THE BITCH IS BACKquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:59 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik heb een keer een Nederlandse korte film gezien waarin een opblaaspop wraak ging nemen op haar eigenaar/gebruiker. Dat was echt bagger. Geen idee hoe die heette.
Die is echt wel stompzinnig slecht en daardoor grappig. Ik heb ooit die dvd gehuurd met die korte Nederlandse horror-films erop. Sommige filmpjes waren toch best vermakelijk.quote:
Verw8 een bloempje over een wekie of zoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:19 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik kan Cheerleader Ninja's trouwens niet vinden.Zou je eventueel binnenkort een keer een zaadje kunnen strooien KQ?
![]()
Ik zal regelmatig door de tuin wandelen om het in de gaten te houden.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:04 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Verw8 een bloempje over een wekie of zo
![]()
Heb je een review of wat screenshots van Q?quote:Op maandag 11 oktober 2004 22:50 schreef kinky_queen het volgende:
GARUDA
Hele leuke monsterfilm in de trent van Q en GODZILLA over een eeuwenoud vogelmonster wat honger heeft. Voor diegene die zich er aan storen... het monster is goed gemaakt
Q was nog leuker eigenlijk, maar ja, dat is mischien ook wel de leukste monsterfilm ooit samen met KING KONG
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toch is er een sequel die met stip mijn top 5 wanted movies binnen is gevlogen![]()
Deze heb ik vanavond gezien. Zoals al gepost in het Welke-film.. topic :quote:Op zondag 17 oktober 2004 14:42 schreef kinky_queen het volgende:
DRACULA, THE DIRTY OLD MAN
Graaf Dracula verzameld blote dames die als een idioot kunnen rondrennen in een grot.
Dracula heeft hierbij hulp van een man die af en toe in een weerwolf veranderd en de dames naar hem toe brengt nadat ze door hem zijn versiert
![]()
Alles is hartstikke geestig en er is veel bloot, nonsense en kolderieke scenes waarvan ik het id heb dat de originele soundtrack is vervangen
Als Dracula 'opstaat' uit zijn kist kraamt hij dingen uit als:"Aai hef toe kol an interioer dekkoereettoer"
quote:Dracula, Dirty Old Man (1969)
Bizarre soft-erotische film over Count Dracula die in zijn grot naakte vrouwen verzamelt. Om deze vrouwen ontvoeren heeft Dracula een onschuldige makelaar in Wolfman verandert. Het schijnt dat de audiokwaliteit van deze film na opname zo slecht was, dat ze vrijwel de complete dialoog opnieuw hebben ingesproken. Dit is echter met zo'n onzinnige, droge humor gedaan dat de film eigenlijk compleet gedragen wordt door de nasynchronisatie. De film wordt niet meteen geweldig, maar is zeker de moeite waard om eens te kijken voor de gemiddelde b-filmliefhebber. De constante bluesy easy-listening-muziek op de achtergrond begint verbazingwekkend snel te wennen overigens.
"I'm Count Dracula. Which is Alucard spelled backwards. You may call me Ally.....................yes."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |