Dat werd tijdquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....![]()
Hans Teeuwen stopt
![]()
Het aantal blunders is onderhand niet meer op 5 handen te tellen, idd..quote:
Who cares, toch geen ene zak aan.quote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....![]()
Hans Teeuwen stopt
![]()
Een ieder van ons die als verantwoordleijke zich voor zo veel en grote fouten moet verantwoorden zou al 64 keer de laan uit gestuurd zijn.quote:
speciaal voor jou gedaan natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 08:01 schreef DIGGER het volgende:
Titel slaat nu op de Italiaanse ploegen
Mogguh btw.
I care, al was het de laatste tijd veel van hetzelfde...quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Who cares, toch geen ene zak aan.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 16 september 2005 08:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Een ieder van ons die als verantwoordleijke zich voor zo veel en grote fouten moet verantwoorden zou al 64 keer de laan uit gestuurd zijn.
slaat idd de spijker op z'n kop....quote:Deze quote vond ik erg leuk: "The oppressed are allowed once every few years to decide which particular representatives of the oppressing class are to represent and repress them. "
Doeiquote:Op vrijdag 16 september 2005 09:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Als mensen een politieke discussie met me aan willen gaan, ik moet nu naar school, tot later.
SCHquote:
zaterdag om 17:00 dan begint mijn weekendquote:
9 maanden vakantie inn vooruitzicht toch wel??quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
zaterdag om 17:00 dan begint mijn weekend![]()
6 dagen werken is geen fun
quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:22 schreef appelsientje het volgende:
[..]
SCHbeetje bijgekomen van gisteren?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:01 schreef DeTolk het volgende:
Rondje koffie op kosten van Mario Jardel.
vier clubs, dertien wedstrijdenquote:Hij vertrok uit Portugal en waagde achtereenvolgens zijn geluk bij Bolton Wanderers, Ancona, Newell's Old Boys en Alavés, maar zonder succes. Voor al deze clubs kwam hij in totaal slechts dertien keer in actie en scoorde hij geen één keer.
En dan toch nog een doelpunt gemiddelde waar zelfs Ronaldo jaloers op is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:10 schreef snellejelle het volgende:
[..]
[..]
vier clubs, dertien wedstrijden
vana 96/97 - 2001/2002 alleen maar geweldige gemiddelde'squote:Op vrijdag 16 september 2005 10:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En dan toch nog een doelpunt gemiddelde waar zelfs Ronaldo jaloers op is.
idd hoorde zoiets al bij swijnenstal op 3FM gisteravond. Zal ongetwijfeld met de moord van Theo van Gogh te maken hebbenquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....![]()
Hans Teeuwen stopt
![]()
10quote:Op vrijdag 16 september 2005 09:43 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
9 maanden vakantie inn vooruitzicht toch wel??
Eindelijkquote:Op vrijdag 16 september 2005 07:59 schreef Lionheaad het volgende:
Goed en morgen....![]()
Hans Teeuwen stopt
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 00:39 schreef tong80 het volgende:
Denken jullie aan en herinneren jullie tong80 nog.
Dolle Hond gaat me inhalen, maar ik hoop wel dat jullie mijn kwaliteitspost niet vergeet.
van Donderdag 15 September 2005 (00:00 - 23:59)
1. dolle_hond 442
2. Brennie 260
3. Jaguarized 217
4. Pheno 214
5. tong80 191
Daar valt niet tegenop te posten.
Maar ik hoop dat jullie genieten van mijn briljante posts, daar waar Dolle Hond als een Dolle Hond overal iets neer plemt.
quote:Maar ik hoop dat jullie genieten van mijn briljante posts, daar waar Dolle Hond als een Dolle Hond overal iets neer plemt.
Toch nog een beetje positief dusquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
Ze belden net van het bedrijf waar ik v/d week op sollicitatiegesprek was. zat wel bij de laatste 2, alleen de andere kandidaat is een paar jaar ouder, met dus iets meer ervaring. Dus die wordt het wel als dat 2e gesprek volgende week goed verloopt. Maar het positieve is dat er binnenkort nog een vacature vrij komt op het kantoor in Winsterswijk met dezelfde functie, en daar wilden ze mij evt. voor gebruiken
Ik denk dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld, dat het daarom een kut dag is..quote:
kijk ! dat is gunstig om te horen...quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
Ze belden net van het bedrijf waar ik v/d week op sollicitatiegesprek was. zat wel bij de laatste 2, alleen de andere kandidaat is een paar jaar ouder, met dus iets meer ervaring. Dus die wordt het wel als dat 2e gesprek volgende week goed verloopt. Maar het positieve is dat er binnenkort nog een vacature vrij komt op het kantoor in Winsterswijk met dezelfde functie, en daar wilden ze mij evt. voor gebruiken
lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2005 10:53 schreef pascalheister het volgende:
*zingt: " een Glimlach van Bluezz, doet je beseffen dat je leeft"quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2005 10:58 schreef appelsientje het volgende:
*zingt: " een Glimlach van Bluezz, doet je beseffen dat je leeft"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |