geen dankquote:
quote:
In Parijsquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die weet dat denk ik al![]()
Of je dacht dat het huwlijk echt ging gebeuren?![]()
Als je dat hard hebt geroepen zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:53 schreef Ynske het volgende:
[..]Gammaslet
ik word ineens heel raar aangekeken hier
geil? of n koekje?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:52 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat zijn kliekjes waarbij het duidelijk voordelen heeft om lid van uit te maken![]()
Ga je zijn inbussleutel inspecteren?quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
*echt weg!*
Zou ze te verleiden zijn voor een gangbang?quote:
quote:
hij is gewoon stiekum de papa van petit boterkoekjequote:
Ze wil alleen een henkbangquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Zou ze te verleiden zijn voor een gangbang?
Zeggen we dat het is om Henk terug te pakken, dikke kans dat het lukt
doe dat nu nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga je zijn inbussleutel inspecteren?
Mijn kloongeheimen deel ik ook nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
hij is gewoon stiekum de papa van petit boterkoekje
Jij mag het doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Zou ze te verleiden zijn voor een gangbang?
Zeggen we dat het is om Henk terug te pakken, dikke kans dat het lukt
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kloongeheimen deel ik ook niet
Ik weet niet hoe goed hij zich wastquote:
Wel vreemd dat jij en PL hetzelfde mail adres hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn kloongeheimen deel ik ook niet
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:56 schreef Pheno het volgende:
* Pheno hoort net dat er wat cursisten de komende drie dagen niet komen opdagen
Meer quality time
Shit, was ik dat vergetenquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wel vreemd dat jij en PL hetzelfde mail adres hebben![]()
sowheey latertjequote:
Zijn met zn 3tjes en een van ons heeft nog extra securitydienst.quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:39 schreef broer het volgende:
Wat vervelend, Mukie, dat ze zo'n dienst zo kort van tevoren inplannen.
oequote:Op dinsdag 20 september 2005 10:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
met de meeste van hier wil ik geen gangbang
Maar met sommige![]()
Ik heb je toch goed getraindquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zijn met zn 3tjes en een van ons heeft nog extra securitydienst.
Tis dus niet anders :|
Was eigenlijk de bedoeling dat ik vorige week standby had, maar ja toen zat ik in Dortmund
jah muuk buk je maarquote:
hahahha maar ikke welquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Pheno het volgende:
Ach, de mensen die bij ynske's verjaardag waren weten niet wie ze allemaal ontmoet hebben, laat ik het zo zeggen
Ze kan beter alle gaten open gooien als het een gangbang betreftquote:
Shit, was ik toch dronkenquote:
Mja, geen tijd om 100% te fokken hier ...quote:
Als er maar niks uitlooptquote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kan beter alle gaten open gooien als het een gangbang betreft
kwestie van trainenquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, geen tijd om 100% te fokken hier ...
Hebben jullie dat nauw ook? Dat je collega je vraagt wat er in 's hemelsnaam zo leuk is aan je werk, omdat je weer breed lachend achter je monitor zit ?![]()
[Una_Piedra]gaat wat spieren los maken[/me]quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:53 schreef fembol het volgende:
*echt weg!*
Wat hij zegtquote:
hahahah hier vraagt hij niet, hier kijkt hij alleen raarquote:Op dinsdag 20 september 2005 11:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Mja, geen tijd om 100% te fokken hier ...
Hebben jullie dat nauw nou ook? Dat je collega je vraagt wat er in 's hemelsnaam zo leuk is aan je werk, omdat je weer breed lachend achter je monitor zit ?![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 10:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze kan beter alle gaten open gooien als het een gangbang betreft
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |