quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:01 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
[Una_Piedra]gaat wat spieren los maken[/me]
Ciao allen
Is dit tóch het oude-maagden-topic?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:00 schreef webspider het volgende:
Hebben jullie dat nauw ook?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:04 schreef broer het volgende:
[..]
Is dit tóch het oude-maagden-topic?
Nee ik snap um nietquote:
iig niet uitgelebberdquote:
Nee, doen moet je in flora en fauna zijn, bij het waar-kun-je-spinnenwebben-tegen-komen-topicquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:04 schreef broer het volgende:
[..]
Is dit tóch het oude-maagden-topic?
Nee naar het keldertjequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:08 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien wil Mukie deze voor één keer wel naar DHZ verplaatsen...
Dat moet je dan allemaal missen vanwege een storingsdienst ..quote:
quote:
Ze heeft er niets voor overquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat moet je dan allemaal missen vanwege een storingsdienst ..
Moet je eerst weer mailen enzo, te veel werkquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]jaaaaaah komen we daar tenminste ook eens
neej Muuk regelt gewoon ff gasttoegangquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je eerst weer mailen enzo, te veel werk
Oja, ik moest nog een mailtje sturen voor toegangquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]jaaaaaah komen we daar tenminste ook eens
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef PhaE het volgende:
En ik maar altijd denken dat het iMbussleutel is...
Ik gebruik ze alleen voor mijn duikfles, om de DIN verbinding erin te kunnen draaien als die buitenlandse duikpaupers weer de internationale sluiting gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef PhaE het volgende:
En ik maar altijd denken dat het iMnbussleutel is...
http://images.google.co.uk/images?q=inbussleutelquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef PhaE het volgende:
En ik maar altijd denken dat het iMbussleutel is...
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
in·bus·sleu·tel (de ~ (m.))
1 zeshoekige sleutel om inbusbouten vast en los te draaien
U hebt gezocht op imbussleutel:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
dacht ik ook, maar zocht het op int woordenboek, het klopt met een Nquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]lol je bent de enige die wakker is volgens mij
ik zou bijna zeggen dat t limburgs is... maarjah PhaE komt niet van limburgquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar zocht het op int woordenboek, het klopt met een N
de doe t zelf fokkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef Frezer het volgende:
Ej, hobby/knutsel TT!!
neeeheeeeeeequote:
Waar was je?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef 907 het volgende:
goeiemiddag!
* 907 is terug van weggeweest
hebben jullie me gemist?![]()
Meldt,quote:
Tis de klemtoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat t limburgs is... maarjah PhaE komt niet van limburg
* webspider heeft visioenen van een draaibank, met een fembol erinquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeheeeeeee
fembol vastgeschoerfd op die bouwvakker van haar
met een inbussleutel ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeheeeeeee
euj, wel pas na minimaal 6 dates hequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeheeeeeee
Visioen of nachtmerrie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider heeft visioenen van een draaibank, met een fembol erin
Dr zat nog geen schroefdraad op haar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider heeft visioenen van een draaibank, met een fembol erin
6 MAANDEN!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj, wel pas na minimaal 6 dates he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dr zat nog geen schroefdraad op haar?
Dat kan dus ook 3 dagen zijn, van 2 dates per dag ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj, wel pas na minimaal 6 dates he![]()
![]()
Moest opnieuw getrokken worden .. zat vol met roestquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dr zat nog geen schroefdraad op haar?
* Ynske geeft Frezerke twee dikke klapzoenenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef Frezer het volgende:
Feestje! Ein-de-lijk Sociologie ingekopt!![]()
Hoe ziek kan je zijn...quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:52 schreef Mukie het volgende:
Vrouw (35) beestachtig vermoord
Dit is pas echt beestachrtig
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Moest opnieuw getrokken worden .. zat vol met roest
Dat is in dit geval toch hetzelfde?quote:
feliquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef Frezer het volgende:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske geeft Frezerke twee dikke klapzoenengefeli
Dank,quote:
Gatver de gatver..... Dat hij maar een 'gepaste' straf mag krijgen....quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:52 schreef Mukie het volgende:
Gefeliciflapstaart met je inkopper !!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef Frezer het volgende:
Wat mij betreft mogen ze de doodstraf echt wel weer gaan invoerenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:59 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Gatver de gatver..... Dat hij maar een 'gepaste' straf mag krijgen....
![]()
Wat een inspanning voor een hapje eten zegquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft honger, en gaat haar baas achter zijn bureau sleuren en collega's richting lunch trappen
Straffen invoeren naar de ernst van het misdrijf......quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze de doodstraf echt wel weer gaan invoeren
Iemand heeft teveel films gekekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:52 schreef Mukie het volgende:
Ik zou er niet in willen met mijn armquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:04 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Straffen invoeren naar de ernst van het misdrijf......
Dat zou in dit geval betekenen dat ze met de dader hetzelfde mogen doen als met wat er met het slachtoffer is gebeurd.....
![]()
We kunnen hem ook vierendelen......quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou er niet in willen met mijn arm
Smakelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
* Ynske heeft honger, en gaat haar baas achter zijn bureau sleuren en collega's richting lunch trappen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:53 schreef Frezer het volgende:
wtfquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:52 schreef Mukie het volgende:
Wat voor honger heb jij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:00 schreef Ynske het volgende:
Ik denk dat je honger met lekkere trek verwartquote:
Ik weet niet hoe haar baas er uit zietquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik denk dat je honger met lekkere trek verwart
Wat doe je hier danquote:Op dinsdag 20 september 2005 12:20 schreef purplerose het volgende:
een goeiemiddag!!
gelijk maar goed beginnen met wat houtwerk te verven in mijn huisch
Hallo, ik ga lunchenquote:
Wil je nu een medaille?quote:
goed idee!quote:Op dinsdag 20 september 2005 12:34 schreef foksuk1981 het volgende:
als iedereen gaat lunchen dan gaat ik ook maar eens een hapje eten.........
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
En nog geneukt iemand?
Je hoeft niet te klikken. Of doe als ik, spam het topic waaraan je je ergert volquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
ik hoop dat dadt vivi topic snel vol is
begiin me steeds meer aan haar te ergeren in mijn at
ha is een ideequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoeft niet te klikken. Of doe als ik, spam het topic waaraan je je ergert vol
Duke Nukem bv
Het hielp wel , DN 4ever is uit mijn AT ;')quote:
En dan neen volgen deelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
ik hoop dat dadt vivi topic snel vol is
begiin me steeds meer aan haar te ergeren in mijn at
quote:
Nogal, gezien dat "Henkiepenkie" gedoe al heel lang speelt....quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan neen volgen deel![]()
Wat een dom wijf!! Jessica simpson is slim vergeleken met haar![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie allemaal ziek worden
Ik ga zo maar eens ziek naar huis denkquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha, jongleurquote:
quote:
was ik lekker alquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
*hatsjoe*
Je onderschat mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
*hatsjoe*
En doe je al aan sex met je ex?quote:
Nee, legoquote:
Zo, dat was mn goede daad voor vandaag ook weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens ziek naar huis denk![]()
is t zo grootquote:
gecondoleerd, je roert in de nageboortequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik wel aan sex met jouw vriendin/ex.![]()
Ze had t idd over een kanloze gozer die al eens een borderliner gehad dacht te hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik wel aan sex met jouw vriendin/ex.![]()
En dan komt het volgende deelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef Ynske het volgende:
ha nog 51 posts en we zijn van vivi af
lezen okquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan komt het volgende deel
Je gaat het toch wel lezen![]()
Behoorlijk, had een van dr eerdere delen al gelezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vivi is mij een te dom wijf wat gek is op aandacht!
Ik raad haar een intercity aan!
Verstandig, henk is niet zo interessantquote:
Dat neukt niet anders.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
gecondoleerd, je roert in de nageboorte
Stoptrein doet meer pijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ervaringquote:
We hadden het niet over jou, niet alles gaat over jou.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze had t idd over een kanloze gozer die al eens een borderliner gehad dacht te hebben![]()
Gewoon AT niet gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
liever niet meer, want dan komt ie in mijn at
ja dat zegt hij toch... Hij heeft mn vriendin geneukt duhuhhh... Beetje blond?quote:
bespaart met klikkenquote:
Gemenerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
*hatsjoe*
Nee, blontquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ja dat zegt hij toch... Hij heeft mn vriendin geneukt duhuhhh... Beetje blond?
Je repliek is er niet echt sterker op geworden in de tijd dat ik afwezig was broertje...quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef Ynske het volgende:
ha nog 51 posts en we zijn van vivi af
Die moet zichelf met een overdosis voor de trein schieten???quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij had niemand om op te hakken en zagenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je repliek is er niet echt sterker op geworden in de tijd dat ik afwezig was broertje...
of er voor gaan staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Die moet zichelf met een overdosis voor de trein schieten???
Of doel je daar niet op?
Of henk moet doet, dan kan ze daar niet meer over zeurenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
of er voor gaan staan
Of een enkeltje naar een plek waar ze niemand kan verstaan.
Lijkt me beter voor allemaal
Mening.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je repliek is er niet echt sterker op geworden in de tijd dat ik afwezig was broertje...
Topicnaam graag en waar gaat het over?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
TC doe jij deel 2 openen voor vicki
Ik had veel andere dingen te doen, ik kon mijn kettingzaag op andere dingen loslaten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had niemand om op te hakken en zagen
Je spelling ook niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mening.![]()
Lekker belangrijk wat jij vind.![]()
heb je al gekregen van ynskequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Topicnaam graag en waar gaat het over?
Waar is topic 1![]()
Open een nieuw "Het grote zeik hier vief af topic"quote:
-wederom applaus-quote:
Is goed:quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Open een nieuw "Het grote zeik hier vief af topic"
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
Nog eentje van Pheno
Het grote zeik-hier-vief-af topic
leuk spelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt een lemming in de wereld geroepen.![]()
Nu ook dichtquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:53 schreef Ynske het volgende:
hahhhaahahha Cc moet je niet Tc, die van jou meteen dicht die van Pheno open
En ik dacht nog wel dat het aan mij lag,quote:
lol neejquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat het aan mij lag,.
Ik ben er weer en Fok is dood?quote:
he, nooit verwachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
je topic is niet in trek pheno
Ik kijk anders uit naar de volgende ronde,quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol neej
fok had geen zin meer in zelfmedelijdendgezeur (heb ik nu de woordwaarde?)
Nieuwswaarde mededeling 0,0quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:53 schreef Ynske het volgende:
hahhhaahahha Cc moet je niet Tc, die van jou meteen dicht die van Pheno open
foei, dat had ik nu niet van je verwachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik kijk anders uit naar de volgende ronde,. Van haar of een ander geestelijk wrak.
De modjes zijn te strengquote:
Er loopt een vacature, je naam wordt genoemd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik kijk anders uit naar de volgende ronde,. Van haar of een ander geestelijk wrak.
Misschien is Henk wel een modjequote:
Ik was nog zeer netjes ook voor mijn doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De modjes zijn te streng
Die van tranceptor had al niet dichtgehoeven
Ik mag dan wel een geestelijk wrak zijn, maar daar laat ik jullie niet van mee genieten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er loopt een vacature, je naam wordt genoemd.
Ik wel, nog een topic openen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was nog zeer netjes ook voor mijn doen.
Ik had ook kunnen neerzetten
'Labiele vrouw heeft problemen en hulp nodig: het Vivi-topic'
Maar ja zo ben ik niet.![]()
Of: Manipuleerbaar lekker ding zoekt sterke vent voor diverse bezigheden: Vivi continuesquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen neerzetten
'Labiele vrouw heeft problemen en hulp nodig: het Vivi-topic'
doe maar met WS-s TTquote:
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Of: Manipuleerbaar lekker ding zoekt sterke vent voor diverse bezigheden: Vivi continues
Maar nee, zo ben jij niet![]()
Wattequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:24 schreef Ynske het volgende:
WS-s
webspider-squote:
Ik snappum.quote:
Ik ben aan het 'werk'. Ik moest invallen opeens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef WeirdMicky het volgende:
TC...wat ben je weer belachelijk veel aan het posten. Hup ga van je pc weg en ga eens neuken
En jij hebt zeker ook niks beters te doen!?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef WeirdMicky het volgende:
TC...wat ben je weer belachelijk veel aan het posten. Hup ga van je pc weg en ga eens neuken
ervaring leert dat "webbies" of "webs" meestal duidelijker is ..quote:
IK noem je gewoon Henk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
ervaring leert dat "webbies" of "webs" meestal duidelijker is ..
dankje voor de TLA (Twee Letter Afkorting) ... ik voel me er al helemaal bijhoren
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:
Reminder: Christine kledingtips geven...
Zag ff fototje van dr... WO 2 is naar mijn weten voorbij...quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:
Reminder: Christine kledingtips geven...
Gaat iedereen nu reminderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
Reminder: Vief is een labiele gammaslet
Reminder: terwille van de lieve vrede geen reminders meer plaatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gaat iedereen nu reminderen... Heb ik een keer wat over voor een ander
Reminder: Tranceptor even hard uitlachen omdat hij een tijdje geleden commentaar had op het niveau van mijn ex-neukertjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Lief doen tegen de mensen hier, ze zijn niet weerbaar.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Pheno over 8,5e maand feliciteren met zijn eerste kindje.
Staan er toch echt 4 in de planning... Krijg t nog druk......quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef Pheno het volgende:
Reminder: geen kinderen voor JoeyT
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Reminder: vrouwen nooit geloven op hun woord
Kijk mij niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef fembol het volgende:
WTF??
Wat is er met die TT??
Kolere zeg, ben je even shoppen, krijg je dit!
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de tekst doorgehaald krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef Pheno het volgende:
Reminder: JoeyT bedanken voor een nieuwe rage
JoeyT, bedankt
Reminder doorgehaald
Ach, je verschiet je kruit toch zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Staan er toch echt 4 in de planning... Krijg t nog druk......
Ik wil nog steeds foto's zien, muts.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: Tranceptor even hard uitlachen omdat hij een tijdje geleden commentaar had op het niveau van mijn ex-neukertjes.
Hahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahhahahahahaha
Reminder kan doorgehaald worden![]()
voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef fembol het volgende:
WTF??
Wat is er met die TT??
Kolere zeg, ben je even shoppen, krijg je dit!
Die hoort in je standaardpakket te zitten. Mensen, praten en handelen zijn verschillende categorieen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Reminder: vrouwen nooit geloven op hun woord
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds foto's zien, muts.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de trekst doorgehaald krijgt
| 1 | [s]......[/s] |
[ s] [/s ]quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de tekst doorgehaald krijgt
Nou Praxis hoer danquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef fembol het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof dat ik tot Gammaslet ben gebombardeerd in het vorige topic!
Dus eh... ja!![]()
Een nieuwe TTquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Bouwvakker Fembol homo noemen
Ik bedoelde foto's van jouw ex-neukertjes en Chris was een ongelukje. Gelukkig niet zo'n groot ongelukje als jij bijna had. Iedereen maakt weleens foutjes toch, bij mij hoeven ze niet weggehaald te worden in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of bedoelde je geen foto's van jouw ex-neukertje?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de tekst doorgehaald krijgt![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
Reminder: Vief is een labiele gammaslet
Ja dit klinkt misschien heel fout uit mijn mond, maar ik voel me toch prettiger bij mijn ongelukjequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik bedoelde foto's van jouw ex-neukertjes en Chris was een ongelukje. Gelukkig niet zo'n groot ongelukje als jij bijna had. Iedereen maakt weleens foutjes toch, bij mij hoeven ze niet weggehaald te worden in ieder geval.![]()
JoeyTquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: uitleg van Pheno krijgen hoe je JoeyT doorgehaald krijgt.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: uitleg van Pheno krijgen hoe je JoeyT doorgehaald krijgt.
Mijn ongelukje was slechts 49 kiloquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:13 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
. Gelukkig niet zo'n groot ongelukje als jij bijna had.
Nou, geweldig. Jij zit vast aan een labiele borderliner met wie je bijna een kind had. Je zit er zo diep in dat je niet eens je eigen misere ziet. Geloof me, dat komt nog wel. Dan heb ik het, ondanks mijn foutje, toch vele malen beter voor elkaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dit klinkt misschien heel fout uit mijn mond, maar ik voel me toch prettiger bij mijn ongelukje![]()
Ik ben iets rigoreuzerquote:
Dat wil ik niet eens lezen . . .quote:
Mijne in ieder geval 49 kiloquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn ongelukje was slechts 49 kilo, dus waarschijnlijk wat kleiner dan die van jou
Damn zo had ik t nog niet bekekenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou, geweldig. Jij zit vast aan een labiele borderliner met wie je bijna een kind had. Je zit er zo diep in dat je niet eens je eigen misere ziet. Geloof me, dat komt nog wel. Dan heb ik het, ondanks mijn foutje, toch vele malen beter voor elkaar.![]()
En anders op rottenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:17 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mijne in ieder geval 49 kilo
Ik heb thuis ook nog wel andere ongelukjesfoto's hoor, ...![]()
Ignorance is bliss in jouw geval.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Damn zo had ik t nog niet bekeken![]()
Tis idd kut om gelukkig te zijn
Kun je nagaan wat ik heb.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Au!!
Hij is geen eens voor mij en ik voel de pijn![]()
Arme jij!quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik heb.
Karweikut!
Alles is beter dan een bouwvakker die zoenen al ver vindt gaanquote:
Nou dat liever dan trouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan een bouwvakker die zoenen al te ver vindt gaan
Zoen jij dan wel een wijf die je niet ziet zitten?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Alles is beter dan een bouwvakker die zoenen al ver vindt gaan
Ach, ooit ga jij ook trouwen. In Parijsquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:27 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nou dat liever dan trouwen.![]()
Die bouwvakker heeft toch geen kans bij mij, dan Fembol maar.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zoen jij dan wel een wijf die je niet ziet zitten?
* Tranceptor pinkt een traantje weg bij het aanhoren van Pheno's naieviteitquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ooit ga jij ook trouwen. In Parijs
Nee, sarcasmequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:32 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
* Tranceptor pinkt een traantje weg bij het aanhoren van Pheno's naieviteit
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vastgebonden vrouwen lukt ook nog welquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Dode vrouwen zijn de enige vrouwen die je echt kunt vertrouwen tenzij schijndood.
Jij hebt de verkeerde vrouwen gehadquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:33 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Dode vrouwen zijn de enige vrouwen die je echt kunt vertrouwen tenzij schijndood.
Zie het als een uitdaging.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee precies de goede vrouwen, ik ben niet naief meer. Jij nog wel merk ik, bij het ruiken van punani en het zien van lange maisvelden en je lief in de verte huppel jij nog steeds in vreugd naar haar toe. Je beseft alleen niet dat ze vlak voor het verschijnen op het maisveld zich flink heeft laten uitwonen door de stalknecht in de dichtsbijzijnde boerderij.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jij hebt de verkeerde vrouwen gehad
Neukte ze een beetje goed?quote:
Joey is trots op zn beroepquote:
Dat jij met gammasletten omgaatquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee precies de goede vrouwen, ik ben niet naief meer. Jij nog wel merk ik, bij het ruiken van punani en het zien van lange maisvelden en je lief in de verte huppel jij nog steeds in vreugd naar haar toe. Je beseft alleen niet dat ze vlak voor het verschijnen op het maisveld zich flink heeft laten uitwonen door de stalknecht in de dichtsbijzijnde boerderij.
Vrouwen zijn![]()
De stalknechtquote:
Christine, van saar vertel je t later maar...quote:
JoeyT dus, hoor ik netquote:
Die is met die kutkarwei bezigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |