke zien snuiven is niet bijzonder, maar ik wil wel eens eerlijk horen wat zo iemand daar van vindt.
Eens...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het breed maatschappelijke gevolg van coke wordt belicht.
Zouden ze ermee te koop gaan lopen dat je op den duur compleet paranoide wordt en je neusschot langzaam verdwijnt... of dat je van crack in één keer zo verslaafd bent als een deur... of dat de kostprijs van dure drugs je helemaal ten gronde richten... hoe de maatschappij je uitkotst als je afglijdt en je vrienden je opeens helemaal niet meer zo leuk vinden... enz enz enz...
Het zou BNN sieren als ze de oppervlakkigheid voorbij gaan en de diepere gevolgen van drugs (en drank) gebruik durven te tonen. Wat iemand van dat ene shot/snuif/blowtje vindt boeit me geenszins. Wat iemand van zijn derde jaar coke vindt als-ie het eigenlijk niet meer kan betalen en half verknipt begint te raken... dáár ben ik benieuwd naar. Nouja... Ik weet eigenlijk wel wat die er van vinden maar ben benieuwd of BNN zich eraan zal wagen de zelfkant van drugs/drank gebruik uit te lichten.
voor wat?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Oftewel, Filemon is een junk en hij wil er graag landelijk respect voor
vooroordelen? zijn die er dan?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:51 schreef CasB het volgende:
Dit is misschien wel een goed programma om alle vooroordelen uit de wereld te helpen...alhoewel, de ene mens is de andere niet
als je je eigen grenzen kent is er niks aan de hand. Een paar vrienden van me zaten zwaar aan de drugs en zijn nu weer op het goede pad. Dus het ligt echt niet aan de drugs, maar aan jezelf. Als je een mietje bent zul je idd wel verslaafd raken, en dat is slecht, net als roken en bier. ben je sterk dan is er niet zo heel veel aan de handquote:Op donderdag 22 september 2005 01:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vooroordelen? zijn die er dan?
hallo, jee, de hele jeugd is verknipt als ze alles maar voor goed aannemen,
Drugs are bad !! en dat zijn ze echt. hoezo vooroordelen? t zal goddomme je eigen kind zijn , dat je kwijtraakt,
hoe komt t. Ehhh..gezien op tv?
je mag ze wel wijzer maken, maar niet op deze manier.
vind het idd. nogal een gevaarlijk programma, als ik dat zo hoor. Het probleem met drugs is juist het drempelgedrag. Als je eenmaal iets hebt gebruikt is de kans groot dat je de 2e keer dat je mogelijkheid hebt die drugs te gebruiken, dat gewoon nogmaals doet. Mensen die de lichaamlijke schade die drugs aanricht negeren, lopen hierdoor veel kans op blijvende schade, mentaal&fysiek.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:52 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
voor wat?
dat hij ervoor betaald krijgt? trieste TV, maar ik heb goede hoop op een overdozis, dit zit niet in , deze drugs komen niet van de straat, hoe nep...voor dat ik t gezien heb, de echte wereld, en t leed erachter laten ze toch niet zien.
Lieg niet.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:11 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
vind het idd. nogal een gevaarlijk programma, als ik dat zo hoor. Het probleem met drugs is juist het drempelgedrag. Als je eenmaal iets hebt gebruikt is de kans groot dat je de 2e keer dat je mogelijkheid hebt die drugs te gebruiken, dat gewoon nogmaals doet. Mensen die de lichaamlijke schade die drugs aanricht negeren, lopen hierdoor veel kans op blijvende schade, mentaal&fysiek.
Dit programma komt op me over als drugspromotie.
Niet gedacht dat ik snel zo'n opa-standpunt in zou nemen wat betreft vrijheid van journalistiek, maar dit gaat echt wel tever, niemand zit te wachten op één of andere junk die lukraak LSD gaat likken (Waar zn moeder bij is, zozo! Hij is al een hele vent! ....), heroine & coke gebruikt en dat allemaal in het kader van "een realistisch beeld geven" . Flikker toch op.
Als je een realistisch beeld wil, ga maar naar de gemiddelde arbeiderswijk waar je tienermoeders van twitchende heroinebabies vindt, die scheel kijken van de hoeveelheid coke die ze weg hebben geploft, en die elke 1e vd maand 5 gram heroine halen van het geld wat wij op tafel leggen .
Ja precies, en als je harddrugs op nationale TV "realistisch brengt", dan heb je weer 300 000 mongooltjes erbij die opeens zoiets hebben van, Oh dus drugs gebruiken is okay, wat die gast daar allemaal zegt bevalt me wel, laat ik ook eens wat gaan expirimenterenquote:Op donderdag 22 september 2005 02:08 schreef CasB het volgende:
[..]
als je je eigen grenzen kent is er niks aan de hand. Een paar vrienden van me zaten zwaar aan de drugs en zijn nu weer op het goede pad. Dus het ligt echt niet aan de drugs, maar aan jezelf. Als je een mietje bent zul je idd wel verslaafd raken, en dat is slecht, net als roken en bier. ben je sterk dan is er niet zo heel veel aan de hand![]()
Nou kijk, dat is nu juist het enige waar je continu wél wat over hoort op televisie, en het verhaal wat iedereen wel kent. Dat clichébeeld hoop ik juist niet te zien bij dit programma.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:49 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd of het breed maatschappelijke gevolg van coke wordt belicht.
Zouden ze ermee te koop gaan lopen dat je op den duur compleet paranoide wordt en je neusschot langzaam verdwijnt... of dat je van crack in één keer zo verslaafd bent als een deur... of dat de kostprijs van dure drugs je helemaal ten gronde richten... hoe de maatschappij je uitkotst als je afglijdt en je vrienden je opeens helemaal niet meer zo leuk vinden... enz enz enz...
Het zou BNN sieren als ze de oppervlakkigheid voorbij gaan en de diepere gevolgen van drugs (en drank) gebruik durven te tonen. Wat iemand van dat ene shot/snuif/blowtje vindt boeit me geenszins. Wat iemand van zijn derde jaar coke vindt als-ie het eigenlijk niet meer kan betalen en half verknipt begint te raken... dáár ben ik benieuwd naar. Nouja... Ik weet eigenlijk wel wat die er van vinden maar ben benieuwd of BNN zich eraan zal wagen de zelfkant van drugs/drank gebruik uit te lichten.
Knap 'gezegt'.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:26 schreef Scarafax het volgende:
Presentators die 'live' drugs gaan gebruiken?![]()
Tssst van mij mogen ze zichzelf doodspuiten/snuiven/slikken... lekker belangrijk...
Yup, net als speed, xtc en paddo's. En ik vind mensen die onwijs dronken zijn nog steeds gevaarlijker dan mensen die zo stoned zijn als een kanarie...maargoed, dat is een andere discussiequote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nou kijk, dat is nu juist het enige waar je continu wél wat over hoort op televisie, en het verhaal wat iedereen wel kent. Dat clichébeeld hoop ik juist niet te zien bij dit programma.
Hoe vaak krijg je nu iemand te zien die voor dat eerst een spuit in zijn arm zet, en vertelt wat 'ie ervan vindt? Ik bedoel, je kunt het ook allemaal wel zelf doen, maar ik vind het zeker boeiend om het eens te zien. Of ik ooit heroïne probeer moet ik nog maar eens zien.
Volgens mij heb jij echt geen flauw idee hoeveel mensen regelmatig hard drugs gebruiken, en niet op straat rondzwerven. Cocaïne is nu typisch zoiets wat veel gebruikt wordt door mensen in het kader 'lekker op een feestje, paar keer per jaar'.
Alcohol is ook gewoon een hard drug. Veel mensen vinden van niet, dat heeft iets met de wet te maken volgens mij, maar in ieder geval niet met de feiten.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:49 schreef LaZZ het volgende:
Precies, een paddo'tje op z'n tijd is lachen, een pilletje tijdens een party is knallen en een jointje af en toe is relaxen. Alcohol daarentegen maakt in veel mensen het beest los en ze worden agressief, aanhankelijk, geil of wat dan ook. In ieder geval, alcohol vind ik vaak juist een slechter middel dan veel drugs.
Precies, het is inderdaad uiteindelijk wel zo, is ook bewezen etc. blabla, maar de wet zegt van niet en het is toegestaan dus is het geaccepteerd.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Alcohol is ook gewoon een hard drug. Veel mensen vinden van niet, dat heeft iets met de wet te maken volgens mij, maar in ieder geval niet met de feiten.
Het is gewoon bizar hoe krom mensen redeneren. Vraag eens aan een politicus of 'ie wel eens een paar glazen wijn drinkt, en dan of hij wel eens een lijntje snuift. Da's pas goede televisie.![]()
Whehequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef LostFormat het volgende:
Met z'n ma erbij aan de lsd. Als ik ergens para van zou worden.
Dat heb ik welquote:Op donderdag 22 september 2005 02:38 schreef heiden6 het volgende:
Volgens mij heb jij echt geen flauw idee hoeveel mensen regelmatig hard drugs gebruiken, en niet op straat rondzwerven.
haha mn ma had ook dit over dit programma gehoord.quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef LostFormat het volgende:
quote:'Er kan niets misgaan bij Spuiten & Slikken'
In het nieuwe televisieprogramma Spuiten & Slikken gaan de verslaggevers Filemon Wesselink en Ties van Westing zelf ervaren wat het is om verschillende drugs tot je te nemen en seksueel te experimenteren (zie eerder).
"Wat ik tot me ga nemen is bijvoorbeeld heroïne, cocaïne, LSD, GHB, ecstacy, blowen en de gevaarlijkste drug: alcohol", aldus Wesselink in Boulevard. "Er is onwijs veel ophef over, maar er zit een arts bij, mijn hart is gecontroleerd, mijn gezondheid is gecontroleerd."
"Er kan eigenlijk niets misgaan, want BNN kan dat zich natuurlijk ook nier veroorloven. Stel, ik ga dood, dan stopt de omroep waarschijnlijk." Wesselink is onder meer te zien in een reportage waarin hij LSD probeert in het bijzijn van zijn moeder. Eindredacteur Sjoerd van den Broek van het nieuwe BNN-programma vertelde eerder: "Hij wilde dat graag onder moeders vleugels doen. Het is zeker geen shock-tv. We willen juist een keer goed en gedegen laten zien wat het met je doet. Voor de drugs en de seks zul je inderdaad mensen moeten hebben die je betaalt. Bovendien hebben ze de ervaring; weten zij hoe je een en ander het beste doet."
Laurens Drillich, voorzitter van BNN, stelde al eerder geheel achter het programma te staan. "Ik weet niet hoeveel men van drugs weet, maar van een snuifje coke of wat marihuana of LSD ga je niet dood. We willen niet drugsgebruik stimuleren, dat is de bedoeling helemaal niet. Het is niet de eerste keer dat er kamervragen gesteld worden naar aanleiding van een BNN-programma, dus dat zien we met vertrouwen tegemoet." Spuiten & Slikken is vanaf maandag 10 oktober te zien bij BNN.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:30 schreef 2609 het volgende:
wie is die ties ook alweer
Vergis je niet... ik zou zoiets wsl wel trekken, met LSD is dat IMHO niet echt een probleem... bij een lage dosis zou ik het kunnen verbloemen. Paddo's daarintegen..quote:Op vrijdag 23 september 2005 11:31 schreef LostFormat het volgende:
Klopt.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het ligt helemaal aan de wijze waarop het gepresenteerd wordt.
Dat zou jammer zijn, ja.quote:Ik vrees een lacherig en stoer programma waarin plichtmatig op de gevaren wordt gewezen. Ik hoop eigenlijk dat niet alleen de test zal worden gepresenteerd waarbij het hilariteit troef is
Pfffrt. Drugs are bad, m'kay?quote:maar ook de blower met keelkanker en de hopeloos verrottende grafjunk een plaatsje krijgen. Ik hoop vooral dat BNN goed inschat hoe gevoelig en gevaarlijk de materie is waarmee zij zich inlaten.
Waarom heb je er zo'n verkeerd beeld van?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Dat heb ik wel
Ik beweeg mij dagelijks zowel aan de zelfkant als het gouden randje van de maatschappij.
Medische gevolgen en isolatie slaan willekeurig toe.
Net als bij excessief gebruik van alcohol overigens.
"Shoot Up and Swallow" showquote:Op vrijdag 23 september 2005 13:27 schreef patty het volgende:
Het staat ook op CNN
http://www.cnn.com/2005/W(...)heroin.ap/index.html
Hier kom ik op terugquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:01 schreef Rhanna het volgende:
[afbeelding]
Zeker niet vervelend om naar te kijken
Eye candy
Survival of the fittest.quote:Op donderdag 22 september 2005 02:08 schreef CasB het volgende:
[..]
als je je eigen grenzen kent is er niks aan de hand. Een paar vrienden van me zaten zwaar aan de drugs en zijn nu weer op het goede pad. Dus het ligt echt niet aan de drugs, maar aan jezelf. Als je een mietje bent zul je idd wel verslaafd raken, en dat is slecht, net als roken en bier. ben je sterk dan is er niet zo heel veel aan de hand![]()
quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:34 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Survival of the fittest.
We moeten de mietjes helpen en de "sterke" klootzakken die handelen in drugs en de mietjes voorliegen dat het best OK is om er lekker veel van te nemen vervolgen.
quote:Ties: "Ik vind het gewoon geil"
Tot in de Tweede Kamer maakt men zich druk om Spuiten of Slikken. Het CDA wilde dat minister Donner het programma zou verbieden en die heeft op zijn beurt verklaard het programma met buitengewone interesse te zullen volgen. In Spuiten of slikken test Filemon Wesselink verschillende soorten drugs en laat Ties van Westing zijn seksuele fantasieën waarheid worden. Verwacht echter geen porno met Ties, want je ziet er geen beelden van, hij vertelt alleen wat hij ervan vond. Een soort vergelijkend warenonderzoek op seksgebied dus.
Geblinddoekt
“Waarom ik meedoe? Ik vind het gewoon geil”, vertelt Ties aan TVGids.nl. “Welke gast wil nu niet elf seksuele experimenten uitvoeren die hij zelf mag uitzoeken? Zo doe ik het voor het programma bijvoorbeeld met twee vrouwen. Echt geil, daar droom ik net als veel andere mannen al jaren van. Maar ik doe ook een aflevering met SM, seks met een dikke vrouw en ik laat me een keer geblinddoekt pijpen door een man en een vrouw, om te kijken of er verschil is. Ik denk dat een man in principe technisch beter kan pijpen; die weet precies wat lekker is, want die heeft er zelf ook één (piemel, red.). Ik word alleen niet opgewonden van het idee. Net zo goed als ik niet geil word van passieve anale seks; bij mezelf zeg maar. En dan doe ik dat dus niet.”
Kopje koffie
Over de ophef rond Spuiten of Slikken zegt Ties: “Dat verbaast me niet, want veel mensen zitten vast aan huisje-boompje-beestje-ideeën en voor hen is het toch wel confronterend. Ik hoop wel dat het publiek mij blijft respecteren, ook als ze het niet eens zijn met Spuiten of Slikken. Als iemand het niet oké vindt wat ik doe, maakt dat van mij niet meteen een slecht mens. Ik heb ervoor gekozen om dit programma te doen omdat ik het leuk vind. Gelukkig reageert mijn omgeving ook goed. Ik heb een hele goede band met mijn familie en ze hebben me al laten weten achter me te staan. En mijn vrienden vinden het tof voor me, hoewel ze me er wel mee zitten te kutten. En van het publiek zal ik tijdens mijn werk als glazenwasser ook wel heel wat reacties krijgen de komende tijd. ‘Kopje koffie glazenwasser?’ Dat soort grapjes vind ik prachtig!” [RR]
Laten we het er op houden dat ik een ander referentiekader heb.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:31 schreef pfaf het volgende:
[..]
Waarom heb je er zo'n verkeerd beeld van?
mooi ik heb de wekker gezet !quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:50 schreef static het volgende:
Het is zelfs live. Het start om 23:05.
bron: bnn.nlquote:Deze week schuift Dunya Khayame bij Sophie aan tafel. Dunya is actrice van de BNN-serie Finals en Alex FM. Schrijver Kluun is te gast en rocklegende Denvis valt binnen.
Verder: Filemon checkt wat alcohol met je doet en zoekt uit hoe je je doos het beste op smaak brengt. Ties test het Gooise Matras en de Young Freelance Reporters duiken in de paaldansscene.
Wat bedoel je nu? "Ik doe geen niet mee op TV"quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:59 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Laten we het er op houden dat ik een ander referentiekader heb.
Ik doe geen niet mee op TV en laat me ook niet in met fabeltjes.
De mensen die bij mij meedoen zijn allemaal echt.
Misschien is dat het verschil tussen jouw en mijn waarneming.
Er staat inderdaad een woord teveel waardoor het voor de leek wat onleesbaar lijkt.quote:Op maandag 10 oktober 2005 18:53 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat bedoel je nu? "Ik doe geen niet mee op TV"
"De mensen die bij mij meedoen [..] " Waaraan meedoen?
Tuurlijk is dat zo, en dat zal ik ook niet ontkennen. Maar het ging er vooral over of jij wel een idee hebt hoeveel mensen "recreatief" gebruiken zonder alle bovengenoemde problemen. Met alle respect voor anderen, maar als je verslaafd raakt aan drugs heb je sowieso al problemen, ben je labiel of sta je gewoon ontiegelijk zwak in je eigen schoenen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:13 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Er staat inderdaad een woord teveel waardoor het voor de leek wat onleesbaar lijkt.
Ondanks dat ik vermoed dat je de bekende weg uitgebreid uitgelegd wilt krijgen ga ik me toch verduidelijken.
Ik bedoel namelijk te zeggen dat achter de wereld van de TV, met haar populaire presentatoren die de lachers op hun hand krijgen en de status van 'stoer' dragen, wellicht een wereld schuil gaat van echte mensen die financieel, sociaal of lichamelijk aan de grond gebracht zijn door de verdovende middelen die zometeen geetaleerd gaan worden. Dat beperkt zich dan niet tot junken en armoedzaaiers. Ik heb kennis aan heel rijke 'geslaagde' mensen die uitgekotst zijn vanwege een verslaving aan verdovende middelen of alcohol. Wanneer in het programma te lichtzinnig wordt omgesprongen met de maatschappelijke gevolgen van het verder gaan dan expirimenteren is de drempel om zulks te doen verlaagd. Ik heb al eerder mijn zorg uitgesproken in dit topic over de wijze waarop het programma gebracht gaat worden.
Er bestaan ook van die programma's over weggebruik dat doorgaans tot groot malheur met veel gekwetsten leidt. In sommige van die programma's wordt plichtmatig de gevaarszetting genoemd maar krijgt toch vooral de bestuurder in kwestie de tijd en ruimte om zijn rijgedrag, bijna trots, te etaleren.
Je hebt geen doctoraal nodig om de parallel te snappen.
Ik heb absoluut wel een idee over recreatief gebruik van alcohol en verdovende middelen. Het is natuurlijk niet zo dat recreatief steeds tot grootschalige verslaving leidt. Het is wél zo dat niet één lichamelijk, geestelijk of financieel aan de grond geraakte gebruiker van alcohol of verdovende middelen van start is gegaan met het idee zijn leven door de plee te trekken. Ze zijn allemaal, op een uitzondering na, recreatief begonnen.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:19 schreef pfaf het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat zo, en dat zal ik ook niet ontkennen. Maar het ging er vooral over of jij wel een idee hebt hoeveel mensen "recreatief" gebruiken zonder alle bovengenoemde problemen. Met alle respect voor anderen, maar als je verslaafd raakt aan drugs heb je sowieso al problemen, ben je labiel of sta je gewoon ontiegelijk zwak in je eigen schoenen.
Pfft.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik lees net op Uitzending Gemist dat het programma online alleen voor leden te zien zal zijn (d.m.v. login)...'Omdat sommige mensen er aanstoot aan kunnen nemen'...
Ik ben juist van mening dat je wanneer je als maatschappij je verantwoordelijkheden neemt je daar wel zwaar aan zou moeten tillen. Het is inderdaad waar dat je geen week vakantie hoeft te nemen om een zoektocht naar je plaatselijke dealer te organiseren. Ik vrees alleen wel de wellicht drempelverlagende werking die de aard van het programma heeft.quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:52 schreef pfaf het volgende:
Ik denk dat je daar niet zo zwaar aan moet tillen. Iedereen die aan drugs wil komen kan dat in Nederland door met z'n vingers te knippen regelen. Wie drugs wil gebruiken heeft daar echt geen tv-programma voor nodig.
quote:Op maandag 10 oktober 2005 19:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik lees net op Uitzending Gemist dat het programma online alleen voor leden te zien zal zijn (d.m.v. login)...'Omdat sommige mensen er aanstoot aan kunnen nemen'...
Ik ben het nog steeds niet me je eens, maar dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 10 oktober 2005 20:04 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik ben juist van mening dat je wanneer je als maatschappij je verantwoordelijkheden neemt je daar wel zwaar aan zou moeten tillen. Het is inderdaad waar dat je geen week vakantie hoeft te nemen om een zoektocht naar je plaatselijke dealer te organiseren. Ik vrees alleen wel de wellicht drempelverlagende werking die de aard van het programma heeft.
Het staat of valt allemaal met hoe BNN het inpakt.
Gezien de reputatie van BNN en haar presentator ben ik nog niet gerust.
Ik laat me uiteraard wel graag positief verassen met een programma dat evenwicht tussen de voors en tegens vindt en naast de directe lichamelijke en geestelijke effecten ook het gevaar dat in de toekomst op de loer ligt niet tekort doet.
Dat is stoer voor jongeren (denk aan Jackass).quote:Bovendien kan ik me niet voorstellen dat er zoveel positiefs te laten zien valt als iemand schuimend, kotsend, knagend of trippend in de woonkamer zit.
Ja, die is wel ok, gewoon nerveus. Hij zat ook in Atletico Ananas.quote:
Dat wordt wat als 'ie echte drugs gaat gebruikenquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:25 schreef Silenus het volgende:
Hij is wel snel totally wasted of heb ik dat?
Je herkent jezelf blijkbaar? Tering man, zeg dan niks.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:27 schreef SunChaser het volgende:
Dit moet jongeren overtuigen niet te gaan drinken? Ik zie t meer als dat mensen als Filemon geen maat kunnen houden en een watje is.
pssst, die drinken minderquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Waarom kunnen vrouwen altijd beter tegen drank
Ik zeg wat ik wilquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je herkent jezelf blijkbaar? Tering man, zeg dan niks.
wow, die zin is idd in de laatste paar jaar (je denkt het ook zeker, dat wat je zegt?)quote:
vrede op aarde jongensquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:31 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
wow, die zin is idd in de laatste paar jaar (je denkt het ook zeker, dat wat je zegt?)
We drinken er nog een biertje opquote:
Alsof dat live is. Allemaal voorgeproduceerd manquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:34 schreef paultjuhhh het volgende:
begint goed met de beller
Sunchaser bel jij eens, dat kan je zo goed
test het ff uitquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Alsof dat live is. Allemaal voorgeproduceerd man
Het gaat echt nergens over.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:50 schreef Silenus het volgende:
Aan die bellers moeten ze écht iets gaan doen zeg
sex voor de buch flashbacksquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Mijn god, een naakte touwtjesspringer
Krêkquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:48 schreef GoLLeM het volgende:
zei die vrouw nou iets over crack? Die in zwart/blauw met d'r zure honing
Zij is wel leuk idd.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:51 schreef paultjuhhh het volgende:
ik vind die presentatrice wel goed btw![]()
Toch niet dusquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Als ik die Ties was, was ik volgens mij keihard in slaap gevallen
Dat zeker.....quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:42 schreef static het volgende:
Ik vind het zwaar tegenvallen.
Ik vind Filemon ergerquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:55 schreef Silenus het volgende:
Tering wat een nerd is die gast zeg.
Ging de tijd zo snel ? je vond het wel leuk hequote:Op maandag 10 oktober 2005 23:56 schreef GoLLeM het volgende:
Nu al afgelopen... wat een prutprogramma
Ze willen ook de negatieve kanten van de drugs laten zienquote:Op maandag 10 oktober 2005 23:57 schreef SunChaser het volgende:
Repo van Fillemon was t leukst. Dat kotsen had niet gehoeven van mij, niet in beeld iig.
10x beter deed ze het nu dan bij het wk onder de 20quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:58 schreef Mike het volgende:
Ik vond het niet altijd even interessant, maar ik vond dat de presentatrice (Sophie Hilbrand) het wel erg goed deed. Live presenteren is niet makkelijk en het ging d'r prima af.
Hij heeft van alles door elkaar gedronken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:00 schreef Zwansen het volgende:
Wat heeft ie gedronken dan? Heb alleen laatste stukje gezien.
Ah, dat maakt een hoop duidelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:01 schreef 0 het volgende:
[..]
Hij heeft van alles door elkaar gedronken.
Dat wilde ik net posten. Ad rem was ze.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:58 schreef Mike het volgende:
Ik vond het niet altijd even interessant, maar ik vond dat de presentatrice (Sophie Hilbrand) het wel erg goed deed. Live presenteren is niet makkelijk en het ging d'r prima af.
tappils (2 ofzo..quote:
ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef kastanova het volgende:
Tja, eigenlijk precies wat ik er van verwachtte; de 'drug'-test is interessant, de rest is opvulling...
Die gasten waren trouwens ook rampzalig hoor, er werd meer gestotterd en gelachen dan dat er daadwerkelijk ervaringen gedeeld werden en/of er iets gemeld werd...
Ik bedoel; come on, iedereen heeft toch wel eens een wijf gebefd waarbij je dacht dat je een accu aan het uitlikken was.
Misschien dat ik er volgende week maar ff moet gaan zitten om over mijn ervaringen te oreren.
Precies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Ja, t slaat nergens op dat ze de negatieve effecten laten zien door Fillemon alles door elkaar te laten drinken. tequila is kut na rose en als je na sterke drank weer aan t bier gaat, sja.
Die gast is na 2 fanta al balletjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies.
Had hij begonnen met bier, dan had hij veel langer doorgekund denk ik.
ik denk het wel, zag zijn kop dan. Hij wist geen totaal geen houding te nemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Ties heeft geneukt in die studio, ook al was t in een hok.
Filemon is ook maar een iel kereltje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die gast is na 2 fanta al balletje
truequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
het zou leuker zijn als die presentatrice eens gaat experimenteren met sex
die had ik ook veel liever gevolgd eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Filemon is ook maar een iel kereltje.
Die meiden hielden het in ieder geval een stuk beter uit.
lsd trek ik ook 10 keer beter dan alcohol hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik ook
als fielemuis al zo naar de klote is van wat drankjes, hoe moet die in godsnaam aan een lsd-trip..![]()
KLIKquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
het zou leuker zijn als die presentatrice eens gaat experimenteren met sex
ik trek het allebeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef DrazTic het volgende:
[..]
lsd trek ik ook 10 keer beter dan alcohol hoor
ik kan ook slecht over alcohol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik trek het allebei
maar van lsd ben ik veel erger naar de klote geweest (geestelijk) dan van een nacht zuipen, bij drank gaan de lichten na verloop van tijd gelukkig gewoon uit
Ben benieuwd hoe het Filemon afgaat. Gaat hij ook lsd gebruiken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik trek het allebei
maar van lsd ben ik veel erger naar de klote geweest (geestelijk) dan van een nacht zuipen, bij drank gaan de lichten na verloop van tijd gelukkig gewoon uit
Ja geloof het welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het Filemon afgaat. Gaat hij ook lsd gebruiken?
en terechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. In bijzijn van zijn moeder
.
daar kan ik dan niet (meer) zo goed tegenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:20 schreef P8 het volgende:
[..]
ik kan ook slecht over alcohol.
nee doe mij maar wiet
Het lijkt me zelf erg raar om zoiets in het bijzijn van mijn vader of moeder te doen. Maar ja, als hij dat prettiger vindt moet hij dat vooral doen natuurlijk want als je je niet prettig voelt kun je het beter niet doen.quote:
ja man. die gast dik uit de kast komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:26 schreef moralia het volgende:
Ik vond het eigenlijk een gemiste kans dat Sophie niet echt doorvroeg toen Ties over zijn net opgedane sekservaring vertelde. Ze leek zelfs een beetje geschrokken toen hij zei dat hij had meegedaan. Erg jammer.
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mondquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:28 schreef DrazTic het volgende:
[..]
ja man. die gast dik uit de kast komen
" ik stink uit mn mond"
"ze gingen elkaar pijpen"
"heb je meegedaan?" "ja"
"ik ben blij dat hij niet bisexueel was" ja ja ja![]()
Ligt maar net aan de band met je ouders. Aan de andere kant maakt dit het programma ook interessanter, vind ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Het lijkt me zelf erg raar om zoiets in het bijzijn van mijn vader of moeder te doen. Maar ja, als hij dat prettiger vindt moet hij dat vooral doen natuurlijk want als je je niet prettig voelt kun je het beter niet doen.
Dit is om het voor mezelf uit te leggen, niet voor anderenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mond.
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mond.
Zeg jongeman! Dit programma is niet om mensen aan de drugs te helpen hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
ok laat die filemon maar lsd gebruiken daarna zal ik zien of ik het ook is wil gebruiekn
Niet te hard roepen, er is een hoop te regelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef kastanova het volgende:
Die gasten waren trouwens ook rampzalig hoor, er werd meer gestotterd en gelachen dan dat er daadwerkelijk ervaringen gedeeld werden en/of er iets gemeld werd...
Misschien dat ik er volgende week maar ff moet gaan zitten om over mijn ervaringen te oreren.
Of toch stiekem wel een piemolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.
of een piemelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.
Precies! Over dat soort dingen had ze nou mooi kunnen doorzagen. Ze was best adrem tijdens het programma maar op het moment supreme liet ze het echt afweten. Volgende keer beter dan maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
vieze meid ben jijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies. Zo een met kopkaas, en moest hij de randjes nog even wegkauwen.
En bedankt, vunzige slet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies. Zo een met kopkaas, en moest hij de randjes nog even wegkauwen.
Ja, in de trant van het programma hé. Vies ruikende doosjes of krekke snikkels met randjes.quote:
waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:42 schreef Evil_D1ck het volgende:
Overigens vind ik The Spades een nog toffere band nu.
Verdomme, wanneer komt die show nu eens online.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, in de trant van het programma hé. Vies ruikende doosjes of krekke snikkels met randjes.
Je kreeg flashbacks naar je eigen kopkaaservaring?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:39 schreef heiden6 het volgende:
[..]
En bedankt, vunzige slet.
Vunzig is prima, maar je kunt te ver gaan.![]()
Nee. Daarvoor moet je echt wel wat verder gaan. Maar kun je proberen het onderwerp 'de lul van heiden6' eventjes te laten varen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef Shirley het volgende:
[..]
Je kreeg flashbacks naar je eigen kopkaaservaring?
blijf er maar niet voor wakker dudequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:44 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Verdomme, wanneer komt die show nu eens online.![]()
Ik sneed het pas in de vorige post aan, dus wat trip je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Nee. Daarvoor moet je echt wel wat verder gaan. Maar kun je proberen het onderwerp 'de lul van heiden6' eventjes te laten varen?![]()
Ach, de avond is net begonnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:45 schreef DrazTic het volgende:
[..]
blijf er maar niet voor wakker dude
Nu dat je weet dat ik geen kopkaas heb zal het inderdaad wel meevallen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:47 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik sneed het pas in de vorige post aan, dus wat trip je?
Alsof het mij interesseert of je wel of geen kopkaas hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ach, de avond is net begonnen.
'tuurlijk niet.
[..]
Nu dat je weet dat ik geen kopkaas heb zal het inderdaad wel meevallen.
hij hoopt van wel...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Alsof het mij interesseert of je wel of geen kopkaas hebt.
Nah weetje, het was beter dan Jensenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 10:46 schreef Seborik het volgende:
Ze mogen het publiek dat wat kan zeggen schrappen, de bellers ook (vooral de bellers) en puberaal lachende oude mannen die zitten te glunderen over twee zestienjarigen die hun borsten tonen, terwijl de vriendin binnenkomt, al helemaal. Nou, wat een anekdote!!!
Je had van tevoren al kunnen voorspellen dat het kereltje over z'n nek zou gaan en Ties is gewoon niet cool.
Wat had dat mens met die irritante stem trouwens voor stopwoord: crack?quote:Wel goed: de presentatie (lastig-lastig), het verhaal van de professor tussen het spugen door en dat oudere mensje dat het over vaginaspoeling had. Wat een heerlijk Nederlands was dat.
Wedden dat ie volgende week gewoon een paar jointjes opsteekt, terwijl wij allemaal zitten te wachten op een uitspacende, vercokede, fucked-on-acid Filemon.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
Weet iemand wat voor een drugs volgende week aan de beurt is?
Ja, ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
Weet iemand wat voor een drugs volgende week aan de beurt is?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |