tis je vergevenquote:Op zondag 18 september 2005 21:07 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Sorry voor het gespemmer in de vorige eind-Hools
Als zelfs eendje me vergeeftquote:Op zondag 18 september 2005 21:08 schreef Dos37 het volgende:
Ga je deze ook volspammen The_BoezelaaR
idd een mooi doelpunt, jammer dat ie bij Gomes vielquote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef Noca het volgende:
Hee Boez, je hebt je eigen posse
Ow, mooi he:
[afbeelding]
Tsjongejonge, kwamen jullie weer goed wegquote:Op zondag 18 september 2005 21:18 schreef FrankyMcG het volgende:
12 weken levertijd op meubels zuigt als je over 2 weken in je appartementje kunt.....
We hebben de inrichting bij elkaar, twijfelen alleen nog tussen de hoekbank of een twee en tweehalf bankjes. Iemand ervaring met hoekbanken in huis?[/img]
Wat ben jij een ontzettende Jan des Bouvrie nicht aan het worden zeg![]()
![]()
[quote]
Rondje op Klaas-Jan trouwens...
Rood leer inderdaad. Wat voor bank we ook pakken, wordt sowieso rood leer!quote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Bluezz het volgende:
Hoekbank! Net zo'n model als SCH heeft
In het Rood
leuk zondagsschotjequote:Op zondag 18 september 2005 21:15 schreef Noca het volgende:
Hee Boez, je hebt je eigen posse
Ow, mooi he:
[afbeelding]
Een topic op requestquote:Op zondag 18 september 2005 21:24 schreef Bluezz het volgende:
Hoekbank! Net zo'n model als SCH heeft
In het Rood
Boesje wat een praaaachtige foto's, open ff een topic bij mij in F&F ?![]()
Rachel Hazes begint.quote:
Vast eerst met allerlei herhalingen .quote:
ja idd..quote:Op zondag 18 september 2005 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd een mooi doelpunt, jammer dat ie bij Gomes viel
sorry hoor.. maar zij is echt gestoord..quote:
Hoe doe ik datquote:Op zondag 18 september 2005 21:30 schreef pascalheister het volgende:
hey boez kon je niet even een mooie fotoindex maken ?
Tnxx, mooiquote:Op zondag 18 september 2005 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Een topic op request
Ik ga er even mijn best op doen
Dat wel ja...maar na de reclame beginnen ze dan echtquote:Op zondag 18 september 2005 21:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Vast eerst met allerlei herhalingen .
Inderdaadquote:Op zondag 18 september 2005 21:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
sorry hoor.. maar zij is echt gestoord..
quote:Op zondag 18 september 2005 21:41 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
InderdaadZe verdiend gewoon geld dankzij de dood van haar vader.
bv met http://coppermine-gallery.net/index.phpquote:Op zondag 18 september 2005 21:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Hoe doe ik dat(ik zal er van de week even naar gaan kijken
)
quote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef _moder8or_ het volgende:
Jij ook al appelsientje. Dan kunnen wij het pijnlijke verlies van onze club verminderen.
beetje elkaar steunen kan inderdaad geen kwaad. Toch?quote:Op zondag 18 september 2005 22:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
gedeelde smart, is halve smart
Maar wel met Marianne Timmerquote:Op zondag 18 september 2005 22:55 schreef Noca het volgende:
Spijkerman is weer tenenkrommend bezig..
Dat dan weer welquote:Op zondag 18 september 2005 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar wel met Marianne Timmer
quote:Op zondag 18 september 2005 22:58 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Maar wel met Marianne Timmer
Hey Clau-babe!quote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vind Henk en haar zo'n leuk setje
![]()
idd t klint ook wel goed timmer&timmerquote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ik vind Henk en haar zo'n leuk setje
![]()
eenSCHquote:Op zondag 18 september 2005 23:00 schreef clauwheee het volgende:
[..]Ik vind Henk en haar zo'n leuk setje
![]()
Eilandje!quote:Op zondag 18 september 2005 23:01 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hey Clau-babe!Jij en Noca zullen wel in een goede bui zijn!
Yupz! Eerste overwinning is altijd lekker en extra lekker als die tegen Vitesse wordt behaaldquote:Op zondag 18 september 2005 23:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Eilandje!Jazeker!
Goed hè! Jij ook een goede bui neem ik aan?
Dat was mooi idd. Toen hij de dugout al uit ging was het al mooiquote:Op zondag 18 september 2005 23:10 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En ik zag Nevland ook weer rondhuppelen, dus volgens mij waren jullie dubbel blij
quote:Op zondag 18 september 2005 23:11 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat was mooi idd. Toen hij de dugout al uit ging was het al mooi
Nou...valt mee denk ik. Het heule stadion was hyper toen ie z'n trainingsbroekie uit deedquote:Op zondag 18 september 2005 23:12 schreef Eilanden het volgende:
[..]Ik merk dat Clau blijer was dan Noca met de rentree van 'Nevie'
Beterschapquote:Op zondag 18 september 2005 23:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik ben er weg van
Beetje hopen dat ik me morgen wat beter voel, doeiz![]()
Je mag nu wel stoppen met soppen Clau!!!quote:Op zondag 18 september 2005 23:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nou...valt mee denk ik. Het heule stadion was hyper toen ie z'n trainingsbroekie uit deed
Verdomme Roy Keane.quote:
ga maar mooi dromen van het linkerrijtjequote:
Niet zo gefrustreerd joh, is niet goed voor jequote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ga maar mooi dromen van het linkerrijtje
niet dat dat ooit nog eens zal gebeuren![]()
Ja, wil er liever niet over hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef popolon het volgende:
Is er gevoetbald dan dit weekend?
ik kan niet tegen mij verliesquote:Op zondag 18 september 2005 23:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd joh, is niet goed voor je
Ow en nu ben ik echt weg
In Amerika is football niet zo populair toch?quote:Op maandag 19 september 2005 00:00 schreef popolon het volgende:
Whehe.
Je moet gewoon altijd voor de beste zijn.
Dus: Hup AZ.
Pas maar op, tegenwoordig kun je al gearresteerd worden voor het plaatsen van zulke teksten op internetquote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Spideyman het volgende:
ik ga eens mooi een atoombom onder de martinitoren plaatsen.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Pas maar op, tegenwoordig kun je al gearresteerd worden voor het plaatsen van zulke teksten op internet![]()
Zat voetbal op tv hoor, wordt steeds populairder. Veel PL.quote:Op maandag 19 september 2005 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In Amerika is football niet zo populair toch?Alleen soccer toch?
NFL is rugby toch? Of nee, ijshockeyquote:Op maandag 19 september 2005 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Zat voetbal op tv hoor, wordt steeds populairder. Veel PL.
ZIt nu naar NFL te kijken, ook erg vermakelijk.
Het gaat goed hoorquote:Op maandag 19 september 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is fijn met mij, was een relaxed tv avondje weer. Gij ook goed gemutst moder8or?
Hey rubbereend, gaat het al weer een beetje met jequote:Op maandag 19 september 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
Motd is toch een geweldig voetbalprogramma
Het houdt je wel bezig he.quote:Op maandag 19 september 2005 00:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het gaat goed hoorTopics zijn weer up2date
dus kan straks weer rustig liggen
Het houdt me in ieder geval van straatquote:
mwah tis nog steeds kut, t blijft toch wel de kutste dag van mn levenquote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey rubbereend, gaat het al weer een beetje met je![]()
![]()
Mocht je iets nodig hebben, ik wil je echt helpenquote:Op maandag 19 september 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah tis nog steeds kut, t blijft toch wel de kutste dag van mn leven
heb veel steun hierquote:Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mocht je iets nodig hebben, ik wil je echt helpenEn meerdere mensen hier denk ik
ja hoor ze heeft een longembolie gehad, woensdag werd ze onwel en donderdag is ze overleden in het ziekenhuis.quote:Op maandag 19 september 2005 00:42 schreef popolon het volgende:
Rubbert, wil je ook zeggen hoe dat zomaar kon? (Als het al 'zomaar' is)
Je moet eenmaal gewoon steun krijgen in zo'n benarde positie waar jij nu in zit!quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb veel steun hierklinkt maar maar het is heel prettig om te zien dat iedereen hier zo meeleeft, dat doet me goed. Fijne club mensen hier
idd het is een cliché maar o zo waar dat je moet genieten van elke dagquote:Op maandag 19 september 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
Crap.
Tja zo zie je maar, net zoiets 'raars' als ik eerder postte wat m'n vrouw overkwam.
dank voor t aanbodquote:Op maandag 19 september 2005 00:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet eenmaal gewoon steun krijgen in zo'n benarde positie waar jij nu in zit!
Maar toch, mocht je wat willen. Schreeuw me, of voeg me anders op MSN!
Ik ben hard bezig.quote:Op maandag 19 september 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd het is een cliché maar o zo waar dat je moet genieten van elke dag
[..]
komt goed, k zit ook veel met een glimlach op mn gezicht als k terugdenk aan de leuke momenten die k met dr heb gehad, die koester ik nu dubbelquote:Op maandag 19 september 2005 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig.
Rock on dude, ooit weer.
Sterkte.
kun je daarvoor ook de bestrookie award in Michigan winnen?quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
Vanaf 4 april, ik ben nog een rookie.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je daarvoor ook de bestrookie award in Michigan winnen?
Wow. Waarom eigenlijk, als ik het mag vragen?quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
Vanaf 4 april, ik ben nog een rookie.
In het VBL forum ook, weinig verschil.quote:Op maandag 19 september 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor alles is zo'n beetje een award te winnen in de States heb ik het gevoel.
omdat daar de NFL live op tv isquote:Op maandag 19 september 2005 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wow. Waarom eigenlijk, als ik het mag vragen?
je bedoeld mij?quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
In het VBL forum ook, weinig verschil.
@moderdinges: M'n vrouw, getrouwd.![]()
Heb ik leren kennen in NL waar ze zeven jaar woonde.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat daar de NFL live op tv is
Je vergeet het belangrijkste.quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat daar de NFL live op tv is
maargoed je hebt in VBL natuurlijk ook gradaties in awards, zo heb ik een hele belangrijke staan in mn avatarquote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
In het VBL forum ook, weinig verschil.
@moderdinges: M'n vrouw, getrouwd.![]()
Heb ik leren kennen in NL waar ze zeven jaar woonde.
Dure grap?quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
je bedoeld mij?
Aha, je vrouw is een amerikaanseEn jullie zijn getrouwd in Amerika? Dure grap lijkt mij dat
[..]En waarvoor je niets extra's moet betalen
en david lettermanquote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste.![]()
NBA en NHL.
Met Kerst, en volgend jaar tijdens het WK weer naarquote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
En je denkt nog altijd elke dag terug aan het pittoreske Elburg.
Coolquote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed je hebt in VBL natuurlijk ook gradaties in awards, zo heb ik een hele belangrijke staan in mn avatar
Goede instelling en onderdeel van het verwerkingsproces, eendje.quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
komt goed, k zit ook veel met een glimlach op mn gezicht als k terugdenk aan de leuke momenten die k met dr heb gehad, die koester ik nu dubbel
Ik bedoel het andere. Heel je familie laten overvliegen.quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Dure grap?
Waarom, bijna alles is een stuk goedkoper hier, we waren maar een paar duizend dollar kwijt voor alles.
En waar is de [Hools] meet punt?quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Met Kerst, en volgend jaar tijdens het WK weer naarNederland
Die kunnen dat prima zelf betalen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik bedoel het andere. Heel je familie laten overvliegen.
Dat is waar ook. Waarom jijquote:Op maandag 19 september 2005 01:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kunnen dat prima zelf betalen.
ja heb dr moeder vandaag aan de telefoon gehadquote:Op maandag 19 september 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede instelling en onderdeel van het verwerkingsproces, eendje.
Heeft de familie jou ook uitgenodigd voor de uitvaart om afscheid van haar te nemen?
Laatste vraag was dat. Bedankt voor het interview. En sorry omtrent je vaderquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef popolon het volgende:
Zeg wat is dit, het vragenuurtje ?
M'n 2 beste vrienden waren er en m'n moeder en broer met vrouw en kind.
M'n vader is twee jaar geleden overleden, jammer dat ie dit niet mee kon maken maar goed, zo gaat dat nou eenmaal.
wow hebben ze daar ook een GAK?quote:Op maandag 19 september 2005 01:05 schreef popolon het volgende:
De rest is terug te lezen op iets met popolon en iets met com.
Dat was het.
Ik pak een biertje en gak koken.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Moder8or gaat dit straks allemaal tegen je gebruiken.![]()
![]()
Gelukkig maar voor je en tof dat je erbij kunt zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:
ja heb dr moeder vandaag aan de telefoon gehadtis een hele leuke familie, was zowat de eerste keer dat k leuke schoonfamilie had
quote:Op maandag 19 september 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:Helemaal niet. Moet jullie gewoon een beetje leren kennen
trusteh jongen en hou je taai!quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
k ga proberen te slapen, de wekker gaat toch weer om 7 uur
Beste Golfer,quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
_moder8or_/AMD, ondanks dat dit een slowchattopic is, hoef je natuurlijk niet, als het 1 op 1 berichtjes betreft dat allemaal in het forum te plaatsen, je zou bijvoorbeeld eens aan de mogelijkheid van MSN ofzo kunnen denken.
Dat is fijn eendjequote:Op maandag 19 september 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:
ja heb dr moeder vandaag aan de telefoon gehadtis een hele leuke familie, was zowat de eerste keer dat k leuke schoonfamilie had
verrek k denk al van wie herken k dit postgedrag toch, maar idd, de nieuwe identiteit van AMD.quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
_moder8or_/AMD, ondanks dat dit een slowchattopic is, hoef je natuurlijk niet, als het 1 op 1 berichtjes betreft dat allemaal in het forum te plaatsen, je zou bijvoorbeeld eens aan de mogelijkheid van MSN ofzo kunnen denken.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is fijn eendje
Maar het is onbegrijpelijk hoe je van het ene op het andere moment een longembolie kunt krijgen, zonder dat je net geopereerd bent of iets dergelijks
Heel erg
quote:Op maandag 19 september 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verrek k denk al van wie herken k dit postgedrag toch, maar idd, de nieuwe identiteit van AMD.
doe maar koffiequote:
doe maar niet die koffie danquote:Op maandag 19 september 2005 08:20 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb met mijn slaperige kop thee in het koffiezakje gegooid.
en wij waren zaterdag en gisteren stil door het bericht dat er een mannetje van 8 jaar is overleden tijdens het voetballen.. http://www.vitessedelft.nl/quote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Djeez...
Eerst die ex-vriendin van eendje, dan dat nieuws over Luciano van den Berg...
Ik ben er allemaal een beetje stil van..
-slik-quote:Op maandag 19 september 2005 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
en wij waren zaterdag en gisteren stil door het bericht dat er een mannetje van 8 jaar is overleden tijdens het voetballen.. http://www.vitessedelft.nl/
Zal ik maar schrijven wat ik zei toen ik je link opende: Godverdomme.............godverdomme........quote:Op maandag 19 september 2005 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
en wij waren zaterdag en gisteren stil door het bericht dat er een mannetje van 8 jaar is overleden tijdens het voetballen.. http://www.vitessedelft.nl/
quote:Op maandag 19 september 2005 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
hartstilstand SCH..quote:Op maandag 19 september 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik maar schrijven wat ik zei toen ik je link opende: Godverdomme.............godverdomme........
Wat is er gebeurd met hem?
Kende jij dat jongetje een beetje?quote:Op maandag 19 september 2005 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
hartstilstand SCH..
zo ongelooflijk triest en het heeft zo'n impact op veel dingen, ik merk het hier op school aan kinderen die er direct of indirect bij betrokken zijn, het is toch niet te bevatten..
Hoe ist het eigenlijk afgelopen met die cijfers niet meegekregen of loopt dat nog.quote:Op maandag 19 september 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
Dacht ik vandaag ff lekker vrij te zijn.. hebben ze me toch ingeroosterd...
moet ik als nog werken... nou ja alles voor geldff snel aankleden en dan op naar Planet..
-Vaduz- heb jij MSN? Zoja, mag ik je even toevoegen?quote:Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen, alweer triest nieuws zie ik...
wil je mij toevoegen? -edit-quote:Op maandag 19 september 2005 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag van mij.
Ik ga zo ff bellen/ mailen.. ben zelf ook nog erg benieuwd..quote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe ist het eigenlijk afgelopen met die cijfers niet meegekregen of loopt dat nog.
* Dos37 jaloers isquote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
Ik gaat zo naar Haaksbergen om Bennie Jolink te interviewen. Oehoe oehoerend hard ga ik er naar toe
Post ff een foto van jou en Bennie in Hools.quote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
Ik gaat zo naar Haaksbergen om Bennie Jolink te interviewen. Oehoe oehoerend hard ga ik er naar toe
Neem een 6-pack Grolsch mee. Of beter, 2 kratjes.quote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
zou die man ooit nog eens van dat liedje afkomen?quote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
OOOOO I'M JUST A BIRD IN THE SKAI!!!quote:Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
zou die man ooit nog eens van dat liedje afkomen?
aan de andere kant, george baker schreeuwt ook al 40 jaar hetzelfde liedje achter elkaar door dus het kán wel.
Hey, het alfabet is best zinnig ja!quote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Bennie Jolink.Heeft ie wat zinnigs te melden?
NIet lachn: Ik schrijf in een omroep gids een serie waarin ik bijbelteksten aan BN-ers voorleg.quote:Op maandag 19 september 2005 11:45 schreef DIGGER het volgende:
SCH, wat wordt de insteek van het interview, of wat is de reden (als er een speciale reden is)?
SCH deelt bidprentjes uit.quote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet lachn: Ik schrijf in een omroep gids een serie waarin ik bijbelteksten aan BN-ers voorleg.
Ik rij dus met drie bijbelcitaten naar de achterhoek![]()
Daar maak je van iedereen wel een vriend mee.quote:Op maandag 19 september 2005 11:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Neem een 6-pack Grolsch mee. Of beter, 2 kratjes.
Proost
Ik dacht al, waar zit tie toch....quote:Op maandag 19 september 2005 11:52 schreef appelsientje het volgende:
Het is druk hier.. nu snap ik wel waarom ik moest komen werken
Denk het ook wel eigenlijk hoor, hij is meer dan een zuipende boerenlul. Hij woont alleen zo ver weg en het is geen megagroot interview en ik heb nog wel wat meer te doen voordat ik donderdag met vakantie ga.quote:Op maandag 19 september 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:oi
bennie jolink wordt onderschat, toffe vent, mooie docu is er over hem gemaakt. Ik denk dat het best nog eens een leuk interview kan gaan worden SCH
je miste mequote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar zit tie toch....
Dus je bent er een halve dag mee bezig, rijdt er een halve tank dure benzine doorheen voor wat uiteindelijk 1 A5-je wordt in de NCRV gids?quote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet lachn: Ik schrijf in een omroep gids een serie waarin ik bijbelteksten aan BN-ers voorleg.
Ik rij dus met drie bijbelcitaten naar de achterhoek![]()
en hij woont ook nog eens midden in t bos, dus tis ook niet net aan de doorgaande weg.quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het ook wel eigenlijk hoor, hij is meer dan een zuipende boerenlul. Hij woont alleen zo ver weg en het is geen megagroot interview en ik heb nog wel wat meer te doen voordat ik donderdag met vakantie ga.
quote:Op maandag 19 september 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dus je bent er een halve dag mee bezig, rijdt er een halve tank dure benzine doorheen voor wat uiteindelijk 1 A5-je wordt in de NCRV gids?
quote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens SCH ... ik zag je vriend in de krant staan
2 liedjes danquote:Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
OOOOO I'M JUST A BIRD IN THE SKAI!!!
en terecht. gewoon lekker middagje doorzakken met bennie wordt datquote:Op maandag 19 september 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij doet geen telefonische interviews
![]()
het is niet helemaal mijn smaakquote:
Net even naar de BurgerKing geweest. Geeft die eikel ChickenWings ipv Nuggets.quote:Op maandag 19 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat smaken die tosti's toch overheerlijk met extra veel kaas
omdat hij je zomaar in je kruis kan schoppen?quote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het is niet helemaal mijn smaak
quote:Op maandag 19 september 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat hij je zomaar in je kruis kan schoppen?
quote:Op maandag 19 september 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat hij je zomaar in je kruis kan schoppen?
De 'topclub' waar Mandy tekendequote:Op maandag 19 september 2005 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Middag.
Het staat in het rechterrijtje bijna onderaan, rara wat is dat?
Heerenveenquote:Op maandag 19 september 2005 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Middag.
Het staat in het rechterrijtje bijna onderaan, rara wat is dat?
/doom denk modus AANquote:
Hmm als iets vervelend is... is dat het wel...quote:
Eerder Ajax dan 'jouw' PSVquote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
/doom denk modus AAN
En ajax en psv
/doom denk modus UIT
je stats-fora zien er trouwens prima uit, klassequote:
quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef appelsientje het volgende:
Just for the records... over 4 weken 1 uur en 22 min vertrek ik![]()
wilde dat ff met jullie delen.
hartelijk dankquote:Op maandag 19 september 2005 12:39 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je stats-fora zien er trouwens prima uit, klasse![]()
serie A, primera division, premier league, bundesliga, uefa-cupquote:Op maandag 19 september 2005 12:44 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
hartelijk dankHeb je nog meer ideeën, om toe te voegen?
Jaquote:Op maandag 19 september 2005 12:40 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Geef je nog een afSCHeidsfeestje?
Dan is hij er zowat fulltime mee bezig.quote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
serie A, primera division, premier league, bundesliga, uefa-cup
quote:Op maandag 19 september 2005 12:50 schreef Bjoro het volgende:
[..]
serie A, primera division, premier league, bundesliga, uefa-cup
Dat is een dealquote:
ok hou ons op de hoogtequote:Op maandag 19 september 2005 11:36 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ga zo ff bellen/ mailen.. ben zelf ook nog erg benieuwd..
ga 's wat doen danquote:Op maandag 19 september 2005 13:02 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat is een deal
* Dos37 groet weer even uit een saaie les
"Moeders houdt uw zonen binnen! "quote:Op maandag 19 september 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
Oe, spannend. SCH binnen een straal van 20km van me af.
Neu geen zin aan.quote:
Nou je het zegtquote:Op maandag 19 september 2005 13:05 schreef pfaf het volgende:
Oe, spannend. SCH binnen een straal van 20km van me af.
quote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Oehoe oehoerend hard bid ik hier een prehentje mee
Jolink is heel ok
Dat jongetje![]()
MigraineVaker last van Bjoor?
Sientje, nog ff volhouden en aftellen, ik droomde vannacht dat Q. weer terug was. Hij moest terug, en zijn haar was weer helemaal kort, en ik ging thee zetten
Zo. iedereen gehad
Goedenmiddag Bluezzquote:Op maandag 19 september 2005 12:59 schreef Bluezz het volgende:
Oehoe oehoerend hard bid ik hier een prehentje mee
Jolink is heel ok
Dat jongetje![]()
MigraineVaker last van Bjoor?
Sientje, nog ff volhouden en aftellen, ik droomde vannacht dat Q. weer terug was. Hij moest terug, en zijn haar was weer helemaal kort, en ik ging thee zetten
Zo. iedereen gehad
Ja dat ben ik. Had het gisteren ook al gemeld.quote:Op maandag 19 september 2005 13:40 schreef Spideyman het volgende:
Ben jij nou AMD of niet?
Nee hoor. Kan er nog steeds mee inloggen.quote:Op maandag 19 september 2005 14:00 schreef Spideyman het volgende:
[..]
En AMD is geband dus post hij maar onder een kloon door oid?
maja, boeiend ook. Tijd om weer aan de studie te gaan.
En AMD is geband dus post hij maar onder een kloon door oid?quote:Op maandag 19 september 2005 13:50 schreef appelsientje het volgende:
Ja natuurlijk is hij dat!
Amd was namelijk ook actief met SimCity.... nu is Mod dat ...
Verkouden.quote:Op maandag 19 september 2005 14:00 schreef _moder8or_ het volgende:
Hoe is het met golfer?
quote:Op maandag 19 september 2005 14:04 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hmm. Beterschap dan maar golfer
Erg, of gewoon snuiten?
met of zonder rillingen/koorts/spierpijn/rugpijnquote:
Verkoudheid is anders een heel veelzijdig virus dat continu muteertquote:Op maandag 19 september 2005 14:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Verkouden is verkouden lijkt me, verdere info is onzinnig.
quote:Beste studenten,
Jullie ontvangen een dezer dagen thuis de uitnodiging voor de diploma-uitreiking van 22 september. Omdat het al laat dag is, ook even per mail.
De uitreiking vindt plaats aan de Berkenweg 11, lokaal 0.05. De ontvangst is om 14.30 uur, de uitreiking vanaf 15.00 uur. Aansluitend een receptie. Je mag maximaal 4 introducees meenemen.
Let op: deze mail geldt alleen voor de geadresseerden, dus niet voor studenten die er niet op staan! (een aantal studenten heeft al eerder een uitnodiging per post ontvangen)
Met vriendelijke groet,
mooiquote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef appelsientje het volgende:
YES![]()
![]()
![]()
Nu is het officeel!!!!!
[..]
![]()
![]()
Duurde ff ... maar dan heb je ook wat ... de cijfers zijn nu eindelijk in orde!!!!
![]()
![]()
![]()
Donderdag mag ik mij officeel Ing. noemen (of Bsc)
Rondje op mijn kosten!!
quote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef appelsientje het volgende:
YES![]()
![]()
![]()
Nu is het officeel!!!!!
[..]![]()
![]()
Duurde ff ... maar dan heb je ook wat ... de cijfers zijn nu eindelijk in orde!!!!![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten!!
Hey gefeliciteerdquote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef appelsientje het volgende:
YES![]()
![]()
![]()
Nu is het officeel!!!!!
[..]![]()
![]()
Duurde ff ... maar dan heb je ook wat ... de cijfers zijn nu eindelijk in orde!!!!![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten!!
wie ga je uitnodigen?quote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef appelsientje het volgende:
YES![]()
![]()
![]()
Nu is het officeel!!!!!
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Rondje op mijn kosten!!
Ik ben nooit dronkenquote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef DeTolk het volgende:
Zwitsers zoeken vader van baby 10-jarige
Ok, wie heeft er in een dronken bui gepakt?
geen idee.. bijna niemand kan... vanwege zo'n korte dag...quote:
zo dan en vooral nuquote:
Triestquote:Op maandag 19 september 2005 11:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Over 2 uur ga ik mijn spandoek samen met 2 andere gasten maken. Het wordt een doek met een lengte van 12x1.5 meter. Dit is het uiteindelijke resultaat.
[afbeelding]
[..]
ja, wie maakt er nou een spandoekquote:
Ik heb al gelezen dat spandoeken met reclame worden verwijderd door de stewards/ Dus we doen nu een originelere tekst.quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 19 september 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al een idee wat er op komt te staan?
En terechtquote:Op maandag 19 september 2005 15:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb al gelezen dat spandoeken met reclame worden verwijderd door de stewards/ Dus we doen nu een originelere tekst.
Snap je het echt niet? Ik vind het triest als mensen Ajax gebruiken om hun siteje of bedrijfje te gaan promoten. Maak pro-Ajax doeken, niet doekjes omdat je er zelf beter van wilt worden.quote:Op maandag 19 september 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, wie maakt er nou een spandoek
bedoel je het op die manier. ben ik wel met je eens, hoewel ik het doel van deze site wel goed vind. Maar ja, dat is subjectief natuurlijk. Geen reclame is inderdaad geen reclame, dan moet je geen uitzonderingen maken.quote:Op maandag 19 september 2005 15:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Snap je het echt niet? Ik vind het triest als mensen Ajax gebruiken om hun siteje of bedrijfje te gaan promoten. Maak pro-Ajax doeken, niet doekjes omdat je er zelf beter van wilt worden.
dank jequote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef Bjoro het volgende:
oh en rubber....je lag wat later in het teruglees traject, maar evengoed heeel erg veel sterkte ook voor jou !
dichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |