ga maar mooi dromen van het linkerrijtjequote:
Niet zo gefrustreerd joh, is niet goed voor jequote:Op zondag 18 september 2005 23:53 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ga maar mooi dromen van het linkerrijtje
niet dat dat ooit nog eens zal gebeuren![]()
Ja, wil er liever niet over hebbenquote:Op zondag 18 september 2005 23:56 schreef popolon het volgende:
Is er gevoetbald dan dit weekend?
ik kan niet tegen mij verliesquote:Op zondag 18 september 2005 23:55 schreef Noca het volgende:
[..]
Niet zo gefrustreerd joh, is niet goed voor je
Ow en nu ben ik echt weg
In Amerika is football niet zo populair toch?quote:Op maandag 19 september 2005 00:00 schreef popolon het volgende:
Whehe.
Je moet gewoon altijd voor de beste zijn.
Dus: Hup AZ.
Pas maar op, tegenwoordig kun je al gearresteerd worden voor het plaatsen van zulke teksten op internetquote:Op zondag 18 september 2005 23:58 schreef Spideyman het volgende:
ik ga eens mooi een atoombom onder de martinitoren plaatsen.
quote:Op maandag 19 september 2005 00:09 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Pas maar op, tegenwoordig kun je al gearresteerd worden voor het plaatsen van zulke teksten op internet![]()
Zat voetbal op tv hoor, wordt steeds populairder. Veel PL.quote:Op maandag 19 september 2005 00:03 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
In Amerika is football niet zo populair toch?Alleen soccer toch?
NFL is rugby toch? Of nee, ijshockeyquote:Op maandag 19 september 2005 00:14 schreef popolon het volgende:
[..]
Zat voetbal op tv hoor, wordt steeds populairder. Veel PL.
ZIt nu naar NFL te kijken, ook erg vermakelijk.
Het gaat goed hoorquote:Op maandag 19 september 2005 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is fijn met mij, was een relaxed tv avondje weer. Gij ook goed gemutst moder8or?
Hey rubbereend, gaat het al weer een beetje met jequote:Op maandag 19 september 2005 00:22 schreef rubbereend het volgende:
Motd is toch een geweldig voetbalprogramma
Het houdt je wel bezig he.quote:Op maandag 19 september 2005 00:20 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Het gaat goed hoorTopics zijn weer up2date
dus kan straks weer rustig liggen
Het houdt me in ieder geval van straatquote:
mwah tis nog steeds kut, t blijft toch wel de kutste dag van mn levenquote:Op maandag 19 september 2005 00:23 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Hey rubbereend, gaat het al weer een beetje met je![]()
![]()
Mocht je iets nodig hebben, ik wil je echt helpenquote:Op maandag 19 september 2005 00:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah tis nog steeds kut, t blijft toch wel de kutste dag van mn leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |