Zeker bv de Ed Wood films zijn nooit bedoeld als 'Satire' en humoristisch, iets waarvoor ze nu enorm gewaardeerd worden, maar eigenlijk zit je te lachen om de klunsigheid van regisseurs/acteurs en medewerkers, terwijl die zich juist heel serieus aan die films waagden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef victorinox het volgende:
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.
hahahah: alles en niets ;-)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef kinky_queen het volgende:
Wat is er in GODSNAAM slecht aan die film
![]()
![]()
Braindead is samen met 'Shaun of the Dead' toch veruit de beste Horror-komediequote:
De laatste keer dat ik hem zag vond ik hem anders bar slechtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
Als je Mars Attacks slecht vindt heb je de film niet helemaal begrepen
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
Batoru rowaiaru - oftewel Battle Royale
Deel 2 is slecht en die hoef je ook niet gezien te hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Of je hebt alleen deel 2 gezien en denkt dat dat deel 1 was.
jij bent levensmoe?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef mOBSCENE het volgende:
Velen zullen al genoemd zijn, maar mijn favorieten:
Evil Dead
uhmm ja maar ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef eaucourante het volgende:
uh... *kuch*, opmerkelijk dat deze twee nog niet voorbijgekomen zijn:
GLITTER en GIGLI![]()
![]()
Ik vind dat iedereen die gezien moet hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
uhmm ja maar ...
dit gaat over slechte films die je gezien moet hebben, niet over slechte-films-waar-je-met- een-boog-omheen-moet-lopen-al-zouden-ze-de-enige-films-in-de-videotheek-zijn
hahaha :-Pquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef eaucourante het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die gezien moet hebben
Ze zijn ZOOOO slecht dat het gewoon bijna humor is...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |