quote:Op maandag 19 september 2005 23:52 schreef Sakura het volgende:
Begrijp ik nou dat Sophie zich werkelijk heeft geprostitueerd?
Niet echt natuurlijk, wel achter een raam gezeten, piepshow gedaan en getippeld. Uiteindelijk sloeg ze natuurlijk alles afquote:Op maandag 19 september 2005 23:52 schreef Sakura het volgende:
Ja, alleen de daad zelf heeft ze niet verricht. Ze heeft zelfs een peepshow opgevoerd in een tijgerpakje in zo'n ronde kamer waar opeens al die luikjes omhoog gaanquote:Op maandag 19 september 2005 23:52 schreef Sakura het volgende:
oke dat is toch wat anders dan wat ik gelezen hebquote:Op maandag 19 september 2005 23:54 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Niet echt natuurlijk, wel achter een raam gezeten, piepshow gedaan en getippeld. Uiteindelijk sloeg ze natuurlijk alles af
Heb je het gezien? Ze sprak aan het begin over het gevoel van jezelf prostitueren tot de daad zelf.quote:Op dinsdag 20 september 2005 00:04 schreef Sakura het volgende:
Ze deed dus niet de titel van het programma eer aan. Beetje zwak wel eigenlijk
eens, tnx.quote:Op maandag 19 september 2005 23:50 schreef amokjeeh het volgende:
Leuk programma idd!
Kan een modje er misschien [BNN] Try before you die van maken? Ziet er wat netter uit
Mag ook wel, programma is volgens mij erg duur. Ach gebeurd is een keer wat leuks van het belastinggeld.quote:Op maandag 26 september 2005 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ik kijk pas een paar minuten, maar ik vind het nu al een aardig programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |