webspider-squote:
Ik snappum.quote:
Ik ben aan het 'werk'. Ik moest invallen opeens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef WeirdMicky het volgende:
TC...wat ben je weer belachelijk veel aan het posten. Hup ga van je pc weg en ga eens neuken
En jij hebt zeker ook niks beters te doen!?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef WeirdMicky het volgende:
TC...wat ben je weer belachelijk veel aan het posten. Hup ga van je pc weg en ga eens neuken
ervaring leert dat "webbies" of "webs" meestal duidelijker is ..quote:
IK noem je gewoon Henk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
ervaring leert dat "webbies" of "webs" meestal duidelijker is ..
dankje voor de TLA (Twee Letter Afkorting) ... ik voel me er al helemaal bijhoren
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:
Reminder: Christine kledingtips geven...
Zag ff fototje van dr... WO 2 is naar mijn weten voorbij...quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:
Reminder: Christine kledingtips geven...
Gaat iedereen nu reminderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
Reminder: Vief is een labiele gammaslet
Reminder: terwille van de lieve vrede geen reminders meer plaatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gaat iedereen nu reminderen... Heb ik een keer wat over voor een ander
Reminder: Tranceptor even hard uitlachen omdat hij een tijdje geleden commentaar had op het niveau van mijn ex-neukertjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Lief doen tegen de mensen hier, ze zijn niet weerbaar.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Pheno over 8,5e maand feliciteren met zijn eerste kindje.
Staan er toch echt 4 in de planning... Krijg t nog druk......quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef Pheno het volgende:
Reminder: geen kinderen voor JoeyT
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Reminder: vrouwen nooit geloven op hun woord
Kijk mij niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef fembol het volgende:
WTF??
Wat is er met die TT??
Kolere zeg, ben je even shoppen, krijg je dit!
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de tekst doorgehaald krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef Pheno het volgende:
Reminder: JoeyT bedanken voor een nieuwe rage
JoeyT, bedankt
Reminder doorgehaald
Ach, je verschiet je kruit toch zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Staan er toch echt 4 in de planning... Krijg t nog druk......
Ik wil nog steeds foto's zien, muts.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: Tranceptor even hard uitlachen omdat hij een tijdje geleden commentaar had op het niveau van mijn ex-neukertjes.
Hahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahhahahahahaha
Reminder kan doorgehaald worden![]()
voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef fembol het volgende:
WTF??
Wat is er met die TT??
Kolere zeg, ben je even shoppen, krijg je dit!
Die hoort in je standaardpakket te zitten. Mensen, praten en handelen zijn verschillende categorieen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Reminder: vrouwen nooit geloven op hun woord
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds foto's zien, muts.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de trekst doorgehaald krijgt
| 1 | [s]......[/s] |
[ s] [/s ]quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de tekst doorgehaald krijgt
Nou Praxis hoer danquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef fembol het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof dat ik tot Gammaslet ben gebombardeerd in het vorige topic!
Dus eh... ja!![]()
Een nieuwe TTquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:12 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Bouwvakker Fembol homo noemen
Ik bedoelde foto's van jouw ex-neukertjes en Chris was een ongelukje. Gelukkig niet zo'n groot ongelukje als jij bijna had. Iedereen maakt weleens foutjes toch, bij mij hoeven ze niet weggehaald te worden in ieder geval.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of bedoelde je geen foto's van jouw ex-neukertje?![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de tekst doorgehaald krijgt![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
Reminder: Vief is een labiele gammaslet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |