ja je zou haast gaan twijfelen, en dan juist hier dit durven postenquote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nou een homo??
Veel plezier. Ik weet zeker dat je je gaat vermaken. Zelfs mijn broertje vond het leuk.
Maar jouw broertje is dan ook homo.quote:Op dinsdag 13 september 2005 19:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben jij nou een homo??
Veel plezier. Ik weet zeker dat je je gaat vermaken. Zelfs mijn broertje vond het leuk.
Zolang ie daar zelf nog niet achter is...quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar jouw broertje is dan ook homo.
Nee tegenwoordig mogen particulieren het ook.quote:
Ik moet zeggen dat zij een van de weinige vrouwen is die me wel aantrekt, ja.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Lucy Lawless in Battlestar Galactica deze week geeft mij een stijve piemel.
Ik braak over jou.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Gooi er koud bier overheen. Dat kan soms helpen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Ik kom net binnen hufter!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:48 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is die dwerg inmiddels al opgerot?
Ja ja.. nu ineens goedpraten met die &%$^&$^quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:50 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Kijk eens aan, een arbeider.
Ik ben gewoon tof.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja ja.. nu ineens goedpraten met die &%$^&$^en [afbeelding]
Nee, maar je weet ondertussen beter.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:55 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat ga ik op Fok! natuurlijk niet zomaar toegeven
We moeten nog steeds gaan bieren...quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, maar je weet ondertussen beter.
Het staat bijna bovenaan mijn lijst.quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
We moeten nog steeds gaan bieren...
Wat staat er nog boven dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 22:00 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het staat bijna bovenaan mijn lijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |