doe maar koffiequote:
doe maar niet die koffie danquote:Op maandag 19 september 2005 08:20 schreef DeTolk het volgende:
Goedemorgen.
Ik heb met mijn slaperige kop thee in het koffiezakje gegooid.
en wij waren zaterdag en gisteren stil door het bericht dat er een mannetje van 8 jaar is overleden tijdens het voetballen.. http://www.vitessedelft.nl/quote:Op zondag 18 september 2005 21:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Djeez...
Eerst die ex-vriendin van eendje, dan dat nieuws over Luciano van den Berg...
Ik ben er allemaal een beetje stil van..
-slik-quote:Op maandag 19 september 2005 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
en wij waren zaterdag en gisteren stil door het bericht dat er een mannetje van 8 jaar is overleden tijdens het voetballen.. http://www.vitessedelft.nl/
Zal ik maar schrijven wat ik zei toen ik je link opende: Godverdomme.............godverdomme........quote:Op maandag 19 september 2005 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
en wij waren zaterdag en gisteren stil door het bericht dat er een mannetje van 8 jaar is overleden tijdens het voetballen.. http://www.vitessedelft.nl/
quote:Op maandag 19 september 2005 09:01 schreef just me het volgende:
[..]
hartstilstand SCH..quote:Op maandag 19 september 2005 09:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Zal ik maar schrijven wat ik zei toen ik je link opende: Godverdomme.............godverdomme........
Wat is er gebeurd met hem?
Kende jij dat jongetje een beetje?quote:Op maandag 19 september 2005 09:31 schreef just me het volgende:
[..]
hartstilstand SCH..
zo ongelooflijk triest en het heeft zo'n impact op veel dingen, ik merk het hier op school aan kinderen die er direct of indirect bij betrokken zijn, het is toch niet te bevatten..
Hoe ist het eigenlijk afgelopen met die cijfers niet meegekregen of loopt dat nog.quote:Op maandag 19 september 2005 10:29 schreef appelsientje het volgende:
Dacht ik vandaag ff lekker vrij te zijn.. hebben ze me toch ingeroosterd...
moet ik als nog werken... nou ja alles voor geldff snel aankleden en dan op naar Planet..
-Vaduz- heb jij MSN? Zoja, mag ik je even toevoegen?quote:Op maandag 19 september 2005 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen, alweer triest nieuws zie ik...
wil je mij toevoegen? -edit-quote:Op maandag 19 september 2005 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Mag van mij.
Ik ga zo ff bellen/ mailen.. ben zelf ook nog erg benieuwd..quote:Op maandag 19 september 2005 11:15 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Hoe ist het eigenlijk afgelopen met die cijfers niet meegekregen of loopt dat nog.
* Dos37 jaloers isquote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
Ik gaat zo naar Haaksbergen om Bennie Jolink te interviewen. Oehoe oehoerend hard ga ik er naar toe
Post ff een foto van jou en Bennie in Hools.quote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
Ik gaat zo naar Haaksbergen om Bennie Jolink te interviewen. Oehoe oehoerend hard ga ik er naar toe
Neem een 6-pack Grolsch mee. Of beter, 2 kratjes.quote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
zou die man ooit nog eens van dat liedje afkomen?quote:Op maandag 19 september 2005 11:35 schreef SCH het volgende:
OOOOO I'M JUST A BIRD IN THE SKAI!!!quote:Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef Spideyman het volgende:
[..]
zou die man ooit nog eens van dat liedje afkomen?
aan de andere kant, george baker schreeuwt ook al 40 jaar hetzelfde liedje achter elkaar door dus het kán wel.
Hey, het alfabet is best zinnig ja!quote:Op maandag 19 september 2005 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Bennie Jolink.Heeft ie wat zinnigs te melden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |