Nou inderdaad, zoiets slaat pas in als mensen het zien volgens mij. Als ze zien hoe het jongetje zowat zelf bedreigd wordt.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond bij 2Vandaag ook een item er over geweest met een deskundige psychiater/psycholoog die zijn schande uitsprak er over. Hij zei letterlijk: "Als die banden van het verhoor van Maikel ooit openbaar worden, dan wordt dat een enorm schandaal. "
Komt goed uit zijn woorden, inderdaad.quote:Op donderdag 15 september 2005 23:31 schreef tong80 het volgende:
Jeetje hoor je de jongen die nu 14 is. Was ik maar zo wijs geweest op die leeftijd.
Ja leuk, met Kas van Ierselquote:Op donderdag 15 september 2005 23:58 schreef golfer het volgende:
Nog even videootje van Popquiz a Gogo kijken gaat.
Ik heb er niets van gezien, was het niks?quote:
Hoe was je dag?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb er niets van gezien, was het niks?
quote:
Hey dat is leuk, ga je nog theateren? En pas je een beetje op?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:03 schreef Suijk het volgende:
[..]
Erg leuk! NCCW bijeenkomst geweest, nu net klaar met inpakken want morgenvroeg vertrek ik naar Londen voor een lang weekend.
mocht je niet pijpen?quote:Op donderdag 15 september 2005 23:59 schreef SCH het volgende:
Ik ben te boos om te gaan slapen - ben nooit boos op Heerenveen maar ben vanavond heel erg boos
Naar het theater en naar de voetbal. Compromis, zeg maar.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey dat is leuk, ga je nog theateren? En pas je een beetje op?
Ik vind de NCCW ook heel belangrij trouwens![]()
Uitstekend compromis. In Londen moet je gewoon naar het theater. Wat ga je zien?quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Naar het theater en naar de voetbal. Compromis, zeg maar.
Veel plezier. Ik ben jaloerSCH. Londen is echt super.quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:11 schreef Suijk het volgende:
Lion King in het Lyceum Theatre. Moet alleen nog even zoeken waar dat ongeveer zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |