abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30726636
Welke slechte films moet je echt gezien hebben naar jouw mening? Ik vond de beruchte Battlefield Earth best vermakelijk en grappig namelijk.

http://www.imdb.com/title/tt0072666/

Is die leuk?
  maandag 19 september 2005 @ 15:09:36 #2
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_30727079
Ik heb me enorm vermaakt met "The Cat in The Hat", maar of ik 'm aan zou raden aan anderen...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  † In Memoriam † maandag 19 september 2005 @ 15:14:48 #3
4571 Sokolsky
Wil eigenlijk geen ondertitel
pi_30727224
Plan 9 from Outer Space natuurlijk. Maar pas nadat je Tim Burton's Ed Wood hebt gezien.
Sheridana +1
pi_30734748
quote:
Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef pberends het volgende:
Welke slechte films moet je echt gezien hebben naar jouw mening?
Een topic waar iedereen z'n guilty pleasures kan posten...

die hadden we nog niet

pi_30735646
Alle films van Uwe Boll!
pi_30737560
Jesus Christ: Vampire Hunter
pi_30737737
quote:
Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef PDOA het volgende:
Alle films van Uwe Boll!
dat zijn toch de allerslechtste films die je vooral niet geziien moet hebben ?
Naast Conny & Carla en Coyote Ugly, uiteraard
  maandag 19 september 2005 @ 20:51:32 #8
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_30737855
Gaston en Leo in Hong Kong.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30739629
Showgirls! De beste slechtste film ever!
pi_30741326
quote:
Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef PDOA het volgende:
Showgirls! De beste slechtste film ever!
hmm kijk eerst Conny & Carla en vertel me dan nog een keer wat je de slechte film ever vond ;-)
pi_30742114
Turkse verfilming van The exorcist, Star wars en nog meer van die zooi
Té erg
pi_30823371

Deze moet je zien! Het is een horrorfilm, maar je moet er non-stop om lachen tot je ervan in je broek piest! Het plot is vreselijk dom, de acteurs acteren slecht, maar er zit heel veel humor in, hoewel dat waarschijnlijk in eerste instantie niet als humor was bedoeld.

Waar het verhaal over gaat kan ik me vaag herinneren, maar het gaat om een groepje jongeren. Eén daarvan is nogal een nerd, en hij is geloof ik het slaafje van die groep want de rest beloven hem te koppelen aan een lekker wijf als hij al hun klusjes uitvoert. Dat ziet hij wel zitten; eindelijk zou hij gaan neuken!
Op een nacht dringen ze een verlaten klooster binnen. Het klooster was vroeger echter opgericht om de duivel te dienen. De geesten van de nonnen zijn op zoek naar een maagd want dat zou de nieuwe antichrist worden. Het grootste deel van het groepje wordt door de nonnen veranderd in demonen of zombies en uiteindelijk wordt ook die nerd gepakt, samen met een andere maagd. Die andere maagd is homo en stelt voor om het samen te gaan doen. Dat ziet die nerd niet zitten en begint om zijn mammie te roepen. Dit is hilarisch, ik heb me hier kapot om gelachen!
Het zusje van de nerd wist te ontsnappen en vlucht naar een verlaten huis. Volgens de verhalen woont daar een vrouw die als kind in dat klooster zat en toen al die nonnen had vermoord en daarvoor in een gesticht kwam of zoiets. Dat blijkt dus te kloppen. De vrouw toont zich aan het meisje en hoorde aan wat er met de jongeren was gebeurd. "My little brother will going to be the new antichrist. Mom's gonna be pissed!" De vrouw is wel in voor wat "asskicking", en met haar motor en haar mittrailleur gaat ze de nonnen een lesje leren om te voorkomen dat er een antichrist opstaat.

pi_30823794
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]

Deze moet je zien! Het is een horrorfilm, maar je moet er non-stop om lachen tot je ervan in je broek piest! Het plot is vreselijk dom, de acteurs acteren slecht, maar er zit heel veel humor in, hoewel dat waarschijnlijk in eerste instantie niet als humor was bedoeld.

Waar het verhaal over gaat kan ik me vaag herinneren, maar het gaat om een groepje jongeren. Eén daarvan is nogal een nerd, en hij is geloof ik het slaafje van die groep want de rest beloven hem te koppelen aan een lekker wijf als hij al hun klusjes uitvoert. Dat ziet hij wel zitten; eindelijk zou hij gaan neuken!
Op een nacht dringen ze een verlaten klooster binnen. Het klooster was vroeger echter opgericht om de duivel te dienen. De geesten van de nonnen zijn op zoek naar een maagd want dat zou de nieuwe antichrist worden. Het grootste deel van het groepje wordt door de nonnen veranderd in demonen of zombies en uiteindelijk wordt ook die nerd gepakt, samen met een andere maagd. Die andere maagd is homo en stelt voor om het samen te gaan doen. Dat ziet die nerd niet zitten en begint om zijn mammie te roepen. Dit is hilarisch, ik heb me hier kapot om gelachen!
Het zusje van de nerd wist te ontsnappen en vlucht naar een verlaten huis. Volgens de verhalen woont daar een vrouw die als kind in dat klooster zat en toen al die nonnen had vermoord en daarvoor in een gesticht kwam of zoiets. Dat blijkt dus te kloppen. De vrouw toont zich aan het meisje en hoorde aan wat er met de jongeren was gebeurd. "My little brother will going to be the new antichrist. Mom's gonna be pissed!" De vrouw is wel in voor wat "asskicking", en met haar motor en haar mittrailleur gaat ze de nonnen een lesje leren om te voorkomen dat er een antichrist opstaat.

[afbeelding]

[afbeelding]
En Coolio die meespeeld .
pi_30841024
quote:
Op donderdag 22 september 2005 14:19 schreef pberends het volgende:

[..]

En Coolio die meespeeld .
O ja, dat was daar een politie-agent.

En wat vond je van de special fx? Er is nogal wat fluoriserende verf aan te pas gekomen.
pi_30841216
De zwanenprinses, zo fout..
Het schijnt dat fitness en in het bijzonder het fenomeen joggen populair is gemaakt door de Amerikaan Jim Fixx. Hij overleed in 1984 aan een hartaanval. Tijdens het joggen.
  donderdag 22 september 2005 @ 23:42:24 #16
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_30843208
Zoolander

Oh, natuurlijk ook Bring It On!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 23 september 2005 @ 01:16:58 #17
3767 Herald
Come get some
pi_30846266
quote:
[afbeelding]

de plaatjes doen me een beetje denken aan Night of the Demons 2, is ie net zo leuk als die film?
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_30846311
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die 'filmposter' dan.
pi_30846342
'The Wash' met Dr.Dre en Snoop Dogg. En een heel tof rolletje voor Eminem aan de telefoon.

Wat een kutfilm.
pi_30867787
Decoys (2004), waarschijnlijk de slechtse film die ik ooit heb gezien.
Maar eigenlijk ook een slechte film die je niet hoeft te zien.

http://www.imdb.com/title/tt0357585/
voor de liefhebber....
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:12:40 #21
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_30867888
Zoolander, Starship troopers en Happy Gilmore
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  vrijdag 23 september 2005 @ 20:18:41 #22
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30868050
Ik hoorde vandaag een suggestie: "Open water" ,echt slecht.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_30868292
Braindead, die film is zo slecht dat hij er een klassieker door geworden is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_30870992
Ahem, die film is alles behalve slecht

pi_30871532
Ed wood zijn films.
House of the dead + making off (staat op de dvd)
pi_30875042
quote:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die film is echt tof!!!111
pi_30875499
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef kinky_queen het volgende:

Ahem, die film is alles behalve slecht

Vreemde smaak heb jij. Maar het is je toegestaan.
  Donald Duck held zaterdag 24 september 2005 @ 00:13:17 #28
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30875549
Alle Police Academy films
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30875758
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Ed wood zijn films.
House of the dead + making off (staat op de dvd)
House of the dead vond ik opzich best leuk
  Donald Duck held zaterdag 24 september 2005 @ 00:25:52 #30
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_30875886
Matrix Trilogy
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_30876423
Streetfighter met jean claude van damme en kylie minogue de slechste verfilming van een computer spel.
pi_30876531
Braindead
Ginger Snaps
Eight Legged Freaks
Killer Tomatoes From Outer Space
Hackers (en dan vooral deel 2)
Breng je stem uit voor het indianenforum!
Opperhoofdsmiley hier copypasten: [img]http://i.imgur.com/kwJGh.png[/img]
pi_30876665
nuff said.
  zaterdag 24 september 2005 @ 00:58:50 #34
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_30876668
Bill & Ted's Excellent Adventure

Bill & Ted's Bogus Journey

Zo slecht... Zo briljant... Hun tijd ver vooruit !

Jawohl Herr Kaloin!
pi_30877255
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Opperhoofd het volgende:
Braindead
Ginger Snaps
Eight Legged Freaks
Killer Tomatoes From Outer Space
Hackers (en dan vooral deel 2)
hahah ...
meet the feebles
bad taste
the attack of the killer tomatoes
the return of the killer tomatoes

sgt. Kabukiman NYPD
the Toxic Avenger
Blades ( a Jaws remake on a golf-course with a lawnmower instead of a shark)
pi_30877311
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:21 schreef DjDev het volgende:

[..]

House of the dead vond ik opzich best leuk
Leuk omdat ie zo ontiegelijk slecht was, hoop ik. (?) Daarom is het een aanrader.
pi_30877371
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:29 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Leuk omdat ie zo ontiegelijk slecht was, hoop ik. (?) Daarom is het een aanrader.
ik vond vooral die knipoog naar Jurgen Prognow cool ("who's the U-boat captain?")
pi_30880371
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:29 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik vond die film leuk omdat ie opzich leuk was
kon best lachen
pi_30880839
Legally Blonde vond ik echt slecht, maar ik heb me wel heel erg vermaakt.
Whatever I want.
pi_30881075
quote:
Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
Plan 9 from Outer Space natuurlijk. Maar pas nadat je Tim Burton's Ed Wood hebt gezien.
idd daar ben ik het helemaal mee eens
pi_30881276
Starship Troopers, natuurlijk
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_30881295
Aligator
pi_30881431
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Starship Troopers, natuurlijk
"They sucked out his brain"
"Abandon ship! That's an... aahh"
Bril-jant.
Paul Verhoeven

Ace Ventura: Pet Detective. Het acteerwerk is zo slecht in deze film, maar t is een klassieker.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_30881694
vreemd dat Gay niggers from outer space nog niet genoemd is

zaterdag 24 september 2005 @ 11:27:57 #45
82423 Drakul
Crawling in the dark
pi_30881823
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef Klemvast het volgende:

[..]

Vreemde smaak heb jij. Maar het is je toegestaan.
Met z'n smaak is niks mis. Braindead/Dead Alive is geweldig!
The night hides a world, but unveils a universe
pi_30882105
Scary movie (1 + 2)
pi_30887295
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef QuantumCat het volgende:

[..]

the attack of the killer tomatoes
ja die bedoelde ik, haalde ze door de war met Killer Clowns From Outer Space
  zaterdag 24 september 2005 @ 15:06:03 #48
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_30887772
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Bill & Ted's Excellent Adventure

Bill & Ted's Bogus Journey

Zo slecht... Zo briljant... Hun tijd ver vooruit !

[afbeelding]

Station!
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_30892253
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 00:58 schreef 0 het volgende:
Serial Mom
dat is een geweldige film wilgekutjes
pi_30901289
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 11:27 schreef Drakul het volgende:

[..]

Met z'n smaak is niks mis. Braindead/Dead Alive is geweldig!
Jaja, ik vond hem ook geweldig (anders zou ik hem hier niet noemen), maar juist omdat ie zo over-the-top overdreven was. Het is natuurlijk opgezet als een mix tussen horror en comedy, maar verandert dat er echt iets aan?

Als iemand de bedoeling heeft een totaal overdreven film te maken die tegen alle "wetten van de smaak" ingaat, dan mag je dat toch ook wel een "slechte" film noemen?
  zaterdag 24 september 2005 @ 22:37:59 #51
67640 SaintOfKillers
pi_30901410
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Klemvast het volgende:
Als iemand de bedoeling heeft een totaal overdreven film te maken die tegen alle "wetten van de smaak" ingaat, dan mag je dat toch ook wel een "slechte" film noemen?
Alleen als hij echt slecht is.

Anders is het een cultfilm
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_30901428
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef QuantumCat het volgende:

momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49
quote:
the Toxic Avenger
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?

en persoonlijke favoriet; The blob ( http://www.imdb.com/title/tt0094761/ )
Scheren is voor schapen!
pi_30901499
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Klemvast het volgende:

Wat een slap gelul

Klemvast
pi_30901559
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:

Een jaartje of 8 pas

pi_30901795
quote:

[..]

[..]
10 voor een tientje
ik heb o.a. die gekocht en Return of the 50 feet woman, fatal error en nog wat prutfilms
pi_30901946
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Wat een slap gelul

Klemvast
Ja van een "B Movie snob" moet ik dat aanvaarden?

Maak je status dan waar, het is en blijft toch een B movie, of niet dan?

(Ik heb hetzelfde overigens onlangs ook over Pulp Fiction gezegd: als het de bedoeling is om pulp te maken, moet je een film niet gaan nomineren in een "Top 100 beste films allertijden").
pi_30905703
quote:

[..]

[..]

en persoonlijke favoriet; The blob ( http://www.imdb.com/title/tt0094761/ )
jup - alleen niet in NL -kijk maar eens op www.play.com - 7.50 euro
pi_30949644
Dead Doll

Tering wat een KUT film
Ging echt nergens over
pi_30950538
http://www.imdb.com/title/tt0303816/
Cabin Fever, zo slecht dat je er eigenlijk over mee moet kunnen praten
  maandag 26 september 2005 @ 20:31:55 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_30952255
quote:
Op maandag 26 september 2005 19:39 schreef Kevanovitch het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0303816/
Cabin Fever, zo slecht dat je er eigenlijk over mee moet kunnen praten
Kennelijk heb je niet zo veel horror gezien .. deze was weer is vrij beklemmend.

The League of Extraordinary Gentlemen (2003) .. Venetie scene . fout fout fout
Torque
Battlefield Earth
Alone in the Dark
Son of the Mask
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 26 september 2005 @ 21:09:41 #61
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_30953629
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

eigenlijk vond ik die film nog wel redelijk ok

maandag 26 september 2005 @ 21:11:48 #63
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_30953703
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:10 schreef kinky_queen het volgende:
Ik ook!

dan ben ik gelukkig niet de enige die `m goed vond. Iedereen die ik ken en alles wat ik lees kraakt die film alleen maar af
  maandag 26 september 2005 @ 21:12:24 #64
67640 SaintOfKillers
pi_30953731
Ik weet nog dat ik na LXG werkelijk de hele avond heb lopen -en.

Echt.

OK, ik was gewoon ziek die dag, maar het zijn toch slechte herinneringen.
pi_30979186
Hm, opmerkelijk dat Marabunta!, legoions of fire, killer ants! nog niet genoemd is.
Heerlijke film!
En als ik hem ergens op dvd tegen kom koop ik hem gelijk. En morgen moet ik echt langs de blokker zie ik wel.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 27 september 2005 @ 19:30:45 #66
52357 Lambiekje
pi_30980904
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef Timo20 het volgende:

[..]

eigenlijk vond ik die film nog wel redelijk ok

- De FX is zwaar een beroert voor de 100 mlj $.
- Sean Connery speelt erbarmelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_30982209
quote:
Op dinsdag 27 september 2005 19:30 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

- De FX is zwaar een beroert voor de 100 mlj $.
- Sean Connery speelt erbarmelijk.
met zulke films verwacht ik niet veel. Ik vond LXG best aardig - maar door de matige SFX en vooral de matige actiescenes (rommelig en erg donker) is het geheel blijven steken op een middelmatig niveau
pi_31014794
Hell Comes To FrogTown
The Phantom Of The Paradise
The Rocky Horror Picture Show

must see's maar dan niet uber slecht (maar gewoon "anders"):
Buckaroo Banzai
Zebraman
pi_31074620
quote:
Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet nog dat ik na LXG werkelijk de hele avond heb lopen -en.

Echt.

OK, ik was gewoon ziek die dag, maar het zijn toch slechte herinneringen.
Whaha ik moet hem nog steeds een keer zien....

ben nu wel erg nieuwsgierig geworden
wat ook trouwens echt ZO'n vreselijke k*t film was, gehuurd op advies van iemand uit me klas ( noob )

Fear Dot Com.

heb me echt bij ELKE scéne lopen ergeren, en het sloeg werkelijk waar nergens op....
pi_31074802
quote:
Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef QuantumCat het volgende:
Hell Comes To FrogTown
The Phantom Of The Paradise
The Rocky Horror Picture Show

must see's maar dan niet uber slecht (maar gewoon "anders"):
Buckaroo Banzai
Zebraman
Stuk voor stuk meesterlijke films

pi_31085408
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:18 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Stuk voor stuk meesterlijke films

amen :-)
pi_31091739
Shocker

Toen ik een jaar of zestien was vond ik die zoooooo goed! Heb 'm laatst weer eens opgezet en niet eens afgekeken, wat een on-tieg-lijk slecht acteerwerk in die film!

Gelukkig heeft Mitch Pileggi het later rechtgezet als Agent Skinner in The X-Files en Peter Berg met Very Bad Things
pi_31095676
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 20:09 schreef Doff het volgende:
Decoys (2004), waarschijnlijk de slechtse film die ik ooit heb gezien.
Maar eigenlijk ook een slechte film die je niet hoeft te zien.

http://www.imdb.com/title/tt0357585/
voor de liefhebber....
Ja dies zo kut en vreselijk saai.
Vampires out for Blood ook...
en die met die Scarecrow....

KOTS
JOHNNY HEITINGA
pi_31097514
Vandaag de Turkse remake van Star Wars gekeken
Te slecht
pi_31098159
Robot Monster! Al heb ik moeite om het een "slechte" film te noemen.

zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:35:20 #76
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_31099600
Evil Dead III: Army of Darkness natuurlijk

Ilsa - Shewolf of the SS is ook wel een aanrader

Ilsa is an evil Nazi warden at a death camp. She conducts experiments to prove that woman have a higher tolerance for pain and suffering than their male counterparts and should be permitted to battle on the front lines. Until an American POW uses his sexual prowess to combat her insatiable appetite and brings her to her knees.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kamphuys op 01-10-2005 22:41:46 ]
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
  zaterdag 1 oktober 2005 @ 22:38:28 #77
40664 Durbin
Who knows..
pi_31099709
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 20:35 schreef Camplo het volgende:

en die met die Scarecrow....

KOTS
De hele Scarecrow-serie vind ik érg vermakelijk.
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_31125087
Flash Gordon
Space Truckers
Critters
Battle Beyond The Stars
Little Shop Of Horrors (Frank Oz)
pi_31125695
Blood Beach
  zondag 2 oktober 2005 @ 22:14:42 #80
60913 Uknowweloveu
You Know We Love You !!
pi_31127685
'Casino Royale', de James Bond film die geen echte Bond film is.... Al ben ik er nog niet uit of het slecht is of gewoon zo geniaal dat ik het niet kan volgen

Ik bedoel dus de versie met David Niven en Peter Sellers...
pi_31128553
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Kamphuys het volgende:

[afbeelding]

Ilsa is an evil Nazi warden at a death camp. She conducts experiments to prove that woman have a higher tolerance for pain and suffering than their male counterparts and should be permitted to battle on the front lines. Until an American POW uses his sexual prowess to combat her insatiable appetite and brings her to her knees.
Slechte film?
pi_31150945
quote:
Op zondag 2 oktober 2005 22:14 schreef Uknowweloveu het volgende:
Ik bedoel dus de versie met David Niven en Peter Sellers...
uiteraard -

mijn slechte film voor vandaag:

Churchill - the Hollywood years
pi_33394429
quote:

[afbeelding]

Whaha, From the creator of Darkman zetten ze dan op het hoesje
  zondag 25 december 2005 @ 14:27:25 #84
32567 Kamphuys
Domo Di Campo
pi_33394509
Ja ik vind hem ook briljant maar het is toch bezwaarlijk een 'goede' film te noemen
Now, how old are you, where is your harbour, Have many things to do, open the door.
Yes, I live so true, without my lover. But tell me if the sky is blue, how old are you?
Proud member of the UVT vinyl-crew
pi_33420806
Ik weet niet of deze film hier wel bijhoort maar ik zet hem erbij:

VET HARD

Het gaat totaal nergens over, maar ik heb de grootste gedeelte van de film in een deuk gelegen
Op zondag 18 februari 2007 08:03 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een modje met ochtendhumeur.... so watch your back.
pi_33420851
quote:
Op maandag 26 december 2005 20:12 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik weet niet of deze film hier wel bijhoort maar ik zet hem erbij:

VET HARD

Het gaat totaal nergens over, maar ik heb de grootste gedeelte van de film in een deuk gelegen
zo "slecht" is hij ook weer niet
  maandag 26 december 2005 @ 20:40:55 #87
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_33421471
quote:
Wanneer zijn ouders vermoord worden door de slechte Thulsa Doom wordt Conan naar een slavenkamp gestuurd. Terwijl de jaren verstrijken wordt hij een krachtige man, en hij blijft vastberaden om de dood van zijn ouders te wreken. Hij ontdekt dat Thulsa Doom de leider is van een mysterieuze slangen-cult, en in zijn pogingen om hem te vinden maakt hij enkele krachtige vrienden en gevaarlijke vijanden.
Blijft leuk met popcorn op de bank, maar wel erg fout.
pi_33421538
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 21:52 schreef sampoo het volgende:
Robot Monster! Al heb ik moeite om het een "slechte" film te noemen.

[afbeelding]
Legendarisch imho
. . . i n t h e h o u s e . . .
. . . n e l l a c a s a . . .
  maandag 26 december 2005 @ 21:22:01 #89
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_33422392

B-film, maar o zo geweldig. Snake Plissken is de man.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  maandag 26 december 2005 @ 22:24:49 #90
52357 Lambiekje
pi_33424140
A Sound of Thunder

De SFX is zo zo zóóóóó slecht. Dat alleen met eigen ogen gezien moet worden. Dit is echt een diepte punt in filmgeschiedenis.
pi_33431908
Hard as Nails met Alan Scotti

Plot is redelijk afwezig, het weinige verhaal dat er is is erbarmelijk.

Acteerwerk zo slecht, dat de performance van Elizabeth Berkley in Showgirls er Oscarwinnend materiaal van wordt.

Vechtscenes, nog slechter als echt slecht

Verder nog Torque, Deep Blue sea, Anaconda, en nog meer pretentieuze bagger.
pi_33440416
Macabre is ook zo geweldig slecht dat je hem gewoon moet kijken
Wii nr: 6970 8782 3230 1449
pi_33440511
Titanic (op 't zinken zelf na dan)
Wild wild west
Battlefield Earth
  dinsdag 27 december 2005 @ 15:16:45 #94
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_33440748
quote:

Klinkt tof!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_33440786
Aviator....die is pas slecht!!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
pi_33440923

die is echt slecht!
  dinsdag 27 december 2005 @ 16:25:24 #97
52357 Lambiekje
pi_33442688
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef thefunny het volgende:
Aviator....die is pas slecht!!
Waarom dan wel. ?!
pi_33446142
Decoys
pi_33446800
edit
pi_33449054
quote:
Op dinsdag 27 december 2005 15:23 schreef Skankingrudi het volgende:
[afbeelding]

die is echt slecht!
Terwijl het eerste deel zeker goed te pruimen is!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_33449202
quote:
Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
B-film, maar o zo geweldig. Snake Plissken is de man.
Ga jij jezelf eens 20 zweepslagen geven!
Escape from New York in het slechte film topic plaatsen is op zich al een doodzonde!
pi_33714515
Son Of Godzilla
pi_33722848
was Gayniggers from Outerspace al voorbij gekomen?
pi_33723752
Starship Troopers 2

Oh my god ... die is ZOOOO slecht (is ook niet van PV trouwens...)

donderdag 5 januari 2006 @ 12:02:09 #105
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_33723781
Sound of Thunder..... Die is zo slecht dat je binnen een minuut moet lachen en dan nadat je lachbui over is je snel de film stop zet....

Als je er later nog aan terug denkt zal je vast nog een lachbui krijgen....
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_33723805
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:00 schreef omegaproject het volgende:
Starship Troopers 2

Oh my god ... die is ZOOOO slecht (is ook niet van PV trouwens...)

die heb ik helaas ooit eens voor een deel gezien
echt zo'n film waar ze geen geld en moeite in steken en dan hopen dat het in de videotheek gehuurd wordt door de naam, wat raar genoeg nog enigszins blijkt te werken ook
pi_33723852
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Herkauwer het volgende:
Sound of Thunder..... Die is zo slecht dat je binnen een minuut moet lachen en dan nadat je lachbui over is je snel de film stop zet....

Als je er later nog aan terug denkt zal je vast nog een lachbui krijgen....
Ik zag gisteren het eerste deel van Batman en moest ook weer aan A sound of thunder denken. zo grappig dat een film uit 1989 met miniaturen er nog beter uitziet dan dat gedrocht
pi_33723935
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Ik zag gisteren het eerste deel van Batman en moest ook weer aan A sound of thunder denken. zo grappig dat een film uit 1989 met miniaturen er nog beter uitziet dan dat gedrocht
A sound of thunder heb ik gewoon in de bios gezien

Die was ook écht slecht .... al vond ik het verhaal wel grappig........
pi_33724024
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef omegaproject het volgende:

[..]

A sound of thunder heb ik gewoon in de bios gezien

Die was ook écht slecht .... al vond ik het verhaal wel grappig........
het verhaal klopt ook voor geen meter
pi_33724149
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

het verhaal klopt ook voor geen meter
Daarom juist
pi_33724255
King Kong, wat een aanfluiting. En dogville (al zal ik daar wel wat commentaar op krijgen)

Batoru rowaiaru - oftewel Battle Royale
pi_33724899
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
die is juist goed
pi_33725176
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
Alleen die titel al !
pi_33725292
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:53 schreef pberends het volgende:

[..]

Alleen die titel al !
uit een ander topic:

het is een soort vage homo propaganda film

"I know you're afraid ArmInAss, but my son- this is just step on the long road to becoming a GayNigger"

"It started when you're father gave birth to you... and who knows, maybe after this mission, you'll get the sign of the brown ring- and can truly call yourself a GayNigger."

"Kneel down, and prepare to receive the holy gay nigger seed!"

pi_33725299
Rattlers, over "een stad die belaagd wordt door ratelslangen" oooeeeh
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  donderdag 5 januari 2006 @ 13:00:43 #116
59648 Fruitje
Nail me: I scream. Do me: I Dr
pi_33725397
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005)
flauwe film...
Als het fruitigste onder de fruitjes, het rotste onder de Rotte - Als ik jou zo bekijk dan baal ik elke keer weer dat mijn pa geen beeldhouwer was, gelukkig maakte mijn ma wel veel goed voor mij...
pi_33725460
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef Fruitje het volgende:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005)
flauwe film...
kutfilm inderdaad
pi_33727183
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

uit een ander topic:

het is een soort vage homo propaganda film
[afbeelding]

"I know you're afraid ArmInAss, but my son- this is just step on the long road to becoming a GayNigger"

"It started when you're father gave birth to you... and who knows, maybe after this mission, you'll get the sign of the brown ring- and can truly call yourself a GayNigger."

Geniaal ! Hoe verzinnen ze het. Ze hadden zeker paddo's op.
pi_33828490
SS2 had "gewoon" een B-sci-fi film moeten zijn of een extra lange aflevering van outer limits oid.
Jammer genoeg hebben ze dit op de Starship Troopers Train gegooid, met als gevolg dat dit low-budget vehicel natuurlijk nooit het eerste deel kan evenaren; gedoemd te mislukken.
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

die heb ik helaas ooit eens voor een deel gezien
echt zo'n film waar ze geen geld en moeite in steken en dan hopen dat het in de videotheek gehuurd wordt door de naam, wat raar genoeg nog enigszins blijkt te werken ook
pi_33828535
Vampires vs Zombies
pi_33828613
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

uit een ander topic:

briljant!
pi_33828756
Overigens - over slechte films gesproken:
vermijd alle films van Uwe Boll- loop er zo mogelijk zelfs in de videotheek met een wijde boog om heen.

-dit zijn slechte films die je vooral niet gezien moet hebben

[ Bericht 16% gewijzigd door QuantumCat op 08-01-2006 13:33:11 ]
pi_33829190
Even off-topic:

Napoleon Dynamite - een film die je gezien moet hebben
  zondag 8 januari 2006 @ 14:08:42 #124
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_33830361
Mars Attacks!

Die vrouw was te eng

En Tarantula

Die film was echt lachwekkend

[ Bericht 54% gewijzigd door dikkedoelie op 08-01-2006 14:36:01 ]
  zondag 8 januari 2006 @ 14:55:42 #125
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_33831998
King Kong (2005)
ja ik vond hem echt slecht (acteren vooral)

en mission to mars.
Nog nooit zo'n neppe reis naar mars gezien.
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  zondag 8 januari 2006 @ 16:47:31 #126
46998 Duder
strolling along
pi_33835484

de gladiatress natuurlijk !!
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
pi_33844842
quote:
Op zondag 8 januari 2006 14:08 schreef dikkedoelie het volgende:
Mars Attacks!
[afbeelding]
Die vrouw was te eng
die vond ik eerst ook echt heel eng
maar voor de rest een hele leuke film
pi_33875272
Als je Mars Attacks slecht vindt heb je de film niet helemaal begrepen
pi_33875421
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
Het is naast de remake van Planet Of The Apes wel de slechtste van Tim Burton. Maar echt slecht wil ik 'm ook niet noemen.
pi_33876154
Mars Attacks is totaal onvergelijkbaar met Burton's andere films. Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films. Mooie sfeer, gave muziek, toffe acteurs en genoeg om te lachen. Vind het een echt geen matige film
pi_33876222
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef PDOA het volgende:

[..]

Het is naast de remake van Planet Of The Apes wel de slechtste van Tim Burton. Maar echt slecht wil ik 'm ook niet noemen.
nee slecht izzie niet - dwz het is een parodie op de invaders-form-outer-space films uit de jaren 50.
En dan doettie het heel erg goed.

Het mooie aan het origineel was dat het ten tijde van de rassenrellen en de oorlog in Vietnam geschoten werd. De nieuwe mist die impact. Helaas: HET einde was "geforceerd" een draai aan het verhaal geven, terwijl het gewoon een goede actiefilm was. Niets meer, niets minder.
pi_33876243
PS: wat vinden jullie van 'the village'
pi_33876275
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks is totaal onvergelijkbaar met Burton's andere films. Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films. Mooie sfeer, gave muziek, toffe acteurs en genoeg om te lachen. Vind het een echt geen matige film
Ik vond 'm rommelig en onsamenhangend, en lang niet zo leuk als 'ie had kunnen zijn. Maar ja, das mijn mening. Ik vond POTA beter wat dat betreft.
  maandag 9 januari 2006 @ 19:40:30 #134
83132 LomarVe
Fishing for a dream.
pi_33876433
Toch wel veel horror hier he!

Pret-a-Porter
Howard the Duck
She-Devil
Lifepod
etc
pi_33876742
Wat ik trouwens een tergend slechte kl*tefilm vond was Four Brothers, wat een zuigfilm. Die Wahlberg kan best aardig acteren, maar in Four Brothers lijkt het heelmala nergens op.

Een van de weinige films die ik in mn hele leven heb uitgezet was trouwens Excitenz, volgens mij van Cronenberg. Sommige mensen prijzen die film helemaal de hemel in, maar t sloeg bij mij betje de plank mis. Met wazige beelden en futuristische speelgoedpistooltjes én saai verhaal. Maar misschien ligt t aan mij

[ Bericht 53% gewijzigd door Doff op 09-01-2006 19:52:50 ]
  maandag 9 januari 2006 @ 20:13:06 #136
52357 Lambiekje
pi_33877849
De vader van alle slechte films is toch wel Plan 9 from Outer Space!
pi_33878639
quote:
Op zondag 8 januari 2006 16:47 schreef Duder het volgende:
[afbeelding]

de gladiatress natuurlijk !!
Wat een KUT film was dat
pi_33879398
Als je je vermaakt met een film, is het toch geen slechte film meer?
Dus alle films in dit topic zijn eigenlijk geen slechte films
pi_33879773
spongebob the movie
  dinsdag 10 januari 2006 @ 00:22:39 #140
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_33889673
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films.
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:40 schreef LomarVe het volgende:

Howard the Duck
Die wil ik graag nog een keertje zien, jeugdsentiment.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_33891172
quote:
Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef Doff het volgende:
Wat ik trouwens een tergend slechte kl*tefilm vond was Four Brothers, wat een zuigfilm. Die Wahlberg kan best aardig acteren, maar in Four Brothers lijkt het heelmala nergens op.

Een van de weinige films die ik in mn hele leven heb uitgezet was trouwens Excitenz, volgens mij van Cronenberg. Sommige mensen prijzen die film helemaal de hemel in, maar t sloeg bij mij betje de plank mis. Met wazige beelden en futuristische speelgoedpistooltjes én saai verhaal. Maar misschien ligt t aan mij
het ligt aan jou :-P

(hehe ieder het zijne ;-) )
pi_33891183
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef victorinox het volgende:

[..]

[..]

Die wil ik graag nog een keertje zien, jeugdsentiment.
heheh jup - die hoort hier ook in het lijstje

iemand up for "the beastmaster" en "krull" ?
pi_33891329
quote:
Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef el_hombre het volgende:
Als je je vermaakt met een film, is het toch geen slechte film meer?
Dus alle films in dit topic zijn eigenlijk geen slechte films
hahaha - sommigen zijn dat inderdaad niet, anderen wel.
Het hangt ook van je criteria af - er zijn mensen die prijzen BMW de hemel ik, omdat het zo'n geweldige motor is, technisch geavanceerd, electronisch geregeld, abs, geruisloos, trillingsvrij, stuurt goed, remt beter ...

in een woord: SAAI

Geef mij maar een Harley, maar ik zal nooit beweren dat Harley de beste motoren maakt. Ze zijn technisch achterhaald -de mijne (uit 1997) heeft nog techniek uit de jaren 30, het enige verschil is dat ze begin jaren 80(!!) het aantal bewegende delen verminderd hebben.

Maar het rijd "leuker" dan die BMW

Dus ja - sommige films zijn slecht en leuk, neem Jesus Christ Vampire Hunter of Sgt Kabukiman -of erger: the attack of the killer tomatoes
pi_33891363
Never Say Never Mind: The Swedish Bikini Team

Echt tenenkrommend, dat kan zelfs een Swedish Bikini Team niet meer goedmaken eigenlijk. Verdient het wel hier even genoemd te worden
"Some of the world's greatest feats were accomplished by people not smart enough to know they were impossible."
Alle GSM aanbiedingen overzichtelijk bij elkaar.
  woensdag 11 januari 2006 @ 19:53:39 #145
103303 dikkedoelie
wie niet dik is moet eten.
pi_33948991
quote:
Je hebt gelijkt, slecht was die niet. Maar je moet hem wel gezien hebben
pi_33949725
quote:
Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

Whaha ik moet hem nog steeds een keer zien....

ben nu wel erg nieuwsgierig geworden
wat ook trouwens echt ZO'n vreselijke k*t film was, gehuurd op advies van iemand uit me klas ( noob )

Fear Dot Com.

heb me echt bij ELKE scéne lopen ergeren, en het sloeg werkelijk waar nergens op....
Hey, die komt volgende week op tv
pi_33961210
Hawk the Slayer

Meesterlijk!

De user comments van deze film op IMDB zijn ook hilarisch trouwens.

[ Bericht 20% gewijzigd door Skeksis op 12-01-2006 00:43:32 ]
  donderdag 12 januari 2006 @ 12:46:26 #148
125456 Benji82
Zielige hond
pi_33970653
American Ninja 1 tot 100. Ik val lachend van mijn stoel.....
Het leven is lijden, omdat alles vergankelijk is.....
pi_34007442
quote:
Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die is echt het toppunt van kansloos ja
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_34007527
Dit topic goed in de gaten houden.
JOHNNY HEITINGA
pi_34008071
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef victorinox het volgende:

Zeker bv de Ed Wood films zijn nooit bedoeld als 'Satire' en humoristisch, iets waarvoor ze nu enorm gewaardeerd worden, maar eigenlijk zit je te lachen om de klunsigheid van regisseurs/acteurs en medewerkers, terwijl die zich juist heel serieus aan die films waagden...

Ik kan 'Plan 9' werkelijk niet kijken zonder ook een soort van 'beschaamd' gevoel te krijgen (zeker ook voor Bela Lugosi ); 'Glen Or Glenda' is eigenlijk gewoon een zieke persoonlijk drama.

Mijn tip voor een echt slechte film:
Hudson Hawk met Bruce Wilis en naar ik meen Andy McDowell, ergens uit begin jaren 90... mijn god wat een bagger, slecht ongeloofwaardig script, slechte acteerprestaties,, knullige stunts, enorm stomme en niet leuke 'grapjes' ....
Nog verwonderlijker dat er werkelijk een paar mensen zijn die beweren dat die film 'geniaal' zou zijn en een bewuste vorm van 'humor' zou bevatten, dat alle fouten in de film er 'bewust' ingezet zouden zijn .
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_34008426
Guesthouse paradiso
Zulke simpele flauwe humor dat 't weer geniaal wordt eigenlijk net zoals napoleon dynamite.....
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
pi_34008549
overigens is Commando met Schwarznegger gewoon de allerbeste komedie ooit
pi_34046620
quote:
Braindead (aka Dead Alive)
pi_34054568
Wat is er in GODSNAAM slecht aan die film

pi_34135495
quote:
Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef kinky_queen het volgende:
Wat is er in GODSNAAM slecht aan die film

hahahah: alles en niets ;-)
  dinsdag 17 januari 2006 @ 03:21:19 #159
136254 AngrodTiwele
'Brenger van kinderen
pi_34148441
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef QuantumCat het volgende:

[..]

hahahah: alles en niets ;-)
Braindead is samen met 'Shaun of the Dead' toch veruit de beste Horror-komedie
"One thing about living in Wassenaar I never could stomach, all the damn Vampires !"
pi_34148534
Atttack of the Killer tomatoes
The Toxic avenger
Drink jij wel genoeg?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 03:38:29 #161
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34148552
Velen zullen al genoemd zijn, maar mijn favorieten:
Ginger Snaps
Evil Dead
Attack ~ en Return Of The Killer Tomatoes
Attack of the 50 Feet Woman
Gayniggers From Outer Space
Eight Legged Freaks
Miljaar wat een kutkloon!
In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
  dinsdag 17 januari 2006 @ 03:40:14 #162
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34148561
quote:
De laatste keer dat ik hem zag vond ik hem anders bar slecht
Maar ik ga hem nog wel een keer opnieuw kijken
In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
pi_34148571
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef mOBSCENE het volgende:

Gayniggers From Outer Space
With captain B. Dick
Drink jij wel genoeg?
  dinsdag 17 januari 2006 @ 03:43:19 #164
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_34148574
Owja en Crossroads natuurlijk
pi_34148713
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef SterkStaaltje het volgende:

Of je hebt alleen deel 2 gezien en denkt dat dat deel 1 was.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_34150267
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 04:08 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

Of je hebt alleen deel 2 gezien en denkt dat dat deel 1 was.
Deel 2 is slecht en die hoef je ook niet gezien te hebben.
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:27:11 #167
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_34155283
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef mOBSCENE het volgende:
Velen zullen al genoemd zijn, maar mijn favorieten:

Evil Dead
jij bent levensmoe?
pi_34155530
uh... *kuch*, opmerkelijk dat deze twee nog niet voorbijgekomen zijn:

GLITTER en GIGLI
Non sum qualis eram...
  dinsdag 17 januari 2006 @ 12:36:37 #169
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_34155593
A Sound of Thunder. Je zou bijna denken dat de CGI effecten om artistieke redenen zo knullig zijn gemaakt.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_34177006
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef eaucourante het volgende:
uh... *kuch*, opmerkelijk dat deze twee nog niet voorbijgekomen zijn:

GLITTER en GIGLI
uhmm ja maar ...
dit gaat over slechte films die je gezien moet hebben, niet over slechte-films-waar-je-met- een-boog-omheen-moet-lopen-al-zouden-ze-de-enige-films-in-de-videotheek-zijn
pi_34179436
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef QuantumCat het volgende:

[..]

uhmm ja maar ...
dit gaat over slechte films die je gezien moet hebben, niet over slechte-films-waar-je-met- een-boog-omheen-moet-lopen-al-zouden-ze-de-enige-films-in-de-videotheek-zijn
Ik vind dat iedereen die gezien moet hebben
Ze zijn ZOOOO slecht dat het gewoon bijna humor is...
Non sum qualis eram...
pi_34179533
Guesthouse Paradiso,

vergeet je nooit meer.

pi_34261231
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef eaucourante het volgende:

[..]

Ik vind dat iedereen die gezien moet hebben
Ze zijn ZOOOO slecht dat het gewoon bijna humor is...
hahaha :-P
pi_34261302

PWNED!!!!! !!!!!1!!!!!21!121 NUENUNDNEUNIZG!!!! !@1!1@!1@!346Ui98374^%@$1%^Y
pi_34267216
Sideshow

Groepje irritante verwende tieners komt in de problemen door een enge echte freakshow die ze allemaal in freaks verandert Ik heb me werkelijk kapot gelachen.

Batman (1966)

Ge-wel-dig. DIt is niet spannend, het is geen actie, het is alleen maar ontzettend grappig. Echt waar. Van pyjama pakjes tot ALLE gelabelde objecten ("Bat-ladder!") en dingen als een exploderende haai en een penguin-onderzeeer (met flippers!).... wow.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_34301400
quote:
Op vrijdag 20 januari 2006 02:48 schreef innepin het volgende:
Sideshow

Groepje irritante verwende tieners komt in de problemen door een enge echte freakshow die ze allemaal in freaks verandert Ik heb me werkelijk kapot gelachen.

Batman (1966)

Ge-wel-dig. DIt is niet spannend, het is geen actie, het is alleen maar ontzettend grappig. Echt waar. Van pyjama pakjes tot ALLE gelabelde objecten ("Bat-ladder!") en dingen als een exploderende haai en een penguin-onderzeeer (met flippers!).... wow.
hahaha inclusief de letters die voor de gevechten springen "Kapow!" "Kaboom!"

Holy Superlatives, Batman! It's *really* exciting! Soon, very soon, Batman and I will be Batapulting right out of your TV sets and onto your theater screens
pi_34301467
Is Kung Pow al voorbij gekomen? Zo nee, bij deze

Zo verschrikkelijk slecht, echt enorm grappig.

http://www.kungpowmovie.com/
pi_34301614
Sars war...

extreem bizarre Thaise zombie-onzin, topper tijdens de Night of Terror
pi_34301645
Napoleon Dynamite!

Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_34302248
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 03:26 schreef BitetheBullet het volgende:
Sars war...

extreem bizarre Thaise zombie-onzin, topper tijdens de Night of Terror
Een film die vreemd is hoeft toch niet meteen slecht te zijn?
pi_34308518
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 06:10 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Een film die vreemd is hoeft toch niet meteen slecht te zijn?
Ik lag ook helemaal dubbel en heb hem zelfs op dvd, maar om nou te zeggen dat het een goede film is. Het hangt van (expres) knullige scenes aan elkaar, maar de lightsabre die op batterijen werkt blijft briljant.
pi_34308598
quote:
Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!

[afbeelding]
VOTE FOR PEDRO!!!
pi_34332998
quote:
Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
hahah due heb ik (eindelijk) gezien - hij is inderdaan ....slecht... maar vooral fout ;-)
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2006 @ 09:42:07 #184
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_34336256
Je hebt slechte films, die daadwerkelijk gepoogd zijn als goede films, en je hebt slechte films, waar geen poging aan vast zit en die gewoon voor de lol zijn gemakt. Meestal zo slecht dat ze weer leuk worden, deze laatste categorie zijn de Braindead's en Killer Tomatoes.

Meeste films waren al genoemd:
Tarantula
The Bus
Army of Darkness
Braindead
Attack of the Killer Tomatoes
Return of the Killer Tomatoes
The Killer Tomatoes Strike Back
The Killer Tomatoes Eat France
Critters 1 t/m 4 (1 is nog de beste van de serie)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_34337211
Underworld. Bar slechte film, maar enorm komisch...
Does Anyone Care... That Nobody Cares ?
pi_34342882
The Giant Spider Invasion

http://www.imdb.com/title/tt0073043/
  zondag 22 januari 2006 @ 16:20:51 #187
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_34346723
quote:
Op zondag 22 januari 2006 09:42 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Army of Darkness
Braindead
Ik zal het ook maar eens vragen:
Wat is er nu zo slecht aan deze films?
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_34347124
Van TARANTULA zou ik het ook al niet weten Vic, evenals van BRAINDEAD. T zijn stuk voor stuk technisch baanbrekende films.

Dat het mischien je smaak niet is, ok, maar ze zijn verre van slecht
  zondag 22 januari 2006 @ 16:39:28 #189
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_34347288
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef kinky_queen het volgende:

Als ik zo de films in dit topic bekijk, vinden de meeste mensen hier dat flauwe humor gelijk staat aan een slechte film.
Evenals verouderde sfx:
Die robot uit The Day the Earth Stood Still ziet er niet uit man.
Wat een slechte film...
IMDb Vote History
  zondag 22 januari 2006 @ 16:39:56 #190
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_34347308
quote:
Op maandag 19 september 2005 20:42 schreef QuantumCat het volgende:
Jesus Christ: Vampire Hunter
Die film is CULT.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zondag 22 januari 2006 @ 16:45:08 #192
64781 bonke
pipo koeie
pi_34347492
ik heb eenhele tijd terug es iets gezien wat voor een komische horror door moest gaan
ik heb me echt bescheurd
ging over eenkerel die in een eng huis terecht komt met ook allemaal enge rare mensen
dan komen er zombies en andere vreemde wezens die die vent dan weer dood maakt met bijlen hamers enzz
het stukkie waarbij hij een grasmaaier voor zijn borst houd en daarmee een kamer vol met zombies te lijf gaat was helemaal fun bloed en ledematen vlogen in et rond door de messen van die maaier
alleen jammer dat ik de naam van die film kwijt ben
pies on joe toe
  zondag 22 januari 2006 @ 16:46:08 #193
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_34347521
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef bonke het volgende:
ik heb eenhele tijd terug es iets gezien wat voor een komische horror door moest gaan
ik heb me echt bescheurd
ging over eenkerel die in een eng huis terecht komt met ook allemaal enge rare mensen
dan komen er zombies en andere vreemde wezens die die vent dan weer dood maakt met bijlen hamers enzz
het stukkie waarbij hij een grasmaaier voor zijn borst houd en daarmee een kamer vol met zombies te lijf gaat was helemaal fun bloed en ledematen vlogen in et rond door de messen van die maaier
alleen jammer dat ik de naam van die film kwijt ben
Voor de laatste keer:
Dat is dus GEEN slechte film.
IMDb Vote History
  zondag 22 januari 2006 @ 16:54:36 #194
64781 bonke
pipo koeie
pi_34347803
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef victorinox het volgende:

[..]

Voor de laatste keer:
Dat is dus GEEN slechte film.
het was een zeer slechte film
acteerwerk was slecht, het bloed zag er uit als waterige ketchup, de zombies zager er niet uit, het dikke wijf dat op een gegeven moment uit de vloer omhoog kwam zag er ook niet uit
maar al met al toch wel om gelache
pies on joe toe
pi_34347868
Mischien was dat wel allemaal de bedoeling? Dan zou MEET THE FEEBLES de slechtste film ooit zijn

pi_34348022
quote:
Napoleon Dynamite!

[afbeelding]
die film wil ik zien, maar hij is niet eens te huur!

[ Bericht 1% gewijzigd door NAF_NAF op 22-01-2006 17:02:32 (GVD!!! Hij is wel TE KOOP bij de FRS!!) ]
Ik ben een meisje!
pi_34348061
It's alive
pi_34348112
quote:
Napoleon Dynamite!

[afbeelding]
Die is leuk
pi_34348150
Gay niggers from outer space

Echt zo droog en slecht

http://www.imdb.com/title/tt0274518/

edit: Hij was al een paar keer voorbijgekomen zie ik
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_34348243
Ik heb gisternacht Snitch'd gekeken en dat is echt een SUPER FOUTE film die ook niet eens leuk was en waar SUPERSLECHT in werd geacteerd.

de man die hier staat afgebeeld speelt niet eens in de film!
Ik ben een meisje!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2006 @ 17:13:19 #201
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_34348414
quote:
Op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef kinky_queen het volgende:
Van TARANTULA zou ik het ook al niet weten Vic, evenals van BRAINDEAD. T zijn stuk voor stuk technisch baanbrekende films.

Qua verhaal en techniek op het eerste gezicht zijn het slechte films. Maar ze zijn expres zo gemaakt. Evenals de Killer Tomatoes films. Hierdoor heb ik een zekere waardering voor deze films. Ik heb bij al deze films stuk voor stuk genoten. Het is gewoon eye-candy. Maar aan de andere kant gewoon rotzooi, zeker als je ze met A-films van dat moment vergelijkt.
Het is maar net hoe je 'slecht' definieert.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_34348527
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:02 schreef MaRySe het volgende:
It's alive
Je bedoeld deze neem ik aan?

zo ja, wat vind je slecht aan die film?
pi_34349570
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Je bedoeld deze neem ik aan?

[afbeelding]

zo ja, wat vind je slecht aan die film?
Ja. Hij is gewoon totaal vreselijk maar wel grappig.
  zondag 22 januari 2006 @ 17:52:35 #204
67640 SaintOfKillers
pi_34349650
Een slechte film is voor mij een film die niet leuk is om naar te kijken. Dus saai, vervelend, irritant of zoiets. Wat niet hetzelfde is als slecht geacteerd, met een idioot plot of met lachwekkende SFX.
  zondag 22 januari 2006 @ 17:54:28 #205
83951 rashudo
project 2501
pi_34349698
A night at the Roxbury! Hilarisch!
Their eyes opaque.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 22 januari 2006 @ 17:56:51 #206
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_34349771
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een slechte film is voor mij een film die niet leuk is om naar te kijken. Dus saai, vervelend, irritant of zoiets. Wat niet hetzelfde is als slecht geacteerd, met een idioot plot of met lachwekkende SFX.
Maar bij die films zitten waarschijnlijk weinig films die je gezien MOET hebben
pi_34351589
Orgazmo!
Wil je een "normaal" icon uitzoeken? Tevens is je ondertitel gewijzigd. Dat was natuurlijk helemaal geweldig wat je erin had gezet.
Ik heb tubgirl gepost en ben niet gebanned.
  zondag 22 januari 2006 @ 18:59:53 #208
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_34351779
Flightplan - Voor degene die Jodie Foster willen haten, mijn god...wat is zij irritant in deze film.
Salò - alhoewel deze film niet voor iedereen geschikt is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_34359512
quote:
Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Flightplan - Voor degene die Jodie Foster willen haten, mijn god...wat is zij irritant in deze film.
Salò - alhoewel deze film niet voor iedereen geschikt is.
Ik vond haar niet zo irritant.
Ik zou helemaal flippen, misschien wel erger dan haar.
Ik ben een meisje!
pi_34362729
quote:
Op zondag 22 januari 2006 17:01 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

die film wil ik zien, maar hij is niet eens te huur!
erg he, ik heb hem moeten kopen! wat een schande :-P

hehehe - geloof em - deze is die 15 euro dubbel en dwars waard!!!
pi_34362749
G.O.R.A.

en

PAAP
pi_34365314
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef QuantumCat het volgende:

[..]

erg he, ik heb hem moeten kopen! wat een schande :-P

hehehe - geloof em - deze is die 15 euro dubbel en dwars waard!!!
Ahaha nee zo bedoelde ik het niet ...
Ik dacht dat hij in NL niet te verkrijgen was, maar dus wel dat heb ik ook ge-edit

Ik ga hem later vandaag gelijk halen!
Ik ben een meisje!
pi_34365360
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:16 schreef QuantumCat het volgende:
G.O.R.A.

en

PAAP
en dat zijn Bollywood films
Ik ben een meisje!
pi_34365381
Alles van Tarantino behalve Pulp fiction
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_34366052
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Dus niet alles.
  maandag 23 januari 2006 @ 02:40:28 #216
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_34367540
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:36 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

G.O.R.A. is Turkse film en ik vind hem niet slecht.
Het acteerwerk is goed evenals de sfx, alleen is de humor nogal flauw.
IMDb Vote History
  maandag 23 januari 2006 @ 02:56:26 #217
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34367658
The Sisterhood of the traveling pants
http://www.imdb.com/title/tt0403508/

dit is toch wel duidelijk de meeste rukke film van 2005

het gaat over 4 meisjes van 17 die gaan shoppen en een spijkerbroek vinden die ze allemaal passen!!!!! terwijl hun lichaamsbouw verschillend is!!!!!!! nou is dat niet speciaal? dat vinden de meisjes ook. Voortaan is de broek geen gewone broek meer, maar een magische, dat hebben de meisjes besloten. in de zomervakantie gaan ze allemaal naar een andere bestemming en natuurlijk moet de magische broek ieder van hun assisteren in hun zoektocht naar geluk. Ze spreken af dat ieder een week gebruik mag maken van de " magische" broek. erg fascinerend tot zover. vervolgens krijg je de standaard amerikaanse tienerfilm crap naar je hoofd geslingerd. Jongens, vervelende ouders, volwassen worden, verdriet, ze passeren allemaal heel cliche de revu, das opzich ook best knap. Het einde van de film kan ik me niet eens meer herinneren omdat ik in slaap ben gevallen..

enige positieve waren de actrices die de hoofrol spelen, die waren echt hopi lekker, nouja 3 van de 4 dan. al met al een magere troost
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34367853
Open Water & The Grudge.

Bagger.
pi_34368142
de aller aller aller aller slechtste film ooit is wel the underground comedy movie...

ZO slecht. Ik heb er 10 minuten naar gekeken... Sommige stukken versneld, het was echt vreselijk...
Voor de liefhebbers.. Ik heb hem thuis liggen

Een andere film die ook slecht was maar grappig slecht was Body Double
Daar heb ik echt ongelofelijk hard om gelachen
  maandag 23 januari 2006 @ 11:38:54 #220
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_34372403
quote:
Vriend, ga je hoofd even na laten kijken: d'r lekt wat...
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  maandag 23 januari 2006 @ 11:42:07 #221
122987 japzooi
Whining Pirate of Tortuga
pi_34372500
quote:
Op maandag 23 januari 2006 02:56 schreef Baleog het volgende:
The Sisterhood of the traveling pants
http://www.imdb.com/title/tt0403508/

dit is toch wel duidelijk de meeste rukke film van 2005

het gaat over 4 meisjes van 17 die gaan shoppen en een spijkerbroek vinden die ze allemaal passen!!!!! terwijl hun lichaamsbouw verschillend is!!!!!!! nou is dat niet speciaal? dat vinden de meisjes ook. Voortaan is de broek geen gewone broek meer, maar een magische, dat hebben de meisjes besloten. in de zomervakantie gaan ze allemaal naar een andere bestemming en natuurlijk moet de magische broek ieder van hun assisteren in hun zoektocht naar geluk. Ze spreken af dat ieder een week gebruik mag maken van de " magische" broek. erg fascinerend tot zover. vervolgens krijg je de standaard amerikaanse tienerfilm crap naar je hoofd geslingerd. Jongens, vervelende ouders, volwassen worden, verdriet, ze passeren allemaal heel cliche de revu, das opzich ook best knap. Het einde van de film kan ik me niet eens meer herinneren omdat ik in slaap ben gevallen..

enige positieve waren de actrices die de hoofrol spelen, die waren echt hopi lekker, nouja 3 van de 4 dan. al met al een magere troost
Vreemd genoeg toch 07/10 van IMDB?
"God is a kid with an antfarm..."
"King Kong ain't got shit on me!!"
  maandag 23 januari 2006 @ 12:17:04 #222
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_34373607

Raw Deal

Bijna net zo briljant als Commando
Arnold neemt het in zijn eentje op tegen de maffia

wie oh wie zal er winnen??
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
  maandag 23 januari 2006 @ 12:18:09 #223
35693 Mennosson
drinker with a writing-problem
pi_34373643
quote:
Reservoir Dogs, Kill Bill 1 en 2 slecht?
You know what is so funny about this show?
Statler: "I don't know. What is so funny about this show?"
I was asking you.
  maandag 23 januari 2006 @ 17:47:36 #224
42510 Baleog
semi kale wijsneus
pi_34384500
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef japzooi het volgende:

[..]

schijnbaar komen daar ook veel puberende meisjes die ook dromen om ooit samen met hun vriendinnen zo'n broek te bezitten
MrSASO's ille rhyme: DA SHIZNIT 33 1/3 (y)
pi_34399369
quote:
Op maandag 23 januari 2006 00:36 schreef NAF_NAF het volgende:

[..]

PAAP (http://www.imdb.com/title/tt0399942/) wel- een schaamteloze kopie van "witness"
(Xhttp://www.imdb.com/title/tt0090329/) - maar dan met zang & dans ... :-S

anders - maar wel mooi geschoten ... zeker een kijkje waard

oww dan moet je deze ook kijken: de bollywood sensatie van 2004:
Dhoom (http://www.imdb.com/title/tt0422091/) een "the fast & the furious" kloon, maar dan met zang en dans ...
ook een kijkje waard.

G.O.R.A. vond ik echt erg grappig, maar ook erg flauw, vandaar dat ik hem toch even noem in deze topic.

Heb ik: " the cars that ate paris" al genoemd? http://www.imdb.com/title/tt0071282/
... not to mention
the car http://www.imdb.com/title/tt0075809/

[ Bericht 1% gewijzigd door QuantumCat op 24-01-2006 00:11:22 ]
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:23:40 #226
54636 Eb
Le Big Mac
pi_34413071
Weet niet of-ie al genoemd is, maar Swamp Thing is a must see!

Kijk, daar zal je hem net hebben:

Swamp Thing was created when an explosion in a laboratory forced a research scientist, Dr. Alec Holland to jump into a nearby swamp to extinguish the flames that were consuming his body. The combination of chemicals and natural living materials in the swamp transformed him into a superhuman creature known as Swamp Thing. His body, now mostly composed of vegetable matter, could absorb bullet fire; and could easily grow back a limb when torn off (with the help of sunlight and photosynthesis).

De in de film duidelijk zichtbare rittsluitingen in het pak waren nog het makkelijkst door de vingers te zien
  dinsdag 24 januari 2006 @ 14:51:51 #227
114460 Muzzie
Klein zijn lijkt me reuzefijn
pi_34414021
quote:
Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef japzooi het volgende:

[..]

Mijn dochter heeft 'm dit weekend ook zitten kijken. Inderdaad voorzover ik het gezien heb best een goed gemaakte film. Behalve Gilmore Girl Rory allemaal mij totaal onbekende acteurs, dat was wel vreemd (zal de ouderdom wel zijn ).
Mens sana in corpore sano
pi_34414228
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef QuantumCat het volgende:

[..]

PAAP (http://www.imdb.com/title/tt0399942/) wel- een schaamteloze kopie van "witness"
(Xhttp://www.imdb.com/title/tt0090329/) - maar dan met zang & dans ... :-S

anders - maar wel mooi geschoten ... zeker een kijkje waard

oww dan moet je deze ook kijken: de bollywood sensatie van 2004:
Dhoom (http://www.imdb.com/title/tt0422091/) een "the fast & the furious" kloon, maar dan met zang en dans ...
ook een kijkje waard.
Ik weet, ik ben hindoestaans
Ik heb PAAP niet gezien, maar de meeste big hit movies wel.

Wat ik ook nog een slechte film vind was die remake van Taxi. Die Amerikaanse versie tipte echt niet aan die Franse.
Ik ben een meisje!
pi_34420718
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef Eb het volgende:
Weet niet of-ie al genoemd is, maar Swamp Thing is a must see!

Kijk, daar zal je hem net hebben:

[afbeelding]

De in de film duidelijk zichtbare rittsluitingen in het pak waren nog het makkelijkst door de vingers te zien
hahahaha ja psies -
overgens - een soortgelijke film (maar een "vergeten" Marvel Comic) : Man-Thing
(wat overigens geen slechte b-horror film is ;-)

overigens nog een "goeie" van Wes:
deadly friend

http://www.imdb.com/title/tt0090917/
pi_34420805
uhmm heb ik Surf Nazi's Must Die al genoemd?
pi_34558443
Uhhh, hoe heet die film ookalweer, waarin ze "Too big to fit in here" zingen uhhh
pi_34559496
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 19:57 schreef snowqueen911 het volgende:
Uhhh, hoe heet die film ookalweer, waarin ze "Too big to fit in here" zingen uhhh
THE SWEETEST THING
pi_34563763
Starship troopers?
pi_34566423
Flesh Gordon
pi_34566504
House of the Dead 2 ( 1 was ook al behoorlijk erg )
pi_34566681
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:20 schreef skiczukie het volgende:
'The Wash' met Dr.Dre en Snoop Dogg. En een heel tof rolletje voor Eminem aan de telefoon.

Wat een kutfilm.
Ga is Pootie tang kijken dan
ook zo verschrikkelijk slecht
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_34568916
Kevin & Perry Go Large
  zondag 29 januari 2006 @ 09:30:41 #239
54636 Eb
Le Big Mac
pi_34572587
En dan hebben we The Blob nog niet eens genoemd

http://www.imdb.com/title/tt0094761/
  zondag 29 januari 2006 @ 09:53:57 #240
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34572719
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
Starship troopers?
Wat is er slecht aan starship troopers?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_34583203
Mars Attacks
pi_34583547
quote:
Op zondag 29 januari 2006 09:30 schreef Eb het volgende:
En dan hebben we The Blob nog niet eens genoemd

http://www.imdb.com/title/tt0094761/
ik dacht dat je deze bedoelde:

http://www.imdb.com/title/tt0051418/
pi_34583619
quote:
Op zondag 29 januari 2006 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wat is er slecht aan starship troopers?
ja psies, lees eerst het boek ;-)

popcorn vermaak met veel sociale kritiek (wat in de film door de actie wat weggedrukt wordt)
maar de toon van het boek is erg geslaagd overgezet naar de toon van de film
pi_34583747
ik nomineer Zoolander

Blue Steel look
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_34583773
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef mistermaniac het volgende:
Mars Attacks
die ook ja.. hilarisch
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_34584074
Boy Eats Girl
pi_34584086
quote:
Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef Kluupkluup het volgende:
ik nomineer Zoolander

[afbeelding]

Blue Steel look
hahah AMEN!!!
pi_34596945
quote:
Op zaterdag 28 januari 2006 20:28 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

THE SWEETEST THING
ja die echt slecht die film

zo slecht dat het wel weer grappig wordt ghehe
pi_34597515
Dit topic loopt storm, en niemand die ooit hier eens wat post op een paar users na...

Het Grote Baggerfilm Topic #4

[ Bericht 2% gewijzigd door kinky_queen op 29-01-2006 23:14:31 ]
pi_63886830
*blaast stof van topic*

"Saw IV" en "Room 1401" vallen behoorlijk tegen
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_63892389
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Mennosson het volgende:

[..]

Reservoir Dogs, Kill Bill 1 en 2 slecht?

En True Romance niet te vergeten.
Old enough to know better. Too young to care.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:21:30 #252
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_63893251
Death Race 2000
Met Sly Stallone en David `Kung Fu`Carradine.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_63893824
Wat een wonder dat het pijnlijk slechte "Troll 2" nog niet genoemd is! Met een beetje zoekwerk is hij voor een paar euro te vinden op DVD, en je avond is gegarandeerd verpest.

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 10 december 2008 @ 11:55:28 #254
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_63901604
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:44 schreef Croupouque het volgende:
Wat een wonder dat het pijnlijk slechte "Troll 2" nog niet genoemd is! Met een beetje zoekwerk is hij voor een paar euro te vinden op DVD, en je avond is gegarandeerd verpest.

Met inde hoofdrol: Harry Potter!
pi_63907345
- Freddy Got Fingered
- Beerfest
- American Pie 4 t/6
- Scary Movies 1 t/m 4
- Epic Movie
- Meet The Spartans
- Date Movie
- Long Weekend
- Gettin' It
- Dorm Daze 2

Pareltjes
pi_63907737
Een echte goede slechte film is Black Sheep. Met in de hoofdrol een kudde evil schapen, die mensen willen opeten. De bijt alleen misvormt de mensen al en verandert ze langzaam in schapen. Dit alles wordt veroorzaakt door een gemuteerde schaapfoetus, die iemand bijt en die een half schaap wordt

Man oh man, deze moet je zien. Je zult nooit normaal meer naar schapen kunnen kijken
Tralalalaaa
pi_63907858
En die nieuwe horror-film over het monster van Loch Ness

pi_63927197
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')