Denk het ook wel eigenlijk hoor, hij is meer dan een zuipende boerenlul. Hij woont alleen zo ver weg en het is geen megagroot interview en ik heb nog wel wat meer te doen voordat ik donderdag met vakantie ga.quote:Op maandag 19 september 2005 11:56 schreef rubbereend het volgende:oi
bennie jolink wordt onderschat, toffe vent, mooie docu is er over hem gemaakt. Ik denk dat het best nog eens een leuk interview kan gaan worden SCH
je miste mequote:Op maandag 19 september 2005 11:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar zit tie toch....
Dus je bent er een halve dag mee bezig, rijdt er een halve tank dure benzine doorheen voor wat uiteindelijk 1 A5-je wordt in de NCRV gids?quote:Op maandag 19 september 2005 11:46 schreef SCH het volgende:
[..]
NIet lachn: Ik schrijf in een omroep gids een serie waarin ik bijbelteksten aan BN-ers voorleg.
Ik rij dus met drie bijbelcitaten naar de achterhoek![]()
en hij woont ook nog eens midden in t bos, dus tis ook niet net aan de doorgaande weg.quote:Op maandag 19 september 2005 11:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk het ook wel eigenlijk hoor, hij is meer dan een zuipende boerenlul. Hij woont alleen zo ver weg en het is geen megagroot interview en ik heb nog wel wat meer te doen voordat ik donderdag met vakantie ga.
quote:Op maandag 19 september 2005 12:08 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dus je bent er een halve dag mee bezig, rijdt er een halve tank dure benzine doorheen voor wat uiteindelijk 1 A5-je wordt in de NCRV gids?
quote:Op maandag 19 september 2005 12:14 schreef appelsientje het volgende:
Trouwens SCH ... ik zag je vriend in de krant staan
2 liedjes danquote:Op maandag 19 september 2005 11:43 schreef DeTolk het volgende:
[..]
OOOOO I'M JUST A BIRD IN THE SKAI!!!
en terecht. gewoon lekker middagje doorzakken met bennie wordt datquote:Op maandag 19 september 2005 12:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij doet geen telefonische interviews
![]()
het is niet helemaal mijn smaakquote:
Net even naar de BurgerKing geweest. Geeft die eikel ChickenWings ipv Nuggets.quote:Op maandag 19 september 2005 12:15 schreef _moder8or_ het volgende:
Wat smaken die tosti's toch overheerlijk met extra veel kaas
omdat hij je zomaar in je kruis kan schoppen?quote:Op maandag 19 september 2005 12:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
het is niet helemaal mijn smaak
quote:Op maandag 19 september 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat hij je zomaar in je kruis kan schoppen?
quote:Op maandag 19 september 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat hij je zomaar in je kruis kan schoppen?
De 'topclub' waar Mandy tekendequote:Op maandag 19 september 2005 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Middag.
Het staat in het rechterrijtje bijna onderaan, rara wat is dat?
Heerenveenquote:Op maandag 19 september 2005 12:31 schreef DarkShine het volgende:
Middag.
Het staat in het rechterrijtje bijna onderaan, rara wat is dat?
/doom denk modus AANquote:
Hmm als iets vervelend is... is dat het wel...quote:
Eerder Ajax dan 'jouw' PSVquote:Op maandag 19 september 2005 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
/doom denk modus AAN
En ajax en psv
/doom denk modus UIT
je stats-fora zien er trouwens prima uit, klassequote:
quote:Op maandag 19 september 2005 12:38 schreef appelsientje het volgende:
Just for the records... over 4 weken 1 uur en 22 min vertrek ik![]()
wilde dat ff met jullie delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |