Qua verhaal en techniek op het eerste gezicht zijn het slechte films. Maar ze zijn expres zo gemaakt. Evenals de Killer Tomatoes films. Hierdoor heb ik een zekere waardering voor deze films. Ik heb bij al deze films stuk voor stuk genoten. Het is gewoon eye-candy. Maar aan de andere kant gewoon rotzooi, zeker als je ze met A-films van dat moment vergelijkt.quote:Op zondag 22 januari 2006 16:34 schreef kinky_queen het volgende:
Van TARANTULA zou ik het ook al niet weten Vic, evenals van BRAINDEAD. T zijn stuk voor stuk technisch baanbrekende films.
Dat het mischien je smaak niet is, ok, maar ze zijn verre van slecht
Ja. Hij is gewoon totaal vreselijk maar wel grappig.quote:Op zondag 22 januari 2006 17:16 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Je bedoeld deze neem ik aan?
[afbeelding]
zo ja, wat vind je slecht aan die film?
Maar bij die films zitten waarschijnlijk weinig films die je gezien MOET hebbenquote:Op zondag 22 januari 2006 17:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Een slechte film is voor mij een film die niet leuk is om naar te kijken. Dus saai, vervelend, irritant of zoiets. Wat niet hetzelfde is als slecht geacteerd, met een idioot plot of met lachwekkende SFX.
Ik vond haar niet zo irritant.quote:Op zondag 22 januari 2006 18:59 schreef Asskicker14 het volgende:
Flightplan - Voor degene die Jodie Foster willen haten, mijn god...wat is zij irritant in deze film.
Salò - alhoewel deze film niet voor iedereen geschikt is.
erg he, ik heb hem moeten kopen! wat een schande :-Pquote:Op zondag 22 januari 2006 17:01 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
die film wil ik zien, maar hij is niet eens te huur!
Ahaha nee zo bedoelde ik het niet ...quote:Op zondag 22 januari 2006 23:15 schreef QuantumCat het volgende:
[..]
erg he, ik heb hem moeten kopen! wat een schande :-P
hehehe - geloof em - deze is die 15 euro dubbel en dwars waard!!!
Dus niet alles.quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Alles van Tarantino behalve Pulp fiction
G.O.R.A. is Turkse film en ik vind hem niet slecht.quote:
Vriend, ga je hoofd even na laten kijken: d'r lekt wat...quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Vreemd genoeg toch 07/10 van IMDB?quote:Op maandag 23 januari 2006 02:56 schreef Baleog het volgende:
The Sisterhood of the traveling pants
http://www.imdb.com/title/tt0403508/
dit is toch wel duidelijk de meeste rukke film van 2005
het gaat over 4 meisjes van 17 die gaan shoppen en een spijkerbroek vinden die ze allemaal passen!!!!! terwijl hun lichaamsbouw verschillend is!!!!!!! nou is dat niet speciaal? dat vinden de meisjes ook. Voortaan is de broek geen gewone broek meer, maar een magische, dat hebben de meisjes besloten. in de zomervakantie gaan ze allemaal naar een andere bestemming en natuurlijk moet de magische broek ieder van hun assisteren in hun zoektocht naar geluk. Ze spreken af dat ieder een week gebruik mag maken van de " magische" broek. erg fascinerend tot zover. vervolgens krijg je de standaard amerikaanse tienerfilm crap naar je hoofd geslingerd. Jongens, vervelende ouders, volwassen worden, verdriet, ze passeren allemaal heel cliche de revu, das opzich ook best knap. Het einde van de film kan ik me niet eens meer herinneren omdat ik in slaap ben gevallen..
enige positieve waren de actrices die de hoofrol spelen, die waren echt hopi lekker, nouja 3 van de 4 dan. al met al een magere troost![]()
Reservoir Dogs, Kill Bill 1 en 2 slecht?quote:Op maandag 23 januari 2006 00:37 schreef Ghostbuster het volgende:
schijnbaar komen daar ook veel puberende meisjes die ook dromen om ooit samen met hun vriendinnen zo'n broek te bezittenquote:Op maandag 23 januari 2006 11:42 schreef japzooi het volgende:
[..]
Vreemd genoeg toch 07/10 van IMDB?
PAAP (http://www.imdb.com/title/tt0399942/) wel- een schaamteloze kopie van "witness"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |