quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:04 schreef JoeyT het volgende:
En nog geneukt iemand?
Je hoeft niet te klikken. Of doe als ik, spam het topic waaraan je je ergert volquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
ik hoop dat dadt vivi topic snel vol is
begiin me steeds meer aan haar te ergeren in mijn at
ha is een ideequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoeft niet te klikken. Of doe als ik, spam het topic waaraan je je ergert vol
Duke Nukem bv
Het hielp wel , DN 4ever is uit mijn AT ;')quote:
En dan neen volgen deelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:03 schreef Ynske het volgende:
ik hoop dat dadt vivi topic snel vol is
begiin me steeds meer aan haar te ergeren in mijn at
quote:
Nogal, gezien dat "Henkiepenkie" gedoe al heel lang speelt....quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan neen volgen deel![]()
Wat een dom wijf!! Jessica simpson is slim vergeleken met haar![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Zo, ik hoop dat jullie allemaal ziek worden
Ik ga zo maar eens ziek naar huis denkquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Ha, jongleurquote:
quote:
was ik lekker alquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
*hatsjoe*
Je onderschat mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
*hatsjoe*
En doe je al aan sex met je ex?quote:
Nee, legoquote:
Zo, dat was mn goede daad voor vandaag ook weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens ziek naar huis denk![]()
is t zo grootquote:
gecondoleerd, je roert in de nageboortequote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik wel aan sex met jouw vriendin/ex.![]()
Ze had t idd over een kanloze gozer die al eens een borderliner gehad dacht te hebbenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:21 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Nee ik wel aan sex met jouw vriendin/ex.![]()
En dan komt het volgende deelquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:20 schreef Ynske het volgende:
ha nog 51 posts en we zijn van vivi af
lezen okquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dan komt het volgende deel
Je gaat het toch wel lezen![]()
Behoorlijk, had een van dr eerdere delen al gelezen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vivi is mij een te dom wijf wat gek is op aandacht!
Ik raad haar een intercity aan!
Verstandig, henk is niet zo interessantquote:
Dat neukt niet anders.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
gecondoleerd, je roert in de nageboorte
Stoptrein doet meer pijnquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:26 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vivi is mij een te dom wijf wat gek is op aandacht!
Ik raad haar een intercity aan!
Ervaringquote:
We hadden het niet over jou, niet alles gaat over jou.quote:Op dinsdag 20 september 2005 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze had t idd over een kanloze gozer die al eens een borderliner gehad dacht te hebben![]()
Gewoon AT niet gebruikenquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
liever niet meer, want dan komt ie in mijn at
ja dat zegt hij toch... Hij heeft mn vriendin geneukt duhuhhh... Beetje blond?quote:
bespaart met klikkenquote:
Gemenerdquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:15 schreef Twisted_fok het volgende:
*hatsjoe*
Nee, blontquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
ja dat zegt hij toch... Hij heeft mn vriendin geneukt duhuhhh... Beetje blond?
Je repliek is er niet echt sterker op geworden in de tijd dat ik afwezig was broertje...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |