Eenzamer dan nu, éénzamer dan nu..... éénzamer dan nu kan ik niet worden.....quote:Op maandag 12 september 2005 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ach gut... wat is er dan, Waxje?
Wax...?quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eenzamer dan nu, éénzamer dan nu..... éénzamer dan nu kan ik niet worden.....![]()
Ik moest naar Zwolle en-en-en-en....
*hhhhhhhhhhhh*
*HUUUUUUUUUUUUUUUUUUU*quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eenzamer dan nu, éénzamer dan nu..... éénzamer dan nu kan ik niet worden.....![]()
*hhhhhhhhhhhh*
Ahhh, is er ook niks leuks meer op tv?quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhh*
Zullen we samen als 2 oude vrijgezelle besjes eendjes gaan voeren in het park en mijmeren over de goede dingen van weleer?quote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhh*
och gossiepossie tochquote:Op maandag 12 september 2005 22:54 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhh*
ja halllooooquote:Op maandag 12 september 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
N..n...nee, ik kwam in Zwolle aan....![]()
en toen..... en toen...... en toen....*hhhhhhhhhhh*
Niet huilenquote:Op maandag 12 september 2005 22:59 schreef Waxxer het volgende:
N..n...nee, ik kwam in Zwolle aan....![]()
en toen..... en toen...... en toen....*hhhhhhhhhhh*
quote:
Blowjob!quote:Op maandag 12 september 2005 23:04 schreef keizerpinguin het volgende:
hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar?? past goed bij mijn naam he zien jullie eindelijk eens hoe ik er uit zie!!
Vandaar dat ik 1.92 ben....quote:Op maandag 12 september 2005 23:02 schreef Ang3l het volgende:
En ik trek gvd net The Tower uit m'n tarot deck!!!!
[afbeelding]
De Toren geeft aan dat we ons ergens zeker van waanden maar dat de muren van ons bouwwerk plotseling gaan wankelen. Het kan om onze overtuigingen gaan, maar ook om onze zekerheden op gebied van werk, of -niet in de laatste plaats- te maken hebben met onze persoonlijke relaties en vriendschappen. In alle gevallen toont De Toren ons dat deze zaken ons zekerheid hebben gegeven maar dat we ze nu ontgroeid zijn. Vaak zijn het verassende voorvallen of gedachteflitsen die het oude uiteen laten vallen. In eerste instantie kunnen we dat als vreselijk ervaren, maar als we de eerste schok te boven zijn merken we opgelucht van oude ballast bevrijd te zijn. Op het vlak van werk kan deze kaart duiden op ontslag of op het ineenstorten van een onderneming. In relaties kan De Toren ook duiden op het vallen van de muur die we angstvallig om ons heen hadden gebouwd zodat we plotseling tot in het diepst van onze ziel worden geraakt.
Ik sla morgen het eerste uur over en dan leen ik wel mn vaders fiets.quote:Op maandag 12 september 2005 23:11 schreef Stroekie het volgende:
[..]
truste TRS
ga je nu morgen weer met de bus/trein naar school?
Ook eenquote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij, oude wijven zijn het.
heb je ze zien zitten op het bankje voor het oude mannenhuis ?quote:Op maandag 12 september 2005 23:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik blijf erbij, oude wijven zijn het.
Aaawww...quote:Op maandag 12 september 2005 23:02 schreef Remix het volgende:
Rustig adem halen... in ... uit... in... uit...
*glaasje water pak*
Oude wijven bij oude mannenhuis?quote:Op maandag 12 september 2005 23:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je ze zien zitten op het bankje voor het oude mannenhuis ?
quote:Op maandag 12 september 2005 23:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oude wijven bij oude mannenhuis?
Ow, nog erger.quote:
Die kan ik de gracht nog in mikkenquote:Op maandag 12 september 2005 23:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Koop een vis.
en nu....quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef tech het volgende:
Nòg heter dan IJsland...? You must be in a fokking heatwave!
Nee, maar serieus... De vlucht uit het poolgebied terug naar Reykjavík is geannuleerd...![]()
Hoezo dat dan? Te warm?quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef tech het volgende:
Nee, maar serieus... De vlucht uit het poolgebied terug naar Reykjavík is geannuleerd...![]()
trusten en een goedenacht chemikusquote:Op maandag 12 september 2005 23:39 schreef Weemz het volgende:
Trusten!
quote:Op maandag 12 september 2005 23:35 schreef tech het volgende:
Nee, er is een storm bij Reykjavík. Schijnt het staartje van Katrina te zijn. Ik kan hier dus wel weg, maar niet naar Reykjavík. Ik heb nog uitloop tot woensdagmiddag, dus er zijn geen onoverkomelijke problemen.quote:
quote:Op maandag 12 september 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
In IJsland hè, daar is "the legal age of consent" 14 jaar.. Onvoorstelbaar toch.
. Vooral als je weet hoe ruw en barbaars het er aan toegaat in het uitgaansleven van Reykjavik.
.
Je twijfelt aan G_Equote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef Stroekie het volgende:
Tech en klopt deze G_E opmerking ook met de werkelijkheid?
[..]
conclusie: rocky moet verhuizen ?quote:Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef tech het volgende:
[..]
Je twijfelt aan G_E
Ja, het klopt. 14 jaar oud voor MV, MM en VV...
Maar in Nederland hebben we tussen 12 en 16 gedoogbeleid, dus wat is er in IJsland erg aan?
Leukquote:Op maandag 12 september 2005 23:45 schreef Cazman het volgende:
trekschuiten
doelde oook meer op het ruwe en barbaarse uitgaansleven hoorquote:Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef tech het volgende:
[..]
Je twijfelt aan G_E
Ja, het klopt. 14 jaar oud voor MV, MM en VV...
Maar in Nederland hebben we tussen 12 en 16 gedoogbeleid, dus wat is er in IJsland erg aan?
www.gay-cruise.nl ?quote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
doe mij maar een cruise
Heet je parkiet zo?quote:Op maandag 12 september 2005 23:53 schreef Jerruh het volgende:
mamalu!!!!!
Gecondoleerd, Waxxer.quote:
gadverdamme nee ! daar gaan alleen maar oude nichten heen om te scoren, das niet mijn idee van vakantie !quote:
Cruise cruise...oh Tom Cruisequote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
doe mij maar een cruise
shit, het is zonder streepjequote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
gadverdamme nee ! daar gaan alleen maar oude nichten heen om te scoren, das niet mijn idee van vakantie !
ja die vertrekt toch uit Miami of daar ergens met bijna alleen maar oude te dikke amerikaanse gays die dan onderling hard to get spelenquote:Op maandag 12 september 2005 23:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
die doet het helemaal niet!! ik wil wel mee![]()
sorry maar we zijn volgeboektquote:Op maandag 12 september 2005 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
shit, het is zonder streepjewww.gaycruise.nl
Kun je ipods winnen enzo.
Kom aan boord van GAY CRUISEquote:Op maandag 12 september 2005 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
shit, het is zonder streepjewww.gaycruise.nl
Kun je ipods winnen enzo.
Nou ja!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:05 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
Kom aan boord van GAY CRUISE
GAY CRUISE is volgeboekt en vanaf 6 juli alleen nog toegankelijk als je al was ingecheckt!
![]()
verder spuiten ? tegen de muur is tegen de muur, dat kan echt niet verder hoor !quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:07 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja!
Gebeurt trouwens weinig verheffends hoor. Gister nog een quiz ingevuld over chat afkortingen en hoe je verder kan spuiten.
Gewoon je bekkenspieren gaan oefenen, dat was de tip eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:14 schreef creno het volgende:
...ow ja ! ... verder er vanaf gaan staan !
maar deel die tips eens !
Ik ben geen Belg!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:17 schreef petre86 het volgende:
[..]
het goede doel - G_E
"ik heb getwijfelt over G_E..."
Ik dacht dat dat soort oefeningen meer iets was voor vrouwen die kinderen hebben gebaard.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:18 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Gewoon je bekkenspieren gaan oefenen, dat was de tip eigenlijk.
Edit: wat wonderer hierboven dus geknipt en geplakt heeft
quote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
doelde oook meer op het ruwe en barbaarse uitgaansleven hoor![]()
trusten Waxxquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga naar m'n eh.... nest!slaep lecker!
Moet je zorgen dat je tijdens het rukken opgewonderner wordt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:26 schreef creno het volgende:
maar ligt dat ook niet aan de mate van opwinding ? bij hoge opwinding spuit je verder dan een reguliere ruksessie !
Truste meneer Waxquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:24 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik ga naar m'n eh.... nest!slaep lecker!
hahaha, en dan gaan zoeken waar het heen is geschoten...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je tijdens het rukken opgewonderner wordt.
Ja, daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha, en dan gaan zoeken waar het heen is geschoten...
kun jij niet spuiten ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer geen last van![]()
Nooit geprobeerd eigenlijk.quote:
gadverredamme! spuitende vrouwen!! ( denkt meteen aan een heroinehoer en aan hans teeuwen.. kuthoeren..quote:
quote:
Er is een bepaalde techniek voor, die ik nog niet heb uitgeprobeerd. Heb er nou ook niet echt behoefte aan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]dat kun je of kun je niet... toch ? of kunnen vrouwen dat ook trainen om spuitend te komen ?
Vrouwen schijnen ook te kunnen spuiten als ze klaarkomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]dat kun je of kun je niet... toch ? of kunnen vrouwen dat ook trainen om spuitend te komen ?
jezus wat een moeite maar ikbehoor gelukkig tot die 30% joeppie!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef wonderer het volgende:
Meer en verder spuiten bij het klaarkomen!
bla bla bla
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok jij hoort dus duidelijk tot die 70%![]()
hallo ik zit naast je......quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:42 schreef creno het volgende:
[..]niet dus
*veegt wat van zijn wenkbrauw*
Sorryquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:42 schreef creno het volgende:
[..]niet dus
*veegt wat van zijn wenkbrauw*
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:55 schreef wonderer het volgende:
Who cares? Als het maar lekker is toch?
of zeg ik nou iets heel doms
waarom zit je nog steeds naast me dan ga je achter je pc zittend slapen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:05 schreef creno het volgende:
nee hoor wonderer, maar ik ga nu slapen![]()
en span... en ontspan.... en span... en ontspan...
kàn wel ( al uren in bed ligt met laptop op schoot..quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom zit je nog steeds naast me dan ga je achter je pc zittend slapen?![]()
Ga jij altijd gelijk van je pc weg als je truste hebt gezegd hier?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom zit je nog steeds naast me dan ga je achter je pc zittend slapen?![]()
Hij moest vast eerst zijn rotzooi opruimenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:31 schreef Andyvie het volgende:
[..]
EindelijkDat duurde inderdaad wel lang
je hebt zijn bureau hier zeker nog niet gezien... als dit opgeruimd is!! OH MY GOD!!! hoe zite het er uit als het een troep is dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij moest vast eerst zijn rotzooi opruimen
*zich bij Nuvole aansluit*quote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gecondoleerd, Waxxer.
Ik zal haar immer vrolijke getsjilp missen in dit topic.
Kiki, bedankt!
Veenvandalerquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh is onze veenvandaler jarig?
Gefeli!
Wow!!, da's best oud!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 10:48 schreef Waxxer het volgende:
Sunny!Gefeliciteerd man hey!!
Bedólven onder de cadeaus??!
Ik heb mamma's auto naar de garage gebracht en ik heb eenleenauto mee
Of ja, hij is lekker snel!
geen bijzonder model of zo... Maar dat ze dat meegeven aan een verstrooide kerel van 26 als ik..
Kut, 26...![]()
En dan nog studeren. En met mammie haar auto naar de garage gaan. En fokken. Volgens mij heb ik een persoonlijkheidsachterstand van een jaar of acht. En dat wisten jullie natuurlijk al láng, maar dat zeggen jullie dan weer niet.quote:
Thnxquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:52 schreef Cybart het volgende:
Proficiat @ SJ!
Ouwe zak!!!!!quote:
Ik ben een vieze ouwe kerel he...?quote:
Ik heb hier nog wel een rolstoel voor je staan ouwe. En een plasfles want je kan vast de plee niet meer halen op die leeftijdquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:02 schreef Waxxer het volgende:
Cybaaaaaaaaarrrrtuuuuuuuuuuuuu......... Ik ben een ouwe zak, uuuuuuuuuuuu....
![]()
Ooit komt het goed hoor!
Waxxer toch, maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:01 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ben een vieze ouwe kerel he...?Die alleen maar met jonkies wil omgaan en daarom hier post...
![]()
Ik ben niet normaaaaaaaaaalllll, uuuuuuuuuuu.....
Zie je, ik krijg al ouwe zakken interesses...quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Waxxer het volgende:
Een eekhoorntje in de tuin!!!![]()
En hij loopt heen en weer met dingen!
oog hebben voor natuurschoon is toch van alle leeftijdenquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zie je, ik krijg al ouwe zakken interesses...
Pregoquote:Op dinsdag 13 september 2005 11:48 schreef Prego het volgende:
[..]
ja gefeliciteerd!!! veel jarigen altijd in september, 4 collegae et moi meme!
en: hallo
Good news indeed! Heb je lekker vastigheid nu. Is what you wanted toch?quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:55 schreef Prego het volgende:
comment ca va aux pays bas?
ik heb best lekker nieuws gekregen laatst. ik krijg een vast contract bij ARC, de franse route assistance.
lekker weg uit NL voor weet ik veel hoelang.
hoe is met jou verder?
dat is het zeker, en vooral in frankrijk ook.quote:Op dinsdag 13 september 2005 11:57 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Good news indeed! Heb je lekker vastigheid nu. Is what you wanted toch?
Ja wel ok hiero... gaat z'n gangetje wel
Ze geven warm water, als het vlammetje brandquote:Op dinsdag 13 september 2005 12:43 schreef Waxxer het volgende:
Weet iemand hier iets van keukengeisertjes?
staat er iets over beschreven in je huurcontract?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:48 schreef Waxxer het volgende:
Ok...
Dat weet ik ook...
Kan hem zelfs zélf aansteken als de vlam uit is gegaan...
Maar ik heb dus een klein geisertje zonder afvoer naar buiten, en zondag dus voor het eerst mijn ramen dicht gedaan. Maandag vogel dood. Geiser is laatst voor het eerst in twee jaar onderhouden, even geweekt in het water door de essent-mijnheer. Toen ik er gíng wonen, rook het nl naar gas enz.
Naja, laat ook maar... Ik merk zelf wel als ik vergiftigd word...
Of eigenlijk niet, dus.
Maar gebruiken ze DAAR ook parkieten voor?quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wat dat betreft zijn homo's ook een soort mijnwerkers.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 12:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Je weet waar mijnwerkers vroeger parkieten voor gebruikte?
Moet je Sunjammer wel eerst een serenade brengen hoorquote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze DAAR ook parkieten voor?
SJ feli! Als ik straks nonchalant de dijkstraat opfiets, zie ik dan slingers?
Als ze slim zijn doen ze wel wat om hun vogeltje ja en er komt zaad aan te pas.quote:Op dinsdag 13 september 2005 13:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar gebruiken ze DAAR ook parkieten voor?
SJ feli! Als ik straks nonchalant de dijkstraat opfiets, zie ik dan slingers?
Tja...je hebt het heeeeeeel zwaar, alles zit je tegen en niemand helpt je.....quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:11 schreef Waxxer het volgende:
Dat is wel kut, want nu moet ik hier blijven en wachten tot ik gebeld word dat ik de auto weer kan ophalen. Ik moet dus wéér naar Zwolle, maar als het nog lang duurt, haal ik dat niet eens met het OV en kan ik wéér met de auto in de weerheen en weer.
Keer op keer.
Waar is hier?quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
what the fuck
moet ik eens een hele dag op school zitten weg te meuren met van die kleine kutkinderen die toch nergens zin in hebben, zijn hier opeens allemaal leuke mensen te vinden, in plaats van de standaard saaie zelfingenomen kut-pubertjes die niet kunnen rellen.
Ach, gezond, gezond..... wat is gezond?quote:Op dinsdag 13 september 2005 14:57 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja...je hebt het heeeeeeel zwaar, alles zit je tegen en niemand helpt je.....Zeur niet, wees blij dat je....uuuuh gezond bent......ja! Dat was het.
Heeyhooo Wizzard.![]()
Vanaf morgen ben ik weer in m'n eigen pand, dus dan ben je voorlopig weer even helemaal van me af!quote:
Onmogelijk....ik ben er toch ook nog?quote:
Dus jij plukken....quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:45 schreef Andyvie het volgende:
Gefeliciteerd SJ!
Iemand zin in weed? Als ik naar buiten kijk, dan zie ik een verdieping lager een aantal hennepplantjes uit het raam hangen
Ik rook nietquote:Op dinsdag 13 september 2005 15:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dus jij plukken....en paffen! Op dat balkon he?!
Doe maar!quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:08 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik rook niet
Het schijnt trouwens dat je zoiets ook met een bepaald soort waterpijp-achtig iets kunt gebruiken. Lijkt me gezonder dan roken
Schijnt dat de sex dan ook beter is... of zo?quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe maar!
Verslag graag hier! Gewoon vragen, aanbellen of je mee mag doen...
diep van binnen had je eigenlijk gehoopt dat "afspraak" iets meer had kunnen betekenen en "praten" meer was dan alleen verbaal geluid produceren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:45 schreef Waxxer het volgende:
Zijn mijn ouders op vakantie, staat er opeens een agent voor de deur. In burger. Op de fiets gekomen. Maar ik weet dus dat hij een agent is. ,,Ja, ik wilde eigenlijk even een afspraak maken om eens met je te praten."
Dus ik denk: rij ik te hard? Rij ik gevaarlijk? Wat heb ik nu weer gedaan??
Maar hij vroeg dus of er een tekst kon komen over een vereniging waar hij bij zit...
Die tent is een paar maanden geleden met een huurachterstand van een half jaar gierend over de kop gegaan... Dat blijft de tere *uch* 14-jarigen bespaard.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:22 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
En het lijkt misschien heel onschuldig....
oh, leukquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:20 schreef wonderer het volgende:
*kaartjes voor de allerlaatste (yeah right) voorstelling van Mamma Mia heeft*
*rel*quote:Op dinsdag 13 september 2005 15:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
what the fuck
moet ik eens een hele dag op school zitten weg te meuren met van die kleine kutkinderen die toch nergens zin in hebben, zijn hier opeens allemaal leuke mensen te vinden, in plaats van de standaard saaie zelfingenomen kut-pubertjes die niet kunnen rellen.
quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou.... hij mag het 1x proberen tegenover me en dan slik ik 't, maar de 2e x krijgt ie de volle laag
... eh, ja oke, dat klonk raarquote:
Dat is vast een smoes om je te kunnen versieren.quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:45 schreef Waxxer het volgende:
Zijn mijn ouders op vakantie, staat er opeens een agent voor de deur. In burger. Op de fiets gekomen. Maar ik weet dus dat hij een agent is. ,,Ja, ik wilde eigenlijk even een afspraak maken om eens met je te praten."
Dus ik denk: rij ik te hard? Rij ik gevaarlijk? Wat heb ik nu weer gedaan??
Maar hij vroeg dus of er een tekst kon komen over een vereniging waar hij bij zit...
Oeh!quote:Op dinsdag 13 september 2005 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Terug van werk
Ik werd vandaag gewaarschuwd over onze nieuwe directeur. Hij kan blijkbaar nogal bot en grof en beledigend uit de hoek komen met gescheld etc, vooral tegen vrouwen en homo's. Nou.... hij mag het 1x proberen tegenover me en dan slik ik 't, maar de 2e x krijgt ie de volle laag, directeur of niet![]()
*sop*quote:Op dinsdag 13 september 2005 16:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
diep van binnen had je eigenlijk gehoopt dat "afspraak" iets meer had kunnen betekenen en "praten" meer was dan alleen verbaal geluid produceren.
"Oooooh agent Bob, wat doe je nu!?"
't Wordt de vierde keerquote:Op dinsdag 13 september 2005 17:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh, leuk
ik mag er vrijdag al naar toe![]()
quote:Op dinsdag 13 september 2005 18:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Hai..
Hmmz.. Wat doet hij opeens vriendelijk. Zou er iets zijn? [afbeelding]
Ik zal niet ontkennen dat ik best wel eens iets wil uitproberen qua drugs. Maar dat doe ik dan samen met iemand die ik vertrouw en goed ken. Niet met vreemdenquote:Op dinsdag 13 september 2005 16:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Doe maar!
Verslag graag hier! Gewoon vragen, aanbellen of je mee mag doen...
Als ik nu een joint rook, kom ik nooit de VS meer inquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik best wel eens iets wil uitproberen qua drugs. Maar dat doe ik dan samen met iemand die ik vertrouw en goed ken. Niet met vreemden
Ik vind het heel eng als je zoiets zegt.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:00 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik zal niet ontkennen dat ik best wel eens iets wil uitproberen qua drugs. Maar dat doe ik dan samen met iemand die ik vertrouw en goed ken. Niet met vreemden
Hoe bedoel je? Ik volg je niet, geloof ik. Wat heeft het een met het ander te maken?quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:04 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik vind het heel eng als je zoiets zegt.. Alsof je vrolijk verklaard dat je tot de meest vreselijke gruweldaden in staat bent, mits de sfeer maar goed is en je de misdaden begaat met iemand die je vertrouwd.
.
Ben jij nou een homo??quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
"bekent met schaamrood op de kaken dat dit pas de 1e keer wordt dat hij naar Mamma Mia gaat"![]()
ja je zou haast gaan twijfelen, en dan juist hier dit durven postenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nou een homo??
Veel plezier. Ik weet zeker dat je je gaat vermaken. Zelfs mijn broertje vond het leuk.
Maar jouw broertje is dan ook homo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nou een homo??
Veel plezier. Ik weet zeker dat je je gaat vermaken. Zelfs mijn broertje vond het leuk.
Zolang ie daar zelf nog niet achter is...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jouw broertje is dan ook homo.
Nee tegenwoordig mogen particulieren het ook.quote:
Ik moet zeggen dat zij een van de weinige vrouwen is die me wel aantrekt, ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Lucy Lawless in Battlestar Galactica deze week geeft mij een stijve piemel.
Ik braak over jou.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Gooi er koud bier overheen. Dat kan soms helpen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Ik kom net binnen hufter!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is die dwerg inmiddels al opgerot?
Ja ja.. nu ineens goedpraten met die &%$^&$^quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een arbeider.
Ik ben gewoon tof.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja.. nu ineens goedpraten met die &%$^&$^en [afbeelding]
Nee, maar je weet ondertussen beter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat ga ik op Fok! natuurlijk niet zomaar toegeven
We moeten nog steeds gaan bieren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar je weet ondertussen beter.
Het staat bijna bovenaan mijn lijst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We moeten nog steeds gaan bieren...
Wat staat er nog boven dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het staat bijna bovenaan mijn lijst.
We waren er nog niet over uit of het tanken nou in Amsterdam of Rotterdam moest gaan plaatsvinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal het maar als compliment opvatten
Tisser?quote:
ik werd vandaag blij gemaakt met een dooie musquote:
Je lijkt Waxxer wel. Alleen was het bij hem geen dooie mus maar een dooie parkiet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
ik werd vandaag blij gemaakt met een dooie mus
dan toch liever een dooie parkiet (sorry waxx)quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je lijkt Waxxer wel. Alleen was het bij hem geen dooie mus maar een dooie parkiet.
Ga maar op het divan liggen en stort je hart uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef creno het volgende:
[..]
dan toch liever een dooie parkiet (sorry waxx)
onverwachts werken sucks !quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga maar op het divan liggen en stort je hart uit.
Ik schrik er iedere ochtend weer van wakker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef creno het volgende:
[..]
onverwachts werken sucks !
zo dat is eruit !
Beter dan dood gemaakt worden met een blije mus...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
ik werd vandaag blij gemaakt met een dooie mus
werk jij altijd onverwachts dan ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik schrik er iedere ochtend weer van wakker.
Ik wel, dat is het verassingseffect voor het personeel.quote:
Ohw.. was dat de reden?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We waren er nog niet over uit of het tanken nou in Amsterdam of Rotterdam moest gaan plaatsvinden.
Ik ben bang dat ik nu met support van de directeur m'n werk wel weer eens leuk kan gaan vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik schrik er iedere ochtend weer van wakker.
M'n kogelvrije vest is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. was dat de reden?
Volgens mij had ik Rotterdam voorgesteld
Valse nichtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nu met support van de directeur m'n werk wel weer eens leuk kan gaan vinden
"support van de directeur" is wel een hele cryptische eufemistische manier om pijpbeurt uit te drukkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nu met support van de directeur m'n werk wel weer eens leuk kan gaan vinden
mij lukt dat steeds niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*fotoboek activeer*
Dat heet geluk hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mij lukt dat steeds niet...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |