Een topic waar iedereen z'n guilty pleasures kan posten...quote:Op maandag 19 september 2005 14:53 schreef pberends het volgende:
Welke slechte films moet je echt gezien hebben naar jouw mening?
dat zijn toch de allerslechtste films die je vooral niet geziien moet hebben ?quote:Op maandag 19 september 2005 19:46 schreef PDOA het volgende:
Alle films van Uwe Boll!
hmm kijk eerst Conny & Carla en vertel me dan nog een keer wat je de slechte film ever vond ;-)quote:Op maandag 19 september 2005 21:37 schreef PDOA het volgende:
Showgirls! De beste slechtste film ever!
En Coolio die meespeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
Deze moet je zien! Het is een horrorfilm, maar je moet er non-stop om lachen tot je ervan in je broek piest! Het plot is vreselijk dom, de acteurs acteren slecht, maar er zit heel veel humor in, hoewel dat waarschijnlijk in eerste instantie niet als humor was bedoeld.![]()
![]()
![]()
Waar het verhaal over gaat kan ik me vaag herinneren, maar het gaat om een groepje jongeren. Eén daarvan is nogal een nerd, en hij is geloof ik het slaafje van die groep want de rest beloven hem te koppelen aan een lekker wijf als hij al hun klusjes uitvoert. Dat ziet hij wel zitten; eindelijk zou hij gaan neuken!![]()
Op een nacht dringen ze een verlaten klooster binnen. Het klooster was vroeger echter opgericht om de duivel te dienen. De geesten van de nonnen zijn op zoek naar een maagd want dat zou de nieuwe antichrist worden. Het grootste deel van het groepje wordt door de nonnen veranderd in demonen of zombies en uiteindelijk wordt ook die nerd gepakt, samen met een andere maagd. Die andere maagd is homo en stelt voor om het samen te gaan doen. Dat ziet die nerd niet zitten en begint om zijn mammie te roepen. Dit is hilarisch, ik heb me hier kapot om gelachen!
Het zusje van de nerd wist te ontsnappen en vlucht naar een verlaten huis. Volgens de verhalen woont daar een vrouw die als kind in dat klooster zat en toen al die nonnen had vermoord en daarvoor in een gesticht kwam of zoiets. Dat blijkt dus te kloppen. De vrouw toont zich aan het meisje en hoorde aan wat er met de jongeren was gebeurd. "My little brother will going to be the new antichrist. Mom's gonna be pissed!" De vrouw is wel in voor wat "asskicking", en met haar motor en haar mittrailleur gaat ze de nonnen een lesje leren om te voorkomen dat er een antichrist opstaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
O ja, dat was daar een politie-agent.quote:
de plaatjes doen me een beetje denken aan Night of the Demons 2, is ie net zo leuk als die film?quote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
Deze moet je zien! Het is een horrorfilm, maar je moet er non-stop om lachen tot je ervan in je broek piest! Het plot is vreselijk dom, de acteurs acteren slecht, maar er zit heel veel humor in, hoewel dat waarschijnlijk in eerste instantie niet als humor was bedoeld.![]()
![]()
![]()
Die 'filmposter' dan.quote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
Waar het verhaal over gaat kan ik me vaag herinneren, maar het gaat om een groepje jongeren. Eén daarvan is nogal een nerd, en hij is geloof ik het slaafje van die groep want de rest beloven hem te koppelen aan een lekker wijf als hij al hun klusjes uitvoert. Dat ziet hij wel zitten; eindelijk zou hij gaan neuken!![]()
Op een nacht dringen ze een verlaten klooster binnen. Het klooster was vroeger echter opgericht om de duivel te dienen. De geesten van de nonnen zijn op zoek naar een maagd want dat zou de nieuwe antichrist worden. Het grootste deel van het groepje wordt door de nonnen veranderd in demonen of zombies en uiteindelijk wordt ook die nerd gepakt, samen met een andere maagd. Die andere maagd is homo en stelt voor om het samen te gaan doen. Dat ziet die nerd niet zitten en begint om zijn mammie te roepen. Dit is hilarisch, ik heb me hier kapot om gelachen!
Het zusje van de nerd wist te ontsnappen en vlucht naar een verlaten huis. Volgens de verhalen woont daar een vrouw die als kind in dat klooster zat en toen al die nonnen had vermoord en daarvoor in een gesticht kwam of zoiets. Dat blijkt dus te kloppen. De vrouw toont zich aan het meisje en hoorde aan wat er met de jongeren was gebeurd. "My little brother will going to be the new antichrist. Mom's gonna be pissed!" De vrouw is wel in voor wat "asskicking", en met haar motor en haar mittrailleur gaat ze de nonnen een lesje leren om te voorkomen dat er een antichrist opstaat.
[afbeelding]
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die film is echt tof!!!111quote:Op donderdag 22 september 2005 14:07 schreef Netflier het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vreemde smaak heb jij. Maar het is je toegestaan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:49 schreef kinky_queen het volgende:
Ahem, die film is alles behalve slecht
![]()
House of the dead vond ik opzich best leukquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Jed1Gam het volgende:
Ed wood zijn films.
House of the dead + making off (staat op de dvd)
hahah ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef Opperhoofd het volgende:
Braindead
Ginger Snaps
Eight Legged Freaks
Killer Tomatoes From Outer Space
Hackers (en dan vooral deel 2)
Leuk omdat ie zo ontiegelijk slecht was, hoop ik. (?) Daarom is het een aanrader.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:21 schreef DjDev het volgende:
[..]
House of the dead vond ik opzich best leuk![]()
ik vond vooral die knipoog naar Jurgen Prognow cool ("who's the U-boat captain?")quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Leuk omdat ie zo ontiegelijk slecht was, hoop ik. (?) Daarom is het een aanrader.![]()
Ik vond die film leuk omdat ie opzich leuk wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:29 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Leuk omdat ie zo ontiegelijk slecht was, hoop ik. (?) Daarom is het een aanrader.![]()
idd daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op maandag 19 september 2005 15:14 schreef Sokolsky het volgende:
Plan 9 from Outer Space natuurlijk. Maar pas nadat je Tim Burton's Ed Wood hebt gezien.
"They sucked out his brain"quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:04 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Starship Troopers, natuurlijk
Met z'n smaak is niks mis. Braindead/Dead Alive is geweldig!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef Klemvast het volgende:
[..]
Vreemde smaak heb jij. Maar het is je toegestaan.![]()
ja die bedoelde ik, haalde ze door de war met Killer Clowns From Outer Spacequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
the attack of the killer tomatoes
the return of the killer tomatoes
Station!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:58 schreef Captain_Chaos het volgende:
Bill & Ted's Excellent Adventure
Bill & Ted's Bogus Journey
Zo slecht... Zo briljant... Hun tijd ver vooruit !
[afbeelding]
Jaja, ik vond hem ook geweldig (anders zou ik hem hier niet noemen), maar juist omdat ie zo over-the-top overdreven was. Het is natuurlijk opgezet als een mix tussen horror en comedy, maar verandert dat er echt iets aan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:27 schreef Drakul het volgende:
[..]
Met z'n smaak is niks mis. Braindead/Dead Alive is geweldig!![]()
Alleen als hij echt slecht is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Klemvast het volgende:
Als iemand de bedoeling heeft een totaal overdreven film te maken die tegen alle "wetten van de smaak" ingaat, dan mag je dat toch ook wel een "slechte" film noemen?
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef QuantumCat het volgende:
the return of the killer tomatoes
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?quote:the Toxic Avenger
Wat een slap gelulquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Klemvast het volgende:
Als iemand de bedoeling heeft een totaal overdreven film te maken die tegen alle "wetten van de smaak" ingaat, dan mag je dat toch ook wel een "slechte" film noemen?
Een jaartje of 8 pasquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?
10 voor een tientjequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49
[..]
Ja van een "B Movie snob" moet ik dat aanvaarden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:40 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Wat een slap gelul
Klemvast
jup - alleen niet in NL -kijk maar eens op www.play.com - 7.50 euroquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
momenteel in de aanbieding bij de Blokker; ¤1,49
[..]
ow, jeugdherinneringen, is die eig op dvd uit?
en persoonlijke favoriet; The blob ( http://www.imdb.com/title/tt0094761/ )
Kennelijk heb je niet zo veel horror gezien .. deze was weer is vrij beklemmend.quote:Op maandag 26 september 2005 19:39 schreef Kevanovitch het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0303816/
Cabin Fever, zo slecht dat je er eigenlijk over mee moet kunnen praten
eigenlijk vond ik die film nog wel redelijk okquote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
The League of Extraordinary Gentlemen (2003) .. Venetie scene . fout fout fout
dan ben ik gelukkig niet de enige die `m goed vond. Iedereen die ik ken en alles wat ik lees kraakt die film alleen maar afquote:
- De FX is zwaar een beroert voor de 100 mlj $.quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
eigenlijk vond ik die film nog wel redelijk ok![]()
![]()
met zulke films verwacht ik niet veel. Ik vond LXG best aardig - maar door de matige SFX en vooral de matige actiescenes (rommelig en erg donker) is het geheel blijven steken op een middelmatig niveauquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
- De FX is zwaar een beroert voor de 100 mlj $.
- Sean Connery speelt erbarmelijk.
Whaha ik moet hem nog steeds een keer zien....quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet nog dat ik na LXG werkelijk de hele avond heb lopen-en.
Echt.
OK, ik was gewoon ziek die dag, maar het zijn toch slechte herinneringen.
Stuk voor stuk meesterlijke filmsquote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef QuantumCat het volgende:
Hell Comes To FrogTown
The Phantom Of The Paradise
The Rocky Horror Picture Show
must see's maar dan niet uber slecht (maar gewoon "anders"):
Buckaroo Banzai
Zebraman
amen :-)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stuk voor stuk meesterlijke films
![]()
Ja dies zo kut en vreselijk saai.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:09 schreef Doff het volgende:
Decoys (2004), waarschijnlijk de slechtse film die ik ooit heb gezien.
Maar eigenlijk ook een slechte film die je niet hoeft te zien.![]()
http://www.imdb.com/title/tt0357585/
voor de liefhebber....
De hele Scarecrow-serie vind ik érg vermakelijk.quote:
Slechte film?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Kamphuys het volgende:
Evil Dead III: Army of Darkness natuurlijk![]()
![]()
[afbeelding]
Ilsa - Shewolf of the SS is ook wel een aanrader![]()
Ilsa is an evil Nazi warden at a death camp. She conducts experiments to prove that woman have a higher tolerance for pain and suffering than their male counterparts and should be permitted to battle on the front lines. Until an American POW uses his sexual prowess to combat her insatiable appetite and brings her to her knees.![]()
uiteraard -quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:14 schreef Uknowweloveu het volgende:
Ik bedoel dus de versie met David Niven en Peter Sellers...
Whaha, From the creator of Darkman zetten ze dan op het hoesjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Kamphuys het volgende:
Evil Dead III: Army of Darkness natuurlijk![]()
![]()
[afbeelding]
zo "slecht" is hij ook weer nietquote:Op maandag 26 december 2005 20:12 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik weet niet of deze film hier wel bijhoort maar ik zet hem erbij:
VET HARD
Het gaat totaal nergens over, maar ik heb de grootste gedeelte van de film in een deuk gelegen![]()
Blijft leuk met popcorn op de bank, maar wel erg fout.quote:Wanneer zijn ouders vermoord worden door de slechte Thulsa Doom wordt Conan naar een slavenkamp gestuurd. Terwijl de jaren verstrijken wordt hij een krachtige man, en hij blijft vastberaden om de dood van zijn ouders te wreken. Hij ontdekt dat Thulsa Doom de leider is van een mysterieuze slangen-cult, en in zijn pogingen om hem te vinden maakt hij enkele krachtige vrienden en gevaarlijke vijanden.
Legendarisch imhoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:52 schreef sampoo het volgende:
Robot Monster! Al heb ik moeite om het een "slechte" film te noemen.![]()
[afbeelding]
Klinkt tof!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Kamphuys het volgende:
Ilsa - Shewolf of the SS is ook wel een aanrader![]()
Ilsa is an evil Nazi warden at a death camp. She conducts experiments to prove that woman have a higher tolerance for pain and suffering than their male counterparts and should be permitted to battle on the front lines. Until an American POW uses his sexual prowess to combat her insatiable appetite and brings her to her knees.![]()
Waarom dan wel. ?!quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:17 schreef thefunny het volgende:
Aviator....die is pas slecht!!
Terwijl het eerste deel zeker goed te pruimen is!quote:
Ga jij jezelf eens 20 zweepslagen geven!quote:Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
B-film, maar o zo geweldig. Snake Plissken is de man.![]()
![]()
die heb ik helaas ooit eens voor een deel gezienquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:00 schreef omegaproject het volgende:
Starship Troopers 2
Oh my god ... die is ZOOOO slecht(is ook niet van PV trouwens...)
Ik zag gisteren het eerste deel van Batman en moest ook weer aan A sound of thunder denken. zo grappig dat een film uit 1989 met miniaturen er nog beter uitziet dan dat gedrochtquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Herkauwer het volgende:
Sound of Thunder.....Die is zo slecht dat je binnen een minuut moet lachen en dan nadat je lachbui over is je snel de film stop zet....
Als je er later nog aan terug denkt zal je vast nog een lachbui krijgen....
A sound of thunder heb ik gewoon in de bios gezienquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren het eerste deel van Batman en moest ook weer aan A sound of thunder denken. zo grappig dat een film uit 1989 met miniaturen er nog beter uitziet dan dat gedrocht![]()
het verhaal klopt ook voor geen meterquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
A sound of thunder heb ik gewoon in de bios gezien
Die was ook écht slecht .... al vond ik het verhaal wel grappig........
Daarom juistquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het verhaal klopt ook voor geen meter![]()
die is juist goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
Batoru rowaiaru - oftewel Battle Royale
Alleen die titel alquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
was Gayniggers from Outerspace al voorbij gekomen?
uit een ander topic:quote:
kutfilm inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef Fruitje het volgende:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005)
flauwe film...
Geniaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uit een ander topic:
het is een soort vage homo propaganda film
[afbeelding]
"I know you're afraid ArmInAss, but my son- this is just step on the long road to becoming a GayNigger"
"It started when you're father gave birth to you... and who knows, maybe after this mission, you'll get the sign of the brown ring- and can truly call yourself a GayNigger."
"Kneel down, and prepare to receive the holy gay nigger seed!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die heb ik helaas ooit eens voor een deel gezien![]()
echt zo'n film waar ze geen geld en moeite in steken en dan hopen dat het in de videotheek gehuurd wordt door de naam, wat raar genoeg nog enigszins blijkt te werken ook![]()
briljant!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uit een ander topic:
"Kneel down, and prepare to receive the holy gay nigger seed!"![]()
![]()
die vond ik eerst ook echt heel engquote:Op zondag 8 januari 2006 14:08 schreef dikkedoelie het volgende:
Mars Attacks!
[afbeelding]
Die vrouw was te eng![]()
Het is naast de remake van Planet Of The Apes wel de slechtste van Tim Burton. Maar echt slecht wil ik 'm ook niet noemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
Als je Mars Attacks slecht vindt heb je de film niet helemaal begrepen
nee slecht izzie niet - dwz het is een parodie op de invaders-form-outer-space films uit de jaren 50.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef PDOA het volgende:
[..]
Het is naast de remake van Planet Of The Apes wel de slechtste van Tim Burton. Maar echt slecht wil ik 'm ook niet noemen.
Ik vond 'm rommelig en onsamenhangend, en lang niet zo leuk als 'ie had kunnen zijn. Maar ja, das mijn mening. Ik vond POTA beter wat dat betreft.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks is totaal onvergelijkbaar met Burton's andere films. Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films. Mooie sfeer, gave muziek, toffe acteurs en genoeg om te lachen. Vind het een echt geen matige film
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films.
Die wil ik graag nog een keertje zien, jeugdsentiment.quote:
het ligt aan jou :-Pquote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef Doff het volgende:
Wat ik trouwens een tergend slechte kl*tefilm vond was Four Brothers, wat een zuigfilm. Die Wahlberg kan best aardig acteren, maar in Four Brothers lijkt het heelmala nergens op.
Een van de weinige films die ik in mn hele leven heb uitgezet was trouwens Excitenz, volgens mij van Cronenberg. Sommige mensen prijzen die film helemaal de hemel in, maar t sloeg bij mij betje de plank mis. Met wazige beelden en futuristische speelgoedpistooltjes én saai verhaal. Maar misschien ligt t aan mij![]()
heheh jup - die hoort hier ook in het lijstjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.
[..]
Die wil ik graag nog een keertje zien, jeugdsentiment.![]()
hahaha - sommigen zijn dat inderdaad niet, anderen wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef el_hombre het volgende:
Als je je vermaakt met een film, is het toch geen slechte film meer?
Dus alle films in dit topic zijn eigenlijk geen slechte films
Je hebt gelijkt, slecht was die niet. Maar je moet hem wel gezien hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
Hey, die komt volgende week op tvquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Whaha ik moet hem nog steeds een keer zien....
ben nu wel erg nieuwsgierig geworden
wat ook trouwens echt ZO'n vreselijke k*t film was, gehuurd op advies van iemand uit me klas ( noob )
Fear Dot Com.
![]()
![]()
heb me echt bij ELKE scéne lopen ergeren, en het sloeg werkelijk waar nergens op....![]()
Die is echt het toppunt van kansloos jaquote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
The League of Extraordinary Gentlemen (2003) .. Venetie scene . fout fout fout
Zeker bv de Ed Wood films zijn nooit bedoeld als 'Satire' en humoristisch, iets waarvoor ze nu enorm gewaardeerd worden, maar eigenlijk zit je te lachen om de klunsigheid van regisseurs/acteurs en medewerkers, terwijl die zich juist heel serieus aan die films waagden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef victorinox het volgende:
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.
hahahah: alles en niets ;-)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef kinky_queen het volgende:
Wat is er in GODSNAAM slecht aan die film
![]()
![]()
Braindead is samen met 'Shaun of the Dead' toch veruit de beste Horror-komediequote:
De laatste keer dat ik hem zag vond ik hem anders bar slechtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
Batoru rowaiaru - oftewel Battle Royale
Deel 2 is slecht en die hoef je ook niet gezien te hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Of je hebt alleen deel 2 gezien en denkt dat dat deel 1 was.
jij bent levensmoe?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef mOBSCENE het volgende:
Velen zullen al genoemd zijn, maar mijn favorieten:
Evil Dead
uhmm ja maar ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef eaucourante het volgende:
uh... *kuch*, opmerkelijk dat deze twee nog niet voorbijgekomen zijn:
GLITTER en GIGLI![]()
![]()
Ik vind dat iedereen die gezien moet hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
uhmm ja maar ...
dit gaat over slechte films die je gezien moet hebben, niet over slechte-films-waar-je-met- een-boog-omheen-moet-lopen-al-zouden-ze-de-enige-films-in-de-videotheek-zijn
hahaha :-Pquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef eaucourante het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die gezien moet hebben
Ze zijn ZOOOO slecht dat het gewoon bijna humor is...
hahaha inclusief de letters die voor de gevechten springen "Kapow!" "Kaboom!"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:48 schreef innepin het volgende:
Sideshow
Groepje irritante verwende tieners komt in de problemen door een enge echte freakshow die ze allemaal in freaks verandertIk heb me werkelijk kapot gelachen.
Batman (1966)
Ge-wel-dig. DIt is niet spannend, het is geen actie, het is alleen maar ontzettend grappig. Echt waar. Van pyjama pakjes tot ALLE gelabelde objecten ("Bat-ladder!") en dingen als een exploderende haai en een penguin-onderzeeer (met flippers!).... wow.
Een film die vreemd is hoeft toch niet meteen slecht te zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:26 schreef BitetheBullet het volgende:
Sars war...
extreem bizarre Thaise zombie-onzin, topper tijdens de Night of Terror
Ik lag ook helemaal dubbel en heb hem zelfs op dvd, maar om nou te zeggen dat het een goede film is. Het hangt van (expres) knullige scenes aan elkaar, maar de lightsabre die op batterijen werkt blijft briljant.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 06:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Een film die vreemd is hoeft toch niet meteen slecht te zijn?
VOTE FOR PEDRO!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
hahah due heb ik (eindelijk) gezien - hij is inderdaan ....slecht... maar vooral fout ;-)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
was Gayniggers from Outerspace al voorbij gekomen?
Ik zal het ook maar eens vragen:quote:
Als ik zo de films in dit topic bekijk, vinden de meeste mensen hier dat flauwe humor gelijk staat aan een slechte film.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef kinky_queen het volgende:
Dat het mischien je smaak niet is, ok, maar ze zijn verre van slecht
Die film is CULT.quote:Op maandag 19 september 2005 20:42 schreef QuantumCat het volgende:
Jesus Christ: Vampire Hunter
Voor de laatste keer:quote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef bonke het volgende:
ik heb eenhele tijd terug es iets gezien wat voor een komische horror door moest gaan
ik heb me echt bescheurd
ging over eenkerel die in een eng huis terecht komt met ook allemaal enge rare mensen
dan komen er zombies en andere vreemde wezens die die vent dan weer dood maakt met bijlen hamers enzz
het stukkie waarbij hij een grasmaaier voor zijn borst houd en daarmee een kamer vol met zombies te lijf gaat was helemaal funbloed en ledematen vlogen in et rond door de messen van die maaier
alleen jammer dat ik de naam van die film kwijt ben
het was een zeer slechte filmquote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Dat is dus GEEN slechte film.
die film wil ik zien, maar hij is niet eens te huur!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
Die is leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
Qua verhaal en techniek op het eerste gezicht zijn het slechte films. Maar ze zijn expres zo gemaakt. Evenals de Killer Tomatoes films. Hierdoor heb ik een zekere waardering voor deze films. Ik heb bij al deze films stuk voor stuk genoten. Het is gewoon eye-candy. Maar aan de andere kant gewoon rotzooi, zeker als je ze met A-films van dat moment vergelijkt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef kinky_queen het volgende:
Van TARANTULA zou ik het ook al niet weten Vic, evenals van BRAINDEAD. T zijn stuk voor stuk technisch baanbrekende films.
Dat het mischien je smaak niet is, ok, maar ze zijn verre van slecht
Ja. Hij is gewoon totaal vreselijk maar wel grappig.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je bedoeld deze neem ik aan?
[afbeelding]
zo ja, wat vind je slecht aan die film?
Maar bij die films zitten waarschijnlijk weinig films die je gezien MOET hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een slechte film is voor mij een film die niet leuk is om naar te kijken. Dus saai, vervelend, irritant of zoiets. Wat niet hetzelfde is als slecht geacteerd, met een idioot plot of met lachwekkende SFX.
Ik vond haar niet zo irritant.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Flightplan - Voor degene die Jodie Foster willen haten, mijn god...wat is zij irritant in deze film.
Salò - alhoewel deze film niet voor iedereen geschikt is.
erg he, ik heb hem moeten kopen! wat een schande :-Pquote:Op zondag 22 januari 2006 17:01 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
die film wil ik zien, maar hij is niet eens te huur!
Ahaha nee zo bedoelde ik het niet ...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
erg he, ik heb hem moeten kopen! wat een schande :-P
hehehe - geloof em - deze is die 15 euro dubbel en dwars waard!!!
Dus niet alles.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Alles van Tarantino behalve Pulp fiction
G.O.R.A. is Turkse film en ik vind hem niet slecht.quote:
Vriend, ga je hoofd even na laten kijken: d'r lekt wat...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Vreemd genoeg toch 07/10 van IMDB?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:56 schreef Baleog het volgende:
The Sisterhood of the traveling pants
http://www.imdb.com/title/tt0403508/
dit is toch wel duidelijk de meeste rukke film van 2005
het gaat over 4 meisjes van 17 die gaan shoppen en een spijkerbroek vinden die ze allemaal passen!!!!! terwijl hun lichaamsbouw verschillend is!!!!!!! nou is dat niet speciaal? dat vinden de meisjes ook. Voortaan is de broek geen gewone broek meer, maar een magische, dat hebben de meisjes besloten. in de zomervakantie gaan ze allemaal naar een andere bestemming en natuurlijk moet de magische broek ieder van hun assisteren in hun zoektocht naar geluk. Ze spreken af dat ieder een week gebruik mag maken van de " magische" broek. erg fascinerend tot zover. vervolgens krijg je de standaard amerikaanse tienerfilm crap naar je hoofd geslingerd. Jongens, vervelende ouders, volwassen worden, verdriet, ze passeren allemaal heel cliche de revu, das opzich ook best knap. Het einde van de film kan ik me niet eens meer herinneren omdat ik in slaap ben gevallen..
enige positieve waren de actrices die de hoofrol spelen, die waren echt hopi lekker, nouja 3 van de 4 dan. al met al een magere troost![]()
Reservoir Dogs, Kill Bill 1 en 2 slecht?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
schijnbaar komen daar ook veel puberende meisjes die ook dromen om ooit samen met hun vriendinnen zo'n broek te bezittenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef japzooi het volgende:
[..]
Vreemd genoeg toch 07/10 van IMDB?
PAAP (http://www.imdb.com/title/tt0399942/) wel- een schaamteloze kopie van "witness"quote:
Mijn dochter heeft 'm dit weekend ook zitten kijken. Inderdaad voorzover ik het gezien heb best een goed gemaakte film. Behalve Gilmore Girl Rory allemaal mij totaal onbekende acteurs, dat was wel vreemd (zal de ouderdom wel zijnquote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef japzooi het volgende:
[..]
Vreemd genoeg toch 07/10 van IMDB?
Ik weet, ik ben hindoestaansquote:Op dinsdag 24 januari 2006 00:05 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
PAAP (http://www.imdb.com/title/tt0399942/) wel- een schaamteloze kopie van "witness"
(Xhttp://www.imdb.com/title/tt0090329/) - maar dan met zang & dans ... :-S
anders - maar wel mooi geschoten ... zeker een kijkje waard
oww dan moet je deze ook kijken: de bollywood sensatie van 2004:
Dhoom (http://www.imdb.com/title/tt0422091/) een "the fast & the furious" kloon, maar dan met zang en dans ...
ook een kijkje waard.
hahahaha ja psies -quote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:23 schreef Eb het volgende:
Weet niet of-ie al genoemd is, maar Swamp Thing is a must see!
Kijk, daar zal je hem net hebben:
[afbeelding]
De in de film duidelijk zichtbare rittsluitingen in het pak waren nog het makkelijkst door de vingers te zien
THE SWEETEST THINGquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:57 schreef snowqueen911 het volgende:
Uhhh, hoe heet die film ookalweer, waarin ze "Too big to fit in here" zingen uhhh
Ga is Pootie tang kijken danquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:20 schreef skiczukie het volgende:
'The Wash' met Dr.Dre en Snoop Dogg. En een heel tof rolletje voor Eminem aan de telefoon.![]()
Wat een kutfilm.
Wat is er slecht aan starship troopers?quote:Op zaterdag 28 januari 2006 22:46 schreef outcast_within het volgende:
Starship troopers?
ik dacht dat je deze bedoelde:quote:Op zondag 29 januari 2006 09:30 schreef Eb het volgende:
En dan hebben we The Blob nog niet eens genoemd
http://www.imdb.com/title/tt0094761/
ja psies, lees eerst het boek ;-)quote:Op zondag 29 januari 2006 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan starship troopers?
die ook ja.. hilarischquote:Op zondag 29 januari 2006 16:07 schreef mistermaniac het volgende:
Mars Attacks
hahah AMEN!!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:21 schreef Kluupkluup het volgende:
ik nomineer Zoolander
[afbeelding]
Blue Steel look
En True Romance niet te vergeten.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:18 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Reservoir Dogs, Kill Bill 1 en 2 slecht?
Met inde hoofdrol: Harry Potter!quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:44 schreef Croupouque het volgende:
Wat een wonder dat het pijnlijk slechte "Troll 2" nog niet genoemd is! Met een beetje zoekwerk is hij voor een paar euro te vinden op DVD, en je avond is gegarandeerd verpest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |