Hey gefeliciteerdquote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef appelsientje het volgende:
YES![]()
![]()
![]()
Nu is het officeel!!!!!
[..]![]()
![]()
Duurde ff ... maar dan heb je ook wat ... de cijfers zijn nu eindelijk in orde!!!!![]()
![]()
![]()
Donderdag mag ik mij officeel Ing. noemen (of Bsc)
Rondje op mijn kosten!!
wie ga je uitnodigen?quote:Op maandag 19 september 2005 14:18 schreef appelsientje het volgende:
YES![]()
![]()
![]()
Nu is het officeel!!!!!
[..]![]()
![]()
Duurde ff ... maar dan heb je ook wat ... de cijfers zijn nu eindelijk in orde!!!!![]()
![]()
![]()
Donderdag mag ik mij officeel Ing. noemen (of Bsc)
Rondje op mijn kosten!!
Ik ben nooit dronkenquote:Op maandag 19 september 2005 14:45 schreef DeTolk het volgende:
Zwitsers zoeken vader van baby 10-jarige
Ok, wie heeft er in een dronken bui gepakt?
geen idee.. bijna niemand kan... vanwege zo'n korte dag...quote:
zo dan en vooral nuquote:
Triestquote:Op maandag 19 september 2005 11:50 schreef _moder8or_ het volgende:
Zo. Over 2 uur ga ik mijn spandoek samen met 2 andere gasten maken. Het wordt een doek met een lengte van 12x1.5 meter. Dit is het uiteindelijke resultaat.
[afbeelding]
[..]
ja, wie maakt er nou een spandoekquote:
Ik heb al gelezen dat spandoeken met reclame worden verwijderd door de stewards/ Dus we doen nu een originelere tekst.quote:
Helemaal nietquote:Op maandag 19 september 2005 15:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je al een idee wat er op komt te staan?
En terechtquote:Op maandag 19 september 2005 15:37 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik heb al gelezen dat spandoeken met reclame worden verwijderd door de stewards/ Dus we doen nu een originelere tekst.
Snap je het echt niet? Ik vind het triest als mensen Ajax gebruiken om hun siteje of bedrijfje te gaan promoten. Maak pro-Ajax doeken, niet doekjes omdat je er zelf beter van wilt worden.quote:Op maandag 19 september 2005 15:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, wie maakt er nou een spandoek
bedoel je het op die manier. ben ik wel met je eens, hoewel ik het doel van deze site wel goed vind. Maar ja, dat is subjectief natuurlijk. Geen reclame is inderdaad geen reclame, dan moet je geen uitzonderingen maken.quote:Op maandag 19 september 2005 15:47 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Snap je het echt niet? Ik vind het triest als mensen Ajax gebruiken om hun siteje of bedrijfje te gaan promoten. Maak pro-Ajax doeken, niet doekjes omdat je er zelf beter van wilt worden.
dank jequote:Op maandag 19 september 2005 15:49 schreef Bjoro het volgende:
oh en rubber....je lag wat later in het teruglees traject, maar evengoed heeel erg veel sterkte ook voor jou !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |