eigenlijk vond ik die film nog wel redelijk okquote:Op maandag 26 september 2005 20:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
The League of Extraordinary Gentlemen (2003) .. Venetie scene . fout fout fout
dan ben ik gelukkig niet de enige die `m goed vond. Iedereen die ik ken en alles wat ik lees kraakt die film alleen maar afquote:
- De FX is zwaar een beroert voor de 100 mlj $.quote:Op maandag 26 september 2005 21:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
eigenlijk vond ik die film nog wel redelijk ok![]()
![]()
met zulke films verwacht ik niet veel. Ik vond LXG best aardig - maar door de matige SFX en vooral de matige actiescenes (rommelig en erg donker) is het geheel blijven steken op een middelmatig niveauquote:Op dinsdag 27 september 2005 19:30 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
- De FX is zwaar een beroert voor de 100 mlj $.
- Sean Connery speelt erbarmelijk.
Whaha ik moet hem nog steeds een keer zien....quote:Op maandag 26 september 2005 21:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik weet nog dat ik na LXG werkelijk de hele avond heb lopen-en.
Echt.
OK, ik was gewoon ziek die dag, maar het zijn toch slechte herinneringen.
Stuk voor stuk meesterlijke filmsquote:Op donderdag 29 september 2005 00:07 schreef QuantumCat het volgende:
Hell Comes To FrogTown
The Phantom Of The Paradise
The Rocky Horror Picture Show
must see's maar dan niet uber slecht (maar gewoon "anders"):
Buckaroo Banzai
Zebraman
amen :-)quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 00:18 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Stuk voor stuk meesterlijke films
![]()
Ja dies zo kut en vreselijk saai.quote:Op vrijdag 23 september 2005 20:09 schreef Doff het volgende:
Decoys (2004), waarschijnlijk de slechtse film die ik ooit heb gezien.
Maar eigenlijk ook een slechte film die je niet hoeft te zien.![]()
http://www.imdb.com/title/tt0357585/
voor de liefhebber....
De hele Scarecrow-serie vind ik érg vermakelijk.quote:
Slechte film?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Kamphuys het volgende:
Evil Dead III: Army of Darkness natuurlijk![]()
![]()
[afbeelding]
Ilsa - Shewolf of the SS is ook wel een aanrader![]()
Ilsa is an evil Nazi warden at a death camp. She conducts experiments to prove that woman have a higher tolerance for pain and suffering than their male counterparts and should be permitted to battle on the front lines. Until an American POW uses his sexual prowess to combat her insatiable appetite and brings her to her knees.![]()
uiteraard -quote:Op zondag 2 oktober 2005 22:14 schreef Uknowweloveu het volgende:
Ik bedoel dus de versie met David Niven en Peter Sellers...
Whaha, From the creator of Darkman zetten ze dan op het hoesjequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:35 schreef Kamphuys het volgende:
Evil Dead III: Army of Darkness natuurlijk![]()
![]()
[afbeelding]
zo "slecht" is hij ook weer nietquote:Op maandag 26 december 2005 20:12 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik weet niet of deze film hier wel bijhoort maar ik zet hem erbij:
VET HARD
Het gaat totaal nergens over, maar ik heb de grootste gedeelte van de film in een deuk gelegen![]()
Blijft leuk met popcorn op de bank, maar wel erg fout.quote:Wanneer zijn ouders vermoord worden door de slechte Thulsa Doom wordt Conan naar een slavenkamp gestuurd. Terwijl de jaren verstrijken wordt hij een krachtige man, en hij blijft vastberaden om de dood van zijn ouders te wreken. Hij ontdekt dat Thulsa Doom de leider is van een mysterieuze slangen-cult, en in zijn pogingen om hem te vinden maakt hij enkele krachtige vrienden en gevaarlijke vijanden.
Legendarisch imhoquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 21:52 schreef sampoo het volgende:
Robot Monster! Al heb ik moeite om het een "slechte" film te noemen.![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |