Wat een kneusquote:
* Bluezz gaat uroloogje weer bellenquote:Op donderdag 15 september 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
* SCH wil niet weten hoeveel het staat maar ook weer wel en zit dus in de knoop
Dan kun je beter uitloggen en geen NL2 of Talpa kijken.quote:Op donderdag 15 september 2005 20:38 schreef SCH het volgende:
* SCH wil niet weten hoeveel het staat maar ook weer wel en zit dus in de knoop
Idd...lekker ditquote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
We doen het Europees weer voortreffelijk vanavond.
Dat wilde ik net typen.. weer dikke drama...quote:Op donderdag 15 september 2005 21:32 schreef golfer het volgende:
We doen het Europees weer voortreffelijk vanavond.
Dat kan ook zo weer anders zijn. Het is nog maar 1 ronde natuurlijk. Vooral AZ en Heerenveen stellen qua resultaat teleur nu.quote:Op donderdag 15 september 2005 22:53 schreef golfer het volgende:
6 Europese ontmoetingen voor Nederland: 1 gewonnen, 2 gelijk, 3 verloren.
Hoezo sterk Europees voetballand?
Echt ongelooflijk als je dat leest. Ik ben niet snel van "er moeten koppen rollen" maar de mensen die hem verhoord hebben en dat hebben toegelaten - die wens ik in ieder geval de rest van het jaar slapeloze nachten toe.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:08 schreef golfer het volgende:
Nu even naar BVD kijken, met de vader van Maikel (Nienkezaak). Schandalig zoals die behandeld is, dat jochie.
Vanavond bij 2Vandaag ook een item er over geweest met een deskundige psychiater/psycholoog die zijn schande uitsprak er over. Hij zei letterlijk: "Als die banden van het verhoor van Maikel ooit openbaar worden, dan wordt dat een enorm schandaal. "quote:Op donderdag 15 september 2005 23:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk als je dat leest. Ik ben niet snel van "er moeten koppen rollen" maar de mensen die hem verhoord hebben en dat hebben toegelaten - die wens ik in ieder geval de rest van het jaar slapeloze nachten toe.
Nou inderdaad, zoiets slaat pas in als mensen het zien volgens mij. Als ze zien hoe het jongetje zowat zelf bedreigd wordt.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond bij 2Vandaag ook een item er over geweest met een deskundige psychiater/psycholoog die zijn schande uitsprak er over. Hij zei letterlijk: "Als die banden van het verhoor van Maikel ooit openbaar worden, dan wordt dat een enorm schandaal. "
Komt goed uit zijn woorden, inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
Jeetje hoor je de jongen die nu 14 is. Was ik maar zo wijs geweest op die leeftijd.
Ja leuk, met Kas van Ierselquote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Nog even videootje van Popquiz a Gogo kijken gaat.
Ik heb er niets van gezien, was het niks?quote:
Hoe was je dag?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, was het niks?
quote:
Hey dat is leuk, ga je nog theateren? En pas je een beetje op?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Erg leuk! NCCW bijeenkomst geweest, nu net klaar met inpakken want morgenvroeg vertrek ik naar Londen voor een lang weekend.
mocht je niet pijpen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Ik ben te boos om te gaan slapen - ben nooit boos op Heerenveen maar ben vanavond heel erg boos
Naar het theater en naar de voetbal. Compromis, zeg maar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey dat is leuk, ga je nog theateren? En pas je een beetje op?
Ik vind de NCCW ook heel belangrij trouwens![]()
Uitstekend compromis. In Londen moet je gewoon naar het theater. Wat ga je zien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Naar het theater en naar de voetbal. Compromis, zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |