de leukste inzending wint een kleurplaatquote:Op donderdag 15 september 2005 10:36 schreef snellejelle het volgende:
zeg, waar staat HOOLS eigenlijk voor?
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de leukste inzending wint een kleurplaat
Homo's
Openen
Ook
Lastige
Sluitspieren !
[..]
Homo's
Openen
Ook
Lastige
Sluitspieren !
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:07 schreef DeTolk het volgende:
Het
Onovertroffen
Onvergetelijke Orginele
Legale
Spamtopic
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke kleur komt er nu uit de otter Sien?
dankjequote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk
Onovertroffen
Ogenschijnlijk
Lekker
Stuk
van me
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
typo
ik kan geen 2 dingen tegelijk merk ik wel
Oja dat was het... kwam er ff niet opquote:Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Hools staat eigenlijk gewoon voor rubbereend maar dan in het zwahilies
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef dndiek het volgende:
Goeiemorgen!![]()
dadelijk van 13.30 tot 03.15 werken
Je kan denk ik nog net 1 biertje drinkenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:05 schreef dndiek het volgende:
Kom ik er net ook nog achter dat ik op vrijdag vrij ben en dus had kunnen gaan stappen als ik niet hoefde te werken
![]()
hoezo beetje tent is tot 6 uur openquote:Op donderdag 15 september 2005 12:05 schreef dndiek het volgende:
Kom ik er net ook nog achter dat ik op vrijdag vrij ben en dus had kunnen gaan stappen als ik niet hoefde te werken
![]()
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik na het werk geen zin meer zou hebben om op stap te gaan, maar dat zal ik vannacht nog wel ff bedenkenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo beetje tent is tot 6 uur open
[..]
Homo's
Openen
Ook
Lastige
Sluitspieren !
k had ook eigenlijk beter Appelsientje kunnen quotenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik na het werk geen zin meer zou hebben om op stap te gaan, maar dat zal ik vannacht nog wel ff bedenken
je hebt een collega genaaid en je daarvoor nog laten betalen ookquote:Op donderdag 15 september 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Ik voel me hoerig
Kom net ff van buiten, waar het regende, hier weer de tent in waar het warm is. Dus ik ben nat, heet en ben ervoor betaald.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt een collega genaaid en je daarvoor nog laten betalen ook
ah....ook lekker...vooral dat laatstequote:Op donderdag 15 september 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kom net ff van buiten, waar het regende, hier weer de tent in waar het warm is.
Dus ik ben nat, heet en ben ervoor betaald.
lekkerste wat er is ....een VBLwedstrijd spelen in de regen !quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
Ja, gratis in de regen lopen, daar doe ik niet aan
hebben we onze vakantieganger weerquote:
laters Diekjequote:Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef dndiek het volgende:
Ik ga mijn spullen bij elkaar zoeken en dan ga ik werken!
Tot vanavondnachtmisschien
succes daarmee dan !quote:
kan vandaag om 16:00 uur weg ....wellicht toch nog een beetje AZ kijkenquote:Op donderdag 15 september 2005 13:20 schreef appelsientje het volgende:
En het middag eten zit er weer in....
op naar de laatste uren van deze dag.
ja ging lekker, leuk bedrijf, nu ff afwachten tot vrijdagmiddagquote:Op donderdag 15 september 2005 13:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
en hoe ging het gisteren?
leuk! wat voor een bedrijf was het ook al weer ?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ging lekker, leuk bedrijf, nu ff afwachten tot vrijdagmiddag![]()
http://www.wamenvanduren.nl/quote:Op donderdag 15 september 2005 13:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
leuk! wat voor een bedrijf was het ook al weer ?
Momenteel geen vacaturesquote:Op donderdag 15 september 2005 13:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.wamenvanduren.nl/
wij hebben geen flesjes, maar wel 2 van die 1000L vaten !quote:Op donderdag 15 september 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees dat er in onze voetbalkantine vorig jaar 4689 kratten bier doorheen zijn gegaan (kwam naar voren op de ledenvergadering).
Da's een flink aantalquote:Op donderdag 15 september 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees dat er in onze voetbalkantine vorig jaar 4689 kratten bier doorheen zijn gegaan (kwam naar voren op de ledenvergadering).
waar zit jequote:Op donderdag 15 september 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Ik voel me hoerig
Ajoooow hequote:Op donderdag 15 september 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
hools staat dus nergens voor![]()
goed om te weten
Bij ons was ook een idee voor een tapinstallatie maar daar zag bijna niemand wat in. Was ook geen tappen aan natuurlijk. Verder is er een scheiding in elftallen qua bier, (Grolsch en Heineken) dus een keuze was geen optie.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wij hebben geen flesjes, maar wel 2 van die 1000L vaten !
Hools is de verzonnen naam voor dit virtuele café als ontmoetingsplek voor voetbal Hooligans.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
hools staat dus nergens voor![]()
goed om te weten
ok, dat dacht ik eik al, thnxquote:Op donderdag 15 september 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hools is de verzonnen naam voor dit virtuele café als ontmoetingsplek voor voetbal Hooligans.
Hooligans>Hools.![]()
ooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 15 september 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hools is de verzonnen naam voor dit virtuele café als ontmoetingsplek voor voetbal Hooligans.
Hooligans>Hools.![]()
druks aon de baolie ?quote:
Toen Hools topic nog langer dan 2 dagen duurde..quote:Op donderdag 15 september 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De allereerste Hools:
Hools [het VBL-café]
zo te lezen was het meteen een succesquote:Op donderdag 15 september 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De allereerste Hools:
Hools [het VBL-café]
vertel het ons isquote:Op donderdag 15 september 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Hoe lang kan je bezig zijn om iemand te laten dubbel klikken op de C:\
25 minquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
25 min..... 25 hele minuten.... (mevr kon niet op internet)
Uit pure wanhoop pc laten opstarten en opeens kan mevr weer op internet..
Mooi niks meer aan doen
quote:• 'Zit ik naar Barcelona te kijken, staan er elf wegwerkers in het veld!'
Arjan Engel
en dattie dan vandaag verjaart is helemaal mooi natuurlijk !quote:Op donderdag 15 september 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vannacht genoten van een honkballende Johan Neeskens.
Hup AZ
Ik ben zo verstandig geweest vanochtendquote:Op donderdag 15 september 2005 16:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pfft, geen jas meenemen in de morgen is best leuk, maar dat het dan regent in de middag is minder. Voel me net een verzopen kat.\
binnenkort Blauwquote:
Is het al begonnen dan ??quote:
Was helemaal vergeten dat ze zo vroeg al begonnen waren, TV aanzet.quote:
was je net op tijd.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Was helemaal vergeten dat ze zo vroeg al begonnen waren, TV aanzet.
TV... hmmmquote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Was helemaal vergeten dat ze zo vroeg al begonnen waren, TV aanzet.
[1e ronde UEFA Cup] FK Krylya Sovetov - AZ Alkmaarquote:Op donderdag 15 september 2005 17:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
TV... hmmm
Hou me ff op de hoogte
ik ga kan tv kijken op mijn werk
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[1e ronde UEFA Cup] FK Krylya Sovetov - AZ Alkmaar
quote:
Toch maar veranderen danquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef golfer het volgende:
TT van deze Hools klopt nu alweer niet.
dude hoest ???quote:
Hoe is wat?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dude hoest ???
vertel vertel
Weer om zo lekker te douchen, huispakjequote:
quote:DEN HAAG - Groningen heeft de prijs voor de beste binnenstad van Nederland gewonnen. De prijs is donderdagmiddag in Den Haag uitgereikt aan wethouder Schuiling.
Volgens de jury, die bestaat uit vertegenwoordigers van het bedrijfsleven en het ministerie van Economische Zaken, is de Groningse binnenstad 'authentiek en verrassend'. Daarnaast is bij de verkiezing vooral gelet op de veiligheid en de bereikbaarheid van de stad.
Groningen neemt de titel 'Beste Binnenstad' over van 's Hertogenbosch.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:52 schreef tong80 het volgende:
'En nu over naar de zinderende Kuip waar het publiek al uren aanweig is, en zorgt voor een ongekende sfeer, zelden zoiets meegemaakt. De Rotyterdammers kunnen bijna niet verliesen met zoveel steun. Het zingen is te horen tot ver over de van Brienenoortbrug. Uniek in europa. En uniek voor de echte voetballiefhebbers. Hand in hand kameraden is nog nooit zo mooi vertolkt.'
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Clauwtje ben je ziek?
Ik kon bijna niet bijlezen/bijbenen, het was druk op mijn werk![]()
Ze zijn het gewend in Rotterdam, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Is dat nou echt wezenlijk anders, spelen voor een lege tribune?
Wakker gebeld worden door je werk om 7 uur s'ochtends waar je blijft is ook okayquote:Op donderdag 15 september 2005 19:29 schreef Superheld het volgende:
Morgenavond flink zuipen tot in de late uurtjes en dan zaterdag om half 9 weer de trein naar Antwerpen.![]()
Blijf hem grappig vindenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die komt te vaak. Niet leuk meer. Mindcontroller Hemkade Zaandam () blabla
Eerst ff wat zooi halen en dan weer verder zuipen. Ohja en ik vergeet the main thing een vriend van me zit er tegenwoordig op kamers, daarvoor ging ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden door je werk om 7 uur s'ochtends waar je blijft is ook okay.
Wat moet je doen in Antwerpen.
