hahaha, en dan gaan zoeken waar het heen is geschoten...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je tijdens het rukken opgewonderner wordt.
Ja, daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:30 schreef creno het volgende:
[..]
hahaha, en dan gaan zoeken waar het heen is geschoten...
kun jij niet spuiten ?quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer geen last van![]()
Nooit geprobeerd eigenlijk.quote:
gadverredamme! spuitende vrouwen!! ( denkt meteen aan een heroinehoer en aan hans teeuwen.. kuthoeren..quote:
quote:
Er is een bepaalde techniek voor, die ik nog niet heb uitgeprobeerd. Heb er nou ook niet echt behoefte aan...quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]dat kun je of kun je niet... toch ? of kunnen vrouwen dat ook trainen om spuitend te komen ?
Vrouwen schijnen ook te kunnen spuiten als ze klaarkomen.quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:35 schreef creno het volgende:
[..]dat kun je of kun je niet... toch ? of kunnen vrouwen dat ook trainen om spuitend te komen ?
jezus wat een moeite maar ikbehoor gelukkig tot die 30% joeppie!!quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:16 schreef wonderer het volgende:
Meer en verder spuiten bij het klaarkomen!
bla bla bla
quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:38 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ok jij hoort dus duidelijk tot die 70%![]()
hallo ik zit naast je......quote:Op dinsdag 13 september 2005 00:42 schreef creno het volgende:
[..]niet dus
*veegt wat van zijn wenkbrauw*
Sorryquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:42 schreef creno het volgende:
[..]niet dus
*veegt wat van zijn wenkbrauw*
Ik ben het helemaal met je eensquote:Op dinsdag 13 september 2005 00:55 schreef wonderer het volgende:
Who cares? Als het maar lekker is toch?
of zeg ik nou iets heel doms
waarom zit je nog steeds naast me dan ga je achter je pc zittend slapen?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:05 schreef creno het volgende:
nee hoor wonderer, maar ik ga nu slapen![]()
en span... en ontspan.... en span... en ontspan...
kàn wel ( al uren in bed ligt met laptop op schoot..quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom zit je nog steeds naast me dan ga je achter je pc zittend slapen?![]()
Ga jij altijd gelijk van je pc weg als je truste hebt gezegd hier?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:09 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom zit je nog steeds naast me dan ga je achter je pc zittend slapen?![]()
Hij moest vast eerst zijn rotzooi opruimenquote:Op dinsdag 13 september 2005 01:31 schreef Andyvie het volgende:
[..]
EindelijkDat duurde inderdaad wel lang
je hebt zijn bureau hier zeker nog niet gezien... als dit opgeruimd is!! OH MY GOD!!! hoe zite het er uit als het een troep is dan?quote:Op dinsdag 13 september 2005 01:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij moest vast eerst zijn rotzooi opruimen
*zich bij Nuvole aansluit*quote:Op maandag 12 september 2005 23:54 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Gecondoleerd, Waxxer.
Ik zal haar immer vrolijke getsjilp missen in dit topic.
Kiki, bedankt!
Veenvandalerquote:Op dinsdag 13 september 2005 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Oeh is onze veenvandaler jarig?
Gefeli!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |