leuk! wat voor een bedrijf was het ook al weer ?quote:Op donderdag 15 september 2005 13:39 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja ging lekker, leuk bedrijf, nu ff afwachten tot vrijdagmiddag![]()
http://www.wamenvanduren.nl/quote:Op donderdag 15 september 2005 13:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
leuk! wat voor een bedrijf was het ook al weer ?
Momenteel geen vacaturesquote:Op donderdag 15 september 2005 13:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
http://www.wamenvanduren.nl/
wij hebben geen flesjes, maar wel 2 van die 1000L vaten !quote:Op donderdag 15 september 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees dat er in onze voetbalkantine vorig jaar 4689 kratten bier doorheen zijn gegaan (kwam naar voren op de ledenvergadering).
Da's een flink aantalquote:Op donderdag 15 september 2005 13:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik lees dat er in onze voetbalkantine vorig jaar 4689 kratten bier doorheen zijn gegaan (kwam naar voren op de ledenvergadering).
waar zit jequote:Op donderdag 15 september 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Ik voel me hoerig
Ajoooow hequote:Op donderdag 15 september 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
hools staat dus nergens voor![]()
goed om te weten
Bij ons was ook een idee voor een tapinstallatie maar daar zag bijna niemand wat in. Was ook geen tappen aan natuurlijk. Verder is er een scheiding in elftallen qua bier, (Grolsch en Heineken) dus een keuze was geen optie.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wij hebben geen flesjes, maar wel 2 van die 1000L vaten !
Hools is de verzonnen naam voor dit virtuele café als ontmoetingsplek voor voetbal Hooligans.quote:Op donderdag 15 september 2005 14:48 schreef snellejelle het volgende:
hools staat dus nergens voor![]()
goed om te weten
ok, dat dacht ik eik al, thnxquote:Op donderdag 15 september 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hools is de verzonnen naam voor dit virtuele café als ontmoetingsplek voor voetbal Hooligans.
Hooligans>Hools.![]()
ooooooooooooooooooooooooquote:Op donderdag 15 september 2005 14:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hools is de verzonnen naam voor dit virtuele café als ontmoetingsplek voor voetbal Hooligans.
Hooligans>Hools.![]()
druks aon de baolie ?quote:
Toen Hools topic nog langer dan 2 dagen duurde..quote:Op donderdag 15 september 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De allereerste Hools:
Hools [het VBL-café]
zo te lezen was het meteen een succesquote:Op donderdag 15 september 2005 15:12 schreef golfer het volgende:
[..]
De allereerste Hools:
Hools [het VBL-café]
vertel het ons isquote:Op donderdag 15 september 2005 15:28 schreef appelsientje het volgende:
Hoe lang kan je bezig zijn om iemand te laten dubbel klikken op de C:\
25 minquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 15:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
25 min..... 25 hele minuten.... (mevr kon niet op internet)
Uit pure wanhoop pc laten opstarten en opeens kan mevr weer op internet..
Mooi niks meer aan doen
quote:• 'Zit ik naar Barcelona te kijken, staan er elf wegwerkers in het veld!'
Arjan Engel
en dattie dan vandaag verjaart is helemaal mooi natuurlijk !quote:Op donderdag 15 september 2005 15:34 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vannacht genoten van een honkballende Johan Neeskens.
Hup AZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |