heb veel steun hierquote:Op maandag 19 september 2005 00:40 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Mocht je iets nodig hebben, ik wil je echt helpenEn meerdere mensen hier denk ik
ja hoor ze heeft een longembolie gehad, woensdag werd ze onwel en donderdag is ze overleden in het ziekenhuis.quote:Op maandag 19 september 2005 00:42 schreef popolon het volgende:
Rubbert, wil je ook zeggen hoe dat zomaar kon? (Als het al 'zomaar' is)
Je moet eenmaal gewoon steun krijgen in zo'n benarde positie waar jij nu in zit!quote:Op maandag 19 september 2005 00:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb veel steun hierklinkt maar maar het is heel prettig om te zien dat iedereen hier zo meeleeft, dat doet me goed. Fijne club mensen hier
idd het is een cliché maar o zo waar dat je moet genieten van elke dagquote:Op maandag 19 september 2005 00:45 schreef popolon het volgende:
Crap.
Tja zo zie je maar, net zoiets 'raars' als ik eerder postte wat m'n vrouw overkwam.
dank voor t aanbodquote:Op maandag 19 september 2005 00:46 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Je moet eenmaal gewoon steun krijgen in zo'n benarde positie waar jij nu in zit!
Maar toch, mocht je wat willen. Schreeuw me, of voeg me anders op MSN!
Ik ben hard bezig.quote:Op maandag 19 september 2005 00:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd het is een cliché maar o zo waar dat je moet genieten van elke dag
[..]
komt goed, k zit ook veel met een glimlach op mn gezicht als k terugdenk aan de leuke momenten die k met dr heb gehad, die koester ik nu dubbelquote:Op maandag 19 september 2005 00:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben hard bezig.
Rock on dude, ooit weer.
Sterkte.
kun je daarvoor ook de bestrookie award in Michigan winnen?quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
Vanaf 4 april, ik ben nog een rookie.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je daarvoor ook de bestrookie award in Michigan winnen?
Wow. Waarom eigenlijk, als ik het mag vragen?quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef popolon het volgende:
Vanaf 4 april, ik ben nog een rookie.
In het VBL forum ook, weinig verschil.quote:Op maandag 19 september 2005 00:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor alles is zo'n beetje een award te winnen in de States heb ik het gevoel.
omdat daar de NFL live op tv isquote:Op maandag 19 september 2005 00:55 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Wow. Waarom eigenlijk, als ik het mag vragen?
je bedoeld mij?quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
In het VBL forum ook, weinig verschil.
@moderdinges: M'n vrouw, getrouwd.![]()
Heb ik leren kennen in NL waar ze zeven jaar woonde.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat daar de NFL live op tv is
Je vergeet het belangrijkste.quote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat daar de NFL live op tv is
maargoed je hebt in VBL natuurlijk ook gradaties in awards, zo heb ik een hele belangrijke staan in mn avatarquote:Op maandag 19 september 2005 00:56 schreef popolon het volgende:
[..]
In het VBL forum ook, weinig verschil.
@moderdinges: M'n vrouw, getrouwd.![]()
Heb ik leren kennen in NL waar ze zeven jaar woonde.
Dure grap?quote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
je bedoeld mij?
Aha, je vrouw is een amerikaanseEn jullie zijn getrouwd in Amerika? Dure grap lijkt mij dat
[..]En waarvoor je niets extra's moet betalen
en david lettermanquote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Je vergeet het belangrijkste.![]()
NBA en NHL.
Met Kerst, en volgend jaar tijdens het WK weer naarquote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef -Vaduz- het volgende:
En je denkt nog altijd elke dag terug aan het pittoreske Elburg.
Coolquote:Op maandag 19 september 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maargoed je hebt in VBL natuurlijk ook gradaties in awards, zo heb ik een hele belangrijke staan in mn avatar
Goede instelling en onderdeel van het verwerkingsproces, eendje.quote:Op maandag 19 september 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
komt goed, k zit ook veel met een glimlach op mn gezicht als k terugdenk aan de leuke momenten die k met dr heb gehad, die koester ik nu dubbel
Ik bedoel het andere. Heel je familie laten overvliegen.quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Dure grap?
Waarom, bijna alles is een stuk goedkoper hier, we waren maar een paar duizend dollar kwijt voor alles.
En waar is de [Hools] meet punt?quote:Op maandag 19 september 2005 00:58 schreef popolon het volgende:
[..]
Met Kerst, en volgend jaar tijdens het WK weer naarNederland
Die kunnen dat prima zelf betalen.quote:Op maandag 19 september 2005 01:00 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik bedoel het andere. Heel je familie laten overvliegen.
Dat is waar ook. Waarom jijquote:Op maandag 19 september 2005 01:00 schreef popolon het volgende:
[..]
Die kunnen dat prima zelf betalen.
ja heb dr moeder vandaag aan de telefoon gehadquote:Op maandag 19 september 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Goede instelling en onderdeel van het verwerkingsproces, eendje.
Heeft de familie jou ook uitgenodigd voor de uitvaart om afscheid van haar te nemen?
Laatste vraag was dat. Bedankt voor het interview. En sorry omtrent je vaderquote:Op maandag 19 september 2005 01:03 schreef popolon het volgende:
Zeg wat is dit, het vragenuurtje ?
M'n 2 beste vrienden waren er en m'n moeder en broer met vrouw en kind.
M'n vader is twee jaar geleden overleden, jammer dat ie dit niet mee kon maken maar goed, zo gaat dat nou eenmaal.
wow hebben ze daar ook een GAK?quote:Op maandag 19 september 2005 01:05 schreef popolon het volgende:
De rest is terug te lezen op iets met popolon en iets met com.
Dat was het.
Ik pak een biertje en gak koken.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Moder8or gaat dit straks allemaal tegen je gebruiken.![]()
![]()
Gelukkig maar voor je en tof dat je erbij kunt zijn.quote:Op maandag 19 september 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:
ja heb dr moeder vandaag aan de telefoon gehadtis een hele leuke familie, was zowat de eerste keer dat k leuke schoonfamilie had
quote:Op maandag 19 september 2005 01:07 schreef _moder8or_ het volgende:Helemaal niet. Moet jullie gewoon een beetje leren kennen
trusteh jongen en hou je taai!quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef rubbereend het volgende:
k ga proberen te slapen, de wekker gaat toch weer om 7 uur
Beste Golfer,quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
_moder8or_/AMD, ondanks dat dit een slowchattopic is, hoef je natuurlijk niet, als het 1 op 1 berichtjes betreft dat allemaal in het forum te plaatsen, je zou bijvoorbeeld eens aan de mogelijkheid van MSN ofzo kunnen denken.
Dat is fijn eendjequote:Op maandag 19 september 2005 01:02 schreef rubbereend het volgende:
ja heb dr moeder vandaag aan de telefoon gehadtis een hele leuke familie, was zowat de eerste keer dat k leuke schoonfamilie had
verrek k denk al van wie herken k dit postgedrag toch, maar idd, de nieuwe identiteit van AMD.quote:Op maandag 19 september 2005 01:09 schreef golfer het volgende:
_moder8or_/AMD, ondanks dat dit een slowchattopic is, hoef je natuurlijk niet, als het 1 op 1 berichtjes betreft dat allemaal in het forum te plaatsen, je zou bijvoorbeeld eens aan de mogelijkheid van MSN ofzo kunnen denken.
quote:Op maandag 19 september 2005 01:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is fijn eendje
Maar het is onbegrijpelijk hoe je van het ene op het andere moment een longembolie kunt krijgen, zonder dat je net geopereerd bent of iets dergelijks
Heel erg
quote:Op maandag 19 september 2005 01:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
verrek k denk al van wie herken k dit postgedrag toch, maar idd, de nieuwe identiteit van AMD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |