quote:Op maandag 12 september 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
In IJsland hč, daar is "the legal age of consent" 14 jaar.. Onvoorstelbaar toch.
. Vooral als je weet hoe ruw en barbaars het er aan toegaat in het uitgaansleven van Reykjavik.
.
Je twijfelt aan G_Equote:Op maandag 12 september 2005 23:44 schreef Stroekie het volgende:
Tech en klopt deze G_E opmerking ook met de werkelijkheid?
[..]
conclusie: rocky moet verhuizen ?quote:Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef tech het volgende:
[..]
Je twijfelt aan G_E
Ja, het klopt. 14 jaar oud voor MV, MM en VV...
Maar in Nederland hebben we tussen 12 en 16 gedoogbeleid, dus wat is er in IJsland erg aan?
Leukquote:Op maandag 12 september 2005 23:45 schreef Cazman het volgende:
trekschuiten
doelde oook meer op het ruwe en barbaarse uitgaansleven hoorquote:Op maandag 12 september 2005 23:46 schreef tech het volgende:
[..]
Je twijfelt aan G_E
Ja, het klopt. 14 jaar oud voor MV, MM en VV...
Maar in Nederland hebben we tussen 12 en 16 gedoogbeleid, dus wat is er in IJsland erg aan?
www.gay-cruise.nl ?quote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
doe mij maar een cruise
Heet je parkiet zo?quote:Op maandag 12 september 2005 23:53 schreef Jerruh het volgende:
mamalu!!!!!
Gecondoleerd, Waxxer.quote:
gadverdamme nee ! daar gaan alleen maar oude nichten heen om te scoren, das niet mijn idee van vakantie !quote:
Cruise cruise...oh Tom Cruisequote:Op maandag 12 september 2005 23:50 schreef creno het volgende:
doe mij maar een cruise
shit, het is zonder streepjequote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef creno het volgende:
[..]
gadverdamme nee ! daar gaan alleen maar oude nichten heen om te scoren, das niet mijn idee van vakantie !
ja die vertrekt toch uit Miami of daar ergens met bijna alleen maar oude te dikke amerikaanse gays die dan onderling hard to get spelenquote:Op maandag 12 september 2005 23:55 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
die doet het helemaal niet!! ik wil wel mee![]()
sorry maar we zijn volgeboektquote:Op maandag 12 september 2005 23:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
shit, het is zonder streepjewww.gaycruise.nl
Kun je ipods winnen enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |