of er voor gaan staanquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef foksuk1981 het volgende:
[..]
Die moet zichelf met een overdosis voor de trein schieten???
Of doel je daar niet op?
Of henk moet doet, dan kan ze daar niet meer over zeurenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
of er voor gaan staan
Of een enkeltje naar een plek waar ze niemand kan verstaan.
Lijkt me beter voor allemaal
Mening.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je repliek is er niet echt sterker op geworden in de tijd dat ik afwezig was broertje...
Topicnaam graag en waar gaat het over?quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:35 schreef Godlike02 het volgende:
TC doe jij deel 2 openen voor vicki
Ik had veel andere dingen te doen, ik kon mijn kettingzaag op andere dingen loslaten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij had niemand om op te hakken en zagen
Je spelling ook niet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:37 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Mening.![]()
Lekker belangrijk wat jij vind.![]()
heb je al gekregen van ynskequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Topicnaam graag en waar gaat het over?
Waar is topic 1![]()
Open een nieuw "Het grote zeik hier vief af topic"quote:
-wederom applaus-quote:
Is goed:quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:44 schreef webspider het volgende:
[..]
Open een nieuw "Het grote zeik hier vief af topic"
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:50 schreef Godlike02 het volgende:
Nog eentje van Pheno
Het grote zeik-hier-vief-af topic
leuk spelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:53 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Je hebt een lemming in de wereld geroepen.![]()
Nu ook dichtquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:53 schreef Ynske het volgende:
hahhhaahahha Cc moet je niet Tc, die van jou meteen dicht die van Pheno open
En ik dacht nog wel dat het aan mij lag,quote:
lol neejquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef Frezer het volgende:
[..]
En ik dacht nog wel dat het aan mij lag,.
Ik ben er weer en Fok is dood?quote:
he, nooit verwachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:13 schreef Godlike02 het volgende:
je topic is niet in trek pheno
Ik kijk anders uit naar de volgende ronde,quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
lol neej
fok had geen zin meer in zelfmedelijdendgezeur (heb ik nu de woordwaarde?)
Nieuwswaarde mededeling 0,0quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:53 schreef Ynske het volgende:
hahhhaahahha Cc moet je niet Tc, die van jou meteen dicht die van Pheno open
foei, dat had ik nu niet van je verwachtquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik kijk anders uit naar de volgende ronde,. Van haar of een ander geestelijk wrak.
De modjes zijn te strengquote:
Er loopt een vacature, je naam wordt genoemd.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ik kijk anders uit naar de volgende ronde,. Van haar of een ander geestelijk wrak.
Misschien is Henk wel een modjequote:
Ik was nog zeer netjes ook voor mijn doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
De modjes zijn te streng
Die van tranceptor had al niet dichtgehoeven
Ik mag dan wel een geestelijk wrak zijn, maar daar laat ik jullie niet van mee genieten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Er loopt een vacature, je naam wordt genoemd.
Ik wel, nog een topic openen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik was nog zeer netjes ook voor mijn doen.
Ik had ook kunnen neerzetten
'Labiele vrouw heeft problemen en hulp nodig: het Vivi-topic'
Maar ja zo ben ik niet.![]()
Of: Manipuleerbaar lekker ding zoekt sterke vent voor diverse bezigheden: Vivi continuesquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen neerzetten
'Labiele vrouw heeft problemen en hulp nodig: het Vivi-topic'
doe maar met WS-s TTquote:
Dat zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:22 schreef webspider het volgende:
[..]
Of: Manipuleerbaar lekker ding zoekt sterke vent voor diverse bezigheden: Vivi continues
Maar nee, zo ben jij niet![]()
Wattequote:Op dinsdag 20 september 2005 14:24 schreef Ynske het volgende:
WS-s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |