de leukste inzending wint een kleurplaatquote:Op donderdag 15 september 2005 10:36 schreef snellejelle het volgende:
zeg, waar staat HOOLS eigenlijk voor?
quote:Op donderdag 15 september 2005 10:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
de leukste inzending wint een kleurplaat
Homo's
Openen
Ook
Lastige
Sluitspieren !
[..]
Homo's
Openen
Ook
Lastige
Sluitspieren !
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:07 schreef DeTolk het volgende:
Het
Onovertroffen
Onvergetelijke Orginele
Legale
Spamtopic
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Welke kleur komt er nu uit de otter Sien?
dankjequote:Op donderdag 15 september 2005 11:13 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk
Onovertroffen
Ogenschijnlijk
Lekker
Stuk
van me
Maakt niet uit.quote:Op donderdag 15 september 2005 11:19 schreef appelsientje het volgende:
[..]
typo
ik kan geen 2 dingen tegelijk merk ik wel
Oja dat was het... kwam er ff niet opquote:Op donderdag 15 september 2005 11:49 schreef rubbereend het volgende:
Hools staat eigenlijk gewoon voor rubbereend maar dan in het zwahilies
quote:Op donderdag 15 september 2005 11:39 schreef dndiek het volgende:
Goeiemorgen!![]()
dadelijk van 13.30 tot 03.15 werken
Je kan denk ik nog net 1 biertje drinkenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:05 schreef dndiek het volgende:
Kom ik er net ook nog achter dat ik op vrijdag vrij ben en dus had kunnen gaan stappen als ik niet hoefde te werken
![]()
hoezo beetje tent is tot 6 uur openquote:Op donderdag 15 september 2005 12:05 schreef dndiek het volgende:
Kom ik er net ook nog achter dat ik op vrijdag vrij ben en dus had kunnen gaan stappen als ik niet hoefde te werken
![]()
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik na het werk geen zin meer zou hebben om op stap te gaan, maar dat zal ik vannacht nog wel ff bedenkenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoezo beetje tent is tot 6 uur open
[..]
Homo's
Openen
Ook
Lastige
Sluitspieren !
k had ook eigenlijk beter Appelsientje kunnen quotenquote:Op donderdag 15 september 2005 12:14 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat ik na het werk geen zin meer zou hebben om op stap te gaan, maar dat zal ik vannacht nog wel ff bedenken
je hebt een collega genaaid en je daarvoor nog laten betalen ookquote:Op donderdag 15 september 2005 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Ik voel me hoerig
Kom net ff van buiten, waar het regende, hier weer de tent in waar het warm is. Dus ik ben nat, heet en ben ervoor betaald.quote:Op donderdag 15 september 2005 12:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je hebt een collega genaaid en je daarvoor nog laten betalen ook
ah....ook lekker...vooral dat laatstequote:Op donderdag 15 september 2005 12:31 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Kom net ff van buiten, waar het regende, hier weer de tent in waar het warm is.
Dus ik ben nat, heet en ben ervoor betaald.
lekkerste wat er is ....een VBLwedstrijd spelen in de regen !quote:Op donderdag 15 september 2005 12:34 schreef DIGGER het volgende:
Ja, gratis in de regen lopen, daar doe ik niet aan
hebben we onze vakantieganger weerquote:
laters Diekjequote:Op donderdag 15 september 2005 12:52 schreef dndiek het volgende:
Ik ga mijn spullen bij elkaar zoeken en dan ga ik werken!
Tot vanavondnachtmisschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |