Was helemaal vergeten dat ze zo vroeg al begonnen waren, TV aanzet.quote:
was je net op tijd.quote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Was helemaal vergeten dat ze zo vroeg al begonnen waren, TV aanzet.
TV... hmmmquote:Op donderdag 15 september 2005 17:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Was helemaal vergeten dat ze zo vroeg al begonnen waren, TV aanzet.
[1e ronde UEFA Cup] FK Krylya Sovetov - AZ Alkmaarquote:Op donderdag 15 september 2005 17:10 schreef appelsientje het volgende:
[..]
TV... hmmm
Hou me ff op de hoogte
ik ga kan tv kijken op mijn werk
quote:Op donderdag 15 september 2005 17:11 schreef Dos37 het volgende:
[..]
[1e ronde UEFA Cup] FK Krylya Sovetov - AZ Alkmaar
quote:
Toch maar veranderen danquote:Op donderdag 15 september 2005 17:56 schreef golfer het volgende:
TT van deze Hools klopt nu alweer niet.
dude hoest ???quote:
Hoe is wat?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:03 schreef appelsientje het volgende:
[..]
dude hoest ???
vertel vertel
Weer om zo lekker te douchen, huispakjequote:
quote:DEN HAAG - Groningen heeft de prijs voor de beste binnenstad van Nederland gewonnen. De prijs is donderdagmiddag in Den Haag uitgereikt aan wethouder Schuiling.
Volgens de jury, die bestaat uit vertegenwoordigers van het bedrijfsleven en het ministerie van Economische Zaken, is de Groningse binnenstad 'authentiek en verrassend'. Daarnaast is bij de verkiezing vooral gelet op de veiligheid en de bereikbaarheid van de stad.
Groningen neemt de titel 'Beste Binnenstad' over van 's Hertogenbosch.
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:52 schreef tong80 het volgende:
'En nu over naar de zinderende Kuip waar het publiek al uren aanweig is, en zorgt voor een ongekende sfeer, zelden zoiets meegemaakt. De Rotyterdammers kunnen bijna niet verliesen met zoveel steun. Het zingen is te horen tot ver over de van Brienenoortbrug. Uniek in europa. En uniek voor de echte voetballiefhebbers. Hand in hand kameraden is nog nooit zo mooi vertolkt.'
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Clauwtje ben je ziek?
Ik kon bijna niet bijlezen/bijbenen, het was druk op mijn werk![]()
Ze zijn het gewend in Rotterdam, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:28 schreef Bluezz het volgende:
Is dat nou echt wezenlijk anders, spelen voor een lege tribune?
Wakker gebeld worden door je werk om 7 uur s'ochtends waar je blijft is ook okayquote:Op donderdag 15 september 2005 19:29 schreef Superheld het volgende:
Morgenavond flink zuipen tot in de late uurtjes en dan zaterdag om half 9 weer de trein naar Antwerpen.![]()
Blijf hem grappig vindenquote:Op donderdag 15 september 2005 17:18 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Die komt te vaak. Niet leuk meer. Mindcontroller Hemkade Zaandam () blabla
Eerst ff wat zooi halen en dan weer verder zuipen. Ohja en ik vergeet the main thing een vriend van me zit er tegenwoordig op kamers, daarvoor ging ik.quote:Op donderdag 15 september 2005 19:41 schreef JaWi het volgende:
[..]
Wakker gebeld worden door je werk om 7 uur s'ochtends waar je blijft is ook okay.
Wat moet je doen in Antwerpen.
Anderlecht een stad?!?!?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |