quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:01 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
[Una_Piedra]gaat wat spieren los maken[/me]
Ciao allen
Is dit tóch het oude-maagden-topic?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:00 schreef webspider het volgende:
Hebben jullie dat nauw ook?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:04 schreef broer het volgende:
[..]
Is dit tóch het oude-maagden-topic?
Nee ik snap um nietquote:
iig niet uitgelebberdquote:
Nee, doen moet je in flora en fauna zijn, bij het waar-kun-je-spinnenwebben-tegen-komen-topicquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:04 schreef broer het volgende:
[..]
Is dit tóch het oude-maagden-topic?
Nee naar het keldertjequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:08 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien wil Mukie deze voor één keer wel naar DHZ verplaatsen...
Dat moet je dan allemaal missen vanwege een storingsdienst ..quote:
quote:
Ze heeft er niets voor overquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:10 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat moet je dan allemaal missen vanwege een storingsdienst ..
Moet je eerst weer mailen enzo, te veel werkquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]jaaaaaah komen we daar tenminste ook eens
neej Muuk regelt gewoon ff gasttoegangquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je eerst weer mailen enzo, te veel werk
Oja, ik moest nog een mailtje sturen voor toegangquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:12 schreef Ynske het volgende:
[..]jaaaaaah komen we daar tenminste ook eens
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef PhaE het volgende:
En ik maar altijd denken dat het iMbussleutel is...
Ik gebruik ze alleen voor mijn duikfles, om de DIN verbinding erin te kunnen draaien als die buitenlandse duikpaupers weer de internationale sluiting gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef PhaE het volgende:
En ik maar altijd denken dat het iMnbussleutel is...
http://images.google.co.uk/images?q=inbussleutelquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:16 schreef PhaE het volgende:
En ik maar altijd denken dat het iMbussleutel is...
Ik had hetzelfdequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:32 schreef Ynske het volgende:
in·bus·sleu·tel (de ~ (m.))
1 zeshoekige sleutel om inbusbouten vast en los te draaien
U hebt gezocht op imbussleutel:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
dacht ik ook, maar zocht het op int woordenboek, het klopt met een Nquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:17 schreef Ynske het volgende:
[..]lol je bent de enige die wakker is volgens mij
ik zou bijna zeggen dat t limburgs is... maarjah PhaE komt niet van limburgquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar zocht het op int woordenboek, het klopt met een N
de doe t zelf fokkerquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef Frezer het volgende:
Ej, hobby/knutsel TT!!
neeeheeeeeeequote:
Waar was je?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:41 schreef 907 het volgende:
goeiemiddag!
* 907 is terug van weggeweest
hebben jullie me gemist?![]()
Meldt,quote:
Tis de klemtoonquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou bijna zeggen dat t limburgs is... maarjah PhaE komt niet van limburg
* webspider heeft visioenen van een draaibank, met een fembol erinquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeheeeeeee
fembol vastgeschoerfd op die bouwvakker van haar
met een inbussleutel ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeheeeeeee
euj, wel pas na minimaal 6 dates hequote:Op dinsdag 20 september 2005 11:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
neeeheeeeeee
Visioen of nachtmerrie?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider heeft visioenen van een draaibank, met een fembol erin
Dr zat nog geen schroefdraad op haar?quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:44 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider heeft visioenen van een draaibank, met een fembol erin
6 MAANDEN!!quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
euj, wel pas na minimaal 6 dates he![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:46 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dr zat nog geen schroefdraad op haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |