quote:Op maandag 12 september 2005 20:22 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Doe ik tegenwoordig aan drankvoorziening aan limbo's?
nee direct na het hoogtepunt moest er gestopt worden en heeft niemand het drama overleeftquote:Op maandag 12 september 2005 20:38 schreef Weemz het volgende:
En ze leefden niet meer en niet gelukkig
wiens hoogtepunt?quote:Op maandag 12 september 2005 20:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee direct na het hoogtepunt moest er gestopt worden en heeft niemand het drama overleeft
want anders dan gaan jullie zondagmiddag gewoon aan de sequal beginnen
Suf nummer.quote:Op maandag 12 september 2005 20:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mylo vs. Gloria Estefan - Doctor Presure gok ik zo?![]()
Damn, vandaarquote:Op maandag 12 september 2005 20:24 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Daarom produceer ik ook zoveel herrie
ik douche met je meequote:Op maandag 12 september 2005 20:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga douchen.. ik begin jeuk te krijgen van de vuiligheid..
smeerpoetsquote:Op maandag 12 september 2005 20:55 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga douchen.. ik begin jeuk te krijgen van de vuiligheid..
dan lees Creno's samenvatting nog maar eens doorquote:Op maandag 12 september 2005 20:49 schreef petre86 het volgende:
[..]
wiens hoogtepunt?ik heb een deel gemist? of was dat niet geschikt voor uitzending?
Mja, 't is niet ideaal.. maar ik was bang voor een chaos als ik terugkwam.. het schijnt mee te vallenquote:Op maandag 12 september 2005 21:35 schreef Great_Expectations het volgende:
Oeh, collega's in je MSN..
Niet ideaal. Tsja, dat hangt natuurlijk af van hoe je tegen je collega's aankijkt.quote:Op maandag 12 september 2005 21:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, 't is niet ideaal.. maar ik was bang voor een chaos als ik terugkwam.. het schijnt mee te vallen
Nah, het is ook handig om het even zonder pottenkijkers over nare collega's te hebbenquote:Op maandag 12 september 2005 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Niet ideaal. Tsja, dat hangt natuurlijk af van hoe je tegen je collega's aankijkt.. Het kan leuk zijn, lijkt me.
. Lekker roddelen over je collega's.
.
En misschien heb ik te veel shounen-ai gelezen over "salary men".
In de hoop dat hij/zij niet het logboek opslaat.quote:Op maandag 12 september 2005 21:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nah, het is ook handig om het even zonder pottenkijkers over nare collega's te hebben
Dat is nou weer een voordeel van werkloos zijn. Ik heb een grafhekel aan roddelen.quote:Op maandag 12 september 2005 21:56 schreef Andyvie het volgende:
Ik heb ook een collega in mijn MSN. Heel handig voor de laatste roddels
Als het gemeen achterbaks roddelen is wel, maar als het alleen maar "over iemand hebben terwijl die persoon er op dat moment niet bij is" betreft, dan is het meestal heel onschuldig.quote:Op maandag 12 september 2005 22:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is nou weer een voordeel van werkloos zijn. Ik heb een grafhekel aan roddelen.
Oh.quote:Op maandag 12 september 2005 22:27 schreef wonderer het volgende:
Zodra er een waardeoordeel gegeven gaat worden, haak ik af. Natuurlijk, "ik vind hem/haar tof!" vind ik niet erg om te horen, maar iemand tot de grond afbranden en als die persoon dan binnenkomt een blij gezicht opzetten alsof er niks aan de hand is...
Dat noem ik geen roddelen.quote:Op maandag 12 september 2005 22:29 schreef Andyvie het volgende:
O, maar dat bedoelde ik ook niet. Gewoon wie er weg zijn, wie er nieuw zijn, wie er ziek zijn, enzovoorts
Blij dat IEMAND me nog kentquote:
hint je nou dat TRS toch met tech mee had moeten gaan?quote:Op maandag 12 september 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
In IJsland hè, daar is "the legal age of consent" 14 jaar.. Onvoorstelbaar toch.
. Vooral als je weet hoe ruw en barbaars het er aan toegaat in het uitgaansleven van Reykjavik.
.
Tech maar es even uithoren als ie weer terug is dan.quote:Op maandag 12 september 2005 22:40 schreef Great_Expectations het volgende:
In IJsland hè, daar is "the legal age of consent" 14 jaar.. Onvoorstelbaar toch.
. Vooral als je weet hoe ruw en barbaars het er aan toegaat in het uitgaansleven van Reykjavik.
.
Hoe kom je daar nou bij.quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hint je nou dat TRS toch met tech mee had moeten gaan?
Trekt die zich iets aan van legal ages of consent dan?quote:Op maandag 12 september 2005 22:41 schreef petre86 het volgende:
[..]
hint je nou dat TRS toch met tech mee had moeten gaan?
JA!quote:Op maandag 12 september 2005 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Trekt die zich iets aan van legal ages of consent dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |