Ga jij jezelf eens 20 zweepslagen geven!quote:Op maandag 26 december 2005 21:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
[afbeelding]
B-film, maar o zo geweldig. Snake Plissken is de man.![]()
![]()
die heb ik helaas ooit eens voor een deel gezienquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:00 schreef omegaproject het volgende:
Starship Troopers 2
Oh my god ... die is ZOOOO slecht(is ook niet van PV trouwens...)
Ik zag gisteren het eerste deel van Batman en moest ook weer aan A sound of thunder denken. zo grappig dat een film uit 1989 met miniaturen er nog beter uitziet dan dat gedrochtquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:02 schreef Herkauwer het volgende:
Sound of Thunder.....Die is zo slecht dat je binnen een minuut moet lachen en dan nadat je lachbui over is je snel de film stop zet....
Als je er later nog aan terug denkt zal je vast nog een lachbui krijgen....
A sound of thunder heb ik gewoon in de bios gezienquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Ik zag gisteren het eerste deel van Batman en moest ook weer aan A sound of thunder denken. zo grappig dat een film uit 1989 met miniaturen er nog beter uitziet dan dat gedrocht![]()
het verhaal klopt ook voor geen meterquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
A sound of thunder heb ik gewoon in de bios gezien
Die was ook écht slecht .... al vond ik het verhaal wel grappig........
Daarom juistquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:11 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het verhaal klopt ook voor geen meter![]()
die is juist goedquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
Batoru rowaiaru - oftewel Battle Royale
Alleen die titel alquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
was Gayniggers from Outerspace al voorbij gekomen?
uit een ander topic:quote:
kutfilm inderdaadquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:00 schreef Fruitje het volgende:
The Hitchhiker's Guide to the Galaxy (2005)
flauwe film...
Geniaalquote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uit een ander topic:
het is een soort vage homo propaganda film
[afbeelding]
"I know you're afraid ArmInAss, but my son- this is just step on the long road to becoming a GayNigger"
"It started when you're father gave birth to you... and who knows, maybe after this mission, you'll get the sign of the brown ring- and can truly call yourself a GayNigger."
"Kneel down, and prepare to receive the holy gay nigger seed!"![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:03 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die heb ik helaas ooit eens voor een deel gezien![]()
echt zo'n film waar ze geen geld en moeite in steken en dan hopen dat het in de videotheek gehuurd wordt door de naam, wat raar genoeg nog enigszins blijkt te werken ook![]()
briljant!quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
uit een ander topic:
"Kneel down, and prepare to receive the holy gay nigger seed!"![]()
![]()
die vond ik eerst ook echt heel engquote:Op zondag 8 januari 2006 14:08 schreef dikkedoelie het volgende:
Mars Attacks!
[afbeelding]
Die vrouw was te eng![]()
Het is naast de remake van Planet Of The Apes wel de slechtste van Tim Burton. Maar echt slecht wil ik 'm ook niet noemen.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
Als je Mars Attacks slecht vindt heb je de film niet helemaal begrepen
nee slecht izzie niet - dwz het is een parodie op de invaders-form-outer-space films uit de jaren 50.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:17 schreef PDOA het volgende:
[..]
Het is naast de remake van Planet Of The Apes wel de slechtste van Tim Burton. Maar echt slecht wil ik 'm ook niet noemen.
Ik vond 'm rommelig en onsamenhangend, en lang niet zo leuk als 'ie had kunnen zijn. Maar ja, das mijn mening. Ik vond POTA beter wat dat betreft.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks is totaal onvergelijkbaar met Burton's andere films. Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films. Mooie sfeer, gave muziek, toffe acteurs en genoeg om te lachen. Vind het een echt geen matige film
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.quote:Op maandag 9 januari 2006 19:34 schreef Doff het volgende:
Mars Attacks is, vind ik, een strak geregisseerde parodie van de écht slechte films.
Die wil ik graag nog een keertje zien, jeugdsentiment.quote:
het ligt aan jou :-Pquote:Op maandag 9 januari 2006 19:47 schreef Doff het volgende:
Wat ik trouwens een tergend slechte kl*tefilm vond was Four Brothers, wat een zuigfilm. Die Wahlberg kan best aardig acteren, maar in Four Brothers lijkt het heelmala nergens op.
Een van de weinige films die ik in mn hele leven heb uitgezet was trouwens Excitenz, volgens mij van Cronenberg. Sommige mensen prijzen die film helemaal de hemel in, maar t sloeg bij mij betje de plank mis. Met wazige beelden en futuristische speelgoedpistooltjes én saai verhaal. Maar misschien ligt t aan mij![]()
heheh jup - die hoort hier ook in het lijstjequote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef victorinox het volgende:
[..]
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.
[..]
Die wil ik graag nog een keertje zien, jeugdsentiment.![]()
hahaha - sommigen zijn dat inderdaad niet, anderen wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 20:43 schreef el_hombre het volgende:
Als je je vermaakt met een film, is het toch geen slechte film meer?
Dus alle films in dit topic zijn eigenlijk geen slechte films
Je hebt gelijkt, slecht was die niet. Maar je moet hem wel gezien hebbenquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
Hey, die komt volgende week op tvquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:10 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Whaha ik moet hem nog steeds een keer zien....
ben nu wel erg nieuwsgierig geworden
wat ook trouwens echt ZO'n vreselijke k*t film was, gehuurd op advies van iemand uit me klas ( noob )
Fear Dot Com.
![]()
![]()
heb me echt bij ELKE scéne lopen ergeren, en het sloeg werkelijk waar nergens op....![]()
Die is echt het toppunt van kansloos jaquote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
The League of Extraordinary Gentlemen (2003) .. Venetie scene . fout fout fout
Zeker bv de Ed Wood films zijn nooit bedoeld als 'Satire' en humoristisch, iets waarvoor ze nu enorm gewaardeerd worden, maar eigenlijk zit je te lachen om de klunsigheid van regisseurs/acteurs en medewerkers, terwijl die zich juist heel serieus aan die films waagden...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:22 schreef victorinox het volgende:
Jaren 50/60 Sci/Fi films zijn juist leuk.
hahahah: alles en niets ;-)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 18:21 schreef kinky_queen het volgende:
Wat is er in GODSNAAM slecht aan die film
![]()
![]()
Braindead is samen met 'Shaun of the Dead' toch veruit de beste Horror-komediequote:
De laatste keer dat ik hem zag vond ik hem anders bar slechtquote:Op maandag 9 januari 2006 19:14 schreef Doff het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 12:20 schreef SterkStaaltje het volgende:
Batoru rowaiaru - oftewel Battle Royale
Deel 2 is slecht en die hoef je ook niet gezien te hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 04:08 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
![]()
Of je hebt alleen deel 2 gezien en denkt dat dat deel 1 was.
jij bent levensmoe?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 03:38 schreef mOBSCENE het volgende:
Velen zullen al genoemd zijn, maar mijn favorieten:
Evil Dead
uhmm ja maar ...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:34 schreef eaucourante het volgende:
uh... *kuch*, opmerkelijk dat deze twee nog niet voorbijgekomen zijn:
GLITTER en GIGLI![]()
![]()
Ik vind dat iedereen die gezien moet hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:44 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
uhmm ja maar ...
dit gaat over slechte films die je gezien moet hebben, niet over slechte-films-waar-je-met- een-boog-omheen-moet-lopen-al-zouden-ze-de-enige-films-in-de-videotheek-zijn
hahaha :-Pquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:33 schreef eaucourante het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen die gezien moet hebben
Ze zijn ZOOOO slecht dat het gewoon bijna humor is...
hahaha inclusief de letters die voor de gevechten springen "Kapow!" "Kaboom!"quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:48 schreef innepin het volgende:
Sideshow
Groepje irritante verwende tieners komt in de problemen door een enge echte freakshow die ze allemaal in freaks verandertIk heb me werkelijk kapot gelachen.
Batman (1966)
Ge-wel-dig. DIt is niet spannend, het is geen actie, het is alleen maar ontzettend grappig. Echt waar. Van pyjama pakjes tot ALLE gelabelde objecten ("Bat-ladder!") en dingen als een exploderende haai en een penguin-onderzeeer (met flippers!).... wow.
Een film die vreemd is hoeft toch niet meteen slecht te zijn?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:26 schreef BitetheBullet het volgende:
Sars war...
extreem bizarre Thaise zombie-onzin, topper tijdens de Night of Terror
Ik lag ook helemaal dubbel en heb hem zelfs op dvd, maar om nou te zeggen dat het een goede film is. Het hangt van (expres) knullige scenes aan elkaar, maar de lightsabre die op batterijen werkt blijft briljant.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 06:10 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Een film die vreemd is hoeft toch niet meteen slecht te zijn?
VOTE FOR PEDRO!!!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
hahah due heb ik (eindelijk) gezien - hij is inderdaan ....slecht... maar vooral fout ;-)quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:22 schreef jimjim1983 het volgende:
was Gayniggers from Outerspace al voorbij gekomen?
Ik zal het ook maar eens vragen:quote:
Als ik zo de films in dit topic bekijk, vinden de meeste mensen hier dat flauwe humor gelijk staat aan een slechte film.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef kinky_queen het volgende:
Dat het mischien je smaak niet is, ok, maar ze zijn verre van slecht
Die film is CULT.quote:Op maandag 19 september 2005 20:42 schreef QuantumCat het volgende:
Jesus Christ: Vampire Hunter
Voor de laatste keer:quote:Op zondag 22 januari 2006 16:45 schreef bonke het volgende:
ik heb eenhele tijd terug es iets gezien wat voor een komische horror door moest gaan
ik heb me echt bescheurd
ging over eenkerel die in een eng huis terecht komt met ook allemaal enge rare mensen
dan komen er zombies en andere vreemde wezens die die vent dan weer dood maakt met bijlen hamers enzz
het stukkie waarbij hij een grasmaaier voor zijn borst houd en daarmee een kamer vol met zombies te lijf gaat was helemaal funbloed en ledematen vlogen in et rond door de messen van die maaier
alleen jammer dat ik de naam van die film kwijt ben
het was een zeer slechte filmquote:Op zondag 22 januari 2006 16:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
Voor de laatste keer:
Dat is dus GEEN slechte film.
die film wil ik zien, maar hij is niet eens te huur!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
Die is leukquote:Op zaterdag 21 januari 2006 03:30 schreef rudedeltadude het volgende:
Napoleon Dynamite!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |