Dat wilde ik net posten. Ad rem was ze.quote:Op maandag 10 oktober 2005 23:58 schreef Mike het volgende:
Ik vond het niet altijd even interessant, maar ik vond dat de presentatrice (Sophie Hilbrand) het wel erg goed deed. Live presenteren is niet makkelijk en het ging d'r prima af.
tappils (2 ofzo..quote:
ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef kastanova het volgende:
Tja, eigenlijk precies wat ik er van verwachtte; de 'drug'-test is interessant, de rest is opvulling...
Die gasten waren trouwens ook rampzalig hoor, er werd meer gestotterd en gelachen dan dat er daadwerkelijk ervaringen gedeeld werden en/of er iets gemeld werd...
Ik bedoel; come on, iedereen heeft toch wel eens een wijf gebefd waarbij je dacht dat je een accu aan het uitlikken was.
Misschien dat ik er volgende week maar ff moet gaan zitten om over mijn ervaringen te oreren.
Precies.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef SunChaser het volgende:
Ja, t slaat nergens op dat ze de negatieve effecten laten zien door Fillemon alles door elkaar te laten drinken. tequila is kut na rose en als je na sterke drank weer aan t bier gaat, sja.
Die gast is na 2 fanta al balletjequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies.
Had hij begonnen met bier, dan had hij veel langer doorgekund denk ik.
ik denk het wel, zag zijn kop dan. Hij wist geen totaal geen houding te nemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:10 schreef SunChaser het volgende:
Ik geloof er geen reet van dat Ties heeft geneukt in die studio, ook al was t in een hok.
Filemon is ook maar een iel kereltje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:12 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die gast is na 2 fanta al balletje
truequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
het zou leuker zijn als die presentatrice eens gaat experimenteren met sex
die had ik ook veel liever gevolgd eigenlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:12 schreef Mike het volgende:
[..]
Filemon is ook maar een iel kereltje.
Die meiden hielden het in ieder geval een stuk beter uit.
lsd trek ik ook 10 keer beter dan alcohol hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:07 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik ook
als fielemuis al zo naar de klote is van wat drankjes, hoe moet die in godsnaam aan een lsd-trip..![]()
KLIKquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:11 schreef Dawnbreaker het volgende:
het zou leuker zijn als die presentatrice eens gaat experimenteren met sex
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |