Of: Manipuleerbaar lekker ding zoekt sterke vent voor diverse bezigheden: Vivi continuesquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen neerzetten
'Labiele vrouw heeft problemen en hulp nodig: het Vivi-topic'
doe maar met WS-s TTquote:
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Of: Manipuleerbaar lekker ding zoekt sterke vent voor diverse bezigheden: Vivi continues
Maar nee, zo ben jij niet![]()
Wattequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:24 schreef Ynske het volgende:
WS-s
webspider-squote:
Ik snappum.quote:
Ik ben aan het 'werk'. Ik moest invallen opeens.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef WeirdMicky het volgende:
TC...wat ben je weer belachelijk veel aan het posten. Hup ga van je pc weg en ga eens neuken
En jij hebt zeker ook niks beters te doen!?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:32 schreef WeirdMicky het volgende:
TC...wat ben je weer belachelijk veel aan het posten. Hup ga van je pc weg en ga eens neuken
ervaring leert dat "webbies" of "webs" meestal duidelijker is ..quote:
IK noem je gewoon Henk.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:51 schreef webspider het volgende:
[..]
ervaring leert dat "webbies" of "webs" meestal duidelijker is ..
dankje voor de TLA (Twee Letter Afkorting) ... ik voel me er al helemaal bijhoren
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:
Reminder: Christine kledingtips geven...
Zag ff fototje van dr... WO 2 is naar mijn weten voorbij...quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:56 schreef JoeyT het volgende:
Reminder: Christine kledingtips geven...
Gaat iedereen nu reminderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Pheno het volgende:
Reminder: Vief is een labiele gammaslet
Reminder: terwille van de lieve vrede geen reminders meer plaatsen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gaat iedereen nu reminderen... Heb ik een keer wat over voor een ander
Reminder: Tranceptor even hard uitlachen omdat hij een tijdje geleden commentaar had op het niveau van mijn ex-neukertjes.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:01 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Lief doen tegen de mensen hier, ze zijn niet weerbaar.
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:02 schreef Tranceptor het volgende:
Reminder: Pheno over 8,5e maand feliciteren met zijn eerste kindje.
Staan er toch echt 4 in de planning... Krijg t nog druk......quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef Pheno het volgende:
Reminder: geen kinderen voor JoeyT
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Reminder: vrouwen nooit geloven op hun woord
Kijk mij niet aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef fembol het volgende:
WTF??
Wat is er met die TT??
Kolere zeg, ben je even shoppen, krijg je dit!
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de tekst doorgehaald krijgtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:06 schreef Pheno het volgende:
Reminder: JoeyT bedanken voor een nieuwe rage
JoeyT, bedankt
Reminder doorgehaald
Ach, je verschiet je kruit toch zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Staan er toch echt 4 in de planning... Krijg t nog druk......
Ik wil nog steeds foto's zien, muts.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: Tranceptor even hard uitlachen omdat hij een tijdje geleden commentaar had op het niveau van mijn ex-neukertjes.
Hahahahahahahhahahahahahahahhahahahahahahhahahahhahahahhahahahahaha
Reminder kan doorgehaald worden![]()
voel je je aangesproken?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:07 schreef fembol het volgende:
WTF??
Wat is er met die TT??
Kolere zeg, ben je even shoppen, krijg je dit!
Die hoort in je standaardpakket te zitten. Mensen, praten en handelen zijn verschillende categorieen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:05 schreef WeirdMicky het volgende:
Reminder: vrouwen nooit geloven op hun woord
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:09 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds foto's zien, muts.![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de trekst doorgehaald krijgt
| 1 | [s]......[/s] |
[ s] [/s ]quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Reminder: uitleg van pheno krijgen hoe je de tekst doorgehaald krijgt
Nou Praxis hoer danquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:10 schreef fembol het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof dat ik tot Gammaslet ben gebombardeerd in het vorige topic!
Dus eh... ja!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |