ja je zou haast gaan twijfelen, en dan juist hier dit durven postenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nou een homo??
Veel plezier. Ik weet zeker dat je je gaat vermaken. Zelfs mijn broertje vond het leuk.
Maar jouw broertje is dan ook homo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nou een homo??
Veel plezier. Ik weet zeker dat je je gaat vermaken. Zelfs mijn broertje vond het leuk.
Zolang ie daar zelf nog niet achter is...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jouw broertje is dan ook homo.
Nee tegenwoordig mogen particulieren het ook.quote:
Ik moet zeggen dat zij een van de weinige vrouwen is die me wel aantrekt, ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Lucy Lawless in Battlestar Galactica deze week geeft mij een stijve piemel.
Ik braak over jou.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Gooi er koud bier overheen. Dat kan soms helpen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Ik kom net binnen hufter!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is die dwerg inmiddels al opgerot?
Ja ja.. nu ineens goedpraten met die &%$^&$^quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een arbeider.
Ik ben gewoon tof.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja.. nu ineens goedpraten met die &%$^&$^en [afbeelding]
Nee, maar je weet ondertussen beter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat ga ik op Fok! natuurlijk niet zomaar toegeven
We moeten nog steeds gaan bieren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar je weet ondertussen beter.
Het staat bijna bovenaan mijn lijst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We moeten nog steeds gaan bieren...
Wat staat er nog boven dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het staat bijna bovenaan mijn lijst.
We waren er nog niet over uit of het tanken nou in Amsterdam of Rotterdam moest gaan plaatsvinden.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zal het maar als compliment opvatten
Tisser?quote:
ik werd vandaag blij gemaakt met een dooie musquote:
Je lijkt Waxxer wel. Alleen was het bij hem geen dooie mus maar een dooie parkiet.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
ik werd vandaag blij gemaakt met een dooie mus
dan toch liever een dooie parkiet (sorry waxx)quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je lijkt Waxxer wel. Alleen was het bij hem geen dooie mus maar een dooie parkiet.
Ga maar op het divan liggen en stort je hart uit.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:15 schreef creno het volgende:
[..]
dan toch liever een dooie parkiet (sorry waxx)
onverwachts werken sucks !quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ga maar op het divan liggen en stort je hart uit.
Ik schrik er iedere ochtend weer van wakker.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:19 schreef creno het volgende:
[..]
onverwachts werken sucks !
zo dat is eruit !
Beter dan dood gemaakt worden met een blije mus...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:12 schreef creno het volgende:
[..]
ik werd vandaag blij gemaakt met een dooie mus
werk jij altijd onverwachts dan ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik schrik er iedere ochtend weer van wakker.
Ik wel, dat is het verassingseffect voor het personeel.quote:
Ohw.. was dat de reden?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
We waren er nog niet over uit of het tanken nou in Amsterdam of Rotterdam moest gaan plaatsvinden.
Ik ben bang dat ik nu met support van de directeur m'n werk wel weer eens leuk kan gaan vindenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:20 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik schrik er iedere ochtend weer van wakker.
M'n kogelvrije vest is nog niet binnen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ohw.. was dat de reden?
Volgens mij had ik Rotterdam voorgesteld
Valse nichtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nu met support van de directeur m'n werk wel weer eens leuk kan gaan vinden
"support van de directeur" is wel een hele cryptische eufemistische manier om pijpbeurt uit te drukkenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik nu met support van de directeur m'n werk wel weer eens leuk kan gaan vinden
mij lukt dat steeds niet...quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
*fotoboek activeer*
Dat heet geluk hebben.quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:40 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
mij lukt dat steeds niet...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |