ik trek het allebeiquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:14 schreef DrazTic het volgende:
[..]
lsd trek ik ook 10 keer beter dan alcohol hoor
ik kan ook slecht over alcohol.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik trek het allebei
maar van lsd ben ik veel erger naar de klote geweest (geestelijk) dan van een nacht zuipen, bij drank gaan de lichten na verloop van tijd gelukkig gewoon uit
Ben benieuwd hoe het Filemon afgaat. Gaat hij ook lsd gebruiken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:17 schreef kamagurka het volgende:
[..]
ik trek het allebei
maar van lsd ben ik veel erger naar de klote geweest (geestelijk) dan van een nacht zuipen, bij drank gaan de lichten na verloop van tijd gelukkig gewoon uit
Ja geloof het welquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef DrazTic het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe het Filemon afgaat. Gaat hij ook lsd gebruiken?
en terechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:21 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ja geloof het wel. In bijzijn van zijn moeder
.
daar kan ik dan niet (meer) zo goed tegenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:20 schreef P8 het volgende:
[..]
ik kan ook slecht over alcohol.
nee doe mij maar wiet
Het lijkt me zelf erg raar om zoiets in het bijzijn van mijn vader of moeder te doen. Maar ja, als hij dat prettiger vindt moet hij dat vooral doen natuurlijk want als je je niet prettig voelt kun je het beter niet doen.quote:
ja man. die gast dik uit de kast komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:26 schreef moralia het volgende:
Ik vond het eigenlijk een gemiste kans dat Sophie niet echt doorvroeg toen Ties over zijn net opgedane sekservaring vertelde. Ze leek zelfs een beetje geschrokken toen hij zei dat hij had meegedaan. Erg jammer.
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mondquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:28 schreef DrazTic het volgende:
[..]
ja man. die gast dik uit de kast komen
" ik stink uit mn mond"
"ze gingen elkaar pijpen"
"heb je meegedaan?" "ja"
"ik ben blij dat hij niet bisexueel was" ja ja ja![]()
Ligt maar net aan de band met je ouders. Aan de andere kant maakt dit het programma ook interessanter, vind ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:27 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Het lijkt me zelf erg raar om zoiets in het bijzijn van mijn vader of moeder te doen. Maar ja, als hij dat prettiger vindt moet hij dat vooral doen natuurlijk want als je je niet prettig voelt kun je het beter niet doen.
Dit is om het voor mezelf uit te leggen, niet voor anderenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mond.
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:29 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Shit, daarom had hij natuurlijk kauwgom in zijn mond.
Zeg jongeman! Dit programma is niet om mensen aan de drugs te helpen hequote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:30 schreef paultjuhhh het volgende:
ok laat die filemon maar lsd gebruiken daarna zal ik zien of ik het ook is wil gebruiekn
Niet te hard roepen, er is een hoop te regelenquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:02 schreef kastanova het volgende:
Die gasten waren trouwens ook rampzalig hoor, er werd meer gestotterd en gelachen dan dat er daadwerkelijk ervaringen gedeeld werden en/of er iets gemeld werd...
Misschien dat ik er volgende week maar ff moet gaan zitten om over mijn ervaringen te oreren.
Of toch stiekem wel een piemolquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.
of een piemelquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik dacht het ook meteen, die heeft een niet lekker smakende doos in z'n mondje gehad.
Precies! Over dat soort dingen had ze nou mooi kunnen doorzagen. Ze was best adrem tijdens het programma maar op het moment supreme liet ze het echt afweten. Volgende keer beter dan maar?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:31 schreef Shirley het volgende:
[..]
vieze meid ben jijquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies. Zo een met kopkaas, en moest hij de randjes nog even wegkauwen.
En bedankt, vunzige slet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 00:36 schreef Shirley het volgende:
[..]
Precies. Zo een met kopkaas, en moest hij de randjes nog even wegkauwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |