abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22455875
in navolging op

Baggerfilm avondje
Baggerfilm avondje #2
Het Grote Baggerfilm Topic #3

De vierde thread over films waarvan je je ogen uit je kop schaamt dat je ze leuk vind

(guilty pleasures)

ik hoop dat deze iets minder eenzijdig wordt

In dit topique mag je vragen stellen over idiote/obscure films die zo idioot slecht zijn dat je medelijden heb gekregen met de makers

Kom dus niet aan met :"ik vond THE MATRIX RELOADED slecht..."

maar heb je GALAXY OF TERROR al gezien? of "Gisteren KILLER CONDOM gezien!"

Of zoiets dergelijks...

schaam je niet om te vertellen dat je NUDIST COLONY OF THE DEAD een hele leuke film vind

enfin

you get the picture

[ Bericht 1% gewijzigd door kinky_queen op 07-10-2004 00:27:18 ]
pi_22456775
Ik heb een keer een Nederlandse korte film gezien waarin een opblaaspop wraak ging nemen op haar eigenaar/gebruiker. Dat was echt bagger. Geen idee hoe die heette.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_22457082
quote:
Op woensdag 6 oktober 2004 23:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb een keer een Nederlandse korte film gezien waarin een opblaaspop wraak ging nemen op haar eigenaar/gebruiker. Dat was echt bagger. Geen idee hoe die heette.
THE BITCH IS BACK

pi_22457328
Ik vind alle delen van scary movie echt vreselijk grappig

Ook naked gun vind ik helemaal geweldig

Wat ik echt een klotefilm vond was ghost dog way of the samurai
pi_22468185
FURANKENSHUTAIN NO KAIJU: SANDA TAI GAIRA

WAR OF THE GARGANTUA'S

Dit is een erg leuk Kaiju, sequel op FRANKENSTEIN CONQUERS THE WORLD met het gigantische Frankenstein monster wat blijkbaar nog steeds leeft onderwater, wat een ander gigantisch Frankenstein monster aantreft.

Tokyo heeft het weer zwaar te verduren, want alles wordt weer eens vernietigd als de 2 giganten de miniatuurhuisjes en tankjes kapottrappen

geweldig

pi_22472337
PREMUTOS - DER GEVALLENE ENGEL

Fantastische Duitse underground splatter die nonstop gore levert, het verhaal doet er dan niet eens meer zo toe want dat is toch maar een excuus voor alle Heinz

ps, ik kan geen pic plaatsen, alles was rood

[ Bericht 10% gewijzigd door kinky_queen op 08-10-2004 00:02:33 ]
pi_22479020
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 00:07 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

THE BITCH IS BACK

Die is echt wel stompzinnig slecht en daardoor grappig. Ik heb ooit die dvd gehuurd met die korte Nederlandse horror-films erop. Sommige filmpjes waren toch best vermakelijk.

Ik kan Cheerleader Ninja's trouwens niet vinden. Zou je eventueel binnenkort een keer een zaadje kunnen strooien KQ?
xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
pi_22480327
quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 23:19 schreef Wepeel2 het volgende:

Ik kan Cheerleader Ninja's trouwens niet vinden. Zou je eventueel binnenkort een keer een zaadje kunnen strooien KQ?
Verw8 een bloempje over een wekie of zo

vrijdag 8 oktober 2004 @ 12:28:16 #9
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22487410
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 00:04 schreef kinky_queen het volgende:

[..]

Verw8 een bloempje over een wekie of zo

Ik zal regelmatig door de tuin wandelen om het in de gaten te houden.

In ieder geval bedankt!
pi_22564134
GARUDA

Hele leuke monsterfilm in de trent van Q en GODZILLA over een eeuwenoud vogelmonster wat honger heeft. Voor diegene die zich er aan storen... het monster is goed gemaakt

Q was nog leuker eigenlijk, maar ja, dat is mischien ook wel de leukste monsterfilm ooit samen met KING KONG

maandag 11 oktober 2004 @ 23:25:30 #11
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22565060
quote:
Op maandag 11 oktober 2004 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
GARUDA

Hele leuke monsterfilm in de trent van Q en GODZILLA over een eeuwenoud vogelmonster wat honger heeft. Voor diegene die zich er aan storen... het monster is goed gemaakt

Q was nog leuker eigenlijk, maar ja, dat is mischien ook wel de leukste monsterfilm ooit samen met KING KONG

[afbeelding]
Heb je een review of wat screenshots van Q?
pi_22565293
Jij weet vast wel waar je Q eerdaags kan halen he?

homepage

filmpje

pi_22585230
FRAUEN FUR ZELLENBLOCK 9

WOMEN IN CELLBLOCK 9

Een aantal dames worden opgepakt vanwege mensensmokkel door een onbekende organisatie, die de dames opsluit, vanaf dat moment zijn de dames naakt, en we zitten pas op 10 min.

Jesus Franco is da man!!

Een film met chronisch blote wijven, martelingen die idioot lachwekkend zijn en volop lesbische aktie, en natuurlijk een sadistische kampbewaakster maakt dit tot een typische Franco fillm

pi_22590387
SLAVE GIRLS FROM BEYOND INFINITY

Ik ga niet uitleggen hoe geweldig de film is, see for yourself...

Two airhead bimbos in loincloths steal a spaceship but crashland it on a beach next door to a sex pirate named Zed who lives in a castle and hunts down nubile airhead bimbos for fun. Whoops! Giant robots show the girls to their rooms and help them into their chiffon lingerie and bikini swimwear, except when it's time to come down to dinner in black cocktail dresses and try to figure out why Zed keeps bringing home bloody bags full of human heads. Finally, the moment we've all been waiting for. Zed chains the girls up and tells them they're tomorrow's lunch. "You can't do this!" shouts slave girl Tisa. "Life is too precious to be killed for sport!" Zed replies, "It's a cold cosmos." Seven breasts. Ten dead bodies. Heads roll. Bimbo torture. Gratuitous zombie attacks. Kung Fu. Android Fu. Dart Fu. Laser crossbow Fu. With Elizabeth Cayton as slave girl Daria ("Have you checked those hyperspace landing coordinates?"), Don Scribner as the evil Zed who likes to hold a bloody human head in his hands ("We all have different needs"), Brinke Stevens as slave girl Shela, Cindy Beal as slave girl Tisa, who lets the only map of the jungle fall out of her bra strap and says "Fate is certainly a twisted tapestry."

pi_22605603
BILLY THE KID VS. DRACULA

Leuke sfeervolle film met B icoon John Carradine als de bloedzuiger (in topvorm! ) Het verhaal is nogal simpel, Dracula reist door het wilde westen en wordt verliefd op de vriendin van Billy the Kid, wat hij niet echt geweldig vind...

Het einde laat zich raden

pi_22644781
MARI-COOKIE AND THE KILLER TARANTULA IN 8 LEGS TO LOVE YOU

In een dorpje verdwijnen mensen. Reden genoeg voor de plaatselijke lesbische politie, bestaande uit Michelle Bauer (i'm not a woman, i'm the chief of police ), om de stripclubs af te lopen op zoek naar lesbische strippers.

Zoals in alle Franco films hebben de dames een kolere hekel aan het dragen van kleren, maar gelukkig niet aan elkaar.

Enige minpuntje is Lina Romay, die hoeft nu ECHT niet meer in d'r blote reet rond te huppelen hoor

zaterdag 16 oktober 2004 @ 15:00:42 #17
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_22660397
High School Ghosthustlers

Een behoorlijk fucked-up movie. De film gaat over een stel japanse schoolmeisjes dat op geesten jaagt. Ze worden gevraagd om een geest te verdrijven die ervoor zorgt dat alle meisjes op een school zich nogal hitsig gaan gedragen. De film is echt ontzettend plat, met redelijk veel tieten en monstens die de vorm van penissen hebben (deed me denken aan Urotsukidôji). Euh ja, ik geloof niet dat de makers ooit het idee hebben gehad een goede film te maken, maar of het nou bedoelde of onbedoelde bagger was, ik heb me er toch best mee vermaakt. Hoe achterlijk kan een film zijn zeg.

pi_22679935
DRACULA, THE DIRTY OLD MAN

Graaf Dracula verzameld blote dames die als een idioot kunnen rondrennen in een grot.

Dracula heeft hierbij hulp van een man die af en toe in een weerwolf veranderd en de dames naar hem toe brengt nadat ze door hem zijn versiert

Alles is hartstikke geestig en er is veel bloot, nonsense en kolderieke scenes waarvan ik het id heb dat de originele soundtrack is vervangen

Als Dracula 'opstaat' uit zijn kist kraamt hij dingen uit als:"Aai hef toe kol an interioer dekkoereettoer"

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Toch is er een sequel die met stip mijn top 5 wanted movies binnen is gevlogen

pi_22734629
EL JOROBADO DE LA MORGUE

THE HUNCHBACK OF THE MORGUE

Normaalgesproken ben ik niet zo weg van Spaanse horror, en zeker niet van Paul Naschy met z'n rare weerwolven troep, maar deze film is erg leuk.

De gebochelde en z'n geliefde, de gestoorde wetenschapper met z'n verborgen lab, het oude kasteel/ruine... het is lekker herkenbaar

pi_22798762
GRETA - HAUS OHNE MANNER

ILSA, THE WICKED WARDEN

Trashmeister Jess Franco flikt het 'm weer!

Een wipfilm die highly entertaining is met bijna nonstop bloot. Deze film heeft niets te maken met de classics van Don Edmonds die faam maakte met z'n Ilsa serie met in de hoofdrol Dyanne Thorne behalve dat Thorne in deze film ook weer een sadistische dame mag vertolken.

Vermaak voor het hele gezin

pi_22834238
DON'T GO IN THE WOODS

Een van de vele FRIDAY THE 13th rips en een leuke, dom, maar leuk. Joe Bob Briggs had er het volgende over te zeggen:

Teenage meat salad cheapie starring Hubcap Carter, famed Dallas oldies deejay, as a sheriff who goes running around the mountains looking for a big hairy hippie in a Viking costume who likes to wear beads on his face and slice skulls open with a machete. Some dumb backpackers amble into the woods, occasionally saying "I think I'll go see what the noise is out there," and getting their guts choked out by the Viking hippie. One guy gets out of his van and yells through the woods, "Come out of there, you jerk you!" which is one of the finer lines in the script. The guy gets it from behind, machete across the throat, so that he vomits up blood on the window just before the psycho-hippie sets the fan on fire and burns up his wife. Meanwhile, Hubcap is searching for the dead tourists from a PLANE, saying things like "What's the story on this wild man?" Highlights after that include a couple campers zipped up in their sleeping bags, hung on a tree and run through with a four-foot blade; a fisherman impaled in a bear trap; a death by pickaxe; and a camper in a Hefty Bag. This Attilla the Hun in a buffalo- hide tuxedo makes sausage out of the whole cast, including one guy in a wheelchair, setting up the big paint-the-woods-red finale. Sixteen corpses. Arm-ripping. Tree limb through the body. Seven buckets of blood. Minimal Kung Fu. Heads roll. Arms roll.

pi_22840564
TENTACOLI

TENTACLES

Heerlijke JAWS rip die natuurlijk een stuk beter is dan dat stuk troep van Steven Spielberg

John Huston, Peter Fonda, Bo Hoskins en Shelly Winters... dit staat niet netjes op jullie CV

Fans van

zullen zich waarschijnlijk aangetrokken voelen
  vrijdag 29 oktober 2004 @ 10:21:53 #23
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_22928815
Ninja: The Final Duel
Japanse ninja's willen de Shaolin tempel vernietigen.
Maar het is eigenlijk niet meer dan een flink aantal vechtpartijen die vrijwel niks met elkaar te maken hebben.
Alle vechtscene's zijn ook nog eens iets versneld weeregegeven, wat wel een humoristisch effect heeft.
Dan hebben we de "Water Spider Assault Team" :

Als je lekker ligt te badderen en je wordt aangevallen door ninja's heb je natuurlijk geen tijd om je kleren aan te doen, en ga je gewoon een aantal minuten in je nakie vechten.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_23009220

Het wordt tijd dat deze film op DVD verschijnt!
pi_23063343
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
DRACULA, THE DIRTY OLD MAN

Graaf Dracula verzameld blote dames die als een idioot kunnen rondrennen in een grot.

Dracula heeft hierbij hulp van een man die af en toe in een weerwolf veranderd en de dames naar hem toe brengt nadat ze door hem zijn versiert

Alles is hartstikke geestig en er is veel bloot, nonsense en kolderieke scenes waarvan ik het id heb dat de originele soundtrack is vervangen

Als Dracula 'opstaat' uit zijn kist kraamt hij dingen uit als:"Aai hef toe kol an interioer dekkoereettoer"
Deze heb ik vanavond gezien. Zoals al gepost in het Welke-film.. topic :
quote:
Dracula, Dirty Old Man (1969)
Bizarre soft-erotische film over Count Dracula die in zijn grot naakte vrouwen verzamelt. Om deze vrouwen ontvoeren heeft Dracula een onschuldige makelaar in Wolfman verandert. Het schijnt dat de audiokwaliteit van deze film na opname zo slecht was, dat ze vrijwel de complete dialoog opnieuw hebben ingesproken. Dit is echter met zo'n onzinnige, droge humor gedaan dat de film eigenlijk compleet gedragen wordt door de nasynchronisatie. De film wordt niet meteen geweldig, maar is zeker de moeite waard om eens te kijken voor de gemiddelde b-filmliefhebber. De constante bluesy easy-listening-muziek op de achtergrond begint verbazingwekkend snel te wennen overigens.

"I'm Count Dracula. Which is Alucard spelled backwards. You may call me Ally.....................yes."
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')