Anderlecht een stad?!?!?quote:
Wat een kneusquote:
* Bluezz gaat uroloogje weer bellenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
* SCH wil niet weten hoeveel het staat maar ook weer wel en zit dus in de knoop
Dan kun je beter uitloggen en geen NL2 of Talpa kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
* SCH wil niet weten hoeveel het staat maar ook weer wel en zit dus in de knoop
Idd...lekker ditquote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
We doen het Europees weer voortreffelijk vanavond.
Dat wilde ik net typen.. weer dikke drama...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
We doen het Europees weer voortreffelijk vanavond.
Dat kan ook zo weer anders zijn. Het is nog maar 1 ronde natuurlijk. Vooral AZ en Heerenveen stellen qua resultaat teleur nu.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:53 schreef golfer het volgende:
6 Europese ontmoetingen voor Nederland: 1 gewonnen, 2 gelijk, 3 verloren.
Hoezo sterk Europees voetballand?
Echt ongelooflijk als je dat leest. Ik ben niet snel van "er moeten koppen rollen" maar de mensen die hem verhoord hebben en dat hebben toegelaten - die wens ik in ieder geval de rest van het jaar slapeloze nachten toe.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
Nu even naar BVD kijken, met de vader van Maikel (Nienkezaak). Schandalig zoals die behandeld is, dat jochie.
Vanavond bij 2Vandaag ook een item er over geweest met een deskundige psychiater/psycholoog die zijn schande uitsprak er over. Hij zei letterlijk: "Als die banden van het verhoor van Maikel ooit openbaar worden, dan wordt dat een enorm schandaal. "quote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk als je dat leest. Ik ben niet snel van "er moeten koppen rollen" maar de mensen die hem verhoord hebben en dat hebben toegelaten - die wens ik in ieder geval de rest van het jaar slapeloze nachten toe.
Nou inderdaad, zoiets slaat pas in als mensen het zien volgens mij. Als ze zien hoe het jongetje zowat zelf bedreigd wordt.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond bij 2Vandaag ook een item er over geweest met een deskundige psychiater/psycholoog die zijn schande uitsprak er over. Hij zei letterlijk: "Als die banden van het verhoor van Maikel ooit openbaar worden, dan wordt dat een enorm schandaal. "
Komt goed uit zijn woorden, inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
Jeetje hoor je de jongen die nu 14 is. Was ik maar zo wijs geweest op die leeftijd.
Ja leuk, met Kas van Ierselquote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Nog even videootje van Popquiz a Gogo kijken gaat.
Ik heb er niets van gezien, was het niks?quote:
Hoe was je dag?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, was het niks?
quote:
Hey dat is leuk, ga je nog theateren? En pas je een beetje op?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Erg leuk! NCCW bijeenkomst geweest, nu net klaar met inpakken want morgenvroeg vertrek ik naar Londen voor een lang weekend.
mocht je niet pijpen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Ik ben te boos om te gaan slapen - ben nooit boos op Heerenveen maar ben vanavond heel erg boos
Naar het theater en naar de voetbal. Compromis, zeg maar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey dat is leuk, ga je nog theateren? En pas je een beetje op?
Ik vind de NCCW ook heel belangrij trouwens![]()
Uitstekend compromis. In Londen moet je gewoon naar het theater. Wat ga je zien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Naar het theater en naar de voetbal. Compromis, zeg maar.
Veel plezier. Ik ben jaloerSCH. Londen is echt super.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Lion King in het Lyceum Theatre. Moet alleen nog even zoeken waar dat ongeveer zit.
radio maken lijkt mij ook leuk. Ik schijn een radiostem te hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:54 schreef rubbereend het volgende:
terug van een avondje radio makenwas erg leuk, mn eerste keer dat k te gast was (plaatselijke zender)
muziekquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Leuk, radio eendje.
Waar heb je het over gehad?
jij gaat met mee vrouwtjequote:
één? oei da's lastigquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:02 schreef tong80 het volgende:
Ik schijn een schansspringvoet te hebben.
quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:05 schreef tong80 het volgende:
Rubbereend voor BNN. Lult zelfs de Kuip vol. Klasse jochie.
nee, maar k zal volgende keer van te voren een linkje gevenquote:Op vrijdag 16 september 2005 01:10 schreef pascalheister het volgende:
nog ergens te beluisteren rubber ?
Trusteh Tong.quote:Op vrijdag 16 september 2005 01:34 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij gaat Tong slapen.
Trusten Hoolers en Rubbereendjes.
Sluit jij zometeen even af? En gooi je de sleutel voor Popo en Bluezz straks even onder de deurmat?quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Sluit jij zometeen even af? En gooi je de sleutel voor Popo en Bluezz straks even onder de deurmat?
* golfer gaat maffen namelijk.
zo zijn er meer, heb jij ook een baard?quote:
Neen.quote:Op vrijdag 16 september 2005 02:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo zijn er meer, heb jij ook een baard?
aha dan heb je ook geen schimmel, heb jij dan een zak op je rug?quote:
Iddquote:
Dat werd tijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....![]()
Hans Teeuwen stopt
![]()
Het aantal blunders is onderhand niet meer op 5 handen te tellen, idd..quote:
Who cares, toch geen ene zak aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....![]()
Hans Teeuwen stopt
![]()
Een ieder van ons die als verantwoordleijke zich voor zo veel en grote fouten moet verantwoorden zou al 64 keer de laan uit gestuurd zijn.quote:
speciaal voor jou gedaan natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Titel slaat nu op de Italiaanse ploegen
Mogguh btw.
I care, al was het de laatste tijd veel van hetzelfde...quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Who cares, toch geen ene zak aan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een ieder van ons die als verantwoordleijke zich voor zo veel en grote fouten moet verantwoorden zou al 64 keer de laan uit gestuurd zijn.
slaat idd de spijker op z'n kop....quote:Deze quote vond ik erg leuk: "The oppressed are allowed once every few years to decide which particular representatives of the oppressing class are to represent and repress them. "
Doeiquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als mensen een politieke discussie met me aan willen gaan, ik moet nu naar school, tot later.
SCHquote:
zaterdag om 17:00 dan begint mijn weekendquote:
9 maanden vakantie inn vooruitzicht toch wel??quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zaterdag om 17:00 dan begint mijn weekend![]()
6 dagen werken is geen fun
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
SCHbeetje bijgekomen van gisteren?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef DeTolk het volgende:
Rondje koffie op kosten van Mario Jardel.
vier clubs, dertien wedstrijdenquote:Hij vertrok uit Portugal en waagde achtereenvolgens zijn geluk bij Bolton Wanderers, Ancona, Newell's Old Boys en Alavés, maar zonder succes. Voor al deze clubs kwam hij in totaal slechts dertien keer in actie en scoorde hij geen één keer.
En dan toch nog een doelpunt gemiddelde waar zelfs Ronaldo jaloers op is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
vier clubs, dertien wedstrijden
vana 96/97 - 2001/2002 alleen maar geweldige gemiddelde'squote:Op vrijdag 16 september 2005 10:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan toch nog een doelpunt gemiddelde waar zelfs Ronaldo jaloers op is.
idd hoorde zoiets al bij swijnenstal op 3FM gisteravond. Zal ongetwijfeld met de moord van Theo van Gogh te maken hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....![]()
Hans Teeuwen stopt
![]()
10quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
9 maanden vakantie inn vooruitzicht toch wel??
Eindelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....![]()
Hans Teeuwen stopt
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:39 schreef tong80 het volgende:
Denken jullie aan en herinneren jullie tong80 nog.
Dolle Hond gaat me inhalen, maar ik hoop wel dat jullie mijn kwaliteitspost niet vergeet.
van Donderdag 15 September 2005 (00:00 - 23:59)
1. dolle_hond 442
2. Brennie 260
3. Jaguarized 217
4. Pheno 214
5. tong80 191
Daar valt niet tegenop te posten.
Maar ik hoop dat jullie genieten van mijn briljante posts, daar waar Dolle Hond als een Dolle Hond overal iets neer plemt.
quote:Maar ik hoop dat jullie genieten van mijn briljante posts, daar waar Dolle Hond als een Dolle Hond overal iets neer plemt.
Toch nog een beetje positief dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
Ze belden net van het bedrijf waar ik v/d week op sollicitatiegesprek was. zat wel bij de laatste 2, alleen de andere kandidaat is een paar jaar ouder, met dus iets meer ervaring. Dus die wordt het wel als dat 2e gesprek volgende week goed verloopt. Maar het positieve is dat er binnenkort nog een vacature vrij komt op het kantoor in Winsterswijk met dezelfde functie, en daar wilden ze mij evt. voor gebruiken
Ik denk dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld, dat het daarom een kut dag is..quote:
kijk ! dat is gunstig om te horen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
Ze belden net van het bedrijf waar ik v/d week op sollicitatiegesprek was. zat wel bij de laatste 2, alleen de andere kandidaat is een paar jaar ouder, met dus iets meer ervaring. Dus die wordt het wel als dat 2e gesprek volgende week goed verloopt. Maar het positieve is dat er binnenkort nog een vacature vrij komt op het kantoor in Winsterswijk met dezelfde functie, en daar wilden ze mij evt. voor gebruiken
lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
*zingt: " een Glimlach van Bluezz, doet je beseffen dat je leeft"quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:
*zingt: " een Glimlach van Bluezz, doet je beseffen dat je leeft"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |